- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #36942 üzenetére
mod:
Te vagy az új elszámoltatási biztos?!
mod2:
whitezo88: Ez a keméyn nem a faláb. Sajnálom. De ennek mind ki vagyunk téve sajnos. Látod én garázsban tartom a kocsit, egyszer nem álltam be vele lustaságból, egyből le is lopták a rendszámtáblát róla.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Vót' má'? 2008-as Passat TDI 2.0 használt teszt. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az első LV-es rendszámú a másik KA-s ami lehetetlen a korukból itélve. A 2011 végén 2012-elején tartottak ott, a KA meg vmikor 2006 derekán/végén...
Vagy ellopták a rendszámot róla és azért kapott újat vagy külföldről hozták be (utóbbi valószínűbb). A fehér szín, meg arra enged következtetni, hogy céges kocsik voltak amiknél fokozottan kell ügyelni az óratekerésre. Ettől még nem feltétlen rosszak, de alaposan meg kell nézni őket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kár érte: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz werszomjas #38032 üzenetére
Ahh az a Subaru gyönyörű. Szólj ha eladnád.
mod:
Ezzel szemeztem, de kiderült, hogy céges kocsi volt és 2x is volt törve elsőre csak egy pár százezres kár másodjára több mint 1 milliór fizettek ki neki a kárra. Ezek után ki se mentem megnézni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bigmasterg #38041 üzenetére
Ótómatát nem akarok... De nem rosszak az fix.
Találtam egy 2,5-ös benyósat, 6 sebességes váltóval de az is bakker egy lízingelt állami verda ami nem annyira jó ómen...
LuckyL: Márkaszervíz? Azok nem csak drágán de sz@rul is dolgoznak (leglalábbis ez a saját tapasztalatom). De ez sajnos nem ott és számla nélkül volt ennyi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #38058 üzenetére
"35/2000 (XI. 30.) 44§ 5. bekezdés
" A (2) bekezdés a)-f) pontjában felsorolt a közlekedési igazgatási ügyintézés megkezdésének feltétele az eljárás kezdeményezését megelőzően legfeljebb hatvan napon belül elvégzett előzetes eredetiségvizsgálat. A hatvan napos határidőbe nem számít be az az idő, amíg az eredetiségvizsgálatot követő büntetőeljárás során a jármű lefoglalás miatt a hatóság őrizetében volt."
mod: link
Tehát 60 nap.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz whitezo88 #38208 üzenetére
Tényleg azt lehet tudni mi lett a Lambo vs Porsche karambolból? Felépült mindegyik fazon?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Melack #38245 üzenetére
Inkább kombiban gondolkodnék és vmi korszerűbben. 1,4-es Fábia kombi pl.
Váltani meg ne legyél lusta. Vagy akkor legyen olyan anyagi háttered, hogy ki tudd csengetni (az esetleges) 2-300k-s váltócserét.mod:
Használtautónál arra építeni, hogy áá, nem fog az elromlani... Több mint vakmerőség szvsz.
Csak azért mert haver is megvette a 3-as BMW-t és egy éve ott áll az udaron mert nem tudja a váltót rendberakni, nincs rá lóvé.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #38254 üzenetére
Nem biztos, hogy bedöglik, dízelnél se biztos, hogy rögtön kell kettőstömegűt cserélni... De mi van ha igen? Attól próbálom óvni, hogy erőn felül vállaljon. Mert ha mégis meghal az atumata akkor bizony szopi van. Ha nincs rá tartalék akkor áll a kocsi az udavron mint haver Bömbije. Akkor meg sokra megy vele az ember...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #38291 üzenetére
Gondolod hogy (már bocs tőle ezóton is) ha egy ilyen fostalicskát akart volna megvenni akkor mennyire van képben a az autómata váltó esetleges szervízelési költségével?
Én is vehetnék egy Kotrót magamnak, a vételárat kiköhögném de ha bármi besz@rik rajta (autómata váltó példánknál maradva) nem tudnám megjavítattani mert nem lenne +3-400k-m rá. És ez csak egy tétel...
Ezért járok egy csöpp kis Jazz-el. Nem romlik el és ha mégis van rá keret, hogy megcsináltassam.Az a baj, hogy nem érted a dolgot. Nem azért akarom lebeszélni az autómatáról mert sztem "sz@r", vagy megszálottan manuális váltós vagyok (a dsg-t pl kifejezetten szeretem), hanem próbálom attól megóvni, hogy úgy járjon haver aki kiköhögte a Bö,bi árát de arra nincs pénze, hogy megcsináltassa. Kerek 1 hétig járt vele, azóta egy éve ott rohad az udvaron. Egy használt kocsinál simán beleszaladhat ilyenbe bárki.
Na akkor volt/van értelme egy időzített bombát venni egy halom pénzért amit nem tudsz hatástalanítani??? Na ugye...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #38295 üzenetére
Nem mondtam, hogy ne vegyen autómata váltósat, csak azt, hogy könnyen jókora kiadással találhatja magát szemben. Ha vki 1 milláért vesz kocsit annak valószínűleg húsbavágó lenne ha kocsi árának közel 50%-át kéne kiadni egy elem javítására.
Azt sem írtam, hogy biztosan el fog romlni X vagy Y km-nél. Ezért írtam, hogy ez egy időzített bomba, mert nem tudja mikor hal be. De behal, előbb vagy utóbb de behal. Ez tény ezen kár is lenne vitatkozni.
Az baj, hogy úgytűnik nem vagy tisztában alapvetően a topik lényegével. Aki nem ért hozzá azokat lebeszéljük arról hogy felültessék magukat a szopórollerre.
De én kérek elnézést hogy próbáltam vkinek segíteni, ígérem többet nem fogom ezt a hibát elkövetni.
ps: Jah és ne személyeskedj már vele. Nekem se esne jól ha le kubikosoznál. Mert nem én mondtam rá ilyet, ha nem te.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz r6man123 #38363 üzenetére
Nem rosszak annyira. Kollégámnak pont egy 1,6-os 3 ajtós van üvegtetővel, olyan 140k+ km van benne kb.
Futóművűk szeret gallyra menni (nem magyar utakra van tervezve), arra nagyon érdemes ráánézni. Amúgy meg csak kívülről sportos, a futóműve egyáltalán nem az. A motorjuk ok (én egy 1,6-os G Astrából ültem át kipróbálni és semmivel sem ment jobban annál érzetre, de a futóműve gyengébb nála) de mivel elsősorban fiatalok vették sok a széthajtott példány (kuplungja is gyorsan kopik ha küldik meg a fék is).
Az elektronika hiába német benne szereti megadni magát ami sok bosszúságot tud okozni. Kollégáéban pl az üvegtető makacsolta meg magát kinyílt de visszacsukni már nem lehetett (mind ez télen a -5ben hó esésben)... Ilyenek előfordulnak, az elektromos tükörrel is vannak hasonló bakik pl.
Van robtizált váltóval de azok nem annyira jók, mert könnyen elromlanak és javítattása meg horror áron megy (le se merem írni, hogy javasolt elkerülni mert mindjárt jön bitpork és megint leolt engem mint a lámpát ).
Olajat nem eszik ha rendesen volt karbantartva. A beltere csupa kellemetlen kemény műanyag, cserébe viszont nem porlad el mint egy hasonló korú VW.
mod:
Nem mai cikk, de fussd át: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Manitou #38609 üzenetére
Azért erre ne vegyél mérget... És pont tegnap toltam meg majdnem a sort így muter kocsijával a Hungárián. Hiába +3 volt a nyári gumival annyit reagált, hogy a kocsi fara elúszott jobbra. Fékről leugrottam gyors sávváltás és go tovább. Ha nem üres a sáv mellettem akkor ledarálom az előttem lévő Buzukis.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Manitou #38616 üzenetére
Engem nem izgat, mert fizet a biztosító ha belém szállsz csak ne gázolj halálra.
Az hogy sikerült, hogy nem tudta bizonyítani, hogy a téli nem jobb hidegben? Eleve a téli lágyabb keverék mint a nyári (kivéve a nyári sport gumikat de azokat meg télen nagyon nehezen melegíted fel ideális hőfokra ahol tényleg tapad is).
Jégen jobb a téli? Hááát ezt megint megkérdőjelezném... Próbált már ez a fazon megállni jégen vészfékezve? Mert ott kb mindegy, hogy télid van vagy nyárid, ott csak a szögesgumi segít (+1 fohász).
Azt viszont aláírom, hogy a +7 fok egy viszonyszám csak, hogy a "pórnépnek" emészthető legyen a dolog. Keverék függő, egy lágyabb nyári rendesen felmelegítve (tehát pl autópályás hajtás után, nem pedig hidegindítás után a Tecsóparkolóbó kifordulva) még +4 fokban is akár jobban tapadhat mint egyes téli gumik.
+7 fokban nem nagyon marad meg a hó, bár lehet hazudott nekem a szemét fizika tanár az áltiban...
kornelka:
Nos ha azt veszed akkor már most kezdj el gyűjteni a következő szettre, mert nálam az 1,5 év alatt elkopott. És télen télivel megy a gurulás...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #38638 üzenetére
A Conti SportContact. Igaz nem finomkodva volt használva de nem is állat módjára gumiégetve indultam minden lámpánál (asr amúgy sem nagyon engedné).
mod:
zoo8800: ALig várom. Minden esetre én a saját tapasztalataimnak hiszek nem a tecsőnek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #38714 üzenetére
Az ilyen kevésbé neveseket érdemes elkerülni ők jobban fogják a pénzt de az igazán veszélyes már nincs a piacon (MÁV). Uniqa, Egon, Generali mind korrekt. Nekem Uniqánál van casco-m, mikor odavertem a kocsit a járdaszigethez, simán fizettek, nem volt gond. Jó tapasztalatom van velük.
Az ár meg nagyon sok mindentől függ. Lakhely, korod, önrész mértéke, a biztosítás köre, kizárt személyek, kocsi színe, stb.
Am megértelek a casco miatt, nálunk a '98-as 1-es Puntón is van Casco a családban.
mod:
Muzex + zoo8800: Thy, akkor ennek utánnanézek, nem árt napra késznek lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #38716 üzenetére
Muteré az egy 1-es Punto 55 S (1,1L 8V) full fapad, bp lakhely, erre '98-ban (1 évesen vettük 5000 km-el, (visszavett kocsi volt)) kötöttük. Havi 4k a casco.
Az enyém meg egy 2. generációs 2007-es Honda Jazz 1,2 i S Cool (1,2L 8V) szintén alapfelszereltségű) bp lakhely erre havi 5k a casco (2007-ben kötöttem 0 km-es verdaként).
Nekem/nekünk ennyit megér, hogy nyugodtan aludjak/junk.
kornelka: Nekem renedesen fizettek, számla nélkül kértem a kifizetést így 0-ra kijöttem (a 10%-os önrész ellenére).
bitpork: Jaj, akkor jobb lesz ha vigyázok a határidőkkel.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #38771 üzenetére
XC90 felejtős. Inkább egy Touareg?
mod:
Melack: Amikor még biztosítónál melóztam ilyeneket néztünk díj kalkulációnál, hogy: lakosság száma (több lakos nagyobb esély a karambolra), átlagéletkora (fiatalok többet törik a kocsit), mennyire messze van a várostól (bejársz vele mondjuk a megyeszékhelyre akár bevásárolni is, vagy csak havi 1x ügyetintézni).
Meg még sok mást (életkorod, kocsi színe, évjárata, illetve akkor még volt díjkülönbség hogy ffi vagy nő a tulaj/üzembentartó (azóta hoztak egy szabályt, hogy egyenlően kell bánni velük így most már a nőknek sem olcsóbb mint eddig volt) stb), de ekez fix dolgok esetünkben.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Haver keres kocsit 300k környékén...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Subaru XV-ről mik a vélemények?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest