Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #209394 üzenetére
"van egy baleset, órákat is késhetsz."
De ez minden autóra érvényes" ha nem tudod a megszokott tempód autózni"
A legalis pályatempó nem gond ezeknek, bár, az előnyök főleg városban-falucskákat összekötő utakon jönnek elő.EURO6 dízelek közül válogatnék amúgy saját részre. Csak azért "felmerül", hogy közelebbi munkahelyet v közelebbi lakhatást nézzek, mert, ez irtózatosan sok (gyakorlatilag az ébrentöltött idő 20%-a :\ ha eddig nem utált vezetni valaki, attól elég rövid úton eljut oda, hogy szorongni kezd az autója láttán )
legyen üres
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #209400 üzenetére
ezzel nem lehet vitázni. Főúton amúgy hangsúlyosabban kijön a hibrid hiányossága. Egy teherautó konvojt vagy pár szép mezőgazdasági gépet "kikerülni" szembeforgalomban tud problémás lenni ezekkel Pályán max vár egy kicsit a mögötted haladó, ha belső sávba tartózkodnál, de főúton nem mindig van "türelem" egy előzés véghezvitelében.
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209409 üzenetére
Igen a modern rendszerek nem is engednek gazzal inditani.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz macilaci78 #209412 üzenetére
A KIA is azért durrant nagyot az elmúlt évben, mert volt gyártási kapacitásuk
-
ngyjns
tag
válasz macilaci78 #209412 üzenetére
Érdemes pénzt beletenni, és 2 évesen eladni, vagy inkább Suzuki Scross, Kia Stonic, Hyundai i20, Toyota Aygo x.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209427 üzenetére
De a kereskedonek mindegy kire iratja a kocsit.
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
válasz macilaci78 #209427 üzenetére
És ebben az esetben az adózás kérdése is más ételmet nyer
-
szabonagyur
félisten
válasz macilaci78 #209427 üzenetére
Mivel új szerződés íródna az új vevővel gondolom a véltár és frissülne aktuálisra.
Pl. amit anno én vettem át autót is a korábbi vevő visszamondta, de új áron vettem már át.
-
szabonagyur
félisten
válasz macilaci78 #209431 üzenetére
Nem ugyanaz a helyzet.
-
szabonagyur
félisten
válasz macilaci78 #209436 üzenetére
Aztán meglátja a közjegyzői díjakat és már nem éri meg a macera
-
veterán
válasz macilaci78 #209439 üzenetére
+1, szerintem ezen boven nincs ekkora marzs, mert ahogybirod, nem o tesz szivesseget a vevonek, hanem kb forditva. szoval ha o bukna rajta 800k-t a foglalo miatt (ha ez igy van), akkor mondhatja a vevo, hogy igazabol csak 700k-val hajlando tobbet adni a kocsiert, nem 2 millioval es meg ez is win win.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szabonagyur
félisten
válasz macilaci78 #209439 üzenetére
Ha kértek egyáltalán beugrót... sok helyen nem kérnek mivel úgyis elmegy ha megjön az autó ténylegesen (én mai napig fel vagyok iratkozva legalább 4 kereskedésbe).
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #209455 üzenetére
Változott valamit az ülések elhelyezése? Anno, amikor megjelent, akkor a Vitara S-sel toltam pár hónapot és kényelmesen elfértem a majd 2 méteres magasságommal.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz macilaci78 #209458 üzenetére
Suzukiban lenyomtad az ülést alsó pozícióba?
-
Bdanyy
addikt
válasz macilaci78 #209460 üzenetére
Köszi, azt még nem néztem, annyit tudok hogy még holland papíron.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209460 üzenetére
Ha hasznaltan hozzak be akkor az elso muszakit 3 evre adjak.
Pl a sajat kocsimat 2 evesen hoztak be az orszagba es 3 evre kapott muszakit, aztan jott a standard 2 eves periodus.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209469 üzenetére
Tempomat nekem hianyozna, mondjuk az pont egy konnyen potolhato extra a Passatnal.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #209469 üzenetére
Pár éve történt, ismerősnél a cég lecserélte az autóparkot, mondom kíváncsi vagyok megjegyzem a km-t meg az autót amit hajtott rendszám alapján, 3 éves volt jszp-ben semmi.. három hónap múlva -50ezer km-errel eredetvizsga és azt követően sem került bele túlzottan sok. Pedig az az autó kapta az ívet, de ez ilyen.. megjön a VCDS kiolvasom majd én is mi a helyzet, bár bízom abban hogy nem volt hajtva amit vettem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209506 üzenetére
Jah, olyat meg nem mutatott ahol szart vett. Pedig o is ember, tevedhet... Nyilvan nem csak elegedett ugyfelei vannak.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #209515 üzenetére
Ingatlan közvetitő hogy jön ide? Az akkor lenne releváns ha murvás nepper lenne Kopasz, hisz az ingatlan közveitő se csinál mást csak megmutatja a házakat amit az eladók NEKI elvittek, azzal a különbséggel h bizományosan müködik mert ugye nem veszi meg a házat és adja el neked hanem csak közvetit.
Pontosan ez volt a bajom az ingatlan közvetitőkkel, hogy semmit se érnek
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #209515 üzenetére
Igazából a nyúlványoknál is az van, hogy egy részét még mindig csavarral oldhatod, ha nagyot kap vagy oldalról ütik meg, akkor lehet, hogy ott vágni kell valamit, de még az se a világvége. A gond ott van, amikor nekiállnak hajlítgatni, meg hegesztgetni dolgokat, amiket nagyon nem kéne.
A betalálást ne is mond, asszony pöpec Aurisán 1,5 hónap alatt már a 2. horpadás van függőlegesen, az egyiknél olyan erővel b*szták neki az óvodánál az ajtót, hogy a díszléc se fogta meg.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #209525 üzenetére
szvsz amúgy a motor a legkevésbé kritikus. Ha rangsorolni kellene: gördülési zaj, szélzaj, tárgyak-tárolórekeszekben zötykölődő cuccok zajai, műszerfal felől érkező zörejek, és csak utána kb egyforma "súlyú" a motorzaj, végül audio zaja, ami tud fárasztani, leszívni : ) Minimálinvesztből sajnos csak az audiorendszer zaja csökkenthető egyszerűen, lekapcsolom, oszt csók (meg esetleges útitárs csacsogása )
legyen üres
-
bisiz
tag
válasz macilaci78 #209638 üzenetére
Köszi!
Pedig, ha tippelnem kellett volna akkor érzésbol a mercit tettem volna előre.
Főleg a w221-rol gondoltam, hogy veri zajszigetelesben az e65-öt, mert később jött ki nála.MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x
-
csubuka
addikt
válasz macilaci78 #209657 üzenetére
Köszönöm, ránéztem arra is. Sajnos az NEDC adataik alapján ahogy nézem a régebbiek javarészét sújtja a zöldadó eléggé. Meg egy pőicit félnék a Mercedes felártól a javításoknál -persze ez lehet csak vélt félelem. De ami nagyobb gond, hogy szinte mind 300k km körüli, azért az egy picit sok már a lelkemnek
-
KoVee84
senior tag
válasz macilaci78 #209719 üzenetére
Ahogy most áll a használtautó piac, növekedni fog az értéke a Hondának, tehát 1 év múlva drágábban tudnál ugyanolyat venni.
Azért erre nem mernék mérget venni -
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #209784 üzenetére
Mi szóltunk villanyász ismerősnek, forrasztott fel sarut, aztán jóidő
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #209784 üzenetére
Nekem már van krimpelőm, úgyhogy ez nem akadály.
Viszont alapvetően a gyári megoldások híve vagyok, csak akkor választom a barkácsolást helyette, ha rákényszerülök, vagy ha egész egyszerűen nem is létezik gyári.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz macilaci78 #209812 üzenetére
a dízel Passat kombiknak nincs ára továbbra sem, szóval elég jó alternatíva
csak ne rohadjon“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #209839 üzenetére
Mondjuk megtérülés bármilyen autónál magas lesz, ami nem VAG 1.9 dízel millió körül/alatt
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #209839 üzenetére
Szerintem nem kell elfelejteni a hibridet, ha az egy Toyota HSD. Ott pont az egyszerűség fog bejönni és az olcsóbb karbantartás. Nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő, nincs bonyolult automata váltó, nincs magasnyomású rendszer, nincsenek motor kokszosodás. Ezek nagyon nagy részben vagy teljesen jelen vannak egy modern autóban. Egyedül az EGR igényel karbantartást, de már tök olcsón csinálják, vagy ügyesebbek házilag is gond nélkül kivitelezhetik. A HSD elektromos része meg szökő évente sem megy tönkre (nyilván mindenből lehet hibás)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rpap96
csendes tag
válasz macilaci78 #209839 üzenetére
Nem tudom megtippelni a km-t, 10-20e között lehet majd valahol éves szinten, ebből szerintem valóban 90% körül lenne az elektromos használat. Nem lenne rossz, ha egy 5-8 évet ki tudná szolgálni az autó, ennél többre nem feltétlenül mernék tervezni, ki tudja, mit hoz a jövő.
Ezek is valid érvek, köszönöm! Körülnézünk ilyen téren is, bár hosszútávon szívesen elszakadnék majd a folyékony üzemanyagoktól, amennyire lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
rpap96
csendes tag
válasz macilaci78 #209844 üzenetére
Igen, a töltés megoldott lenne otthon is és a munkahelyen is. Mindent összevetve (sok utánanézés, itteni tippek) úgy érzem, Ampera/Auris lehet talán a legreálisabb a felhasználából adódóan, árban sincsenek egymástól túl messze, a keretbe bőven beleférnek. A tisztán elektromos lehetőség az Ampera felé, a karbantartással járó dolgok javarészt az Auris felé húznak, úgyhogy nem lesz könnyű a döntés.
-
Neck
veterán
válasz macilaci78 #209844 üzenetére
Pontosan ebben verhetetlen a HSD Toyota. Úgy fogyaszt kevesebbet egy benzinesnél / dízelnél városban, hogy az egyik legmegbízhatóbb konstrukció a piacon, a teljes hajtásláncot illetve a váltót is beleértve.
Van olyan, amikor 90%-ban elektromosan megy városban úgy, hogy saját magát töltögeti vissza. Döbbenet.
De ne nekem higgy, nézz szét, miben ülnek a taxisok Budapesten.
Gyanítom, hogy az értékvesztése is kedvezőbb lesz, mint a példádban említett dízel autónak. A javítási költségeket és a többit már nem is beszélve. De a legjobb az egészben párban egy ACC-vel (adaptív tempomat) használni - dugóban gyakorlatilag elvezeti magát fillérekből.
Ez egy másik életstílus (közlekedőedény) de nem véletlenül mondják, hogy nagyon jól fenntartható - és egy kicsi azért jut a jövő technológiájából is.
Nyilván, ha a menet nagy része autópálya 130 tempomat, akkor másabb a történet.
Üdv a Suzuki Swace-ből
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
MM
őstag
válasz macilaci78 #209849 üzenetére
Ott a Toyota Camry / Ford Mondeo pl.
-
Bdanyy
addikt
válasz macilaci78 #209858 üzenetére
De ismerős probléma
A kormányt nem érzem távolinak, csak azért húznám jobban vissza, hogy a rá tudjam rakni a lábam oldalra döntés nélkül is a fékre a kormányba nem beleakadva. Illetve a legjobb lenne ha mélyebben lennének a pedálok, nem kéne hátratolni úgy az ülést. Akkor pl az utas sem takarná ki a kilátást, meg sok helyen a lámpát alig látom ha nem nyújtózkodom előre (pedig bőven a vonal mögé állok emiatt).Valami bmwn lepődtem meg jópár éve, hogy mennyire nem tűnt nagynak, mégis milyen kényelmesen be lehetett állítani. Ez a rugalmas állíthatóság a prémiumokra jellemző kisebb autók közt?
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #209875 üzenetére
Corsa nagyon népszerű ha jól rémlik. Nameg ott a Fiesta is.
Egyszerű technika (otthon teljes szerviz két villáskulccsal) talán a Fiat Panda, FIRE régebbi motorral.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz macilaci78 #209875 üzenetére
Én olyan modellt választottam, ami leginkább hasonlított ahhoz, amit friss jogsisként használni fogok.
Abba inkább ne menjünk bele milyen demográfiai célközönségnek hírdetnék majd! Na meg az itteni fiatal srácok általában úgyis vmi seggrakétával kezdenek, mint a Focus ST és társai. A csajok meg vmi matchbox-szal/bevásárlókocsival nyomulnak általában.
Inkább a saját igényeimre szabnám elsősorban - elvégre az enyém lesz -, illetve feleljen meg a kritériumoknak mint a teljesen manuális kezelőszervek.A környékemen elterjedt típusú oktatókocsik többnyire újak és meg vannak pakolva elektronikával. Egész vegyesen láttam kicsi Hyundai hatchback-től kezdve nagy SUV-okig mindent. Olcsótól drágáig is volt minden. Még A osztályú AMG Mercit is láttam a városban oktatni. Szóval ebből a felhozatalból nem tudok mire szűkíteni. Haver pl. egy új Peugeot 2008-ban vizsgázott le. Elektronikus kézifékkel... Meg se tanulta a kézifékes elindulást egészen addig, míg elkezdtem privátban gyakorolni vele.
#209874 molnarpeter Renault-m igaz még nem volt, de rögön szembemegy a legelső kitételemmel.
Fiat Panda az nagyon picike! W169-nél kisebbet nem szeretnék azért. Egy Pandába befér a két méteres állvány tok? Meg a kofferek hátra? W169-nek telerakom a hátulját és az éppen megfelelő nekem. A fotózás is üzletszerűen megy, igaz arra keveseb figyelmet fordítok. Szóval ha megyek autót nézni, akkor szerintem az úgy lesz, hogy megrakom a mercit és ha át tudok pakolni a kiszemelt járműbe, akkor maradhat.Corsa. Hmm... Az új Corsák mennyire jók? Én csak régiben ültem - 15+ évesben -, de az nagyon fapad volt. Igaz Fiestában is kb akkor ültem utoljára mikor én tanultam - 16 éve...
Jah igen: ezek párásodnak? Ez nekem fontos lenne... Szeretek kilátni.[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz macilaci78 #209880 üzenetére
Mondjuk, ha már a piac diktál, akkor nagyon eltérő az igény, mert én meg kombit kaptam (nem is nagyon válogattam, sőt nem is tudtam róla akkoriban, hogy mások szokták ezt válogatni), de örültem neki, mert úgy voltam, hogy ha nagyobb autóval megtanulok vezetni, akkor a kisebbel is menni fog és ez be is igazodott. Különben tanulni szerintem előnyösebb benzinessel, mert jobban megtanulja az ember a kuplungozást. Dízelnél kb. gáz nélkül ráengeded és elindul, nem kell agyalni rajta, de benzinesnél jobban ki kell tapasztalni. De ezek is mind olyanok, hogy más meg csak át akar menni és nem is akar kb. megtanulni, csak papírt akar szerezni, szóval ezek mind csak a véleményeink.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Madwe
nagyúr
válasz macilaci78 #209812 üzenetére
Végül - kissé indokolatlanul bár, de azért adott használtpiac kínálatát s azok állapotát tekintve - feljebb ment a keret 2m-re s egy 2011-es 2.0 benzines mazda lett...
Kérdés: 200e km van benne a vezérműlánc nem csörög, zörög, semmi panasz nincs rá. Szerintetek ilyenkor ennek ellenére, már csak a 10+ év kora s a megtett km miatt ildomos cseérlni a vezérlését, vagy jól van az így (tudtommal mazdáknál nem nagyon hallani, ha kezd meghalni... :S ) -
ZolkoW
őstag
válasz macilaci78 #210019 üzenetére
nálam az 1-es Focus inkább 15km, mire érezhető volt mondjuk, hogy elkezdett fűteni, a mostani dízelt úgy mertem megvenni, hogy jó, legyen, de ülésfűtést is tudjon mindenképp. erre kiderült, hogy tud fűteni a klímával is, hideg motornál. márhogy -gondolom- elektromosan. Na nem baj..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
footy
addikt
válasz macilaci78 #210026 üzenetére
Ha visszakeresel a hsz-eim kozott en legtobbszor azt mondom hogy inkabb turbobenzin mint szivo es alapvetoen a szivo motor nem garancia semmire, mert van jo es rossz konstrukcio mindkettobol.
DE
12-15eves autokbol tenyleg olyat kell venni ami a legegyszerubb, mert a ridegtartas meg a sokadik gazda utan mar tenyleg barmi megadhatja magat.
Nekem volt szivobenzines Punto 1.2 60 LE (talan 2002es?) 6,5 korul jartam vele(nagyreszt autopalyan) es fillerekbe kerult hozza minden.(igaz nem is nagyon ment )
A fenti hozzaszolas pedig inkabb arra akart ravilagitani hogy az alacsony fogysztas nem garancia az alacsony uzemeltetesi koltsegekre.ZolkoW
En egy Punto(/Grande Punto?) 1.2t neznek, adott osszegert a legjobb allapotut megvenni.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #210087 üzenetére
Azért vannak olyan csajok is. Random román csaj fbookon keresett társaságot nemzetközi csoportban, aláirtam a posztnak h éppen ráérek, irjon rám ha akar. Asszondja ez nagyon flegma volt úgyh tetszett neki rám ir, kérdezi mit csinálok. Mondom épp aréna pláza aztán motorozom a nyolckerbe haza. Asszondja ő árkádban van, vegyem fel motorral. Mondom okj. Megállok a pláza előtt, odajön a csaj, hát ez nem is motor hanem robogó pff én azt mondtam motorozok micsoda gáz már.
Persze azért eljött és jó este volt, de húzta a száját
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
AssAssynn
őstag
válasz macilaci78 #210158 üzenetére
Ezek jogos érvek, de részemről lényegtelenek. Én annak fontosságára gondoltam, hogy legyen egy olcsó(!) elektromos, rohangálós autó. A kis méret, egyszerűség, stb csak az olcsóság miatt fontos.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz macilaci78 #210166 üzenetére
Nem értek egyet. Szerintem városi rohangászósnak bőven jó még 45 km/h is, de ha már viszi az 55-ös, akkor már az fullos. Egyrészt nem csak Bp.-en lehet ilyet használni, máshol vígan elvagy ezzel a sebességgel, akinek meg nem tetszik, az előzzön meg. Bp.-i autógyűlölők meg csak örülhetnek, hogy lassítom a forgalmat. Autópályára természetesen nem is akarok ezzel felmenni. De még a szomszéd településre is simán átmennék vele, mondom, aki beér, majd leelőz, engem nem zavar. Szerintem ezeknek őrült nagy létjogosultsága lenne, s ha már annyira támadják a városi terepjárókat, ezeket, akkor sokkal jobban tudnának zöldíteni azzal, ha a rendszámok helyett az ilyen kis járgányokat írnák elő, amennyiben valakinek a munkája (szerszámok pl) nem tesz indokolttá mást.
De az alapfelállás továbbra is az, hogy egy olcsó(!) ilyen kis mopedautó hamar elterjedne, zöldebb lenne minden, elvben a fenntartása is jobb lenne."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
szabonagyur
félisten
válasz macilaci78 #210168 üzenetére
*bicikli
-
AssAssynn
őstag
válasz macilaci78 #210168 üzenetére
Tehát akkor végül is kiderül, hogy volna igény a mopedautóra (nem melegszik be, nincs hol parkolni, stb). Egyedül ez a "kevés a 60km/h" az olyan, amivel max úgy lehetne mit kezdeni, ha felvinnék a felsőbb sebességét a járműnek 70-90-ig, de megint csak azt mondom, hogy városban, rohangáláshoz nem égető szükség ez szvsz.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
nandow
aktív tag
válasz macilaci78 #210236 üzenetére
Rosszul tettem fel a kérdést. Arra voltam kíváncsi, mekkora hátul a lábtér.
Mert pl. nálam is az van, mint rbalint88-nál, hogy mögém a hordozó kb nem fér be. És a nagyobbik gyereknek (3 éves) sincs túl sok helye mögöttem már előre néző gyerekülésben.Igen, számít az üléspozíció. Nekem az Accordban teljesen hátra kell tolni és le kell engedni az ülést, és így is alig fér el a combom/térdem a kormánynál...
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #210236 üzenetére
Gibbonkarjai vannak a főnöködnek, vagy mi? Hogyan éri el úgy a kormányt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- EAFC 25
- Háztartási gépek
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 54000 tonna
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen