- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autóhifi
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bakelit, Vinyl lemezjatszó
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Rosszabb lesz a fejhallgató hangjának minősége erősítő nélkül? (több infó lent)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz wiki27 #31248 üzenetére
robogóra is kell fizetni,akkor havi szinten nem fogok jobban kijönni
Kiszámolta innen bárki, hogy havi szinten mennyit jelent a rendszám?
Csak mert többször elhangzott, hogy 2 évente műszaki, hű, meg há...Nos ha nem emelik a vizsgadíjakat az egekbe, akkor ez kb. 500 Ft/hó
pluszt jelent ahhoz képest, hogy nem kell műszaki. A rendszámot azt
egyszer váltja ki az ember (van illetéke annak is, persze), de az sem
jelent akkora havi extra terhet, ha az ember 3-4 évig használja a gépet.Egyébként kb. minden évben elhangzik, hogy jövőre jön a rendszám az
50-es motorokra, és nagyon meg fogják szívni, akik nagyobbat hajtanak
papír nélkül. Ahhoz képest eddig nem lett belőle semmi, szóval ki tudja.Szerintem ezen a hídon majd akkor menjünk át, ha odaértünk...
Szerény véleményem szerint 110 kg alá a budai hegyekbe való feljutásra
felejtős az 50-es "paripa". B jogsi mellé kell tolni egy B125-öt, azzal már
lehet haladni is... Nem sokkal erősebb egy 125 4T, mint egy kihegyezett
50 2T, de azért fogyasztásban (ha szempont) biztos, hogy előbbi nyer.Szerk: mondjuk a Kék Golyó annyira nem vészes, sőt, szinte már lapos.
A Ráth Györgyön max. nem száguldanál, hanem lassan felkúsznál.
Alattam (kb. 100 kg) egy 50-es 4T is felment a György Aladár úton, pedig
az már durva. Igaz, hogy nem repesztett: volt vagy 20 km/h, de ment...
Na annak volt a fogyija 2,5L, csak hát síkon sem ment valami jól, sajnos![ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
Ne kezdjük már el ezt megint 2havonta felbukkan ez a téma nem tudom mióta.
-
wiki27
csendes tag
válasz DigitXT #31251 üzenetére
Üdv!
Egyáltalán nem szempont számomra,hogy 60 km/h-val jussak fel a lejtőre és nyilván ez csak egy része
az uticélomnak,tehát a síkabb terepen a fogyasztásom nyilván az átlag 4T-jé lenne.
Ez lett volna csak a kérdésem,hogy akinek van tapasztalata,nem pedig csak elmélete az írja le nekem,hogy el tudjam dönteni elég e a 4T ereje a lejtőhöz!Köszi a választ!
-
SirKero
őstag
válasz #00809728 #31212 üzenetére
Ugyan már! Milyen 30E+ árakról beszélsz Van olcsóbb megoldás is román autófényező
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
veterán
válasz korpicschess #31252 üzenetére
Nem kell ettől annyira félni, lehet a havi költség pár száz forinttal többe jön ki viszont a lopások ellen jót tesz, és a moci múltja is jobban követhetőbb lesz. Így sajnos kintről egy picit macerásabb lesz behozni a használt vasakat.
-
csongi
veterán
válasz wiki27 #31255 üzenetére
A lejtőkhöz elég a 0T ereje is Az emelkedőhöz már más kérdés. Nem azt mondjuk hogy nem megy fel időközönként, de rendszeres használattal, a szerviz költsége a nagy terhelés alatt megnő. Szíj variátor kuplung. Szóval spórolás lehet többe kerül. ezek vélemények csupán, dönteni neked kell. Mondom ha nem riaszt el a váltó használata, akkor vegyél endurót. sokkal kényelmesebb rugózás biztonságosabb (nagy kerék), és az áttétel végett könnyebben veszi az emelkedőket.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz wiki27 #31255 üzenetére
Hajtottam egy 4T 50-es masinát pár hónapig a városban, és
a budai hegyekben lakom, szóval van vele tapasztalatom.Keveset eszik, viszont nem megy! Ezt vedd halál komolyan:
nem az a baj, hogy az emelkedőn lassan fogsz felmenni.
Hanem az ereje kevés a dinamikus közlekedéshez, anélkül
meg letolnak az autók, és az sajnos veszélyes számodra...Szóval egy dolog a jó fogyi, de ahhoz túl nagy a forgalom itt,
hogy nyugodt szívvel ajánljam. Amint megvolt az "A" jogsim,
már váltottam is 125-re. Igaz, rendszám nem volt rajta, de
istenbizony akartam rá. Aztán kiderült, hogy 150-es, szóval
megváltam tőle: sokba lett volna rá akkoriban a rendszám...Azóta egy rendszámos 180-assal járok a városban, lassan a
harmadik éve. Az már elég dinamikus a napi közlekedésben.
Néha persze nem ártana több erő, de ezen kicsit segítettem
Malossi Multivar varióval. A sportkiputól meg menekülnek az
autósok: alig várom már a tavaszt, a gép használatba vételét.Mindenesetre fel fog menni az emelkedőn! Ha 2T, ha 4T, akkor
is. (Beáll egy olyan áttételre, ami felviszi, még ha lassan is.)Ebből a szempontból nem tudom, hogy miért lenne ajánlottabb
egy váltós 50-es motor, ami már akkor iszonyat nagyot lassul,
amikor dobod vissza a fokozatokat... Nagyon meg lehet szívni
egy komolyabb emelkedőt: azzal volt, hogy elakadtam*. Pedig
anno csak 70 kg körül voltam, és a DT50 egy 2T enduró volt.
Nem fogod tudni nyomatékmaximumon tartani, mint a CVT-t.*: teszem hozzá nem városban, szántóföld/dimbes-dombos táj.
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #31259 üzenetére
Igaz! A váltóssal nehezebb megtalálni a megfelelőbb sebességi fokozatot a maximális nyomatékhoz. Összességében erre a célra hosszútávon szerintem jobb választás lehet, megtanulható. Az automata váltó piszok kényelmes és jól működik, csak ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni, nem ilyen célra tervezték szerintem.
-
fesii
aktív tag
Azt azér nemárt leszögezni szerintem, hogy bármilyen emelkedőn felmegy egy mai robogó csak mérlegelni kell ,hogy mekkora a forgalom mert ha nagy akkor pesten nem túl előnyös 30-al döcögni..
Meg persze szerintem nem szabad lelkiismeretesnek lenni ilyen helyzetbe mert elég gyilkolos érzései vannak az embernek egy hosszú emelkedő megtételénél.Nem pesti vagyok így fogalmam sincs milyen az említett útca. Szombathelyen nekem a legnagyobb emelkedőt ez jelenti:
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #31260 üzenetére
megtanulható
Persze, a fokozatok váltása megtanulható, nem nagy kaland! (Pláne,
hogy a kolléga autót is vezet - bár még a Trabi után is fájóan gyenge
lesz egy 50-es gép ereje.) De hasonlítsd, kérlek össze azt, hogy van
5 vagy 6 db diszkrét fokozatod, és a motorodnak a nyomatékgörbéje,
amit össze kéne kapcsolni az adott terheléshez, adott sebességhez.Vagy van egy fokozatmentes (CVT) váltód, ami automatikusan képes
mindig a nyomatékmaximumot hozni. Szerinted melyikkel könnyebb
felmenni az emelkedőn? Teszem azt 3-asban mész az emelkedőn az
enduróval, fogy a sebesség: visszadobod 2-be, ott még nagyon pörög.
Egy 2,5-es fokozat lenne az ideális épp, de azt meg nem tudsz dobni.ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni
Azért, mert munkából hazafelé jövet naponta egyszer felmegy egy
emelkedőn? Szerintem annyira nem kéne misztifikálni a dolgot.Ennyi erővel az 50-es váltós motort sem arra a célra tervezték, hogy
emelkedőkön menj fel vele, mert nincs hozzá elég ereje. Ill. pörgetni
kell, akkor lehet, de az meg ugye a tartóssága rovására megy, illetve
a fogyasztásnak sem tesz jót: nem véletlen említettem a kihegyezett
2T-t, ami lehet, hogy felszalad a Mount Everestre is, csak éppen alsó
hangon benyel 6-7L-t százon. Akkor már inkább 125 ccm. Szerintem.fesii: erről van nagyba' szó. Ha tolnak közben az autók, amikor 30-nál
véged van, az kellemetlen, meg veszélyes. (Ellenben egy kis forgalmú
utcában "felkúszni", amikor épp hazaesel, este, nem olyan vészes.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #31262 üzenetére
"ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni"
Figyelembe vettem a 110Km vezetői súlyt is
Egy 12 colos keréken ekkora súllyal motorozni hamar gátló cserékhez vezet, ezt is bele értettem az alkatrész cserékbe.
A lényeg az hogy így is úgy kevés lesz, én 400-ast javasoltam neki .
250-es robogóm volt, az én 85 kilómmal jól boldogult még a hegyekben is. Igazad lehet, hogy a 125 is elég lehet, de az már nagyon az alsó határ.Vagy 50-es dízel?
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #31263 üzenetére
400-ast javasoltam neki
De minek, ha nincs "A" jogsija? Szerk2fesii: a másik meg ez.12 colos keréken ekkora súllyal motorozni
A Yamaha Majesty 180-am is 12-es kerekeken gurul, aztán a motor önsúlya
megvan vagy 160 kg: ehhez jön az én 100 kg-os (nem km) vezetői súlyom:
ahhoz képest elég jól elvan a gép. Futóműhöz nem kellett nyúlni 2,5 év alatt.250-es robogóm volt, az én 85 kilómmal jól boldogult még a hegyekben is.
Ne keverjük a hegyekben túrázást, és a Budapesten belüli munkába járást:
utóbbi esetében csak a budai oldalon találkozik az ember hegyekkel, és ha
csak egy emelkedőn kell felmennie naponta, akkor igen, elég az 125 is...De tökmindegy, mert B125-ös jogsija sincs, szóval vagy bepróbál egy 50-es
gépet, vagy nem. Amúgy a legtutibb az lenne, ha kölcsönkérne egy robeszt
valami havertól, és pár napig próbálgatná. Éppenséggel kölcsönözni is lehet
cégtől, jó pénzért: nekem a 4T 50-es úgy volt meg, havi 10-15K-ba került.
(Nem emlékszem pontosan, mert már lassan 4 éve csináltam a jogsit, de a
hozzászólásokból biztos elő lehetne keresni, anno írtam a kölcsönzésről...)Budapestre, munkába bejárni felesleges egy 400-as gép. Attól függetlenül,
hogy én is szemezek a Majesty 400-zal, mert szép, meg jó. De egy bálna.
Nem ide találták ki. Túrázni viszont ideális lehet: nyomatékos, pakolható...Egyébként ezt az is megerősíti, akinek van ilyen 400-as gépe. A 180-as
"fürgébb", jobban motorozható a városban: kisebb helyen is előrejutsz, stb.[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
válasz csongi #31263 üzenetére
Nemazér de ha vesz egy 400-ast azzal mennyivel többet spórol mint egy trabival? Arról ne is beszéljünk, hogy mire térül meg.
Nem szeretném kivesézni a pénzügyi helyzetét de mivel trabantal jár nem hiszem, hogy egy 400-asra van költségvetése...
A robogó feletti kateg szerintem költséges dolog ahoz képest, hogy csak nyáron tudod használni..[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #31266 üzenetére
Pedig szerintem írta:
"125-re nekem nincsen jogsim!Tehát 50 cm3-ben kell gondolkoznom!"
De mindegy, ezen nem veszünk össze. Túl van tárgyalva a téma.ha az időrendiséget nézzük, ezek később derültek csak ki
Csak a Trabi. A többi ott volt abban a HSZ-ben, amire válaszul elkezdted
fejtegetni a lóerő/tömeg arányt. #31268: na ugye, hogy ugye...Igen, én pl. azért is kölcsönöztem anno, hogy legyen mivel kimennem a
rutinpályára, mert az nem játszott, hogy BKV-n viszem a felszerelést.
Mellesleg meg megtapasztaltam, hogy a 4T 50 azért kevés lesz ide...
(Amúgy szerettem, mert aranyos gép volt.) Igazi csajrobogó, muhaha.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Remélem ebből a rendszámozásból nem lesz senmi...
-
SzlobiG
félisten
válasz máyköl #31271 üzenetére
Sok mindentől függ, de valszeg az 50ccm nem fog annyiba kerülni mint a 125 és fölötte.
Amúgy 50k-tól mehet 90k-ig is.
Valamit biztos kitalálnak majd rá, de hogy befogják hozni egyszer az is biztos mert +pénz az államnak és köztudott, hogy a legtöbb kétkerekű Magyarországon rendszám nélkül van ami sok pénz kiesés az államnak.
Én azon csodálkozok, hogy még mindég nem hozták be.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz máyköl #31273 üzenetére
Annak, aki 50K-ért vesz robogót, annak nem.
De aki rendszeresen használja a motorját, és
tudja tankolni is bele a 400+ Ft-os benzint?Uncsi már ez a vészmadárkodás: egy korrekt
robogó nem 50K-ba kerül, és a 25-30K simán
befigyelhet az első komolyabb felújításnál is...korpicschess: amikor meg ellopják, akkor meg
csak jó lenne, ha lenne valamit köröztetni, nem?De mondom: ezerszer lefutott körök, miközben
konkrétum még mindig semmi. (Nem lehetne a
témát addig hanyagolni, amíg tényszerű lesz?)[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz máyköl #31277 üzenetére
Rajta ugyan nem hagyja,de mivel rendszámos így benne van egy központi adatbázisban (alváz szám,motorszám)míg a sima adás-vételis motorod sehol nincs nyilván tartva.
Persze ez sem garancia hogy meglesz ha netán el lopják de túl adni rajta már igencsak nehezebb lesz legfeljebb alkatrész formájában.
Vagy fordítva! Te biztosan nem fogsz így belefutni egy lopott motor vásárlásába![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz máyköl #31277 üzenetére
És ha minden motoron kéne lenni rendszámnak, de levette, akkor...
üvölteni fog a turpisság a yardoknak... Ha csak "hamis rendszámot"
nem szervál hozzá, stb. De mint mondtam: baromi unalmas a téma,
ha csak találgatásokra telik. Minden évben előjön, azért elég furcsa.vaksi8: erről van szó. Egy korrekt nyilvántartás min. megnehezítené
a "gagyizást", ami ellen csak azok fújnak, akik akár véletlenül, vagy
szándékosan maguk is részt vettek benne. Azért gáz lenne, ha pl.
kedves flegma fórumtárs 50K-s motorjáról kiderülne, hogy nem csak
azért volt annyi, mert műszakilag ramaty, hanem mert pl. lopott is...Mint az olcsó telefon esete, amit elvitt a yard. (Mert rendszámos.)
Ha nem lenne rendszáma (IMEI) a mobiloknak, kiderült volna valaha?Költői a kérdés, kár feszegetni.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz runner 125 #31280 üzenetére
Mint azt, hogy a B jogsit 17 életévről 21 -re emelik...
Reméljük, hogy nem valósítják meg.
Figyu, neked megvan még a runnered ami az 1. hsz. -ban ban? Gyönyörű!
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #31280 üzenetére
Szerintem még ebben a kormány ciklusban meg lesz, ezek áttolják a törvényt oszt jó napot!
De legyen, nem az a gond, hanem a járulékos f@szságok, ha csak a fele igaz a híreknek, akkor is évente még 1* ennyibe kerülhet a fenntartási, és forgalomba használhatóság összege, ergo az, hogy kijöhet vele az ember utcára, és ez minden motort érinteni fog. Ez lenne majd a kis fogyasztású eszközök támogatása? Más országokban nem megfojtják őket hanem segítik.
Nah de ez hamarosan kiderül, és majd akkor ténylegesen lehet róla beszélni. Kíváncsi vagyok, hogy reagál majd a motoros társadalom és milyen lépéseket tesz. -
runner 125
nagyúr
válasz máyköl #31281 üzenetére
Meg, köszi.
Bikepics galeri.
Vidik: 01, 02
Most lesz 10 éves.csongi
Kizártnak tartom.
Már csak azért is, mert most lefektetem, h a falusi Babetta-s, Simo-s papik nem fogják levizsgáztatni a csettegőieket, még 5000FT-ért sem. A jó magyar bürokráciát ismerve 5k-ért max a rendszámot fogják odaadni.
De, eleve ez az egész nem úgy működik, h bejelentik x. naptól minden smkp.-on kötelező a rendszám, aki nem vizsgáztat, nem használhatja.
Olyasmi megoldás tudnék elképzelni, h szépen fokozatosan - az új smkp.-okkal - bevezetik az egészet.
Viszont ebből ismét csak fejetlenség lenne, mert milyen jogon mehet akkor a használt rendszám nélkül, noh meg amúgy is, eltelne vagy 20 éve, mire ténylegesen minden smkp megkapná a kis azonosító tábláját.
Szal' tényleg nem olyan egyszerű ez az egész, nem véletlenül húzódik lassan 10 éve."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
máyköl
veterán
válasz runner 125 #31283 üzenetére
Á nagyon tetszik!
Mennyibe megy egy ilyen? -
runner 125
nagyúr
válasz máyköl #31284 üzenetére
Hasonló 350 környéke, viszont piszok ritka már az ilyen állapotú 180-as, de nekem többet jelentett minden motorom, mint egy használati tárgy. Ez meg különösen. Úgyhogy, számomra sokkal többet ér annál is, pláne h megőriztem a full origi állapotát.
(Már korábban is írtam, h 4 kilóért sem adnám el)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
máyköl
veterán
válasz runner 125 #31285 üzenetére
Nem semmi...
Tényleg hibátlan állapotú.
Ez a sárga árnyalat nagyon bejön pl. -
korpicschess
veterán
válasz runner 125 #31285 üzenetére
Csak Italjet-re cseréled, nem?
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
máyköl
veterán
válasz korpicschess #31287 üzenetére
Nana, ez csúnya volt!
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #31283 üzenetére
Mindenki a normalis viselheto ugymenetet varna el. Az elmult 2.5 evben mi volt normalis ugymenet? Szoval most nem szabad normalis ugymenetben gondolkozni. En azt mondom szamitsunk a rosszabbra es csalodhatunk kellemesen . Egyebkent meg nem bonyolult ez, az illetek erteke teszi azza. Azt is csak nekunk. Van egy nyilvantartasi rendszer, Az hogy most smkp is lesz benne, nem nagy ugy. Hogy ki tudja megfizetni ezt, a kormanyt nem erdekli. Szoval en nem ringatom magam almokba. Egyszer mar feszegettek a rendszam cseret is hogy lakhely vagy megyehez kotott legyen,mint pl Romaniaba. Kegyetlen beveteli szam jott ki Ezek semilyen penzt nem hagynak kint. En nem hinnem hogy halogatni fogjak. Ezek nem szaroznak erobol attolnak mindent. Szoval eddig csak halogatas volt ez teny. De ne legyen igazam es ne igy legyen Idovel kiderul merre az arra
[ Szerkesztve ]
-
Azért már kezd hiányozni a szabadság. Menni egy nagy túrát valahova.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hali
Ráuntam az állandó vonatozásra, meg annak minden nyűgjére, így tavasszal tán' robogó vásárlásra adnám a fejem. Természetesen tisztában vagyok azzal a ténnyel, hogyha most közlöm, hogy teljesen inkompetens vagyok az egész használt robogó témához, és így kérek segítséget, mindenkinek csomókban fog hullani a haja, mégis így tennék. Rövid távokra kéne, de rendszeres, napi használatra, a keret meg olyan 100 rugó körül van, de ha valamilyen aranyszabály többet ír elő, akkor sem esem kétségbe. Szóval ami számomra fontos lenne, hogy megbízható legyen. Tudom, közhely, de mégis. Szóval nem akarok buherálni, könyékig nyúlkálni a blokkban az út szélén A és B pont között, meg sufnimegoldásokat. Egy korrekt, üzembiztos robogó érdekelne, rövid távra, de gyakran, hogy ne kelljen sokat foglalkozni vele, csak amikor kell előkapom, aztán ha hazaérek bevágom a garázsba és csókolom. Ráállítanátok egy pályára?
-
runner 125
nagyúr
Ezek a napi távolságok mit takarnak, illetve hol lenne használva?
Bár, a két kérdés értelmét veszti a rászánt keret miatt, viszont ha elég az 50-es robogó, akkor Piaggio Liberty, Aprilia Scarabeo vonalon nézelődj.
Egyébként azt egy használt robogónál sem lehet elvárni, h ne kelljen rá költeni.
100k nagyon az alsó határ, amiért már lehet korrekt darabot venni, én inkább 130-140k környékére raknám ezt az összeget."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Skizz
addikt
válasz runner 125 #31296 üzenetére
Igen, 50-es kéne, ezt elfelejtettem. Nyilván, itt most végletekben fogalmaztam, fenntartási költsége nyilván van, igazából az elvárás arra vonatkozik, hogyha egyszer megjárta a szervizt, akkor ne köhögjön nagyon a következő generálig. A napi távolságok olyan 20km-t tesznek ki összesen. Hegyek között lakom, de azért nem olyan vadregényes tájak, nincs nagy emelkedő, sem földút, tök normális, átlagos használatról lenne szó. A 140k belefér egyébként. Az évjárat alsó határa hol van? Tudom, hogy ott úgysem mondanak igazat, de kb.?
-
runner 125
nagyúr
Ezért is kérdeztem h hol laksz, mert egy 50-es robogó mindenféle emelkedőt, pár plusz kg-t is megérez.
Eleve a régi megjelöléséből fakadóan segéd-motorkerékpár, persze egy ideje elhagytuk az ezredfordulót, fejlettebb a technika, de az 50ccm az 50ccm marad 50 év múlva is.
Általános célokra én már 50-est nem vennék, de nyilván vannak (anyagi és jogi) korlátai, h az ember 125-öst vegyen.
Évjáratot alapvetően nem kell nézni. Állapotot kell venni. Lehet egy '98-as is patika, de szét lehet hajtva egy jóval fiatalabb darab is. Típusokat tekintve ebben az ársávban a két említett darab a legajánlottab, persze ezeken kívül is vannak jó alternatívák, de pl. azt még nem tudjuk, h formailag ezek bejönnek-e.Ha ide belinkeled majd őket, max + - 1 év eltéréssel kb. be lehet lőni, h valójában mikori gyártás, de a pontos évjáratról a helyszínen te is meg fogsz tudni majd győződni. Idomokban, felnikben benne van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest