Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Home server / házi szerver építése
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Promóanyagok és árak is vannak az őszi Galaxykhoz
ma A Tab S10 család és a Galaxy S24 FE bármelyik nap elstartolhat.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
hat, en olyasmikkel probalkoznek meg h sportmotor eseten indulastol szamitva jo darabig nem lehet atvinni az osszes teljesitmenyt az utra, ugye kettesben harmasban is kerekre allnak, mig autonal a negy guma es a tomeg ezt sokkal korabban megengedi.
az r6-os meg vegsebesseg kornyeken meg jo, hogy nem gyorsul rendesen...de nem egeszen ertem h miert kell ezt ennyire veresen komolyan venni. majd jon neduddki es jol kiszamolja nekunk h a motor teljesitmenye azert eleg magas, mert forog, mint a barom de a gyorsulasert a forgatonyomatek a felelos. csak nemtom h szoktunk-e szamolni tomeg/Nm aranyt, illetve van-e ertelme. nyilvan figyelembe kene venni h milyen fordulatszam-tartomanyon all egyaltalan rendelkezesre. szoval a nyomatekgorbet a hasznalhato fordulatszamtartomanyban integralva es korrigalva a fordulatszam es attetel (=sebesseg) fuggvenyeben utra viheto teljesitmennyel maris fekete-feheren latszani fog az eredmeny
-
bigmasterg
addikt
Könnyű, de kis lóerős dolgok alacsonyabb sebességen gyorsulnak jobban, ahol kisebb a légellenállás.
Ha két azonos súly/lóerővel (meg légellenállással) rendelkező, de nem egyforma súlyú és erejű (a példa kedvéért) autót nézel, akkor a nagyobb lóerős, de nehezebb autó nagyobb sebességnél elhúzna. (pl 160-200 felett).
Azért, mivel hozzáadódik a légellenállás is az autó súlyához, így a könnyebb és gyengébb autó aránya ((súly+légellenállás)/lóerő) lényegesen rosszabb lesz a sebesség növekedésével.Drag pályán rengeteget jelent az elindulás, tapadás. Autó elve 2 kerékkel tapad és nem is kell attól félnie, hogy hanyatt esik, míg a motornál csak 1 gumi tapad, kisebb felületen és rajtnál játszani kell a kuplunggal, gázzal és hátsó fékkel, hogy ne ágasodjon a gép.
A videón pedig mintha egy kicsit később reagálna az R6-os + a fent emlegetett + lég ellenállás rontja a dolgot.
Plusz ez egy 600as motor, ami 260nál nem megy többet.
De még lehet 1000 dolog. Tuti, hogy 400 ló az opel ?
Ezen a videón már reálisabb a dolog.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
vagy az a posche KKL-n [link]
1600kg 800le azaz kb 2kg-t visz egy nyiha
es megy egy 10-s idot
annyit, mint az a motor ahol csak 1kg-t visz egy loes kozben tok utcai gep, sajat labon kijon meg hazamegy, teljes belso benne van, utcai gumikkal fut, nem dragslick-l meg a ragasztos resz mellol indul
mirol beszelunk?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
alibaba78
őstag
(#33154) joshua7: Restellem, de elfelejtettem kesziteni. Az auto perpill a melohelyemen parkol a biztositas es az utado hianya miatt, de hetfo estere teszek fel parat.
Karpit takaritast erdemes kifejezetten erre a celra alapitott vallalkozasra bizni, esetleg megcsinalhatom en magam is? Bocs a hulye kerdesek miatt, de elegge tapasztalatlan vagyok meg.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
én meg vettem egy '99-s, fekete Marea Weekend 130JTD HLX-t tegnap
ez a 2.4-s 5 hengeres common-rail turbódizel, de ennek még nem változó geos a csigája, csak az ennél kb fél évvel újabbaknak (1:1 cserélhető amúgy arra, pl a Alfa 156-ról)
automatán kivul full extra, de tényleg (sőt, asszem automata ebből nem is volt)
4x e.ablak, 4x lufi, fűthető e.tükőr, e.tető, szürke bőrbelső -nincs kirepedezve meg kidörzsölődve se-, fűthető is az első két ülés, multikormány, könyöklő, aut.klíma, ködekék, fényszorómosó, B oszloptól hátra sötétítve, 4x tárcsafék, gyári alufelnik, téligumikkal... összes kulcsa is megvannem kormol(!) semmit, pedig van benne 270k km, a valtó olyan pontosan es könnyen jar, hogy beszarás, szó szerint 1 ujjal lehet váltani
pöccre indul, mondjuk akkut már vettem bele egy ujat ma, mert most csak egy kölcsön akku van benne by előző tulaj ismije, amit vissza kell adni neki (amivel másfél-két hete még tök jól indult az a karácsony alatt megkukult benne)
van egy-két utcai harci sérülése, ajtórányitás szerű karc, de hát nem új autó...a vezérlést azt cserélni kell olajjal stb minden szűrővel, meg szerintem a segédüzemi szijfeszitő(?) ami ciripel, de azt is amúgy is cseréltettem volna, meg a generátorban a fesszabályzót is cseréljük, mert eleve elég buzi-e vagy helyen van ebbe is, kb aknáról férhető hozzá, és ha már úgyis ott van a tibibácsinál, akkor... ez preventív karbi lesz
a futóműve az "kész" van elöl-hátul, cserések a szilentek szerintem mindenhol, úthibákon be-bezörög
hátul kis terpeszben is áll a két kerék, ez ugyanaz a szituáció, mint a mk1 Punto-knál is szokásos idővel (a lengőkar görgős csapágyakon fordul el, és amikor az széthullik, mert a elhasználodó szimeringje mellett bejut a víz meg a kosz, akkor van ez a jelenség), ez oldalanként ~10k...kevesebb volt, mint a regadója, amikor tavaj behozták (nyilván a fenti hibák miatt), 320k
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Már te is kezded?! Ezek szerint én is pénzügyi öngyilkosságot követtem el?! Mi ez ha nem más zsebében túrkálás.
Értem én hogy sok esetben az általad leírtak igazak, de szépen kérlek ne általánosíts! Én sem kezdem el b@sztatni a többséget hogy miért nem vesz olyan autot amit én gondolok neki. Gondolj csak neduddkire; ha valaki olyan gazdag hogy megengedje magának hogy azeriek költözzenek a szomszédjába, akkor miért nem egy t72-vel jár?!Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Nem kérdezted-és ez lehet a baj-, hanem kijelentetted hogy aki ennyiért vásárol ilyet az képtelen rendesen szervizelni, meg különben is hülye. Esetemben ez nem is kérdés, de honnan tudod hogy nem-e olcsón akar szart venni amit utána magának megcsináltat?
És vettem az adást, abba fejeztem. Olybá tűnik a kritikát itt csak gyakorolni szokás[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
SyntaxeError
tag
Csak gondolj bele:
Vegyünk egy hétköznapi hús vér embert aki kb 35 éves dolgozik és van családja.
Egy átlag ember keres 120ezret havonta amiből kb 15-20ezer marad jó esetben "általános autós költségekre".Jó esetben van egy 800ezret érő átlagos autója (direkt nem mondok márkát) amit elad és gondolkodik hogy mit vegyen meg.
A számítógépén a telefonján és a gyerek szobályában is ott a sport autó terepjáró képe amiket szeret.
Soha de soha nem fog tudni megvenni egy 20 milliós luxus autót és ezt tudja is.
Most miért zavar hogy összeszedi a bátorságát behazudja magának hogy "nem lesz baja", rendesen utána olvas informálódik, és megvesz egy 15 éves 1 millás luxusautót.
Használja, retteg hogy beszarik benne valami és ha beüt a krakk vagy kiélte magát (általában ez max fél év) eladja, és esetleg bukik rajta 200ezret, vagy netán keres vele 100ezret.Nem kell lebeszélni senkit semmiről azért mert szerinted esetleg nem logikus a választása, nem gépek és elmezők vagyunk, hanem EMBEREK.
"Ismerek olyan kisebbségi w140 tulajt akinél az autó szönyegen áll a garázsba annyira tiszteli és előbb venne bele alkatrészt ha kéne mint a gyerekének kaját."
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
Szplöttyy
senior tag
Meg igy kicsit buta gyujtassal lukas kipufogoval is jol megy. Kettobe 110nel szabalyoz le. Annyira nem nyomtam neki. Meg eldol mi lesz a sorsa ha sokaig marad akkor rottyra fog ulni es valoban 194/50/15lesz rajta. Meg valami belezett rencer egy kalyhaval. Egy jo folia korbe es kesz. Persze akkor ket normalis ules elore mrg a kasznit kijavitgatva lefenyezve polirozva stb. Majd kiderul. Egyelore elvezem h hamar melegszik es bitang jo a futes Ma reggel busszal mentem dolgozni. Soha tobbe. xD
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
két lépcsőben emelik az árát, az egyik már megtörtént január 1-én. ahol én tankoltam, az egyik legolcsóbb normális helyen (agip vecsés), ott 265-ért láttam most kiírva. a második emelés június 1-én lesz, így 300 körül fog mozogni az ára. legolcsóbb helyen is 255 körül van most, de attól visszafele gurult a kocsi emelkedőn, de szó szerint. szóval ha 15-20%-os többletfogyasztással számolunk, akkor értelmetlen átalakítani, de még használni is lassan. köszönjük unortodoxia
-
Integra
titán
megnézem, hogy mit és hogy fognak bizonyítani. idióták.. teljesen életképtelen. ez is csak egy népnyűzó, lehúzó és mindennapokat megkeserítő próbálkozás az nagy népi brainstorming buliból.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
milomi
tag
Akkor Astra GSI 16V m volt.. eladtam... vettem egy PUG 206 1.4 8V.... semmi gondom nem volt vele soha... de 75 ló volt..... szégyeltem nagyon... aztán vettem egy Bravo HGT-t,... és most .. mást szeretnék venni ! Semmi olyan dolog.. persze jó volna egy Erős autó... de hát a most munkám sincs.. szal váltani kell !
NFS World Nick Ewing1987
-
m3tr0
senior tag
Á, köszönöm. Elolvastam.
Amúgy ennek a lámpa témára van egy egész jó cucc, ami pl.Szerbiában is megy,hogy a sárga előtt villog a zöld és akkor már tudod,hogy sárga lesz.Ennyit kéne megoldani és aki akarna az biztonságosan meg tudna állni.
Aki csak azért is átmegy, akár a piroson is..hát azt büntessék is meg.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
lol
barátnőmék vettek autót tavalyelőtt, egy nagyon lelakott tizenéves 1,6 benzin Cordobát. Nem értettem akkor sem, hogy voltak képesek egy elhozni (300 alatt volt kicsivel asszem), mert szana széjjjel volt rohadva a kaszni, még a motorháztető is (amin volt carbonfólia persze...), alsó részekről nem beszélve. belső tükör leesett és nem tapadt vissza, ablaktörlő motor/kapcsoló össze vissza működött, csomitartó zár szar volt, alig lehet kinyitni, rádió szar volt, ülés néhol cigivel kiégetve, övvisszahúzó szar volt, a legnagyobb gond pedig a váltó(kulissza) volt, ami sztm azóta olyan. gyakorlatilag 5 centis holtjátéka van, lehetetlen betenni csak úgy R-be, 1 be vagy 3ba mert elég nagy az esélye hogy félreváltasz... ilyen egy tipikus bontószökevény, szerencse, hogy legalább a motorja rendben volt... tehát max donorautónak lehetett volna jó. De öccse azóta is ezzel jár veszprémbe...futóműre is kíváncsi lennék milyen volt, mert tipikus széthajtott boyracer kocsinak volt használva szerintem...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
De én alapos vagyok A maradványokat a földbe forgatni és behinteni sóval az egész helyet.
Ma is rezes testvéreink nem voltak restek arrébb lökni a villamos ajtajából az öreg bácsikát. Mikor meg utána ugatok, hogy "nem látod az öreget te paraszt?!", akkor meg fel van háborodva a kis római.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
az baj hogy ezek közül akinek van esze meg ravaszsága erre, hogy több országban fiktív cégekkel adót csalnak, nem hasznos, hanem önző célokra használják az eszüket...
Valaki jár a Jászain? én ott dolgozom és van ott egy BÁV zálogház régiségekkel. MINDEN NAP ott áll a zsákutca végén, a bejárat mellett egy W211 kombi ezüst mercedes, és 2 köpcös rezes, 50 körüli. néha 1-2 fiatalabb is. Azok mit üzletelnek? olcsóbban megveszik aki akar bevinni valamit, direkt alákínálva?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen