Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz Pete55555 #60909 üzenetére
ludsimon szerint mindenképpen kell. Saját bevallása szerint Ő az egyetlen, aki szerint igen.
Nekem a Speedfightban a 70-es naraku hengerhez meghagytam a gyári főtengelyt. Pontosabban az egy 35000-et futott bontott gépből lett kiszedve, mert az enyémen tavaly elnyírtam a ricnit és a menetet.
Egy ilyen hengerhez a gyári főtengely biztosan elég, mert annyival nem dob a teljesítményen. Egy optimalizált - és nem csak hengerűrtartalomban különböző - hengerhez, vagy egy alumínium hengerhez viszont már tanácsos lenne egy erősebb főtengely. És én nem attól félnék, hogy így szétmegy. ludsimon úgy veszi, hogy egyszer csak hirtelen szétrobban a főtengely. Nem így fog szétmenni, hanem inkább első körben a hajtókar csapágy fogja eldobni magát.Olyan főtengelyt még nem láttam, ami hirtelen kettétört volna. Na jó, kb 18 évvel ezelőtt a Toyotámban igen. Ott három darabra tört a főtengely az autóban. Itt ilyesmi nem hinném, hogy előfordul. Mi törne el? A tengely? Nem hinném.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-