- Milyen notebookot vegyek?
- Táp ventilátor csere
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen TV-t vegyek?
- E-book olvasók
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #68551 üzenetére
Fogadjunk Octaviás volt... az is szar.
Amúgy szerintem ez nem ennyire egyértelmű, van jó meg rossz autó, sőt, vannak márkajellegzetességek is (amiket azért időben és modellszinten is erősen feltételesen kell kezelni), de az ilyen 3F szabály meg társai így is úgy is blődségek.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Melack #68989 üzenetére
Vannak itt papíros verdák is szép számmal, ha nem akar a műszakival vesződni.
[link]
-pont 2 kilóért egy igazi francia tespedős autó, v6-os duruzsoló motorral. Ezt még Te is bevállalnád simán![link]
-vagy baráti áron egy igazi olasz csúcsragadozó
-klíma, légzsák, minden ami kell
-tulajjal visszaíratod, műszakival együtt kéred[link]
-hát ő talán nem olyan jó választás, az eleje mintha sérült volna, lehet parkoláskor lekoccoltak vele valamit
-viszont nagyon jól felszerelt! - digitklíma, stb. ezzel csak nevetni fog azokon, akik az 1.0-s swifttel küzdenek felfele nyáron az emelkedőn izzadva. Nagy gáz, a V6 a duplakipufogón trombitál, bent pedig kellemes 22 fokot varázsol az automata klíma![ Szerkesztve ]
-
baluka6
aktív tag
válasz Melack #68986 üzenetére
Hát olyan 220 lenne kb a plafon.
!Overdose!: Olvastam róla Én is, de elvileg korrekt használat és szervizelés mellett ez megelőzhető lehet. Persze az előéletét nem ismerve ez necces dolog... A másik alternatíva az f astra, bár azok elég sokat futottak, de majd azért körbeszimatolom. Régebben jártam egy 1.4 16 szelepes Eco-Tec motorossal, az tetszetős volt.
Suzuki Swift nem kell, annyi erővel beugorhatok a Dunába is, nagyobb eséllyel élem túl, mint a Suzuki-va egy utat.
-
őstag
válasz Melack #69180 üzenetére
Hali!
Természetesen lehet benne ennyi, sőt, több is lehetne. 100-110K km-nek jobban örülnék.
(#69181) aero.: magányszemély, ha vissza is van tekerve, akkor szerintem az a kereskedő tekerte vissza, akitől vette.
(#69182) MunezXBK: felhívtam telefonon. A többi infó is innen van.
(#69183) Mágus2: tudom, hogy nem mérvadó, állapotot kell nézni. Csak most kell rá téligumi+felni, nyáron nyárigumi. Ha jól tudom, ilyenkor szoktak előjönni a dízel betegségek, 150K km után (bár ezt lehet rosszul tudom).
Milyen költségekkel kell kalkuláljak, ha belenyúlnék valami szarba? Márkaszervizes állapotfelmérés mennyire lehet pontos egy ilyen dízelnél? Tehát meg-e tudják nekem mondani, hogy turbó stb milyen állapotban van? Meg azon is gondolkozok, hogy ha én teszek bele 60-80K km-t, akkor mennyire lenne még eladható 4-5 év múlva? Német piacon ennél drágábbak vannak. Viszont ez az a felszereltség, amire vágyom nagyon. AFL világítás, ami nagyon-nagyon kéne.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #69251 üzenetére
nem a baja vagy nem baja a lényeg, hanem az adómentesség
szerintem ezt ne feszegessük, mert ez simán számviteli-adózási kérdés, és nem szeretemkérdés vagy jólennekérdés
adószakértő én sem vagyok, de szerintem ti sem, tippelgetni, meg homlokmozizni, hogy mi volna jó, meg felesleges, csak hergeljük magunkat vele
9 Ft, ennyi adómentes, ennyit ad, viszlát. ez nem igazságossági kérdés.
ha 50 Ft-ot lehetne elszámolni, akkor minden munkavállaló kocsival járna be - papíron, aztán meg a cég szépen leírja az 50 Ft/km/nap/schwechat-záhony táv kétszer költséget - és mindenki jár ugyanúgy busszal.
Megvan annak az oka, hogy miért ennyi, és ez történetesen nem feltétlenül népnyúzás.
Csak még egy nagyon OFF gondolat, de vitázni erről nem fogok, nem akarok:
Voltak itt sokkal liberálisabb adójogszabályok is a '90-es években, amikor még azt hitték az akkori törvényalkotók, hogy Európa nincs messze, csak aztán hirtelen kiderült, hogy a furfangos hazai vállalkozó nem szeret adót fizetni, nem fizet hát lóf.t se... akkor se ha keveset kell, akkor meg főleg nem, ha nem veri ki belőle az adóhivatal a sz*rt is... na így lett nekünk fordított áfánk, meg 9 Ft/km-ünk, meg gúzsba kötött cafeteriánk, meg 27%-os áfánk... de ez csak mellékes
[ Szerkesztve ]
-
Klemens
őstag
válasz Melack #69216 üzenetére
Jó persze, ez csak úgy feltűnt.
A Vento van most. Legrosszabb esetben 110K-ért elviszik tőlem a biztosítón keresztül. Próbálom azért többért eladni, hátha sikerül.Qru: Akkor kérlek az első képet nézd meg alaposabban.
Vladi: A lakatos munka, fényezés nélkül 100K, erre jön még a fényezés ami kerekítve 50K, mert ugye sárvédő, csomagtérajtó és hátsó lökös. Meg durván számolva 150K összesen.
Nekem nem is ezzel a javítással van a bajom, mert bőven kifizeti a biztosító, hanem a többivel ami nem igazán üzem képes az autón vagy már cserére szorul."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #69540 üzenetére
Na megjártam én is a hazataxit, már persze nem volt semmi a városban, rendőrt sem láttam viszont...
Ellenben végigmentem a Thökölyn, hát... szerintem elcseszték... persze a buszsávot megint belülre kell vinni, aztán a legvégén kell egy torkot csinálni ahol fonás-szerűen szépen helyet cserél az autó meg a buszsáv...
De legalább megspóroltunk egy taxifuvart...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Melack #70645 üzenetére
Ez a dogyasztás az eddig össz átlagod? Viszonylag soknak tűnik legalábbis az enyém is ekörül van átlagban.
Mod: azt mondjuk nem tudtam hogy 1500 kg az autód így valamivel érthetőbb. Egyébként nem érzed azt hogy ekkora tömeghez sovány lenne az 1.6?
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz Melack #71337 üzenetére
Az mondjuk érdekes kérdés, hogy mit keres hátul a 4x4 felirat, meg a gyári rs kipu vég is "hiányzik".
Pakolni elég jól lehet bele, az igaz. Amúgy meg szinte ugyanazt tudja élményre a toledo is, csak 6-os váltóval, igaz diszkrétebben mutatja kifelé....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kornel
veterán
válasz Melack #71672 üzenetére
48k szerintem nem rossz, ha teljes körű.
gondold el, ne adj isten megfújják (ez bp-en bármikor bárhol előfordulhat), akkor azért jól jön egybe a pénz.
nem beszélve arról, ha törik...én amúgy 55k körül fizetek az 5 éves suzukira, mondjuk kíváncsi lennék, hogy mennyi most az euro tax ára a kocsimnak
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #71961 üzenetére
Vegyél Valeo-t, én azt vettem, hagyományosat, 2k/db áron, és bár szívtam a fogam, azt mondom, hogy nagyon megérte. A gyári méreteknek azért járj utána, nekem kiderült utólag, hogy nem az volt rajta, hanem valami egyforma köztes méret (kb. 50-50 a 55-45 helyett) és így (a gyári méretekkel) már abszolút folyásmentesen és teljes felületen töröl. Maga a lapát meg piszkosul precíz, teljesen halk, és első törlésre is tiszta eredményt ad.
Nyilván nem ez a teteje, de ennél én lentebb nem adnám.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen