- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Srácok!
Van egy ismerős, 300k-t szánna kocsira. Városi szaladgálós verda lenne főleg, esetleg 1-2 vidéki út. Klíma nem szükséges (már csak az ár miatt sem ).
Mi az amibe érdemes beugrani?I-es Puntó jutott eszembe hirtelen... Esetleg vmi egyéb ami szóbajöhet?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz spurika #1229 üzenetére
Hát jah kis pénz kis foci ugye... Ha tehetném én is inkább az 1,8 TFSI-vel járnék állandóan de nem lehet sajnos. Ezek után beülni a 1,2 8V-mbe...
Opelt kizárom volt hozzá "szerencsém"... I-es Puntóval csak jó tapasztalatom van, muternak is az van 136k km-et futott és semmi komoly baja nem volt ezért jutott eszembe rögtön ez/az.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yushchenko #1314 üzenetére
Bontó?
Hasznos cucc? Autoklub kártya, meg egy porraloltó. Kb ennyi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yushchenko #1317 üzenetére
Azért egy defektjavító nem árt ha nincs pótkereked. Az ilyesmi a legrosszabkkor szokott jönni. Én is cseréltem már kereket az útszélen zuhogó esőben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #1520 üzenetére
Jó de neked magas fordulaton vált a vezérlés, nálam meg nem igazán történik semmi "hátbavágó" élmény. Ez még a régi Jazz, nem az új.
A Passat 1.8T jobban szerettem pont ezért, 3000-nél jöt a hátbavágás, ez a TFSI meg túl kiegyensúlyozott, legalul van egy kis turbólyuk de kb 1500-2000-től úgy gyorsul mint egy villanyautó, szépen egyenletesen semmi meglepő érzés, hogy "annnny@d, mekkorát lép ez".
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #1523 üzenetére
Nálunk ilyenek is vannak a flottában. 4x4 DSG 2.0 CRDI Superb, elég jók azok is. Noha itt csak 140 lovas változat van, az picit kevés bele, szóval az erősebbet vegyétek belőle mindenképpen.
Dízelt meg gondold meg, nagyobb szervízigény és jön a 400Ft-os gázolaj ár. Az 1,8 TFSI-vel lazán eljárok városban is 9 literből.
Igényesebb mint a Passat? Ezzel tudnék vitatkozni belül olcsó, kemény műanyag az egész. Még a vezér full bőröse is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #1527 üzenetére
Nem toom, nincs benne tempomat, full fapad az 1,8 TSI. De inkább ez így mint egy 1,4-es...
De 140-145nél olyan 3000-et forog (6 gang) és olyan 8-8,5 litert eszik domborzati viszonytól függően (klímával). Nem mertem megnézni mi a vége, 190-nél elvettem a gázról a lábam, de még volt benne bőven.
A CRDI 140 lovas, az nem olyan virgonc. Egyik kolléga aki ezzel tolja átült az 1,8-asba. Csak annyit mondott miután visszahozta: "Nagyon meglepődtem, hogy lenyomtam a gázt és ez majdnem kiszaladt alólam."
Viszont a kombi kicsit jobb sztem. Az is van nálunk, hátra jobban kilátni, a sedan ék alakja miatt a hátsója nagyon fent van tolató radar nélkül kb vakon tudsz csak parkolni, noha a nagy külső tükrök jók nagyon. Főleg a Passat kis fingi-ling Boráról átpakolt csöpp külső tükrei után.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #1530 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Jó a dízel is de a dsg és a 4x4 mellé kicsit kevés a 140 lovas változat. Manuálissal meg front hajtással sztem elég a 140 is de olyat nem próbáltam. Persze nem rossz, csak mondom vérmesebb az 1.8-as (+20 ló ugye) és ezek a Superb-k elég nagyok, mind súlyra mind a homlokfelület (légellánálás). Normál használatra elég a 140 is.
De azért 2x meggondolnám, hogy dízelt vegyek-e. Egyrészt helyből van a felára másrészt hamarosan aranyárban lesz a dízel, harmad részt gondozás igényesebb egy dízel.Ha magaman vennék én egy Octaviat vennék inkább 1,8-as turbósat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #1527 üzenetére
Most megnéztem neked, M7-esen gurulva 140-145 környékén 7-8 lityit kér be. Itt olyan 3100rpm körül pörög a moci VI.-ban.
Egy vegyes távot toltam, volt benne pálya (déli part közepéig) 140-180 között forgalomtól függően, meg 80-90-es gurulás is főúton, 400km-t toltam le így (nagyon kevés városi szötyögés a rakparton) a vége 7,7 liter lett. Passatal ez 9 lityi környékén lenne bizony.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
3 millió környékén ha csak új 0km-es autó jöhet szóba, van jobb vétel mint a Jazz mostanság?
Nem kell nagy verda, 1-2 személynek lesz, kevés városi nyúzás de főleg vidéki utak, évi 1-2 külföld (kb 2000km oda-vissza távval/db).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #1726 üzenetére
Akkor felesleges a Zafira, ha egy magad jösz-mész vele.
Érted minek cígöld azt a nagy kasztnit. Meg a légellánálása is olyan jó kb mint nagyagyám konyhakeredencének.Ha van jó állapotú G Astra akkor azt vegyél, ha nincs akkor Zafira. Nekem volt 2 db G Astrám is zsinórban, összesen 5 évig használtam őket több százezer km-t tekertem a kettőbe együtt (mind a kettő 2002 környéki volt). Kényelmes hosszú úton is, csak ajánlani tudom. Egy baja van, hogy eszi az olajat (főleg ha pályán mész) szóval abból legyen a csomiban 1-2 liter tarcsiban.
mod: Olajos kitétel a Zafirára is él, konstrukciós hiba. A hasonló korú VW-k is ettől szenvednek. Amúgy megbízható, engem egyszer sem hagyott ott, illetve egyszer a kipufogó rohadt el/le de menetképes volt még attól csak kicsit hangos...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #1728 üzenetére
1,6 16V mind a kettő. Használatn kerültek hozzám, nem tudom milyen előéletük volt, mind a kettő céges kocsi volt, nem hiszem, hogy megkímélt példánynak számítanának.
Vegyesben 8 litert evett/ettek, ebben 2/3 belváros (BP) 1/3-ad vidék. Nem volt bennük fedélzeti comp, ezért csak vegyes fogyit tudok mondani neked. A cég 10 literes nomát határozott meg de ettől bőven messze voltam még télen is mikor rövid városi utakra használtam akkor is, pedig volt hogy sietősre vettem a figurát. Kopó/fogyó alkatrészeken kívül soha semmi bajuk nem volt (leszámítva az egy elrohadt kipufogót, de az is 200k km után jött elő). Azt tudom, hogy akik jobban gyilkolták ők is 9 literrel eljártak vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz spyduck #2047 üzenetére
Ha nem akarod szivatni magad akkor MX-5. Megbízható és egyszerű (nem pejoratíve) konstrukció, nem sok hiba lehetőséggel. Ha nem zavar, hogy egy tepsiben ülsz és egy sima SX4 is kamionnak tűnik hozzá képest akkor ok.
mod:
tomcsi23: Nem sok Audid volt ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #2051 üzenetére
Ismerősnek van, egyik kanyarban elszállt és lebontotta kicsit a bal elejét. Nem két fillér volt mire rendbe rakták.
De a többi alkatrész (pl kopók) nem olyan vészesek. Nálunk ami volt A6-os pl sokkal drágábban volt szervízelhető.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
No igen, de ugye egy ilyen dízel amúgy is jobban ráköltős mint egy sima szívó benzines.
Reméli ő is, hogy most egy jó darabig nem kell hozzányúlni. A turbó halál meg pech volt, valószínűleg gyártási hibás lehetett csak ezt 10 év után nehéz bizonyítani. Vett egy bontottat aztán azt rakták bele.
mod:
kisza25: Én is így tettem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #2068 üzenetére
Ebben 180k km-t bírt. De mákja volt, egy osztrák paskóba hátulról beleszálltak és úgy döntött nem viszi haza a már azt a gépet. Így egy megkímélt turbóhoz jutott a gyári árhoz mérten potom pénzért.
AMD Power: Hát én vezettem már pár dízeles kocsit (Vectra 1,9 CDTI, A6 3.0 TDI, Superb 2.0 CR TDI, Passat 2.0 TDI, a kisbuszokat nem sorolom fel). Jó nyomatékosok de a hangjukat soha nem tudtam elfogadni/megszokni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #2451 üzenetére
Ismerős vett egy régebbi (OT-s) 3 lityós Bömbit (3 fokzatú automata), az is benyeli a 15 litert simán még akkor is ha nem kergeted. Viszont gyönyörű cápa orros...
Ma a lakótelepen láttam egy Lancer RallyArt-ot full feketében, fekete felnivel... Nekem az is nagyon bejön. Kár, hogy 10 milla körü van az ára...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autóhifi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NBA és kosárlabda topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest