- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
PROHARDVER!
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lassú Víz
őstag
válasz fr3ntzen #28096 üzenetére
Nem. Vázsapka nélkül meg végképp nem. Egy kit objektív mellett még értelmetlen is. Minden objektív cserénél por kerül a tüköraknába, ami előbb-utóbb megjelenik a szenzoron, AF szenzoron és a mattüvegen. A pollen ráadásul ragadós is. Tartsd rajta a leggyakrabban használt alap objektívet, és csak akkor cserélj ha szükséges.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz #31733248 #28204 üzenetére
Van egy építő javaslatom. Egyik szombaton kimentek a várba. Vezényszóra lefotózzátok ugyanazt, majd a kártyáról kiprinteltetitek a képeket, és egy sör mellett megvitatjátok, hogy van-e olyan jó képe a Sonynak mint a másiknak. Ha ráérek viszek egy Kodak szenzoros Olyt is, hogy legyen egy tényleg fasza vázból kijövő jpg is a kínálatban
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Bedobom a Panasonic TZ70-et is. Visszavettek a felbontásból, ami ilyen kis szenzornál hitem szerint jót tett a képminőségnek. Azonkívül egy zsebrevágható cucc 24 mm-ről induló zoom-mal.
Szerk: Na jó, csodák nincsenek, ennyiért inkább az Oly E-PL6 dupla kit.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz lalyoska #28421 üzenetére
Tényleg az. Kb. annyit ér mint egy DSLR felpattanó vakuja. Ha jól tudom GN10, és csak pofán villantásra jó, indirekt derítésre nem. Ha tényleg kell a vaku, akkor kell egy rendes külső. Van óccó kínai manuális Yongnuo, óccó kínai Meike, közepesen drága Metz, és arany áron Olympus.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz MrChris #28512 üzenetére
Nem csak az obi csere. Zoomoláskor amikor a tubus megy kifelé egy szívó hatás érvényesül, és az apró szennyeződések mellette is bejutnak.
Korábban az átlag felhasználónak esélye sem volt annyi tekercs filmet venni, hogy expószámmal megölhesse a vázat. Több gondolkodással és kevesebb sorozattal nem azért fogunk vázat cserélni mert tökre megy a zár, hanem azért, mert van már sokkal jobb.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Bazsee71 #28517 üzenetére
Ha belefér a keretedbe, nézd meg az Olympus E-M10-est is. Újabb, több szolgáltatás, kereső. Képminőségben kb. ott lesz mint a PL5-ös, de számomra (és gondolom DSLR után neked is) az EVF fontos. Az utólag rárakható keresőket szerintem célszerű elfelejteni. Volt már olyanom, nagyon nehezen tudtam vele együtt élni.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Gravity1234 #28539 üzenetére
Keress régi E-System nyakpántot. Szerintem, ha beírsz az irányjelzős adok-veszekbe biztos lesz pár jelentkező aki eladja.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz MrChris #28816 üzenetére
Most volt a fiam ballagása. Gyakorlatilag beltérben az egész, ISO 3200, Oly E-M1 (az E-M10 szenzora se rosszabb). A képek egy részét kidolgoztattam 10x15-ös méretre a nagyszülőknek. Gyakorlatilag nincs rajtuk zaj. A fanyalgások nagy része azért van, mert monitoron pixelkukkolunk.
Manapság szinte bármelyik gép jó, amelyiknek a kezelését könnyen megszokjuk, hajlandóak vagyunk magunkkal vinni és elérhető vele a kívánt képi hatás.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz #40935168 #28835 üzenetére
Szerintem mutass neki kit objektívvel készült képeket is. Ha az is tetszik, bátran ajánlhatod az E-M10-est. Volt tükrösöd, tudod, hogy nagyobb, nehezebb, de a keresztérzékelős PDAF mozgó témára jobb mint a CDAF. Ugyanakkor lenan mondta egy talin, hogy a felé futó kutyát le tudta úgy fotózni, hogy S-AF módban a megfelelő helyre bökött a kijelzőn, és a gép azonnal exponált, ahogy élességet talált.
Kár, hogy a 12-50-es objektív nem sikerült optikailag elég jóra, meg f/sötét, mert pont az ilyen igények adnák a létjogosultságát. Lenne 12 tájképezni, 40-50 portrézni, és makró állás makrózni.
(#28864) bigsee: Ha van rá 250-ed, kapásból az E-M10 duplakitet ajánlom, és onnan, mert kapsz egy kártyát is ami a további vásárlásokból 15%-os engedményt ad, valamint 3 év a garancia. Vagy veszel egy pótaksit, + 8 ezerért kiváltod a kártyát, és már a gépet is 15% engedménnyel hozod el. PL7-est a kereső hiánya miatt nem javaslom.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz jjeahh #28874 üzenetére
Ezt így nem merném kijelenteni, főleg, hogy nem első kézből való a tapasztalat. Az is sokat számít, hogy milyen obi van a vázon. De gondolom itt is célszerű elé lőni, nem csak a vadászaton. Az elektronikus keresőknél pláne igaz, hogy amit láttál azt nem fogod lefotózni.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz gergiboy07 #28931 üzenetére
Time lapse: 1 perc = 1500 kép. Keress olyan vázat amelyik e-shutter-rel is fel van szerelve, ha ez tényleg fontos neked. Pl. Panasonic G6 most fut ki kb ennyiért.
Ha csak normál keretek között fotóznál, akkor a Nikonokban jobb a szenzor. Az egyik DXO-t bújó ismerősöm szerint alacsony ISO-n jobb a teljesítményük, de ha emelni kell az ISO-t akkor már ugyanott lesznek mint a Canon szenzorok.
Ezek a műszaki cikkek mind rohamosan vesztik az értéküket egy szintig. Az, hogy mennyire lesz időtálló csak rajtad múlik. Ha fontosnak fogod tartani az új vázakban megjelenő újdonságokat (belépő szinten gyakori az éves modellfrissítés sokszor látszat újdonságokkal), akkor nem lesz időtálló. Ha meg megelégszel azzal ami van, akkor az lesz. A másik lehetőség, hogy veszel most egy 7D MkII-őt, és jó pár évig nyugi van, amíg kijön az MkIII.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Vyndree #28960 üzenetére
"Akinek egyszer már volt dslr-je és egy kicsit is szerette, azok többsége nem fogja milcre cserélni, hacsak nincs rá valami komoly indoka."
De. Sokan megtettük. Csak nem mindegy, hogy melyik MILC-ről beszélünk. Van MILC-ekből is elrettentő példa éppúgy mint hú b+ kategóriás gép.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz SharpSA #28971 üzenetére
Az E-M5 egy jó választás, de már több éves és van jobb márkán belül is.
jjeahh: keresztérzékelős PDAF-et tudtommal csak a tükrösök adnak. De szerintem csak a sportfotósoknak van ilyesmire valóban szükségük, a többieknél a szenzoron végzett élességállítás inkább előny mint hátrány.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz bigsee #29005 üzenetére
A kis OVF-fel azt hiszed élesre állítottad, aztán a monitor előtt meg anyázni fogsz. Szerinted miért volt törőék meg nagy és fényes kereső a filmesekben? A MILC-ek belenagyításos élőképe teszi lehetővé, hogy pontosan tudj fókuszálni egy ilyen gyújtótávolságú fényerős objektívvel.
A következő kérdés, hogy mit kezdesz ekv. 170 mm-es fókusztávolsággal? Az Oly 75 f1.8 nagyon penge, de beltérben már sok, hacsak nem színpadot fotózol. Ha nyár végéig veszel egy E-M10-est visszautalnak 30 ezret a számládra. Tedd félre ennek az objektívnek az árát, spórolj mellé, és gondolkodj más rendszerben, ne toldozgasd azt amihez jóformán már semmi nincs.
(#29008) Vyndree:
"Nincs olyan gép ami minden szempontból kiváló és árban pedig alsó kategóriás."Szerintem árban felső kategóriás sincs.
"a kiegészítő EVF-ek említésre sem méltóak és drágák is"
A kiegészítő EVF-ek jók, és szögkeresőként is működnek. De valóban drágák, és átkozottul kényelmetlen a használatuk. Ha kell az EVF, legyen beépített.[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Vyndree #29077 üzenetére
Nem így van. A kép dinamikája határozza meg. Amikor a kép jelét lecsökkented, akkor vele együtt a zajt is, ami jó. Viszont elveszted a részleteket a fényes területeken, a túlexponálás miatt. De ha eleve nincsenek ilyen részletek, akkor büntetlenül megtehető, és még a végeredmény is jobb lesz.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Vyndree #29080 üzenetére
Majd ha egyszer lesz egy alacsony dinamikájú, viszonylag sötét témád (meg kedved hozzá), készíts róla két képet. Az egyiket helyes expóval, a másikat meg annyira túlexponálva, hogy ne égjen ki. Utána korrigáld rawból, és nézd meg a két kép zajtartalmát. Van egy tippem melyiken lesz kisebb a zaj. Az utóbbi történik a kiégésre figyelést leszámítva kiterjesztett alacsony ISO esetén automatikusan. És igen, csökken a dinamika, ami miatt sok esetben nem lesz jobb a végeredmény, de ez nem jelenti azt, hogy több lesz a zaj miatta a képen. Mint ahogy a jel/zaj viszony is arányszám, és semmit nem mond a zaj tényleges nagyságáról.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
"Igaz az hogy a DSLR-eknél könnyebb az egyes funkciókat előhívni, mint a milceknél? (nem kell annyira a menüben kolbászolni, pl az iso állításához?)"
Nem. Mindkettőben van fapados, kényelmetlen használattal, és pro kategóriás sok testreszabható gombbal.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Mélységélesség. Lehet, de nem minden objektívvel. Sok összetevős dolog az érzékelő méretétől kezdve a tárgytávolságig. Próbálj meg úgy tekinteni a háttérre, mint ami segít elhelyezni a témát, és tekintsd a kompozíció részének. Jobbak lesznek a képeid, mint ha valami f/hűdevilágos objektívvel egy barnás masszává mosod.
Ez a kép is m4/3, igaz nem kitobjektív:
Szerk: bacca meg a PH a tömörítését. Szerintem eredetinek se volt nagy a maga 533 k-jával, nem kellett volna belőle 116-ot csinálni...
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Az egy 50-200 f2.8-3.5 -ös objektív 200 (ekv. 400) mm-es állásában készült kép, f3.5 rekesszel. Hirtelen sötétedő 12-50-es kit objektívvel totál esélytelen olyat csinálni.
A minden körülmények között elérhető háttérmosáshoz nagy szenzor és fényerős objektív kell. Azok viszont külön-külön is nagyok, nehezek, drágák. Hát még együtt. Viszont ha van miből, vegyél egy 6D-t meg valami alapzoom-ot, 85 f1.2-t és élvezd az m4/3 rendszerben elérhetetlen (f0.6-os objektív nincs hozzá) háttérmosást. Filmes korszakban se mondta senki, hogy nagy a 24x36 mm .
Csakhogy biztosabb légy a dolgodban , itt egy videó a háttérmosás nélküli világról. Annak is van bája.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz bippeti #29252 üzenetére
No, akkor a többieknek ellentmondva szerintem nem oldható meg croppossal. Ahhoz, hogy hasonló látószöget és mélységélességet kapj 55 f1.2-re lenne szükséged. Van ilyen?
Ha úgy teszed fel a kérdést, hogy lehet-e jó portrét készíteni egy kisebb szenzoros vázzal, akkor a válaszom, hogy természetesen lehet. Nekem sem FF vázam van. Vagy nézd meg jjeahh aláírásában szereplő linken lévő képeket. Egy kb. 30 ezer Ft-os szettel készültek a portréi pár hónappal ezelőttig.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz bope87 #29266 üzenetére
Ha nem zavar a mérete, vedd nyugodtan a cserélhető objektíveset. Nem kötelező cserélni, és a nagy szenzoros kompaktokat meg a napsütéses időt leszámítva jelentősen jobb lesz a felvétel minősége. Azért lélekben készülj fel arra, hogy nagyon könnyen pénzszivattyúvá válhat. Kellene a fényerő, a nagyobb látószög, teleobjektív, makró objektív, rendszer vaku, állvány, táska 1, táska 2, táska n.
Ami nélkül ma már nem vennék gépet: kereső, és kihajtható élőképes kijelző. Az előbbi stabilitást ad, és akkor is tudod használni ha hátulról süt a nap, míg az utóbbi a madár és békaperspektívát könnyíti meg jelentősen. Egy talaj közeli makróról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Bocs, újabb.
Az E-M1-esem tud peaking-et, de nem használom, mert a belenagyítás szerintem hasznosabb. Viszont lehet, hogy más gyártók ügyesebben oldották meg. Ha jól tudom a Sony elég úttörő volt ezen a téren.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Milyen lehet egy pro kategóriás gép? Jó, nagyon jó, kurva jó. Képminőségben lényegében azt tudja, amit a többi 16-os szenzorral szerelt Olympus, de a kezelhetősége ég és föld. Sok programozható gomb, nagy EVF, rengeteg funkció.
Ha csak a technikai paramétereket nézzük van nagyobb szenzor, több megapixel, jobb magas ISO tűrés, jobb videó. De mint rendszer, nagyon egyben van. Ha akarom kicsi és könnyű egy 17-es, 25-ös, 45-ös fix sorral, de ha felrakom a portrémarkolatot, bőven jó fogást ad az adapterezett 50-200-zal is. Megtaláltam azt a rendszert aminek a képminősége, objektív kínálata és mérete, súlya számomra ideális. Volt már a kezemben azóta, hogy megvan jó pár típus, de nem éreztem, hogy cserélnem kellene. Egyedül egy távmérős Leica tudta felébreszteni a birtoklási vágyamat amikor kipróbáltam, de azt nagyon nem az én pénztárcámhoz szabták.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz bippeti #29355 üzenetére
A fix zoom olyan mint a fából vaskarika? Aztán, ha a 18-55-nél sikerült felszorozni mindkét oldalt 1,5-del akkor a 18-105-nél, hogy lett 300-as a vége?
Legjobb rajzolat és legnagyobb fényerő fix objektívekkel érhető el. Azonban 3-4-szeres zoomig még besza-behu objektíveket is lehet csinálni, pl. Olympus 40-150 f2.8 pro. Viszont ezek gyakran több százezres, olykor milliós tételek. Megfelelő kompromisszum készség esetén jóval olcsóbb, gyengébb rajzolatú és sötétebb objektívekkel is lefedhető a kívánt tartomány minden rendszerben. A másik véglet a travel zoom zsebgépek világa, pl. az eddigi kompaktod. Ha szükséged van akkora átfogásra mint amit az eddigi kompaktod tudott, akkor két vagy három zoom objektívvel le tudod fedni az adott tartományt. A cserélhető objektíves gépeknek is van a szenzorméretből adódó crop factora, amivel az objektívekre írt értéket szorozni kell az összehasonlíthatóság érdekében. Ebből a szempontból a DSLR és a MILC között nincs különbség.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Nagyon nyomod ezt az élkiemelés dolgot, de hidd el, hogy nem akkora durranás. A képbe belenagyítva pontosabban lehet élesre állítani mint hagyatkozni az élkiemelésre. Azt meg minden váz tudja.
A szaladgáló gyerek még a keresztérzékelős PDAF-nek is kihívás, nemhogy manuállal eltekintve a hiperfokális távolságra állított objektívtől.Bali, Olympus E-M10. Van most rá pénz vissza akció egész nyáron felétek is. Az EVF és a tapicska LCD is nagyon jó dolog, pillanatok alatt meg fogod szeretni, illetve nagyon fogod sajnálni, hogy nem olyat vettél, ha egyszer majd kipróbálod.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Annyiszor leírtuk, hogy a snapsort többet árt mint használ. Kerülendő. Vannak rendes összehasonlító oldalak mérések alapján pl. dpreview, dxo. Több energiát kell fektetni az értelmezésbe, esetleg benézni a grafikonokra, hogy végig marad-e a dinamika előny vagy elfogy magas ISO-n, stb, de megéri.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz szegto #29690 üzenetére
Pedig a képet az objektív rajzolja. Felbontás, peremsötétedés, kromatikus aberráció, fényerő, kontraszt, becsillanás, torzítás mind objektív jellemzők, és nagyon látszanak a képen. Egy részük szoftveresen korrigálható, más részük nem igazán.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz jaktib #29746 üzenetére
Gyakorlati tanácsokkal fűszerezve Scott Kelby: A digitális fotóskönyv 1-5. Sokat segít a megértésben a http://www.cambridgeincolour.com/ oldal is. Pixinfón Nagy Krisztián (Ph! fórumon ROBOTER) cikkeit is nagyon ajánlom.
A helyi tudástár, és a gyűjtemény.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
A MILC-eknek is van utazó zoom obijuk. Mikro 4/3 rendszerben Pana 14-140, Olympus 14-150. Biztos van valamije a többieknek is. Mindenféle kedvezmény igénybevételével és pinzvisszafizetéssel 225-ért lehet egy E-M10 + 14-150 II kitet elhozni. Ez eléggé túl van a kereteden. Szerintem is jó döntés a Nikon a 18-105-össel.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Megfordult a fejemben, de úgy döntöttem, hogy nem elég nagy
(#29845) 80hun Lehet, hogy csak pár mm, de látványos
(#29846) Silenzio: Nincs ilyen. Gondold újra az igényeidet. Amiket összeraktál az a Sony FF MILC-e 5 tengelyes stabival.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Gépötty #29881 üzenetére
Színházban van fotós próba (nem tudom hogy lehet bekerülni), az előadáson meg amúgy sem szabad képet, hangot rögzíteni. Nézzél olyan gépet amiben van elektronikus zár. Pl. Pana G6. Az hangtalan, csak általában lassabb a "lefutása" mint a mechanikusnak ezért mozgó témánál vicces képeket tud produkálni.
[ Szerkesztve ]
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz banderasz77 #29898 üzenetére
Ha nem fontos az időjárás állóság, akkor az E-M10, vagy amelyik jobban kézreáll. (Gondolom nem az E-M5 MkII szerepelt a kérdésben.) Végeredmény közel azonos lesz.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
válasz Gépötty #29910 üzenetére
Utolsó kettőt elfelejtheted. Normál dupla kitben elérhető, és nem jár a FlashAir kártya, legfeljebb támogatja. ISO 100 gyakorlatilag nincs a 12 Mpixeles szenzorok óta egy Olympusban sem. Ugyanaz mintha túlexponálnád az ISO 200-at és utólag visszahúznád a raw feldolgozás során. Persze, ha csak a jpg érdekel, és nem akarsz a feldolgozással foglalkozni, akkor "van" ISO 100. De az ára a dinamikavesztés, ami a csúcsfényeknél látványos.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Lassú Víz
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Nikon D5600 + AF-S DX 18-140mm VR kit objektív + Lowepro táska
- Szép állapotú Nikon D5300 + Nikon AF-P DX 18-55mm VR objektív
- Szép állapotú Nikon AF-S 50mm f/1.4G portréobjektív
- Új! Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C objektív ( NIKON )
- Insta360 one R, 360 fokos és 4K akció kamera Twin szett kiegészítőkkel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs