Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Skylake-
addikt
válasz Tom1939 #215753 üzenetére
kicsit olyannak erzem mint youtubon a starvideok, hogy a szettuningolt 1000 loeros sleeper golf 4 legyorsulja a ferrarit. jah, valoban. csak attol az meg egy 4esgolf, a masik meg egy ferrari. ez no offense meg semmi, csak erted. ebben az osszehasonlitasban benne lehetne mondjuk egy "milyen minosegu ter vesz korul, milyen merteku kenyelemben utazom, es tarsai". szoval egy kocsi az nem egy valto erted. ha elromlik akkor 2 hetig nelkuloznod kell, ha meg nem akkor meg minden_egyes_nap egy minosegibb terben toltod az idodet. nyilvan kinek er ennyit kinek nem, de a kocsi az nem a valto. szerintem
"Homie, I get up I run my shit, Really, I don't give a fuck "
-
tibbike01
őstag
válasz Tom1939 #215758 üzenetére
Nem állítom, hogy jó konstrukció a száraz DSG, szimplán csak kíváncsi voltam, hogy volt-e saját tapasztalatod vele, de akkor ezek szerint nem volt.
Szimplán 150k városi kmert meg az olajos DSG sem szeretne, ott esetleg a CVT muzsikálna jól.Annó sokat túrtam a netet saját tapasztalatokat keresve, de mégsem az jött le, hogy olyan sok gond lenne a száraz DSG-vel. Itt lásd az én kommentjeimet.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
addikt
válasz Tom1939 #216327 üzenetére
Köszi. Nem lenne rossz egy automata, de mivel városban próbálok keveset autózni, így a kézi váltóval is kiegyezem, illetve ahogy néztem a DSG-s modellek drágábbak is.
A Kamiq-ról minél több tesztet nézek, annál jobban tetszik, mondjuk az fájó pont, hogy alapáron csak sima klíma van benne, de gondolom valahogy differenciálni akarják a kínálatot és terelni az embereket a drágább változatok felé.Qru: köszi. Alapvetően az 1.5 TSI lenne a cél, kérdés, hogy mennyire alkuképesek vajon az áraik? Most a készletes autók árainál kb. 800k különbség az 1.0 és 1.5 között, és 1.5-ből kevesebb is van készleten, így gondolom inkább az 1.0-nál hajlanának nagyobb alkura, hogy azokat kipörgessék (viszont ha a 800k-t leosztom 4-5 évre akkor nem igazán nagy pénz azért havi szinten, hogy egy erősebb autóban üljek).
Igaz egyelőre még csak tesztvezetésre jelentkeztem tegnap online, de még senki sem keresett, lehet, hogy valamelyik nap besétálok egy közeli szalonba nézelődni és információkat szerezni.szerk.:
Sunnam : igen, ezt hírként láttam, de semmi konkrétum nem derült még ki róluk. Igaz a vásárlás is csak augusztus végén lenne esedékes, addigra talán kiderül, hogy az új változatok mennyivel lesznek drágábbak, mivel fognak többet tudni, és hogy egyáltalán megéri-e rájuk várni (gondolom ha akkor jelentik be, akkor legalább egy pár hónap lesz, mire abból itthon is elhozható autó lesz majd) - illetve arra is appellálok, hogy a meglévő készlettől talán egyre jobban akarnak majd szabadulni, hogy helyet csináljanak az újnak, így talán nagyobb kedvezmények is lesznek a kifutó modellekre?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tom1939 #216388 üzenetére
az első automata váltós élményem manchesterben volt, direkt ilyet kértem a cégtől, úgy voltam vele, hogy elég lesz megszokni a másik oldalon közlekedést egy akkori audi a3 volt, tetszett. usa-ban dodge grand caravanokat béreltünk, az is szuper volt, így elindultam a lejtőn. semmiképp nem kéne már manuális.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
-
saen
veterán
válasz Tom1939 #218788 üzenetére
Én már hajtok kb két hónapja egy Jazzt és meglepett ez a vélemény, mert kifejezetten jónak tartom a benne lévő motort. Nagyon dinamikusan lehet vezetni, ide abszolút nem kicsi a motor. Az persze lehet, hogy HR-V-hez már kicsi ez, az passz, azt nem vezettem. Z-RV-t próbáltam még, az is nagyon jól ment, abszolút nem lusta.
Váltóügyileg egyébként Hondában is valami egyszerű valami van, nem hagyományos.
Toyota hybriddel nincs igazából tapasztalatom, szóval összehasonlítani én nem tudom.
Szerk: Advance pedig nagyon sok mindent tartalmaz alig, van különbség az itthon kapható három modell között. Nyugaton árulják az Elegance felszereltséget, az az ami visszafogottabb.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz Tom1939 #218790 üzenetére
A váltó műszaki részét én nem nagyon vágom, csak meghallgattam egy honda mérnököt egy videoban ahogy magyarázta. Kuplung van, mert nincs direktben a meghajtásra kötve a benzinmotor és azt használja, hogyha azzal kell menni vagy valami ilyesmit mondott, illetve gearbox meg még valami amire nem emlékszem viszont nincs.
Hangszigetelés: hátul szerintem azért nem az igazi, meg mondjuk az ablakemelő motornak iszonyat hangja van. Ettől függetlenül semmivel sem hangosabb összességében, mint a korábbi E12-es Corollám, autópályán se. Magasabb kategóriák viszont halkabbak lesznek ilyen 130 körül már, mert itt emelkedik ennek is a hangja.
Csomagtartó annyi amennyi, nem tud mély lenni az akksik miatt. Amit még észrevettem az az, hogy rugózás elég kemény, érdemes kerülni a vacak utakat.
-
saen
veterán
válasz Tom1939 #218792 üzenetére
Nem hinném, hogy kivettek szigetelést. Hátul a magic seats miatt érzem én gyengébbnek a hangszigetelést, de az meg megvan a régiben is. Ez az ülés így iszonyat jól pakolható, éppen ezért nem gáz a kisebb csomagtér.
Toyotánál a Corollában a nagyobbik motornál továbbra is csak a csomagtérbe fér az akksi. Szóval ott is esetleges, hogy hogyan tudják megoldani. Emiatt ott alig nagyobb a csomagtér, mint a Jazzben. Ha elég a kisebbik motor, akkor lesz érdemben nagyobb tered.Köv Jazz meg gondolom biztosan jobb lesz, mint a mostani, de az ügye még bejelentve sincs. Majd meglátjuk milyen lesz. Én szeretem a mostanit is, szerintem jól sikerült. Drágának tényleg drága, de melyik autó nem az?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #218803 üzenetére
Egy hagyományos, hidrodinamikus (ZF/Aisini pl) váltót is lehet sportosra hangolni. Nem kell ahhoz DSG. Persze jobb a hatásfoka a robotizált kézinek (DSG) és gyorsabban is vált az tény.
Mondjuk én már amúgyis lassan abba a korba érek amikor elkezd érdekelni az automata váltó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz Tom1939 #218833 üzenetére
En sok tesztet olvastam es neztem meg, elvileg az Arona/Kamiq/T-Cross triobol a Skoda a legnagyobb es egyben a legnormalisabb belseju is. Meglepo modon komolyabbnak mondjak, mint a VW-t. Matrix led van FL elott is, csak a magyar csumpi felszereltseguek kozt nagyon ritka.
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #218873 üzenetére
A szaraz duplakuplungos az nem arrol szol, hogy megbizhato legyen, hanem olcsobb legyen gyartani, sajnos. Egyebkent en a VAG-feletol nem annyira felnek, foleg ujonnan vasarolva, mi is majdnem beleugrottunk, nem ezen bukott el a dolog. A szaraz kuplungosok kozott messze az ovek a legjobb valto, fejlesztettek is rajta, naluk van vele a legnagyobb tapasztalat es a leginkabb kiepult szervizhatter. Szamold hozza az auto vetelarahoz elore, rakd felre kamatozni es a vegen legfeljebb pozitivan csalodsz, ha megse kell cserelni. Hany ev/km lenne kb a target hasznalat? *
Biztos, hogy egyetlen alkatresz meghibasodasi lehetosege miatt nem dobnek el egy egyebkent minden szempontbol megfelelo, adott esetben a konkurenseinel jobb es/vagy olcsobb modellt
* unokatesom egy dizel, automata Volvo V60-at hasznal tulnyomoreszt varosi kozlekedesre, neha megy hosszabbakat is, de az esetek 90%-aban nem idealis korulmenyek kozott fut az auto. Meglepo modon 7 eve zokszo nelkul turi, most lesz 13 eves es asszem 170k km korul van benne. -
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #218873 üzenetére
Próbáltam keresgélni a digó TCT-vel kapcsolatban (elsősorban külföldi márkafórumokban és típusspecifikus FB csoportokban), de nem láttam tömegesen előforduló bajokat. Persze ez még nem jelenti azt, hogy valóban tartós lenne, de némi bizakodásra azért adhat okot.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #218885 üzenetére
Alapvetően nem lenne gond a MultiAirrel, csak meglehetősen kényes a karbantartásra és az olajra, emiatt tizenéves korban és sokadik tulajként elég rizikós egy ilyen autót megvenni. A jelenlegi ára az egységnek 470 rugó, de erre még jönnek egyéb sallangok is, meg nyilván a munkadíj. Akkor már inkább az M32-es váltó, ha mumust kell választani, az kb. féláron megvan.
De ha igazoltan cserélték a közelmúltban és/vagy autóbuzi módjára gondját viselték, akkor azért nem muszáj red flaget kiáltani.
Egyébként szívó is van MultiAirrel, az a 105 pónis, és egy ilyen szerepelt a Totalcar Műhelypornójában is nemrég.És itt a TCT-ről egy pdf, ha valakit érdekelnének a technikai részletek: [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
válasz Tom1939 #218885 üzenetére
(Én csak az ilyen hozzászólások miatt mertem megvenni; de tényleg. És ezt nyugodtan vehetitek dicséretnek; mindenki, aki segített ebben a döntésben. Nagyon féltem olasz autót venni, ráadásul turbómenteset akartam, és erre tessék... Giulietta lett.
Amúgy érdekes, hogy ebből is a leggyengébb motorral sikerült megvenni. Remélem ez jót jelent.Az első egyterűnk is a legkisebb teljesítményű pdtdi-s motorral szerelt volt /116LE?/, 7 év alatt sem volt semmi rendkívüli és zsebbenyúlós)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tom1939 #218907 üzenetére
Újról lenne szó. 1.2 kiesett, egyrészt fogyi miatt, másrészt tesztvezetésen sem győzött meg. Volt már háromhengeres nálam hosszabb távon (Polo 1.0 TSi), amivel semmi gondom nem volt, de ennek az 1.2-nek a hangja tényleg varrógép volt. Asszony rá is kérdezett, hogy most ebben hanggenerátor van, vagy tényleg a motorból jön a zaj. Ráadásként az induláskor, parkoláskor inkább hasonlított egy erőtlen, remegős, DSG-s hajtáslánchoz, mint hagyományos automatával megtámogatott motorhoz.
Értékesítők szerint elvileg ez már jó konstrukció, pár javításon átesett, de ugye ez a gariidő után fog úgyis kiderülni.1.5 BlueHDi tűnt szimpinek, de akkor még ez sem egy bevált konsturkció.
Kár érte, maga az autó (C4X) egy kellemes, kényelmes hajónak tűnt, ami ennek ellenére egy finom szerkezet (motort nem számítva).
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Tom1939 #218914 üzenetére
Nekem volt akkora mákom, hogy első látásra beleszeretett a Kuga-ba. Három dologra vágyott nagyon:
- panoráma tető
- elektromos csomagtér nyitás
- gyöngyház fehér fényezés
Erre bemegyünk a Ford-ba és aznap reggeltől akciózták a készletes Kuga-kat és a tesztautó pontosan tudja mindezt, még a szín is stimmelt -
diegho
nagyúr
válasz Tom1939 #218920 üzenetére
Én ugye az 1.5EB-t vettem, de a hibrid tényleg baromi jó áron van, sőt 12-ért már ST-Line hibridek is vannak 1-2 extrával, kollégámnak egy ilyen ajánlatot kértem be onnan, ahol a sajátomat vettem, de végül nem vette meg - még azóta se vett autót, biztos tőlem tanulta, hogy 3 évig kell autót keresni minimum
Ja és ami a legviccesebb a dologban, hogy a Ford előtt nem sokkal voltam Suzuki szalonban és az Across hibrid-et 26-ért akarták adni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- BestBuy topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen