Hirdetés
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Szivárvány
lo ...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Veron
addikt
-
_NCT
őstag
válasz footy #197812 üzenetére
Köszi. Kombi kellene mindenképp, hosszútávon kihasználnánk. Becsneppernél van most egy O2 Fl, lehet ránézek, ez még ingerküszöbön belül van. Az első lököst így képek alapján cserélhették, színben sem stimmel, de ez legyen a legnagyobb baja.
1.4T Bravot láttam egy helyen, de sajna az sem kombi, pedig mindenki mondja ár/érték arányban nagyon jó.
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #197812 üzenetére
az M32-s GM valtohoz mar regota letezik egy javitokeszlet nagyobb atmeroju es szelesebb gorgofeluletu es ezzel nagyobb teherbirasu csapagyakkal meg hozza valo valtohazzal kompletten:
bele kell alkudni az araba ennyit....
egyebkent nem mintha mas autoknal/modelleknel ne lehetne siman ennyit eltapsolni mas bajokra....
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
válasz footy #198472 üzenetére
Ezt csak úgy itt hagyom gondolatébresztőnek...
Ja és a link domainjét is érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MC Pite
veterán
válasz footy #198472 üzenetére
Képeken nem jön be az i-cockipit, vagy vezetted? Nekem fura, emberek miért szeretik lusta érzéketlen a malomkereket, ami kitakarja fele műszerfalat a hagyományos autókban. Igaz, 208ast terelgetek ezzel, de abban imádom, és furcsa mint a Megane 'nagy' kormánya, amit a pofámba kéne emleni, hogy lássak mindent (nem teszem).
De hát azért van többféle, mindenki választhasson, csak a legtöbb ember aki vezette, jókat szoktam hallani róla (ha én nem is számítok).Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Bdanyy
addikt
válasz footy #199507 üzenetére
Abból a szempontból érhető a félelem, hogyha abban az egy évben van a turboval gond, akkor szívás egy olyan autónál aminél a lényeg hogy minél kevesebbe kerüljön rövidtávon. Sok évre vagy kilométerre lebontva már nem olyan vészes.
Meg ha eladni akarod, akkor meg kell felelned a piac aktuális hiedelmeinek
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
őstag
válasz footy #200698 üzenetére
AGR ülés mostani Kugában? Melyik feleszereltség vagy csomag (Fordnál már egy felszereltség megnézés is maga a halál a csomagjaikkal )? Agr-re keresve nem találtam... Az azért változtatna a dolgokon AGR ülésről rosszat még nem olvastam (a spektrum a jó jó de nem ér ennyitől a tök szuperig terjedt)
A B&O lehet hogy nem a legjobb de sok teszt alapján majd mindenki szerint a JBL prémium hifinek a toyotában elég gyengus. Mondjuk ezt biztosan meg tudom hallgatni, ez könnyebb mint az ülés (ahhoz nyaralásra kéne elvinnem egy szalon autóját, az itthoni rövid utak erre nem elegek, kölcsönzők meg max ez vagy similar amit garantálnak)
-
őstag
válasz footy #200710 üzenetére
Köszönöm! Én nem hallottam AGR Ford Kuga ülésről, de ugye amilyen a felszereltségi listájuk aranytrón is lehet rendelhető azt sem venném észre, mindig beleunok mielőtt végig érnék rajta...
A BO általában jó közepes a tesztekben (és ez prémium hifi szinten, tehát biztos sokkal jobb mint ami most van).
-
MC Pite
veterán
válasz footy #201847 üzenetére
A M4-ben már az 1.2 TCE is jó, M3-ban még voltak vele gondok. De ha belefér, az 1.33 is ígéretes.
Tévhit, hogy a fehér fény esőben hátrány, sőt! Azonos lámpában is sokszor próbáltam (minőségi, pontos képet vetítő)ledet és izzót felváltva is.
Sőt, a szemünk érzékenyebb nem meglepő módon a fehér fényes színtartományra, azaz 6000K-es 1500 lument erősebbnek látunk mintha 3000K-es lenne ugyanennyi lumen. [link]Ez a gagyixenonos időkből jött, amikor a sok szórt fény zavarta az embert esőben/hóban (helyes, ha már a forgalom többi résztvevőjét zavarta ). Fejlámpávalvkönnyen reprodukálható a jelenség.
A ködlámpák is ledesek mostanában, és tényleg tök jók! (Illetve egyre sűrűbben elmarad, mert a főfény elég éles kitakarást tud, így nem sokat rak hozzá a ködlámpa, max széltében.)[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
válasz footy #201847 üzenetére
LED-fényszórós autóval (X5 és Cayenne) csak nappal volt dolgom, éjjeli autópályán nem, este városban utasként frankó.
De ahogy írod, egy komolyabb GM termék bi-xenonnal igen ütős a sötétben. A Saab 9-3-ban lévőt egyenesen fotonágyunak nevezném, 3D-s alagutat lő maga elé autópályán, és a Vectra C is igen magasra helyezi a lécet, nem hiszem, hogy egy alap LED a közelükbe érhet. -
-
-
veterán
válasz footy #202496 üzenetére
nemrég ültem egy ilyen mondeoban, a hangszigetelése szerintem jó volt, de azon túl az octaviamnak minőségibb beltere van szerintem. az insigniáról nem is beszélve. szemeztem vele én is de normálisan felszerelve nem fért a keretbe
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Vismajor01
addikt
válasz footy #202733 üzenetére
Valóban nem túl tágas, de Priust vált és annak 100literrel nagyobb a csomija de amennyivel több annyival rosszabb is pakolni, szóval sztem volvo kb ua. lesz. Az lett a döntés, ha marad a v60, hogy amig egy gyerek van addig tuti jo lesz utana meg ha látjuk h egy gyerekkel is erősen kompromisszum köteles akkor eladjuk és Passat GTE.
5008-ban dizel mennyire birná a rövid távokat? Van sajna hogy 5 kilométerre megyek vele, itt lakunk a margit hidnál és minden elég közel van, de a legutóbbi 2 év futásteljesitmény alapán a táv felét pályán tesszük meg.
Köszi de P+ újonnan bőven kereten felül van, ráadásul P2-ből ülünk át és P+ egyáltalán nem akarok amig nem vagyok úgy h kell 3 gyerekülés a kocsiba
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
gaborn1
tag
válasz footy #203174 üzenetére
Szombaton megyünk seggpróbára, hogy rav4 vagy camry tetszik-e jobban, még 1-2 márkától kértem ajánlatot, de értéktartás+ kedvezmény alapján ez a kettő maradt:
Rav4 executive FWD
Camry executive+ VIP csomagKedvezménnyel mind a 2 brutto 12,8M, Camryre valamiért 8-10%-kal nagyobb a kedvezmény. (alapból listaáron rav4 kb 14,5, camry pedig 15,5)
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #204008 üzenetére
Motor élettartamban jobb lehet a 2-es Punto, de mint autó, a Fabia sokkal jobb szerintem. Halkabb és robosztusabb, mintha legalább egy generáció lenne köztük. Kényelmesnek egyik sem kényelmes, de egy városi picikocsi' nem is kell az legyen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
stephan0s_
csendes tag
válasz footy #204003 üzenetére
Köszi! Ezt a családi praktikumot szerintem is a franciák tudják a legjobban. Bárcsak a Toyota csinálna valami újabb családi autót. (nem fog) (Anno azt mondták nekem a szalonban, amikor kérdeztem, hogy miért nem gyártják tovább a Versót, hogy évi 100 ezer eladott példány alatt a cég elkaszálja az adott modellt, és most mindenki SUV-ot vesz, emiatt az egyterűek forgalma lecsökkent.)
@molnarpeter Köszi! Prius+ ban ültem a vezetőülésben, és sztem kb. 180 cm magasság felett kényelmetlen (én felette vagyok). Amúgy technikailag, meg a mi használatunkra ideális lenne.
-
szabonagyur
félisten
válasz footy #204077 üzenetére
Meglátom adott összegért milyenek vannak.
Túl régóta gondolkozok a dolgon és túl sok a szempont, a keret meg véges amit rá akarok szánni.
Jelenleg 5M körülig, benzines (akár automata még akkor is ha 7-s DSG) nem sok minden van. Fentebb használtban nem mennék, mert akkor már mindegy ha új S-Cross vagy hasonlót keresek.
-
-
álmodom?
kezdő
válasz footy #204297 üzenetére
Éreztem én hogy a mazda rizikós…
Nem kell automata, Alfa Giulietta 1.4TB-ről semmit nem tudok de tetszetős. Ahogy látom Hahun 8-9 évesekből van választék ebben az árban, kb 4 évre tervezném a használatot ha addig kibírná nagyobb gond nélkül frankó lenne.Fiat500 nem jó mert kell az 5 ajtó.
Eddig óva intettek az 1.2 és hasonló turbóbenzinestől erre a felhasználásra és hogy a sima szívó jobb erre.
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
válasz footy #204380 üzenetére
Köszi a részletes infókat!
Nem ragaszkodom a VAG-hoz, sőt. Csak most erre terelődött a téma.
Szerintem egy ilyen K astra (bár nem tudom, hogy hogyan szűrjek a felszereltségre), 4M felett lenne. De a leon is a legdrágább a VAG-osok közt.
Azt még nem tudom, hogy 4M-et rá tudok-e szánni. De ott már szóba jön a Mazda 6 vagy a Civic is, bár ezek kétség kívül kicsit öregebbek lesznek ugyanannyiért.Borzasztó árak vannak. A végén még meg kell barátkoznom a J astra-val. Az legalább meglenne 3M alatt. Ez a fogyasztástól, lomhaságtól eltekintve mennyire rossz ötlet (1.4T)?
-
rbalint88
addikt
válasz footy #204401 üzenetére
Valoban, a 2-3 eveshez nem kell, de 5-10 evre veszunk autot, markaszervizekkel meg nem jo a tapasztalat, ugyhogy oda csak addig vinnem, amig muszaj (garis). Aztan ha tfh 8evesen valami megmihalylik, akkor johet a fejvakaras, hogy kihez vigyem, aki ert is hozza, nem csak olajcserelo szakember… VAG vonalon tudok ilyen embert, akire ra merem bizni az autot, tudja hova kell nyulni, de o nem foglalkozik a franciakkal ilyen melysegben.
-
KMT
addikt
válasz footy #204401 üzenetére
Köszi! A 10-es civic is drága már. Meg mintha kombi se lenne belőle.
A Mazda 6-nál FL alatt a 2018-asra gondolsz? Na az meg főleg kereten felüli.
Így akkor a japánokat szerintem ki is zárhatom, pedig most is az van, és hiányozni fog a megbízhatóság. Accord csak régi lenne, Avensis-nek meg nem túl praktikus a csomagtere és a 2.0 szívó is ritka...
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz footy #204435 üzenetére
Csak kialakítás miatt említettem meg.
Ha belevágnék megint egy franciás autóba, akkor már inkább Ford, bár akkor is ott van a 3F szabály...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
szabonagyur
félisten
válasz footy #204640 üzenetére
2018.09 a K Astra, ennek legalább van szervizkönyve. Itt a fényezésen egyértelműen látszik a gépi mosó, mostani autómon is látszott és egy polir sokat hozott rajta.
Lenne + 1m-val többért egy évvel fiatalabb, fele km-el, nem tudom megérheti e.
A Golf témát nézve kb. eladó nincs 7-es Golfból, így jött akár szóba is, plusz amúgy nincs bajom vele általában (előd Golf Plust ismerem).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz footy #204665 üzenetére
Szervizszámlák inkább a VW miatt vannak. Nem GTE specifikus semmi benne. Amúgy hosszútávra nem éri megvenni ez igaz, arra dízel kell. De kb. egyik phev sem éri meg semmilyen használtra, ha csak tisztán a bekerülési költségét nézzük.
2,5 éve vezetek GTE-t. Kötelező szervize nevetségesen olcsó. Egyedüli nagyobb kiadásom egy DSG váltóolajcsere volt ami megállt 90-ben. De DSG minden más VW-ben is ugyanúgy ott van.Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #204697 üzenetére
Azért nem találsz rá, mert nincs. A PHEV nem egy élhető forma. Sose térül meg ha valaki csak emiatt veszi. Pontosan az van amit te is írsz, hogy mind kettő technológia hátrányát hozza. És ezeket úgy mondom, hogy 2,5 éve minden nap ilyet hajtok és imádom De ez igazándiból a VW-nek köszönhető, mert az Outlandert meg utáltam. Tehát ezért is írom azt, hogy a magas szervizköltségek nem a PHEV mivolta miatt van a GTE-nek, hanem mert egy Passat B8.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz footy #204697 üzenetére
es erzik rajta a kor
Mivel vzsryl is írt hasonlót, legyen itt egy ellenvélemény is: Én kimondottan szeretem a sokáig gyártott szériák utolsó darabjait. Addigra már jól kiforrott ugyanis.
És mi az, amiben olyan nagyon fejlődött a technika, hogy automatikusabban az újabbat kellene venni? A motorok egyre szarabbak a környezetvédelmi normák miatt, és nem tudom, hogy milyen egyéb főegységben történt forradalmi fejlődés az elmúlt tizenpár évben. Inkább a spórolást érzem mindenhol. Egyre több elektromos kütyü van az autóban, érintőképernyő és hasonlók, ami nekem nem kell. (Egyedül az biztonsági rendszerek lehetnek érdekesek. De ha őszinte akarok lenni, engem az sem érdekel annyira.)Szóval a Seat Exeot nekem találták ki.
Mondom ezt úgy, hogy konkrétan soha nem vennék J Astrát a K ellenében. (A K Astra az egyetlen nem ősrégi Opel, amivel kapcsolatban legalább "akár kellene" érzésem van.) És OK, a tágasság egy objektív érv, de annak sem ahhoz van köze, hogy melyik újabb.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz footy #204697 üzenetére
Én segitek szivesen:
Belvárosban lakunk, 90%-ban ha megyünk akkor beleférünk az 50 kilométeres hatótávba: Védem az autót, a környezetet, a pénztárcámat. Még igyis, hogy 600 ft egy feltöltés, ami otthon 300 körül lenne.
A maradék 10%-ban megyünk pályán többet, és finoman duruzsol az 5 hengeres dizel 300 pacival, és hiába megyek 150-el akkor is tud megindulni. De ha ésszel közlekedsz akkor úgyis eljársz 6-7 liter fogyasztással, egy 2 tonnás 300 loeros kombival.
Jelenleg 2.4 literen áll a fogyasztása, azt nem tudom hány kilométerre vetitve, olyan 300 körül lehet, de már van benne pályázás is.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen routert?
- Synology NAS
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest