Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #46268 üzenetére
Akkor legalább ezt tudta, ha már azt nem hogy a Jazz-ben 8 gyertya van. Csak a felső sort cserélte. Most majd akkor cserélve lesz az alsó 4 is.
mod:
Hát karosszéri lakatos haver, szóval nem igazán klasszik szerelő mentségére legyen mondva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezeket nézegetem, meg a 1,8-as Civicet, azok is 140 lovasok. Nekem az elég lenne már és talán eljárnék 7 literből ha nem tolnám neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Egyébként az ilyen 140-170 le-s kategóriában mi az ajánlott? Főleg vidéki utakhoz kell, városi használat alig lenne. Nem kell túl nagy karosszéria, ez a Civic/Lancer méret bőven elég (kissebb lehet akár).
Lehetőleg japó legyen vagy német. Bár a Focust nagyon tolja haver, hogy az milyen jó...
Bár a lényeg igazából, hogy legyen megbízható.mod:
a_tesz: Nem, a Jazz marad mindeképpen. Ősök a Punto helyett megkapnák én meg vennék vmi erősebb verdát ha úgy alakul, hogy van vmi jó vétel...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #46643 üzenetére
Have fun autó lenne kb évi 10-15k km-et tennék bele. Főleg rövidebb vidéki utak (100-200km), plusz kb évi 2-3x külföld (kb 2000km/alkalom).
Viszonylag kis kasztni (azért néha pesten is kellene parkolnom és a család se nagy), megbízható legyen és ne legyen nagyon-nagyon drága szervízköltsége.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #46810 üzenetére
Vajon ebben a fehérben asport futómű mit takar? Úgy értve, hogy mennyire rázná ki a vesekövem a pesti utakon?
7végén fent voltunk a Mátrában egy 160 lovas (CDTi) Insigniával, sport módban azon a szétfagyott kátyús aszfalton kirázta a lelkünket is haverral, tette is vissza tour módba gyorsan.
Arról nem is beszélve hogy 18"-as felnije van a srácnak, panaszkodot is, hogy a nyomvájúk úgy vitték jobbra-balra hogy erősen kellett markolnia a kormányt.3 nagyon max 3,5. Igen az a piros azóta is ott matat a szívem körül...
mod:
Jah, xenon nem szempont. Kolléga xenonos Accordjaba beletolattak a parkolóban és oda lett a teljes JE fényszoró. Szerinted...?!
Bár a fékasszisztens az hiányozna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #46940 üzenetére
Nah most jobban beleástam magam a témába. Valóban bírnak ezek az akksik 500k km-t is akár, megkövetem magam.
Az előfordult, hogy egy-egy cellát cserélni kellett a pakkból de komplex csere eddig csak mechanikus sérülés miatt volt (jellemzően ráfutásásos balaesetek esetében).
Nem számítva a gyárilag hibás akkukat, ami mindegyiknél előfordulhat a szigorú minőség ellenőrzése ellenére is.#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Világosítsatok fel pls, hogy miért nincs kiegyenlítő szelep a Jazz tankjában? Ha áll a napon a kocsi és kinyitom hogy tankoljak akkor amint letekerem a tanksapkát szuszog ám rendesen ahogy levegőt kap.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #47600 üzenetére
Hehe, erről haver jut eszembe, mikor megvette az első turbós kocsiját, lejött a pályáról megállni inni egy kávét. 150-el tolta előtte huzomosan, majd megáll a kútnál elfordítja a kulcsot de a motor jár tovább. Emberünk ledöbben gyorsan hívja is a márkaszervízt, ahol megnyugtatták: ez azért van, hogy ne nyírja ki a turbót, 5 perc és magától leáll, nyugton vegye ki a kulcsot, zárja be a kocsit és kávézzon.
Van ahol figyelnek erre is (Toyota)...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen