Hirdetés
- Projektor topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Memóriakártya topic
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pocokxx
Közösségépítő
Az a baj ezzel, hogy az Sharan/Alhambra/Galaxy trióból olyan már nem fér bele a keretbe. Első körben ezek közül szeretnék. Vagy tényleg akkora hátrány ez? Olvastam olyan véleményt is, hogy kifejezetten hátránynak tekinti a tolóajtót, mert, ha télen befagy, kb lehetetlen kinyitni, illetve az elektronikus vezérlés is megviccelheti az embert.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
-
Hát...kímélve. De városon belül nagyon nehéz ám nyálból tartani a 12 literes átlagot. No meg a gázzal többet is eszik szerintem. A 12 alatti átlagot meg elég nehezen dolgozom fel, lévén nyugdíjas módjára vezetek, és nekem nem ment soha 10 liter alá.
A belső öntvények (kilincs pl) szeretnek hidegben törni. A vezérlés jól burkolt, és nehezen észrevehető az olajfolyás. Nekem volt emiatt egy vezérlés szakadásom ami 16 évvel ezelőtt került majd 400kba helyrehozni.
Ennek ellenére imádtam a bőr illatát, a hangját és úgy általában az autót.[link]
MOD
A hátsó ülést azért próbáld ki előbb: szerintem nem fér el 3 amber, pláne ha gyerekülésről van szó.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Declare
őstag
Az nyilvan idiota volt es nem eri az autojat....de valoban teljesen indokolatlanul mesz a belsö savban tipikusan ezen szoktam felhuzni magam az autopalyan is, ha valaki 5km re lat egy kamiont, akkor mar nem huzodik vissza, mert ugyis ki kell jönni....könyörgöm....a belsö savban akkor haladunk ha indokolt....sima 2x1 savos uton sem mesz a szembe savba, amikor nem jönnek szembe, mondvan, hogy ugyis jön majd auto, amit elözni kell.
-
-
veterán
Két kollégámnak is 7 (!) gyereke van.
- egyiknél a 2 nagyobb már felnőtt, tehát 5 gyerekkel élnek a szülők, Zafira B a transzportjuk. Ehhez szerintem kevés.
- másiknál kb.14 éves lehet a legnagyobb, ők hosszított, 9 személyes Scudo busszal járnak. ezzel voltak 2 hetes nyaraláson is, elmondása szerint jól elférnek.
(Mi ketten vagyunk és egy Golfot fullra pakolunk 1 hétre, kaja nélkül.)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Kemeny futómű, szinte sportos. Ehhez mondjuk hozzájárul a 225/45 r17-es gyári gumi méret is
Ennek ellenére a hátsó futómű hajlamos az elpattogasra, de ez inkább a gyári hibás hátsó gátlók hiabaja, mert cserélt hátsó gátlokkal már nem érezni. Ezt érdemes ellenőrizni, hogy voltak-e már cserélve.
Első futómű kényes, azért egy-egy stabrúd, kormányösszekötő simán cseres már ilyen korban, illetve 200k-nal többet a lengokarok se mennek el, itthon főleg. Mondjuk ez nem az autó hiabaja, hanem inkább a magyar utaké. A kormánymű fogaslece loghat még, erre megoldás nem nagyon van, ennek még utána fogom azért járni, mert ez azért idegesítene.
Ezen kívül azért itt ott zorog a beltér, de csak nagyon rossz utakon, illetve hamar karcolodnak a belső műanyagok.
A motor alul halott, ha azt akarod, hogy haladj vele, akkor keményen forgatni kell, 3000 alatt arra jó, hogy tartsd a forgalom ritmusát, ilyenkor jól is fogyaszt, szerintem. Város 8-9, országút 6-7, pálya 7-8, átlag 8.
Cserébe a motornak, a váltónak nem szokott baja lenni.
Illetve nagyon jól variálható, a hátsó ülések felhajthatóak, a tank az első ülések alatt van, a csomagtere a kategóriában szerintem elsők között van, teljesen sikba dönthető, de alapból is jól pakolhato.
Ezen kívül az alapfelszereltség a sport-nal szerintem korához mérten parádés.Ezen kívül voltak még hibák,amiket folyamatosan javítottak a gyártás felfutásával, pl. beazo lámpák, meg sok-sok dolog, szerencsére ezek nalam nincsenek, pedig FL előtti 2008-as ez is.
Összességében túl vannak arazva rendesen, de hasonlo korú kompakt szívó benzinesben nincs rajta kívül nagyon alternatíva. De még turboba se nagyon, talán egy 1.8T astra J.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
-
ReSeTer
senior tag
Az az 500k nem 500k csak egy túlzás. Arra céloztam, hogy ha elromlik valami (márpedig 15 éves autóknál 300k km körüli futással már minden elkopik), akkor az drága lesz. Amilyen árakat írnak a neten mindenhol, azért nem éri meg a dízel.
Nagyon rákaptatok most erre, pedig beraktam a smilet, hogy csak trollkodok. Mind1. -
Declare
őstag
Nekünk most uj ceges autokent egy V40 volvo van, D3 (5hengeres) mocival, eleg jol felszerelt....nagyon jo kocsi....de nem kellene. Apumnak A3 audi van, az is hasonloan magas felszereltsegü....sokkal jobb az audit vezetni, jobban bejönnek a kezelöszervek is, nekem a design is. A volvo egy total steril, minden inger nelküli auto.
A csaladban van egy S40 is, az total ugyan az a feeling,mint a V40.Szoval mielött mindenki nekem ugrik, szummazom a velemenyem :
Nagyon jo autonak tartom a volvot, kivalo ceges auto, kivalo auto annak, aki nem szeret vezetni, csak funkcionalisan eljutni A-B be stb....de magamnak en sem vennek (60 evesen egy S60/S80/S90 az jöhet ). (hogy egy T5/D5 sport kivitelü C3/V40/S60 mit tud nem tudom, nincs tapasztalatom....)
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Nincs már időm eljárni fotózni sajnos, a munka szinte minden időm felemészti, bár megvan a Nikon rendszerem, de családi eseményeken, autón, motoron kívül mást nem nagyon lövök.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kelly416
veterán
A háromból kettő már nem gyereküléses (7 és 9), a harmadik még nincs meg. De a pad hátul három felnőttnek is simán viselhető, nem egy Insignia, és bármire cserélek, ez alapkövetelmény lesz a késöbbiekben is. (60km-t utaztam Insigniában hátul még két felnőttel, siralom, egész végig előre dőlve kellett utaznom, a nyakam alig fért volna kettejük közé, nemhogy a vállam.)
Egyelőre a meglátásom, hogy a kombiban van elég hely mindenre, de majd úgyis alakul a véleményem, ha az élet alakítja. Igyekszem megfogadni a tanácsokat. 7személyesből mi az ajánlott, és mi az ami kamu 7 személyes?
focvis:
Tudom.
Köszi az infókat. -
kelly416
veterán
Meddig kötelező a gyerekülés? Nem 120 centiig? Mindketten túl vannak már rajta rendesen. Attól még a kisebbik városon kívül abban szokott ülni, de mivel a harmadik még csak le sincs gyártva, mire gyerekülésbe ül, az első kettőnek tilos lesz a gyerekülés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- Star Wars Outlaws teszt
- AliExpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Óra topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen