Hirdetés
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #196850 üzenetére
Amúgy mennyiért menne el a Jazzed, ha úgy adódik? Mert nem biztos, hogy megéri eladni ahelyett, hogy anyukádnak adnád, még ha luxusnak is tűnik. A másik opció, hogy anyukádnak veszel egy 5-600 ezres kétes eredetű valamit, még ráköltesz valamennyit garantáltan azért, hogy legyen egy őskövület, pár év múlva bontóérett vas a háztartásban.
A Jazzt szereted, használhatnád még, ha a háztartásban marad.
Minden másra ott az Alfa 159. :D (Én még mindig megnézem az összeset, amit látok az utcán. Nem lehet megunni.)
-
Tothgera30
Ármester
-
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #197049 üzenetére
Apumnak ez a Swift is tetszik, én mondjuk nem tudok annyira rajongani érte.
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboldi #197062 üzenetére
Pedig az már kiforrott darab (fl után, javított M32, stb.). Bár a tulajdonunkban lévő példány, egy utolsó kombi A16XER, F17-es váltóval (ezután B16XER volt, az Euro6 miatt gyári olajjal alacsony fordulaton időnként becsörög). Lomha, de nem is romlik el. Valójában nálunk olaj és szűrő cseréken kívűl nem nagyon kért semmi extrát. Ilyen hibát nem nagyon láttam még, de általában csak az akksi van lemerülve.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
KoVee84
senior tag
válasz tboldi #197051 üzenetére
Anyudnak menjen a jazz, te meg vegyél magadnak egy vasaló swift sportot. 1.5 körül már egész szép darabok vannak. Ha jól tudom ABS kockán kívül nincs más nyűgje, abból meg 30-40k egy felújított, da az is megúszható, ha időben van cserélve a fékolaj. Próbálj ki egyet és megtérsz
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #197037 üzenetére
1.8 TBi, V6-ok, 8 szelepes TS motorok (ezek teljesen más motorok, mint a későbbi 16 szelepesek, alu blokk, láncos vezérlés, tartós)
Ha ismert az előélet, akkor a 16 szelepestől sem kell tartani, 145-öt fogok most beülni, amíg a Croma megy szervizbe, most lesz benne 380e km.
De inkább kerülném ma már, nem való mindenkinek, a szar értéktartás miatt megveszi az is, aki fenntartani nem tudja, és megindul a lejtőn az autó.
Vezérléscsere, vezérlésmódosítóval és munkadíjjal kb 150e Ft + olaj, + szűrők + egy kis futómű és fék ha kell. TS 147, 156 már van annyiért, amennyibe ez a művelet kerül.
Pedig a 16v TS motorok ugyanaz a motorcsalád, mint a JTD-k, moduláris motorok, blokk és különböző elemek megyegyeznek, hengerek számával, löketekkel és furatokkal variáltak. 1.4-es 12v motortól (nem F.I.R.E és nem 128SOHC, három különböző 1.4 volt egy időben), 2.4 20v 5 hengeres benzines és dízelig, 1.6 TS pl. az 5 hengeres 2 literes blokk, 1 egy henger.1.4 T-Jetnél a motor maga jó, leömlő repedésre lehet számítani bizonyos évjáratig, illetve az Opel/Gm származék M32-es váltóra figyelj, hogy ne legyen benne olyan.
Panda fasza, de Jazz után szerintem nem fog tetszeni, és kicsi.
MiTo és GP 1.4 T-Jet bátran, ne MultiAir legyen, és sok gondod nem lesz vele.
16 szelepes JTD is jó, csak az örvénycsappantyúkkal van igazán gond, mint a többi korabeli dízeleknél. 20 szelepesek is jók, 175-185 lovasok tartósak, 200-210 lőerősek (inkább előbbi) hajlamos hengerfejesedni, 175-185 lőerősek hengerfejével örök élet, csak nincs olyan fej, ha van, akkor 2 kiló.
De miért is akarsz pályát téveszteni?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #197172 üzenetére
Újabb remek példa, amikor a tizenéves nídforszípeden és homasitan nevelkedett tinédzser azt hiszi, h a 22 éves tömegmodell gyári autóra költött ft-okat viszontlátja valaha is és más szemében is "érték" egy ilyen autó.. szép álmok. Aztán majd ha valaki felhívja, h építsd vissza gyárira és adok érte 500-at, ő lesz a legjobban kiakadva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #197183 üzenetére
Köszönöm/köszönjük a választ de annyi baja van az Agilának, hogy többet ilyet nem veszünk, az hótziher.
Mi Opelt vettünk(úgy látom annál is ilyen), mert az volt normális állapotban, sőt, kicsit élénkebbnek(vagy alul nyomatékosabbnak?) is éreztem a motort, normálisabbnak a rádiót és kijelzőt, praktikus a tetősín, nagyobb átmérőjű a kipufogóPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
6030D
Ármester
-
-
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #197365 üzenetére
Van valami, bármi irányvonal? 🙂
A Panda nem rossz, de hacsak nem kell picit magasabban ülni, nem ezt venném (inkább Clio, C3 ennyiért).
Lassannelértek a Jazzedigslett27:
1, gumitopik
2, 225/45R17, ne akarj egyedi méretet. De ha hallgatsz másokra, ne menj 16 fölé vele, inkább minőségi abroncsot vegyél rá.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
t1
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #197441 üzenetére
Szerencsére ilyen durva még nem történt velem, csak egy Interspar parkolós, alacsony fém oszlopnak húztam neki, mert elfelejtettem, hogy az van mellettem, és kis ívben akartam kikanyarodni: [kép]
Több ismerősömmel is arra a következtetésre jutottunk, hogy ezt ki tudjuk polírozni, mert ez konkrétan a oszlopocska színe felkenődve az ívre.#197442 cigam: Azt neked kell tudni, hogy milyen értékű és fenntartási költségű autó fér bele a keretedbe. Ez a 3-6 hónap csak egy iránymutatás azoknak, akik abszolút nem értenek a pénzügyeikhez.
Egyébként 1M környékén már lehet kapni olcsón fenntartható, megbízható, kis benzines autókat. Ha nagyobbra van szükséged, akkor inkább 1,5-2M az alsó határ ahhoz, hogy kellőképpen modern, biztonságos és kényelmes verdád legyen.
Először azt kell mérlegelned, hogy mi fér bele, aztán azt, hogy mik az elvárásaid a kocsival kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Autóbelső LED
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen