Hirdetés
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Hjah, épp most szereztem 4 15-ös lemezfelnit télire, ezeknek is olyan rajzolta, h nem kell dísztárcsa.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
caprine
aktív tag
Én vagy 8 éve láttam egy kispolszkit ami a szemem láttára krepált be. Nekiindult a partnak, hangos csattanás, az autó visszagurult, óriási olajfolt a helyén, a váltó szétnyílt és minden olaj kifojt belőle Ilyet még nem láttam.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
Fr0z3n
őstag
Mondjuk igen, napi 3-5 indítás vagy több azért nem mindegy. Illetve az se, hogy meddig indítóznak, mekkora indító áramot kap. Nekem azért kellett annó a Fordomban aksit cserélni, mert túl nagy volt az indító áram. 80mAh akku volt a gyári 45 helyett. Az a méret meg inkább már kisteherbe való mint személyautóba.
-
parandroid
nagyúr
Veszel egyszer egy sokmilliós, garanciás új autót, akkor rögtön nem lesz mindegy, hogy check engine-nél megállsz-e, vagy leszarod, amikor a szakszervíz közli, hogy mennyi is lesz a javítás vége, ami sajnos nem garanciális, mert leszartad a lámpát. Ehelyett inkább megállok, és hívok egy trailert, az assistance fedezi, max időkiesés, de egyrészt nemzetközi (Mo-n is érvényes, ismerősök nemrég egy nem régi, német rendszámos XC90-nel álltak meg emiatt az érdi emelkedőn, buktak kb 6 órát, mire vasárnap találtak nekik egy szervízt, és elhárították a hibát), másrészt spórolok párszázezer forintnak megfelelő eurót az esetleges javításon.
Persze nyilván van az az egyszerhasználatos kategória, ahol nem éri meg, inkább otthagyod az út szélén, mint hogy javíttasd, de én meg ilyen autóval nemigen lennék hajlandó járni - főleg hosszabb utakon nem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Errefelé az 1000 EUR alatti az eldobhatós autók lélektani határa, akkor nézegettem őket én is, amikor páromnak gondolkodtunk kisautón munkába járáshoz, de aztán a parkolási nehézségek és a reggeli/délutáni dugók miatt letettünk róla. Ennyiért egyébként 15 év körüli B Corsa, Punto, Ford Ka, Renault Twingo-k, illetve ez a kategória vannak. 2-3k EUR körül lehet már normális autókat venni (10 év körüli kis- és kompakt kategória), amire már illik, illetve szoktak ADAC-tagságot használni, de jellemzően nagyobb hibáknál javítani ezeket is ritkán éri meg - a használt autók olcsóbbak, a szervizköltség drágább itt, mint Mo-n.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
-
DeFranco
nagyúr
Kibicnek semmi sem drága. Meg itt azért autoszexuális a közösség, itt más szempontok is vannak, mint egy átlag polgárnál.
Autók méretével ugyanez van, itt egy vectrába sem férnek be öten, kettőnek jó talán, ha nincs sok csomag.
Persze IRL szinte senki nem megy évi egynél többször 120 km-es etapnál többet, és azt végigülöd egy c corsában is simán, nem egyszer lett tesztelve (nem is kétszer), meg hűtőt is csak ötévente pakolsz be, de azért egy sharan az alap, ha fel tudsz sorolni három rokont, meg van két sporttáskád.
Persze nem arról van szó, hogy nem lehet nagyobb autót vagy nagyobb teljesítményt venni, és alap, hogy van, akinek tényleg szükséges, mert olyanok a körülményei, csak ez a topic is olyan, mint az összes többi (milyen egeret, monitort, sakktáblát, levegőt vegyek) hogy nagyjából a polc tetejétől a csillagos égig jönnek ajánlások. Ez egy ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Ha csak annyi ragadt meg benned, hogy 70 ló alatt nincs élet, csak a 180 nyiha a minimum, akkor valamit nagyon félre olvastál. Van 1.2-es motor, ami vállalható, és ez nem a lóerőktől függ. Van kisebb vállalható motor, van nagyobb vállalható motor. S vannak olyanok is, amik egyszerűen értelmetlenek.70 lovas motor is lehet jó. Nem országokat átszelni, de lehet jó.
werszomjas: A rengeteg lóerő emlegetése mellett nem emlegetne már valaki végre egy fordulat/nyomaték görbét, plusz egy optimális váltót, vagy esetleg zajkomfortotvagyhogyisnevezzem????[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
Senki sem fogja tudni szerintem neked megmagyarázni, ez olyan mint hogy valaki mindig megveszi a csúcs okostelefont, pedig egy gyengébbel is lehet telefonálni meg netezni, vagy a legtöbb magos procit, a legújabb vga-t, pedig egy gyengébbel is ugyan úgy elfut minden, vagy vesz egy drága órát, pedig az olcsóbb is ugyan úgy mutatja az időt.
De látom vannak fotós cuccaid, egy átlag embernek sztem ugyan olyan képet készít egy fele annyit érő gép is.
Ha beülsz egymás után egy 70LE-s meg egy 150LE-s autóba, csak annak mind1, hogy melyiket vezeti, akit teljesen hidegen hagy a vezetés, és neki az autó tényleg csak arra kell, hogy eljusson A-ból B-be, más meg szereti ha az autópályán 130-nál odalépve ugrik az autó 160-ra.
Szóval nincs jó válasz
üdv
-
EQMontoya
veterán
155 lovam van nekem is. Nos, nézzük: nincs vele gond, tényleg. Fogyasztása mondjuk 1 literrel több, mint egy 1.4-1.6 motornak lenne ebben az 1350 lovas bódéban.
Ez mind a hátrány, és akkor nézzük az előnyöket:
-130 kényelmes, dombon felfelé is.
-Ekkora autó bizony kell, mert pl. megyek vele külföldre nyaralni, nem egyedül, stb.
-Minden szituációban kényelmesebb, biztonságosabb - mert erősebb autóban a fék is erősebb, illetve futómű is van alatta.
-1.5 90Le tartósan, autópályán már vékony, főleg ha van benne cucc is, illetve több személy, ez tapasztalat.60-70 lovakkal tehát sem 3 személlyel nem fogsz megelőzni egy kamiont országúton, sem autópályán nem fogsz tudni rendesen haladni, ha nagyobb forgalom van, csak állandóan szenvedsz.
Nekem megéri azt az minimális fogyasztáskülönbséget, hogy kényelmesen tudok közlekedni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
hobizoli
nagyúr
70lojje pl a regi1 .3 8v Swift, de az csak 820kg melle
ez a nem mind1 am
mert egy annal modenebb auto ott kezdodik, hogy 1 tonna
oda meg maris eleg gyikocska 70loegyet jegyezz meg: 1 loero 10kg-t vigyen, akkor orszaguton sem fogsz kilometereket el szopni egy Volan busz mogott
nem azt modnom, hogy Te leszel vele a seriff az utakon, mert ahhoz inkabb 6-7kg pe loero arany lenne a javasolt
több drón kell ;P
-
tomcsi23
veterán
A témához visszakanyarodva: azt leszámítva, hogy a fogyasztás tényleg nem egetrengetően nő meg egy erősebb motorral szerelt verzió esetén, nálam fontos szempont volt anno, hogy általában a fék és a futómű is nagyobb/hozzá van (némileg) igazítva a teljesítményhez. Ezek előnyeit normál felhasználás mellett is észre lehet venni, messze nem mindegy, hogy adott esetben pl. 130-ról mennyi idő alatt tud megállni az ember.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
neduddki
nagyúr
HI!
csak asztan ki ne tepje agyeplut a kezeddbul:- ) volt ijjen inca esmeros cegnel, uresen meg oke volt, de amikor tlehanytuk monitorral ajjjaaajjjj
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
giigz
veterán
Olaj, vízszint rendben? Ha igen, hőgombát vagy aminek a vízhez van köze csatlakozókat nézd meg, ha kell kapargasd meg és fújd be kontakt spray-vel.
Várd meg, míg kevés benzin lesz a kocsiban, és következő alkalommal MOL EVO NEO 100+ benzint tankolj, utána tuti el fog múlni.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kevés a motor hűtőközeg. Vagy gomba vagy nincs hűtővized. Sajnos cseh és csak gúglival fordítottam.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
raczger
őstag
24 éves, vidéki (bár kicsit inkább agglomeráció), fél éves jogsi, új belépő, ennyi az ára, Qru jól írta, éves (balesetivel együtt).
(#91654) MunezXBK: évi 5-10k km-re nem hiszem, hogy jó ötlet lenne a dízel, nem nyernék annyit az üzemanyagköltségen, mint amit esetlegesen rá kellene költenem, nem fikázom a dízelt, félre ne érts, csak nekem nem való az éves futás miatt
(#91653) atos19881101: kösz, gondolom az indexesre gondoltál, mert PH!-s mazda topikban nincs nagy élet
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Napelem
- FIFA 23
- Itt az új LOGOUT!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen