Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
veterán
válasz Doki16 #196715 üzenetére
HM, nem emlékszem már egész pontosan mit írtam korábban. Tény hogy nézegettem új autó milyen árban volna. Ami hasonló ár lenne jó felszereltséggel, az a proceed. Arra kaptam is egy egész jó ajánlatot egy helyről, tesztautora, (7.5M, 1.4 T-GDI GT Line Pro, automata, ADA csomaggal), de rájöttem, hogy ez kisebb mint a megane (kombi), szóval emiatt el is vetettem. A GTE-vel meg számításaim alapján évi 20.000 km-re úgy számoltam hogy ha benzinnel megy csak, 460000 körül van a benya, ha nyilvános fizetős oszlopon töltöm, akkor 20-30000-el kevesebb, nem számottevő a különbség. Ha meg otthon tölti az ember, olyan 160000 Ft az áram. Én meg melóban ingyen tudom tölteni ha majd visszamegyunk. Meg aztán találtam jó áron egy igen jó példányt, szóval nem gondolkoztam tovább. Egyesek azt írták, a 60-70% autópályára tök hülyeség, mások azt írták, pont jó lesz így, hogy ingyen töltöm melóban. De tényleg olyan jó áron, és baromi jó felszereltséggel találtam, hogy ezt muszáj volt!
eladó: Asus TUF Gaming K3 mechanikus bill.
-
Veron
őstag
válasz Doki16 #196711 üzenetére
Olvastam a GTEről, mert yodamester felkeltette az érdeklődésem. De nekem elsősorban családi autó kell. Nem nagy a család, de babakocsi, meg nyuszimotor férjen be a csomagtartóba. Ehhez 400 l körül térfogat kell, a Golfhoz 290 körüli számot írnak. Da javíts ki, ha tévedek!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
dj79
senior tag
válasz Doki16 #197256 üzenetére
Magát a technikát ismerem, inkább személyes tapasztalatra gondoltam.
sagesz93: 1760e volt, 1750e lett. A kötelezőkön kívül vettem egy rezaw szettet, klímát töltettem, lecseréltem az ablaktörlőket meg voltam kétszer gumisnál. Műszakira kellett egy ezer forintos kipufogótömítést cserélni. A nem tervezett kiadás a levágott utángyártott katalizátor+lambda pótlása volt, illetve egy védőlemez beszerzése volt. Ja, meg néha kitakaríttattam.
-
HdRew
őstag
válasz Doki16 #197256 üzenetére
Szvsz a P3 nem éri meg az árát. Annyival nem jobb, amennyivel többet kell költeni rá egy P2 ellenében, de amúgy nekem jobban tetszik. (Egy normális P3 3 milla, P2 2 milla.) Nekünk február óta van egy P2, de hogy utána merre mozognék, nem tudom. Jó lenne valami hibridet venni, de aranyárban vannak. Most hirtelen egy szedán Megane tetszik, amit olyan 4,5M körül lehet kapni. Toyota vonalon még a C-HR mozgatja meg a fantáziám, és ki is fújt.
-
HdRew
őstag
válasz Doki16 #197280 üzenetére
Jó, de megbízhatónak mondják ezeket a típusokat, sok gond nincs vele, nem feltétlenül szeretnék a szervizzel bajlódni. (Mondjuk a P3-at picit bajosabbnak mondják a P2-nél.) Idáig tényleg csak a kötelező volt, meg egy ablaktörlő lapát csere. Ja, és az esetek 80-90%-ában nem megyünk olyan sokat, főleg városban használjuk az autót, 7km oda 7km vissza a legtöbbször, de persze van, hogy jobban megjáratjuk a kicsikét, és amennyiben lecseng ez a vírus, talán több helyre is mennénk vidékre. Egyedül a katalizátoros mókák aggasztanak, de ezért már vételkor szereltettünk fel védőlemezt, szóval megadunk mindent, ami kell neki.
-
-
ngaba
aktív tag
válasz Doki16 #197285 üzenetére
Nemcsak az árával van gond. Majd ha télen -10 fokban tudok menni fűtéssel egy Szeged-Somogy-Szeged kört 500 literes csomagtartót telepakolva egy töltéssel, és ezt évek múlva is tudja, akkor majd talán gondolkodok rajta...
Valahová jó, de egyszerűen még nem váltja ki mindenkinél a belsőégést...
-
ngaba
aktív tag
válasz Doki16 #197310 üzenetére
"Meg a múltkor olvastam valamit, hogy mindenki hülye aki nem tisztán elektromost vesz és minek a hibrid meg a PHEV egyáltalán."
Erre reagáltam. Ilyet akkor illik mondani, ha egy elektromos autó legalább egyenértékű (vagy jobb) egy kommersz mai benzinnel/dízellel/hibriddel.
Egyébként az érdekel, hogy mennyit fejlődtünk ezóta (nem szoktam elektromos autós teszteket olvasni, ezt is csak azért olvastam el anno, mert laikus írta):
https://kiszamolo.hu/kalandjaim-az-elektromos-autoval/ -
RexpecT
addikt
válasz Doki16 #197967 üzenetére
Köszi
molnarpeter: Igen, nem egy nagy összeg, a tartófül a rozsdásabb inkább, a dob még jó lenne 1-2 évig, de mondta Tibi, hogy jobban járok szerinte ha cserélem az egészet.
alázógyík: Kb. 10%-ot emelkedtek a használt autók árai, viszonylag magas felszereltséggel, és tényleg szép állapotban van. Tibi azt mondta, hogy ennek az alja még megérne egy alvázvédelmet. Ettől függetlenül én is sokallom, de ez a "valóság". 950-ért hoztam el , de van itt egy piros ötajtós ez is 900k.
Qru: Köszi Neked is. -
meszaaa
újonc
válasz Doki16 #198013 üzenetére
Igen ez is bennevan, hogy a Superb elviekben egy feljebb pozícionált/minőségibb autó. Az iV egyébként sajnos az ára miatt sem fér bele, bele kell férnem lízing díjba. Ami a superb ellen van, hogy kicsit elavultabb a belseje, de lehet, hogy ez annyira nem lényeg.. sok pro és kontra érvem van, ezért szenvedek már egy hónapja
-
4tha
újonc
válasz Doki16 #198411 üzenetére
köszi a választ.
Nézegettem már a GTI-t és a GTE-t is. A GTE nagyon szimpatikus választás lenne, főleg, hogy sokat járok városban. Azonban amiket láttam 4 és 5 millió között azok általában 150-250ekm között vannak. Persze tudom, nem kilómétert veszünk, hanem állapotot, de vajon a GTE ennyi KM-el is jó vétel? -
veterán
válasz Doki16 #198579 üzenetére
Igazából normálisan, 90-100 közt, mint annak idején a Mazdát, minden nap 20-40 kilométerre ingázni nem tudom most használni.
Mióta megvan vagy városozik 7 kilométert vagy 1000km 150-160nal pályán, egyik sem fogyasztásbarát. Tegnap pályáztam kicsit, hadd örüljön/ürüljön a DPF.
És hát igen, nem óvatoskodok, reggel míg bemelegszik S-be rakom, legalábbis a városban, hogy ne pakoljon nekem 5-6-ot 50-60-nál, a fék is jól fog ami a Mazdán vákuum hiányában nem volt olyan erős, gyakrabban megyek gyorsan végig és fékezek erősebbet, illetve ha kicsit odalépek már pakol is föl, suhan, szinte kéri. Meg itt dimbes-dombosabb mint otthon.
Kíváncsi leszek Pestre bejárni mennyit fog enni, remélem azért 6,5 körül megáll.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #198588 üzenetére
Megmondom őszintén a Mazda jobban ment, abba is volt egy kis plusz, sosem mértem, akinek eladtam és sok 6-ost csinált javított látott már 160-170-et becsült, azért 300 kiló az sok, úgyhogy ez lomhább. Egy kis csipszelés ráférne, de egy nagyobb turbóval egy 240 lót el tudnék képzelni Csak a váltót féltem, nem 500Nm nyomaték kéne ide hanem hogy 400 meglegyen még 4500-nál is Rálépek a gázra már gangol is, fölösleges a nagy nyomaték a DSG mellé, mert nem 2000-ren fog gyorsulni csak tojáshély esetén ha nincs nyomaték. Ha már picit nyomom 3000 fölött vált el, ha nagyon meg végigtolja 4000 fölé, egyszerűen nem használja a 2000 környéki nyomatékcsúcsot csak ha kézibe teszem és lepadlózom. Biztos vagyok benne hogy a motor és a váltó még nem látott 300Nm-nél többet emiatt (170ló 4200-on az kb 290Nm, 4000-ren kb 300Nm)
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #198632 üzenetére
2017-es az RS is!
Nem tudom még egyenlőre mi is lesz a választás, de valószínűleg mivel nem annyira "tömeg" autó jobban tartaná az árát, ha 2-3 év múlva le akarom cserélni.
De a Passat még mindig szem előtt van csak éppen nem találok egyet sem ami Worthy lenne és mindennek megfelel amit szeretnék!
Válogatós vagyok nagyon!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Doki16 #198687 üzenetére
Azért ennyi, mert egy családi barátnak említette faterom, hogy tervezünk autót venni, és mondta, hogy ő úgyis vesz újat nemsokára, és csak nekünk nagyon jelképes összegért odaadná, különben beadja a kereskedésbe ahonnan az újat veszi majd. Én kicsit fázom azért a francia autótól (Peugeot-tal szoptam rengeteget az elmúlt 3 évben, mondjuk előtte 10 évig boldogan használtuk), meg a kombi vs 1.6 benzines motortól is tartok kicsit, de tényleg nagyon szép az autó, meg nyilván nagyon jó vétel lenne (1.6 millió körül láttam hahun ilyeneket), ezt talán hosszabb időre meg is tudnánk tartani a kora meg az állapota miatt (Peugeot-ot is 10+ éve használjuk, nem gyakran váltunk autót, csak ha nagyon muszáj).
Na igen, ott én is azzal kezdeném, hogy vissza gyárira, a sok vackot meg eladni belőle, csak tetszett a magas felszereltség meg a szép bőr belső.
Auditól én is félek, hiába dicséri a szerelő ismerős, azért mindenki azt javasolja, hogy ha van más opció, akkor mi ne dízelezzünk, hiába jó az a cr tdi motor ami benne van.
dj89:
A Prius nagyon beragadt, mióta próbáltam a sógorom 3-asát, valszeg később egy olyan lesz ami leváltja a 307-est (csak ott konkrétan megkell várni, hogy menthetetlen legyen), P2-es is tetszik, csak ahogy nézem a szebbek inkább 1,7-2 millió körül mozognak, és most az 1.5 + átírás + szervíz is elég fájdalmas befektetést jelent. -
válasz Doki16 #198939 üzenetére
Persze hogy van kérdésem Amit írtál , hogy (“GTE-ben a 6 sebességes DSG váltóba van integrálva egy jó erős elektromotor”) Itt a váltó ezt hosszú távon hogy fogja bírni, DSG-t olvasatomban egy kifinomult de egyben kényes szerkezet nem ? Lesz olyan megbízható mint a Toyota bolygóműves sebességváltója (CVT) ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #199038 üzenetére
Nem tudom, hogy jól szűrtem-e, de pár találatot látok.
-
-
-
veterán
válasz Doki16 #199228 üzenetére
Szerintem egész más autókba szereltek DQ500-at és DQ200-at.
A paletta úgy nézett ki, hogy DQ200 250Nm-ig, DQ250 350-400Nm-ig, DQ500 erős motorokhoz 600Nm-ig.
Aztán jöttek a hibridekhez való altípusok, és a DQ500-ból fejlesztett de gyengébb DQ381 leváltani a 250-et.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Autós topik
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Óra topik
- Gran Turismo
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen