- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #9357 üzenetére
A nagyobb baj, hogy a télim is 2006-os... Előző helyen ahol, a télit rakták fel, már nem is akarta felrakni, most máhova vittem, a gumis faszi azt mondta bőven jó ez még.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Continental SportContact 2-ről mi a vélemény?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez a motor optimalizálás mennyibe fáj? Pont ez a bajom a Jazz-el, hogy lassan ejti vissza a fordulatot. Ha nem túl drága lehet bevállalnám.
A másik kérdés hogy nagyon nyomatják a klíma pucolást. Ez érdemes megcsináltatni vagy ez is olyan hype mint az 5 évente cserélj gumit akkor is ha egy centit nem mentél vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 8nemesis8 #10248 üzenetére
Nem. Keresned kell egy spant akinek van rálátása a belügyi nyilvántartóra vagy mi még jobb, ha van biztosítós ismerősöd, ő rá lát a BM nyilvantáratásra is és a kártörténetét is letudja ellenőrizni.
Ha külföldről behozott verda akkor már nehézkesebb az ügy, azokról itthon aligha találsz érdemi adatot ugye...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
2004-es Avensis 2.0 D4-D-ről mik a tapasztalatok? Haver ilyet nézett ki magának.
Mondjuk enyhén baljós jel, hogy kereskedésben van és fehér színű...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hmm, kellő képpen el lettem rettentve, tovább adom neki. Máshol a kettőstömegű lendkerék cserét említették még mint igen-igen drága mulatságot...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #11042 üzenetére
Haver 3 évig járt olyannal. Olcsón szervízelhető viszonylag és nem is kell hozzányúlni gyakran. Eléggé egyben van az egész konstrukció. Neki 1,3-as volt a fogyija picit magas, egyedül arra panaszkodott (literes Swiftből ült át).
Műanyagok kemények de legalább nem porlad el mint pl a mi Passatunk bele anno.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Nordik #11476 üzenetére
Légszűrő/pollenszűrő kb filléres tétel, ne spórolj rajta szvsz. Klíma ha jól hűt akkor nem kell töltésre vinni ha nem akkor érdemes megjátszani, meg esetleg egy tisztítást.
Ha nincs róla számla és/vagy szervízkönyvbe nincs benne, akkor érdemes megnézetni a szíjjat/feszítőgörgőt, mert ha mégsem volt cserélve és szakad akkor nagyon komoly károkat tud okozni.
Érdemes ellenőrizni a gyertyák állapotát (csere sem vészes összeg, ha dupla ógyújtógyertyás kostrukciójú a motor akkor picit több), fékbetétek állapotát/kopottságát. Futóműre érdemes ránézni még. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SubiDubiNo1 #11871 üzenetére
Havernak 1 hónapja sincs, hogy elvitték az ugyanilyen Golfját. Vigyázz rá, mert tényleg eléggé lopják.
Tuti recept nincs, ha elkarják vinni elviszik. Egy ismerős kocsiját a saját ablaka alól lopták el trélerrel.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Vedd figyelembe, hogy a Punto kevesebbet eszik cserébe ugye kisebb. Nem tudom mire használnád de ha főleg városba rohangászni akkor a Puntót venném inkább.
Nekünk volt mind a kettő. Igazából egyik ellen se tudnék olyat felhozni ami miatt felejtős lenne élből. A Puntóban gyorsabban amortizálódik a futómű, cserébe az Astra eszi az olajat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sajnos a márkaszervízek sem megbízhatóak teljesen. Tuti recept nincs ugye... Kezdve azzal, hogy adott esetben tecsó olajat tesznek bele a gyárilag előírt helyett-től a kilopják az alkatrészig című történetig minden félével találkozik az ember.
Át kell vizsgáltatni mindenképpen és szaki nélkül nem szabad oda menni.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Erről kérnék egy véleményt: Toyota Avensis 2.0 D4-D
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Tuti ennyi van benne, mert rokonomé, csak gondolkozok, hogy megvegyem-e maganak. A bőr ülés későbbi, eredetileg szövet kárpitos volt de kiszerelte egy totálos Avensisből, így nem tudom pontosan a bőr mennyit "futott". De nagyon egyben van a kocsi. Egyedül ami visszatart, hogy nagyon keveset használom a meglévőt is, szóval felesleges lenne nekem.
Voltunk vele Horvátországban, 140-150-el toltuk végig (a bokkoló miatt nem kockáztattunk semmit ugye) és ott evett 6 litert 100-on.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Lehetőség lenne egy olyan cégtől venni kocsit akik bérbeadással foglalkoznak (vagyis a bérelhető autó vehető meg). Ez a felállás felejtős, vagy azért érdems ránézni a dologra?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dragonfx #12486 üzenetére
A'sszem ez mindent megmagyarazáz:
"Mert az A3-ast vezetni jó. Kapásból az 1.4 TFSI-vel kezdtük, igaz, nem a gyengébbik 122 lóerőssel, hanem a később érkező 140 lovassal, amelyben képes két hengerét kikapcsolni, ha nincs nagy erőre szükség. Ezt azt jelenti, hogy ötödikben és hatodikban, egyenletes haladáskor százharminc alatt a két középső henger nem működik. Egészen pontosan nem nyitja ki a szelepeit, így csupán gyúrja a bent rekedt levegőt."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mostanában elég sokat olvastam a kis turbós benyósokról, hogy hosszú távon nem olyan megbízhatóak és ráköltősebbek mint egy "hagyományos" szívóbenyós. Ebből mennyi az igazság?
Konkrétabban az 1,2 TSI Polo (105 ló 130Nm) és az 1,4-es Jazz (99 ló 127Nm) között megy a vacilálás... Mind a kettő 4 milla körül van, erőben meg szinte elhagyható a különbség (bár a turbós nyilván rugalmasabb).
mod:
Azért hadd ne sajnáljam a bankokat. De tény, hogy sokkal többen vettek fel hitelt mint akiknek ténylegesen szükségük lett volna rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szplöttyy #12545 üzenetére
Ráadásul olcsóbb is a Jazz, 4 milla alatt van most akciósan az 1,4-es metálfénnyel, a Polo meg nem jön ki 4 milla alatt csak a full fapad metál fény nélkül.
Meg mekkora lehúzás, hogy csak az egy szem usb csatiért 45k-s feárat kérnek el a fosvágenék?!mod:
Más alternatíva ebben a kategóriában?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szplöttyy #12547 üzenetére
Yaris túl pici, attól még a mostani Jazzem is sokkal nagyobb (második gen-es Jazzem van, igaz már "face lift" utáni modell).
!Overdose!: Gondoltam megnézem a többi kategória társát is hátha...
dabadab: Odáig nem jutottam még el... de akkor lehet benézek a Porsche Pesthez, a Skoda úgy is lassan olajcserés lesz.
Dare2Live: Honda Éles: [link] Am nagyon elégedett vok velük, ott vettem a mostani Jazzem meg a garis szervízre is oda hordtam, nem volt gond, gyorsan és korrekten intéztek mindent. Sőtt mikor vettem a Jazz-t az akciós ár mellé sikerült kisajtolnom belőlük egy szett téli gumit is anno (igaz nem volt egyszerű menet ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #12561 üzenetére
Egyelőre csak nézelődök de még idén szeretném megejteni a dolgot. Reméljük az anyagiak is úgy alakulnak ahogy tervezem.
mod:
Amúgy matadéktalanul elégedett vok a régi Jazz-el is (2007 januári).
Lehetne picit erősebb a motorja (78 ló @5400 rpm és ha jól emlékszem 120 Nm @ 2800 rpm-nél) de a fogyija kárpótol bőven (pályán beéri 6,2-6,3-al ha 140 fölé nem megyek). Ami viszont nem tetszik benne, hogy nekem kicsit rövid az ülőlapja (Horvátországig mentem vele többször és az út vége felé már zsibbat a lábam) a másik, hogy lassan ejti le a fordulatot ha kinyomom a kuplungot gyors váltásnál ezért ránt egy picit de gondolom ez az alacsony CO2 kibocsátás ára. Ja és nagyon hiányzik a taposólemez a kerékdobról.Viszont a váltója egy megtestesült álom a Skodához képest.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest