Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoo8800

    veterán

    válasz zoo8800 #47531 üzenetére

    Egyrészt, a beszerelt alkatrészekről van számla (még ha a beszerelésről nincs is), azt nem kell cserélni. Totál lenyomozhatatlan szerviztörténetes kocsit nem veszünk. Számlát hamisítani pedig nem egyszerű.
    Másrészt az állapotfelmérésen, ami persze költség, kiderülhet egy csomó kopás, szivárgás, zajok, rohadások és sérülések. Ez alapján megint csak el lehet gondolkodni, hogy mennyit is kell majd költeni a kocsira.
    Az a további 200e pedig jó eséllyel meg is marad, mert általában nem üt be a szar ennyire.
    Cascot se köt mindenki.
    A félreértések elkerülése érdekében szólok, hogy átlagautókról beszélek, nem prémiumautókról

    Közben lejárt az időlimit, bocsi.

    #47532
    5 évente tuti nem cserélnék gumit, egy normális gumi tovább bírja. Páran pampognak erről, de még nem láttam egy mért teszteredményt sem, hogy mennyivel is romlik a tapadás 5 év után. Vagy ha valaki 5 év után ledobja a régi gumikat, akkor miért nem 3 év múlva dobja le? Addig nem romlik semmit? :D És ezt se feltétlenül kell a vásárlás után megtenni. És most kicsit kezdünk elkanyarodni a karbantartás felé a vásárlást követő kötelező költségektől.

    [ Szerkesztve ]

    rip and tear, until it is done

Új hozzászólás Aktív témák