- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Nekem varosban hasznalva hideg motorral a dizel annyit eszik mint az allat kivancsi leszek tankolasnal, de most ment vissza az atlagfogyi 7,3 ra az eddigi 9 röl, hogy palyaztam vele (raadasul, volt egy szep 1 oras dugo is, utana meg hazaig bekapcsolt a "race on" de hat kell az a dpf nek, a turbonak, mindennek ).
Szoval akarmit csinalsz is a kocsival palyan, a hidegben varosban lampa, gyakogos, körfori, stoptabla...kombinacio az gyilkos a fogyasztasra
lenox: hat ezt, amikor most meglattam, hogy a tema valtozatlan, nem mondom, hogy nem mosolyodtam el . En tudom mi az elfogultsag....csak szoljon barki egy rossz szot is a bmw re ...de Te mar-mar rajtam is tul teszel
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #99765 üzenetére
Jah, nekem is most ez van...3-4 km hidegben, szegeny 60-70 fokig ha felmelegszik
Szerintetek ilyen üzemanyaghoz önthetö adalekokkal segitek a motoron/dpf en ilyen hasznalat mellett?
Fek temahoz annyit, hogy en nem gondolom jonak az ilyen hirtelen harapo feket...ha jol tudom egy atlag autoban is benne van mar az, hogy erzekeli a fekpedal, ha hirtelen lepsz ra es azonnal veszfekez, meg mielött tenylegesen tövig nyomnad a feket....meg elvileg ugye olyanok is vannak, hogy a feket vizes idöben hozza/hozza erinti a tarcsahoz, hogy szarazon tartsa. Mondjuk az astra ilyet biztos nem csinal de ez a veszfek dolog, lehet ebben is van mar. A puntonak pl pont ilyen hirtelen harapo feke van....hat en nagyon utaltam vezetni....mod: marmint nem a kocsira irom most ezt, hanem kifejezetten a fekre.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Na hat nem vitabol, de egyikkel sem örtek egyet
A fek kerdesre nem akarok hülyeseget mondani, de ha jol emlekszem anno 2008 ban mar az audiban is volt, mindenfele különös nagy hirveres nelkül, csak mondta a kereskedö. (itt egy cikk 2006 ban a bmw z4 ben is ([link]) volt mar, szerintem nem olyan nagy ritkasag ez mamar)
A veszfek aszisztenst en ugy tudtam az amikor figyeli a forgalmat a kocsi is fekez lassu temponal ha elötted megallnak. Viszont az hogy gazelengedes utan ha fekre lepsz 2 secen belül akkor veszfekez a kocsi, az szerintem eleg para lenne gyakorlatilag akkor 90% ban varosi forgalomban veszfekeznenek a kocsik En ugy tudom, hogy a gazpedal erzekeli, hogy milyen gyorsan nyomod be (gondolom valahogy ugy, ha az elsö x mm-t bizonyos hirtelenseggel teszi meg a fekpedal akkor lep eletbe a veszfek)
Tom1939: nem is az hogy megszokhatatlan, de en nem szeretem, szerintem zavaro....persze ha csak egy autot vezet az ember mindenhez hozza lehet szokni. Viszont en ugy jartam, hogy a punto utan közvetlenül mentem a Navaraval es majdnem nekimentem az elöttem levönek piroslampanal, mert annak meg taposni kell a feket....szoval szerintem nem jo dolog, de persze szokhato minden.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez nagyon igy van! Kicentizett helyzetben hitelre venni egy hasznalt autot az eleg nagy riziko. Persze sokszor a helyzet megkivanja, de ez akkor is nagyon nagy riziko.
Nekem a most mar 6. evbe lepett astrara, ugy hogy alapvetöen semmi baja, akkumlator, ekszij, ablaktörlö, olaj, vezerles, hütöviz csere....par aprosag (egy elsö fekpofa)....kopo dolgok a 200k ugy megvan mint a huzat..
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #99846 üzenetére
Ez vilagos, en is neztem is ezeket az allo füteseket, nem is draga, nagyon tuti. Most meg is tudnam oldani a konnektort, de ha veletlen költözesre kerül a sor, akkor kidobott penz, mert egyelöre nem kertes csaladi hazba fogok költözni es nem finnorszagban elek, hogy konnektorok vannak az utcan az allo füteshez.
Hütöracs eltakaras meg kb mind1....igyse ugyse melegszik be a rendszer, dpf, korom, mind sajna rakodik. Mondjuk azert altalaban hetenete 1x van egy 2x60 km autopalya ahol tisztitom a rendszert
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #100004 üzenetére
Egy kave szürcsölese közben, megegyszer atgondoltam es rajöttem, hogy miert ne lehetne holtterben....
(#100007) deicide: most mar ezt is tudom....remlett, hogy van valami ezekkel a keresztezödesekkel
Amugy valami kepet dobj mar fel az opc röl!! Vagy egy videot 0-100 ra 3000 fordulaton elvaltva, valahol belterületen, fel kezzel a mobilt tarva, terddel korrigalva, masik kezzel valtogatva es a vegen egy rockvillat mutass a kepbe az avatarod arckifejezesevel tuti lenne like a youtube n
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gebriel #100085 üzenetére
Sok ilyen embert az orszagba!!
En nem tudom mit kell allandoan höbörögni....csak egy picit magasabb az afa, csak egy picit dragabb a benzin, csak egy picit dragabb az elelmiszer, csak egy picit dragabb minden, csak egy picit dragabb az autopalya is relative, mint kb a vilagon mindenhol.....es akkor a fizetesek is csak egy picit alacsonyabbak, mint mindenhol.....es akkor tessek egy picit megvedik a magannyugdijakat meg egy icipici kis internetadot akarnak bevezetni aztan a sok höbörgö egyböl ordibal............erthetetlen ez a magyar
-
Declare
őstag
válasz deicide #100136 üzenetére
Nagyon baba!!! (kek)
Szep mindenestöl
Ha nagyon rossz mar, hogy otthon max 90/130 al mehetsz, kanyarodj el Hamburg fele tudok egy ket jo utat különben is a bejaratos motornak is jot tesz az egyenletes hosszu haladas, tempomat......marmint az ideuton, meg a visszauton ha mesz.....itt meg kinyomjuk a szemiiiit
-
Declare
őstag
válasz raczger #100156 üzenetére
wow de jo kepek! Gratula
Amugy az hogy megy ha az ember elmegy egy ilyen vezetestechnikai treningre sajat kocsival, vagy a hungaroringre, akkor viszel magaddal valami hasznalt csere gumit? Ezen agyaltam multkor, hogy azert ha ilyen versenypalyas probalgatasra kimegy az ember, akkor azert ott kopik a gumi
-
Declare
őstag
válasz raczger #100170 üzenetére
+ (#100176) [rvilike] köszi!
Ez logikus jah. Jo lehet egy ilyen trening nagyon....kivancsi lennek ezekre a ranti padokra, hogy reflexböl hogy is reagalnek. Eddig egyszer volt olyan kisebb megcsuszasom, ami para volt, azt jol kezeltem, de hálIstennek komolyabb manöverezest igenylö veszhelyzetben meg nem voltam...kopp kopp kopp kopp......
Hungaroringen nagy tempoval probalgatni a tapadas es a kocsi hatarait az is nagy moka lehet....de az 1.7 dizel azert nem az a motor amivel ez a legnagyob fun azt gondolom
-
Declare
őstag
válasz Goblin12 #100425 üzenetére
Szerintem arra gondolt Dare2Live, hogy az osztrakoknal sozzak az utakat mint az allat es ha ezt meg megspekeli az ember fütött garazzsal akkor a kocsik alja rohad, mint a fene.
Nekem legalabbis az opel alja amit vettem ugy nezett ki, hogy azt hittem elöször szivinfarktust kapok amikor a szerelö felemelte csappal aztan mondta, hogy nyugodjak le a p***ba ez egy opel, ez rohad, de mire a rozsda szeteszi az aljat, addigra mar 3x a bontoban lesz a kocsi szoval en ezen nem parazom...toyotaknal lehet mas a helyzet....
-
Declare
őstag
válasz tresh #100465 üzenetére
Most igy elkepzeltem, hogy hasznaltauto vetelnel beledugod a kisujjad az olajteknöbe, megnyalod a cuccot, kicsit izlelgeted es hevesen bologatsz, hogy hmmmm, ennek jo az allapota
de ugyan igy egy kuplung csere pl vagy vezerles vagy akarmi....azert eleg macera lenne atomra bontani az autot es mindent atvizsgalni, hogy tenyleg cserelve lett e.
(#100472) tboy93 Akar melyik szervizbe bemegyek es csinalok a földön egy hasznalt alkatreszröl, meg egy ujrol egy kepet ez igy semmi a munkafolyamat ha lenne kepekkel bizonyitva, ugy hogy latszik az alvazszam az egy fokkal jobb lenne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #100481 üzenetére
Sajna teljesen igazad van. Mondjuk en a kocsimhoz kapott nemet szamlakban es garanciakban egy percig nem ketelkedem....azert itt mashogy müködik ez az egesz rendszer.
Pelda lehet nem volt a legjobb, de ha jön itt nekem tboy93 a fenykepezett alkatreszeivel, meg a slow motion szerelesi videoival es közli velem, hogy xHUF az auto erteke altalaban, de kicserlt a porlasztotol a fluxuskondenzatorig egy csomo mindent, igy az ö autojanak az erteke 2x HUF azokat nem fogom/fogod tudni nagyreszt ellenörizni (vagy horror munkadijjal....vagy ugye Te hozzaertö vagy, több mindent eszrevehetsz, de en mint egy atlag auto user baromira nem fogom tudni megmondani, hogy mi igaz a szamlakbol es mi nem )
Plane, hogy tudjuk milyenek ezek a Honda driverek, akik 8000rpm en pörgetik a motort telen nyaron, mert ugye egy Honda arra valo -
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #100524 üzenetére
Kisse megkavarta a temat amire reagaltam a "ki mit linkelhet es mit nem" vita ugy latom
Summ.: Onnan indult a story, hogy tresh irta, hogy neki aztan mutathat barki barmilyen papirt, elismervenyt arrol hogy olaj, vezerles csere volt, nem hisz senkinek es semminek. Erre irtam, hogy persze igaza van, de egy atlag felhasznalo masra nem hagyatkozhat es egy korrekt vezetett szervizkönyv, letezö, korrekt szerviz azert igenis szamit szerintem.
Erre irtad, hogy itt vannak a fenykepeid, amikkel mindent bizonyitasz es erre irtam en, hogy ez mind szep es jo, de ahogy egy szervizkönyvbe bepecsetelik visszamenöleg 5 evre (egy kezirassal, egy tollal ) az olajcsereket, ugy keszithet akarki földön heverö alkatreszröl fotokat . Ha csak nem bontja szet a valtot meg mindent, meg nem allapitja, hogy tenyleg ki lett e cserelve es fel lett e ujitva...stb
Szoval ez amit csinalsz egy jo pont lehet egy vevönek, hogy korrektül karban tartod a kocsidat, szoval csak kis irronikus piszkalodassal irtam amit irtam
(Bar nehogy epp azt a bogarat ültesse el az ember agyaban a dolog, hogy vajon miert akarja nekem ö annyira bizonygatni, hogy mi minden van kicserelve....de ezt csak zarojelbe irom, ha mar ott tartunk, hogy nem hiszünk az edesanyanknak sem )
-
Declare
őstag
válasz tresh #100528 üzenetére
Hat ebben is van igazsag, de azert nagyon sokszor nem ugy vesz az ember uj autot maganak (marmint akar hasznaltat, akar szalonbol), hogy na akkor holnap megveszem gyorsan meg a szerviz elött.
A "most volt nagyszerviz" az lehet mar akar 2-3-6 honapja is, ami a vezerlesnel azert tenyleg "most" de ha keveset hasznalja akkor az olaj eseten se hatrany.
Nekem ezzel mondhatjuk szerencsem volt (szerintem nagyon korrekt eladom volt), mert nem a "most volt nagyszerviz" , hanem a "most kell majd a nagyszerviz" szöveg volt. Szoval 2000km-t mentem a kocsival es ment is olaj/vezerles stb cserere.
MAS:
Sajna viszont ez a engine management lampam tovabbra is szivat..... EGR pucolva lett, dizel adalekot is kapott mar 2x is....hiba autopalyan 120-140 között 1-200 km utan neha kigyullad.....lehet raszanom magam a turbo tisztittatasra, van ra esely, hogy ott a hiba, de sajnos nem biztos. Azert nem ertem, mert ha nyomom neki (akar elözes, akar nagyobb tempo palyan) soha nem volt meg probblema, csak ha ezen a kenyelmes 2500 körül pörög a motorTud valaki javasolni esetleg olyan mühelyt ahol ezzel foglalkoznak es ajanljatok?
-
Declare
őstag
válasz tresh #100535 üzenetére
Opel astra H GTC 1,7cdti (110 lovas, 6 sebesseges valtozat, 180k km van benne kb)
P0234 hibakod autopalyan egyenletes 120-140 el haladva, de lagalabb 200km folyamatos haladas utan. Gyorsabban, lassabban nem csinlja....ilyenkor jön a kis engine management lampa. Parkoloba kiall, auto leallit, ujraindit, hiba megszünik. Lehet csak 10km re, lehet a következö 200km re, teljesen random, semmi összefüggest nem talaltam semmivel. "Nagyszerviz most volt" , plusz ilyen motormosot is kapott olajcsere elött, dizel rendszer pucolot 2 flakonnal amit gazolajhoz kell tölteni. (ha Nemetorszagbol megyek haza a kb 1200km alatt legtöbbször egyszer sem csinalja. Ha otthonrol jövök vissza legtöbbször csinalja.....nagyon sok racionalis magyarazatot latok erre is . Nemet oldalon mindig gyorsabb tempot megyek, ott nincs, szlovakoknal, cseheknel mindig a 130-140 közötti tempomat megy.
Szoval most a legjobb tipp, hogy a turbot ki kell pucoltatni....de nem olcso mulatsag es nem is biztos, hogy megoldja a gondot (ahogy a neten olvasgattam )
(#100536) footy: Megtörtent....nyaron mas volt a hibakod (most hirtelen nem emlekszem), most ez a P0234 .... a hiba ugyan az. Neten eleg sok variaco van, hogy kinek mi segitett, de akad olyan is, aki kb a gazpedal erzekelötöl elkezdve, nem tudom en mit ki nem cserelt mar az auton (markaszerviz tanacsara) es miutan ez sem segitett, közölte a szerviz, hogy hat akkor passz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #100538 üzenetére
Gondolhatod, hogy atnyalaztam a netet, ezt is. Nekem mas a hiba jelenseg, mas a motor, mas a turbo.
Ez a baj, hogy hiaba van egy hibakodom, ezer fele hiba tarsul hozza, aminek mind mas a megoldasa. Nekem semmi rendszeresseg nincs benne, semmihez nem tudom kötni. Legtöbben azt irjak, hogy gyenge a kocsi, nem megy, megtorpan, nagy fordulatnal jön a hiba stbstb.
Nekem semmi ilyesmi nincs. Nem gyenge, nem erötlen, nem torpan meg, söt magas fordulat/nagy sebesseg ahol soha nem volt ez a hiba. Söt igazabol nincs is hiba, csak a lampa kigyullad a palyan, amit lehet hirtelen eszre sem veszek, mert tempomattal 130-140 az kb 2000-2500 közötti fordulat pont es ennyire korlatozza le az elektronika. Ha gyorsitanek akkor ugye a korlatozas miatt nem megy. Ilyenkor vilagito ikonnal szepen megyek tovabb az elsö parkoloig, ott leallitom egy pillanatra, ujrainditom es megyek tovabb.
De azert köszönöm
-
Declare
őstag
Köszönöm mindkettötöknek!
Mágus2 Te volal az a bizonyos legjobb tipp amit irtam, hogy turbo tisztitatas, csekkolas.
mod: amit irtal is multkor, hogy erdemes lenne üzemmelegen kiforgatni a motort az megtörtent (palyan mentem vele 4000 fordulat felett legalabb 10 percet, mar jo legalabb 100km megtetele utan, meg utana palyarol lemenve is nem taposva de kipörgettem lassan, többször 5000 körülig, raadasul ilyen üzemanyag rendszer pucolo lötyi is volt a tankban....az sajna nem oldotta meg
A kerdes tovabbra is a levegöben.....esetleg valakinek valami ajanlasa, hogy hova vigyem a kocsit? Bp, Györ a kettö helyisegek vonzaskörzete lenne nyerö Neten talaltam több ilyen szervizt is, de hatha van valakinek tapasztalata
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #100605 üzenetére
6000 k Philips
en ezekröl a Philips izzokrol olvastam nagyon jokat, ha kieg az enyem en is ilyet akarok. Amugy az uj autoknak tenyleg sokkal kekebb a lampaja, mint regen. A Ledesek es xenonosok is. Amugy szerintem szembejövökent zavarobb az ilyen nagyon kek lampa, ami az uja merci/audi/bmw knek van. Vezetni biztosan jo
Viszlát Szerintem is a csere az csak plug and play Nezd meg a philipseket
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
A külsö atmerö marad, de szerintem erre gondol Tsebacsi
Azaza egy 14 collos kis virsli gumi a keskeny futofelületevel könnyebben "belesik" egy lyukba, mint egy 17 es mondjuk. Nyilvan mm-ekröl beszelünk, de azert ott a tapadas elöny is, a nagyobb stabilitas a nagyobb kerek mellett. Szerintem 16-17 coll az ertelmes es jo kompromisszum.
-
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #101793 üzenetére
Ez az apa oktatja a kis Johnyt azert durva
En mondjuk itt a nemeteknel imadok vezetni. A nagytöbbseg elözekeny, beenged savvaltaskor, jobbra tart az autopalyan m5 ös bmw el is....pelda erteküek szerintem. Hülyek nyilvan mindenhol vannak...de az arányok, az a nem mind1.
-
Declare
őstag
válasz hurenzon #101944 üzenetére
4 eve 1 tlajnal van, akkor miert van rajta zsir uj rendszem...azert ez gyanus
lenox: milyen gumik (marka, meret) ? Csak kivancsisagbol. Teli gumi/nyari guminal szoktak irni 0,5-1 litert, de nem hiszem, hogy ez elsösorban varosi fogyasztasnal jön ki....nekem kicsit soknak tünik ez a különbseg csak a gumi miatt
-
Declare
őstag
Sracok, lenne egy nagyon offos kerdesem, csak tajekozodas kedveert.
Az opel astra H (1.7 dizel) kocsimba egy turbo ki es beszereles 20k forintert az realis? Megmondom öszinten picit elkerekedett a szemem (semmi mas csak turbo kiszed, majd turbo visszatesz)
-
Declare
őstag
válasz jozefgucci1 #101990 üzenetére
Amen
Nekem mondjuk most egy turbo tisztitas befigyel sajna de legyen ez a legnagyobb bajom vele, akkor joba leszünk
Mondjuk ez a "varosban" fogyasztas is relative. Nalam most 8 liter, a dizelnek a lehetö legelönytelenebb hasznalattal, kb 5 km en, hidegen, elsöbbsegadas tabla, körforgalom, lampa, megall, fekez, tovabbmegy....de palyan jol fogyaszt es nekem az a mervado kb 6 liter az össz tankolasom atlagai, 20k km ota kb.
rekord 4,8 liter 2 fö, csurig csmaggal föuton, kimelö üzem, 4-500 km
negativ rekord, 7,6 liter körül 170 tempomattal 600 km en keresztül (legyen mondjuk 50km levonva, ahol 120as tablak voltak, 3 szemellyel)
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #102009 üzenetére
de 39 kep nem lesz eleg, mar most szolok
Amugy azon gondolkozom, ha valamelyik nap a bmw d helyen talalsz majd egy astra gtc t, akkor igazabol, az nem is lenne lopas..... csak csere....igaz kisse egyoldalu, de hat na....vegülis jo kocsi ez is, mindenki elismeri ....szerintem ez majd igy megallja a helyet a birosagon
-
Declare
őstag
válasz tresh #102059 üzenetére
Ez szerintem a tipikus kocsi, amit erdemes megnezni pl Nemetorszagban....ezektöl az autoktol a magasabb eletszinvonal es lenyegesen dragabb szervi miatt sokkal könnyebben megvalnak, mint otthon.
mobile.de oldalon, 1000-2500 eur között 1999-2003 ig, 1.6 os nem kombi golfbol van 480 fölötti talalat [link]
Az mas kerdes, hogy ezek között is van leharcolt, vendegmunkas kocsi szep szammal az tuti, de ha kis hozzaertessel, türelemmel nekiesik valaki a listanak, szerintem, tuti hogy lehet talalni nagyon jot
-
Declare
őstag
válasz deicide #102069 üzenetére
Almat az almahoz ha kerhetem csippesturbosbenzinest a csippesturbostraktorhoz
De amugy niylvan nem kerdes, hogy nekem is a turbo benzin a vilagom de ha autopalyan haladok 1200km -t tempomattal es ott bevesz nekem 3-4 literrel többet 100km -enkent az amugy 60 ft al dragabb benzinböl, azt per-pillanat nem all egalban a benzingöz illataval es a hanggal
-
Declare
őstag
válasz FrankMonzano #102272 üzenetére
Es ez a joval több mit jelent? Mert ha 20-25 fölött mesz akkor anyagilag megfontolando a dizel. Plane ha hoszabb utak vannak benne, nem pedig varosban indit-megall, indit-megall a jatek
-
Declare
őstag
válasz FrankMonzano #102374 üzenetére
Szvsz nagyon is erdemes ott körülnezni nagy piac, sok auto, magasabb eletszinvonal => könyebben megvalnak, amugy meg jo allapotu hasznaltautoktol...
Nepperekben sehol ne bizz tele van a nemet hasznaltautos piac is ukran, orosz, lengyel nepperekkel.....mint a tüztöl.....viszont nemet autohause tol, vagy maganszemelytöl en ezerszer nagyobb biztonsagerzessel vasarolnek, mint a hahu rol.
Jah es a nemet piacon, felejsd el a 10 eves autot 30 ezer km el 2-3 eves autokban is siman van 120-200k km (nyilvan nem mindben, de atlagban biztos, hogy több km van, mint az otthoniakban)....rengeteg autopalya, nagy orszag=> sokat megy mindenki
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ukrajnai háború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3D tour
- Motoros topic
- Google Pixel topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter