Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz AxBattler #31471 üzenetére

    Karcos és bontott gépek

    Látom megint indul a boszorkányüldözés. Ha bontva van egy gép akkor az azért van, mert belerakják a számlát.

    Megszámlálhatatlan olyan esetet tudok amikor én bontottam ki a notebookot a vevőnek és az karcos, törött vagy ragasztós volt. Y500-ból talán még 1 olyat sem bontottam ki melynek az alján ne lett volna pár apróbb karc.

    A legextrémebb eset az volt amikor egy bontatlan gépet kibontottam az ügyfél előtt, mert azon előtelepített Ubuntu volt és láss csodát egy lánynak a neve és képe fogadott engem.

    Magyarázat:

    A végfelhasználótól visszakerül a notebook 3-8 napon belül a viszonteladóhoz, aki visszaküldi a disztributronak. A disztributor pedig visszaküldi a gyártónak aki berakja a Refurbished programba. Ilyenkor szoktak kavarodások lenni, mely az emberi hibának köszönhető.

    Egyébként csak, h tudjátok....

    Ha egy notebooknak elromlik az alapja akkor visszaküldik a gyártónak aki azt megjavítja majd a javított gépekbe újra beépíti. Ezért fordul elő néha olyan, h az 5. alaplapcsere után sem működik a notebook. Tudomásom szerint az Apple az egyetlen olyan gyártó, aki vadi új alkatrészeket tesz a javított notebookokba.

    Ezek a dolgok egyébként nagyon ritkák de sajnos előfordulnak.

    (#31490) AxBattler:

    Azt, h hivatalonsan újraértékesített az tudod ellenőrzni, viszont azt, h elkeveredett-e azt már nem. Mondom, új gépeknél is gyakori a karcos, ragasztós fedél!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák