- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- SSD kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47068 üzenetére
Az kapásból, hogy a kocsi első felén nincs párhuzamos illesztés, gondolom kapott egy erős orrost. Ez eltart egész az első ajtóig, ha jól látom, tehát nem volt kicsi ütközés. Hátul is fura a csomagtartó, lehet a kisujjam ott is beférne, de ezt lehet csak behaluzom.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47082 üzenetére
Nekem sem tűnt volna fel, ha nem néztem volna egy álló hónapig 640x480-as képeket mk1-es focusokról. Így sem látom tizedét sem, mint az itteni navajok...
Ennyiért viszont még elfogadható mk2-est sem kapsz, nem hogy jót... ha ennyi van rá, nézz körül mk1 fronton szerintem, és marad pénz helyrepofozásra.
Én egy pöpec állapotú mk1-est vettem 108k kilométerrel, de az egymillión felül benne van még 300-ban, plusz lesz még két garnitúra gumi, és semmi váratlan nem történt, hibáját nem találtunk eddig. Ezzel számolj.
@TaaT: BOSCH, AEG, Siemens
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Revolit #47224 üzenetére
Inkább 750-800e a reális. 900e szerintem sok érte. Hiába ismert előéletű és megkímélt az autó se klíma, se abs, se légzsákok se semmi. 2013-ban nem veszünk autót ezek nélkül, legalább is nem 900e forintért. Azt is bele kell kalkulálni, hogy városon kívül már kevés az 1.3 motor 106Nm nyomatéka az 1tonna feletti autóhoz. Ha együtt tudsz élni azzal, hogy fapados és kicsit lusta akkor vedd azt. Azt legalább ismered és ez elég komoly fegyvertény. Amúgy jó kis kocsi a Fiesta a futóműve és a fékei a legjobbak közt van a kategóriában.
(#47223) EQMontoya: Kurvára nem egy jó autó? He Amire kitalálták arra a Speedster az egyik legjobb. Idézet:
Bazsó Gábor, totalcar.hu "Tekergeti a mulatságosan aprócska kormányt, és nem fér a fejébe, hogy hogyan fordulhat szériaautó még az MX-5-nél is ennyivel kezesebben, jobban. A Speedsternek ebben aligha van idehaza vetélytársa. A Speedster a ma Magyarországon kapható legsportosabb sportautó, amennyiben a sportosság a kényelmi kompromisszumok totális mellőzését jelenti. Tökéletes játékszer és igazi ikon, pont amilyennek az Opel akarta. És állítólag a nyakunkon a turbós változat, már előre félek. Nyam-nyam."
Fapados, hangos, ráz, pattog? Igen mert ez igazi sportkocsi nem pedig annak látszó tárgy. Ha második autónak kéne valami amit hétvégén előszedek a garázsból és autózom vele egy jó ízűt biztosan az Opelt választanám az MX-5 helyett bár kétségtelen, hogy az is elég ügyes. De a Speedster azért csak egy
Lotus EliseSpeedster és ha még azzal a hoki 2.2 szívómotorral is ilyen jól mozog akkor a turbós erőforrással milyen nyers és brutális lehet?"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47613 üzenetére
De, csak éppen nem tanították meg neki. Én azzal kezdtem a rutin órát anno, hogy egy órán keresztül lépésben előre (tanár sétált mellettem és ette a banánt) majd egy órán keresztül lépésben hátra (tanár meg moonwalkolt mellettem*). Meg is tanultam. Neki meg nem tanították, gondolom féltette az oktatója a tárcsát.
Mellesleg most, hogy lett autó, vesz pár órát, ma is megy, csak éppen a tanár állandóan belenyúlkál neki a pedálba és persze hogy nem fullad le. Aztán az egykuplungos kocsin jön a meglepi...
*na jó, nem is
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #47616 üzenetére
Én már kifelé is vezettem a tanpályára, amúgy kb. dettó
Ezeken a hülyeségeken mindenkinek végig kell menni előbb utóbb, jobban félek majd attól a fázistól, amikor már megjön a magabiztosság, és az első problémamentes 700-1000 kilométer után megnő az önbizalom, és csökken a veszélyérzet, és könnyelművé válik. Amikor elhiszi, hogy tud vezetni. Ott lesz majd pár meleg helyzet, mire megtanulja, hogy lepkefing a tudása még. Ezért várok még a karosszériással
-
8th
addikt
válasz Revolit #47952 üzenetére
Nem csodálom. Egy légyszar nem volt rakta sehol teljesen újszerű volt kívül-belül mint egy szalonban kiállított darab. Végig ott szervizeltették ahol megvették mindenről van számla, garnitúra téli gumi lemezfelnin stb... 1,3ért nagyon jó vétel volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
veterán
válasz Revolit #48217 üzenetére
nem a hozzászokás a lényeg, mert az meglesz x km után, de ahogyan mondták is a többiek, sokkal kellemetlenebb, hogy az itthoni infrastruktúra a balkormányos kocsikhoz van kiépítve: meki, parkolóházak, ilyesmire gondolok.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz Revolit #49350 üzenetére
Akinek cserélték, annak garanciában cserélték, mivel ez saját zsebből ritkán valósul meg. Ez esetben be is lett ütve a szervizkönyvbe.
A cserélt motorba több olaj kell (nagyobb karter), és a nívópálca is más.
Amelyik erősen eszi az olajat, abban valszeg a katalizátor is döglött már, ezt pedig meg tudod nézni. Gyújtás nélkül (1-esen) ugyanis világít a hibajelzője, majd elalszik, mikor jár a motor. Ha kiszedték az izzót, akkor pedig napszaknap megfelelő köszönés után távozni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Revolit #51379 üzenetére
hegyről lefelé csak motorfékkel szabad lejönni, mert a fék nem bírja. Sok baleset volt belőle, a tanfolyamon oktatják, csak nem figyelnek az oktatóra.
Volt ilyen busztragédia 15-20 éve, amikor a kiránduló osztály Ausztriában belement a szakadékba, mert az alföldi sofőr nem tudott a motorfékről.
Meg is van a WIKI cikk
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Xero
nagyúr
válasz Revolit #51379 üzenetére
Versenyben a plusz fékerő és a nyomatékon tartás a cél. Nyilván jobb kilőni 2-esből 5000-es fordulaton mint 4-esből 2500-ról. A gázfröccsel pedig pontosan a kerekek blokkolását előzik meg. Így a motor már azon a fordulaton fog járni a kuplung ráengedése előtt, mint ahol a ráengedés után a kisebb áttételből fakadóan járna.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Revolit #54712 üzenetére
totalcar-on fent van összeszedve minden.
én akkor se hagynék ott foglalót, eddig se tettem, amikor kocsit vettem, igaz ha kiválasztottam, akkor másnap meg is vettem.
-
őstag
-
-
őstag
válasz Revolit #56627 üzenetére
azért mert P-s rendszámos autót csak annak a cégnek az alkalmazottja vezethet akié a rendszám
azzal hogy bérbeadja neked te is és Ő is bűncselekményt követ el
arról nem is beszélve hogy pl. a német rendőr nagyon megbüntet a p-s rendszámért tudomásom szerint, mivel ők ezt nem ismerik el szabályos megoldásnak.
Jobban jársz ha veszel kint egy 5 napos sárga vagy egy 30 napos piros export rendszámot biztosítással
ennek költsége kb 80-150 eurócryptot minden termékemért elfogadom
-
Dany007
veterán
válasz Revolit #58499 üzenetére
Azért baja nem esett senkinek ugye?
Mindenki csinál hülyeséget. Ítélkezni max akkor kell ha ez már a 3. eseted lenne.
Pár éve én is piruetteztem egyet a Mondeoval olyan 110-ről indulva... Csak azért élünk mert nem jött szembe senki és mert az autó gyönyörűen "beparkolt" háttal az út melletti töltésre... Nagy kár sem lett a kocsiban és még a bizt. övek se feszültek meg. De a legtöbb ilyen esetnek amúgy csúnya vége szokott lenni...Na azóta visszafogottabban megyek és igyekszem az érzéseimre is hallgatni nem csak vakon bízni az autóban.
-
aphra2
aktív tag
válasz Revolit #58497 üzenetére
Néhány kép sokat segítene a beárazásban , (akár privátban is) de mindenhol azt fogják mondani , hogy élőben kéne látni,... javítási árban pedig elég nagy szórás tud lenni , ezt helye válogatja , szintúgy mint az alakatrészárakban.
Balu: a csajokat kihagytad
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs