- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Projektor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #172902 üzenetére
Ugyanannyi fenntartani az első gen A3-at, mint egy Golf 4-et vagy Octavia 1-et, illetve tudtommal volt mind TDI+automata (még ha ritka is). A hagyományos 4 fokozatú automata elég necces pályára, a 6-os kézi le szokik kotlani, én egy hosszú 5-ösre szavaznék vagy esetleg a rendes tiptronic, mert hát drága a kettőstömegű is stb
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #172914 üzenetére
Első sárvédő, küszöb eleje, csomagtérajtó legyen jó, akkor nem lesz rozsda, galvanizált az egész. Első dobbetétet ki kell kapni, úgy meg tudod nézni, pár csavart elég hátul kitekerni és félrehajtani a műanyagot. Felül van egy szivacs, azt kukába, és évente egyszer legalább kimosni kb ott a küszöb elején (szintén burkolat bontásával), és viszlát rohadás Hátsó híd festése nem túl tartós, azt szokta még támadni a korrózió. Adagolóssal kuplung, turbó nagyjából a nagy tételek, meg pár apróság (fűtőmotor, klíma csappantyúk, stb ami olcsó, de nyűg).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #172920 üzenetére
64/68 ló a szívó (abszolút low-cost, egytömegű kuplung, nincs turbó), 90-110 lovas a turbós adagolós motorok, van fix és VGT is, motorkód függvénye. 100-105-115-131-150 lovas motorok PD-sek, igazából az sem roller feltétlenül, de hát a semminél a valami az több, kanyec. Ha a menetdinamika hiánya nem zavar, SDI 5-5,5 literrel kimegy a világból, de az nem volt mindenben (A3 pl nem kapott, G4 Variant meg de).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #172922 üzenetére
Ezeknek a futóműve (B5-5.5 Passat és B5-6 A4) pénzbe kerül, elöl sok lengőkaros történet, Golf padlólemez primitívebb cucc elöl, ott kb egy 3000 Ft-os szilenttel meg lehet úszni a dolgokat Automatával bőven meglesz 5 szerintem (6-7 talán reálisabb), itt a kézi SDI kombiban, pályán és futóval is járva 5,5 éves átlag volt múltkor, ha keveset használom (minimális Bp/pálya, és csak 100 alatt megy, de futó előfordul), akkor 5,2 jött ki. Spritmonitoron van sok 1.9 user, szvsz reálisak az adatok. 90 lovas TDI talán a legjobb fogyira, mert hosszabb a váltó rajtuk.
-
-
rbalint88
addikt
válasz MPowerPH #172970 üzenetére
azt értem, hogy olcsó A-B járgány kell, de azért na. egyérszt, azért ilyen szakadt ülésű, okádék mocskos belterű kutyaólba csak akkor ülnék, ha menni kell és nincs keret jobbra. másrészt szerinted ha a beltere ilyen állapotú, akkor a mechanika milyen lesz? egy milla környékén se várnék csodát, de ez tényleg a legalja a golf4-nek, azt meg aztán végképp hanyagolnám.
-
-
rbalint88
addikt
válasz MPowerPH #172973 üzenetére
azt hittem kb 1M-t rászánsz azért, ha már ennyit mennél vele, gondoltam fontos a megbízhatóság. max 500k-ból saxo 1.5d, buddha üzemmód ON és max 4 literrel elketyeg a bárhová is, ha nem kell 110-nél gyorsabban menni. apósnak ridegtartásban van egy ilyen helyi csoszogásra, olajcserén kívül nem nagyon kért semmit az elmúlt 5 évben és 300+ e km van benne már.
ja és megjárták vele Erdélyt is többször gond nélkül, amikor épp csak ez volt kéznél. mondjuk a 400 lovas E60 után lehet agyérgöcsöt kapsz benne, de ha nem feltétel hogy lehessen vele hirtelenkedni, tényleg elvisz bárhová, csak lehet sokáig nézed egy kamion seggéta leonba beülésnél legalább nem jön fel a büfi azonnal, normális beltere van. persze ettől még lehet szar.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #199166 üzenetére
Igen akkor nem ennyi lenne az ara velhetoen.
Muszakin ha alaneznek a kipu instant buko pl. De azt meg akar a rendor is kiszurja ha nagyon hangos, hogy nem gyari. Es akkor ugrik a forgalmi. De a rugo ha nem fekete azt is kiszurhatja, vagy ha a kerek nagyon kilog pl. A motorba nyilvan nem lat bele az nem para.
#nincsbennetarcsi
-
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #199177 üzenetére
Praktikus auto, turheto fenntartasi koltsegekkel. 55 ezer km-en 1.9l/100km az atlagfogyasztas, plusz a villany. Igazabol ugy mondanam, hogy tisztan benzinuzemben 6-6.5 kozott alakul, arammal pedig nyaron 13-15kwh/100km, telen 20-22.
Szoval az uzemeltetes uzemanyagkoltseg resze igen barati.
Lehet csak en vagyok balszerencses, bar igyekeztem egy keveset futott autot venni anno, megis minden evben van 1-1 varatlan kiadas, 50-100 ezer ft kozotti nagysagrendben: toltocsatlakozo, kormanyzar, futes keringetoszivattyuja, nagyfeszultsegu rendszer szoftverfrissites volt eddig nalam.Nagyon nyugisan lehet vele utazni, varosban pedig mivel elektromos, teljesen leszedal. Nincs zaj, nincs vibracio, nincsenek valtasok, azert az nagy kiralysag egy reggeli dugoban. az autozas klasszikus elmenye hianyzik belole, bar eleg jo futomuve van es alacsony sulypontja, de ha elkezded kicsit kergetni egy jobb szerpentinen, akkor hamar lemerul, utana meg bombol a kis egynegyes, szoval nem valami lelkesito.
A legnagyobb hatranyanak a gyer szervizhalozatot mondanam. Van a hivatalos Opel, akik mar 3 evvel ezelott is 20 ezres oradijjal dolgoztak, aztan van egy csavo, aki a szereldmagadnal berel beallot es ott mokol, meg van egy solymari szerviz. Mindegyikhez tobb hetes varolista, a kevesbe szokvanyos alkatreszekre hosszu varakozas, stb.
Tovabbra is tartom, hogy bizonyos elethelyzetekhez ez egy tokeletes kozlekedoeszkoz, de nagyon meg kell gondolni mielott belevag az ember, mert minden mas esetben sulyos kompromisszumokkal jarhat. En ujra megvennem, a mai napig nem tudnek jobb plugint talalni, sem gazdasagosabb autot a felhasznalasi modunkhoz, de kozel sem olyan rozsaszin a kep, mint ahogy mondjuk a klubos csoportba beeso erdeklodoknek lefestik paran. -
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #199191 üzenetére
Csaladdal szvsz felejtos, ket emberes auto ez igazabol, hatul szuk is, es nyaron meg is sulnek az utasok. Viszont jol pakolhato, mivel 5 ajtos.
A felszereltsege szar, egyzonas klimaja van, nincs esoerzekelo, carplay, radaros tempomat, kb. tenyleg semmi, csak egy usb, meg egy kb. vga felbontasu tolatokamera, ami sotetben teljesen hasznalhatatlan.
Fenyszoroi kritikan aluliak, ha sokat jarsz ejszaka vadveszelyes helyen, akkor abszolut felejtos - persze kinai xenont lehet bele kendacsoltatni, de legalis keretek kozott a legjobb emelt fenyereju izzo is csak pislakol benne. Rosszul szellozik, telen allando kuzdes van a parasodas ellen, mert a klimat nem lehet kezzel bekapcsolni, az elektronika donti el, hogy kapcsoljon-e vagy sem.
Az anyagminoseg minimum velemenyes, valahol a corsa es az astra kozott lehet feluton, ellenben legalabb jol ossze van rakva, nem zorog.
Az ulesei szerintem nem kenyelmetlenek, csak kicsik. Derektamasz sincs, de nekem valahogy megis pont jo, es legalabb jo melyre eresztheto. Viszont a konyoklo fix es tul hatul van.
Ismet kiemelnem a gyenge szervizhatteret, talan az a legnagyobb hatrany mind kozul.
Amit szeretek, az a jo hatotav, a zsenialis hajtaslanc (tartom, hogy ennel jobb plugin vagy rex-es auto nincs a mai napig), a nyugodt es csendes futas, valamint telen az elofutes. Meleg autoba beulni, mindenfele jegkaparas nelkul eleg nagy kiralysag. Ez az auto az Excel tablas embereknek valo, kb mint egy tulfejlett Prius. Illetve nincs az az erzesem allandoan, hogy valami le fog terdelni, nem erzodik gatyabbnak az auto mint mikor bo 3 eve megvettem, es ez az E61 utan azert eleg lelki es anyagi megkonnyebbules. Igaz, csak 135 ezer km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #200428 üzenetére
Lecsekkoltam, es ugy nez ki, rendben van a futas.
De ma nem mentem fel, gondoltam egybekotom egy atvizsgalassal. Oda nem akarom vinni, ahol szervizeltek. A Totalcar musorabol ismert muhelybe pedig megint nem, mert ott a vezerlesre, akksikra nem tudnak ranezni. Keressek olyan embert, aki Lexusokkal foglalkozik?Don't Tread On Me
-
Paxker315
addikt
válasz MPowerPH #200483 üzenetére
jóaz, sokan viccnek kezelik az alvást, pedig, nálam spec az alapja mindennek. Már 6.5 órára korlátozott alvás után is totálisan labilis a keringésem, nyugalmi szívfrekim az egekben, kis erőfeszítésre is nagyon megszalad a szívem, és, még a vérnyomásszabályozásom is erősen laggos (felállás= blackout -seképsehang- hosszú másodpercekre). Az emocionális szabályozás megborulását, a szuicid intenciókat v késztetést kötekedésre már "ignorálom", úgyis csak átmeneti.
Ha kialvatlan vagyok, bicikli, autóskurvulás vagy vonat A nyolcóra alvás nem alku tárgya.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
-
yodamester10
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs