Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #199308 üzenetére
Bár Focus....
Unokaöcsém múlt héten kente fel a szalagkorlátra a 2009-es Fókáját. Kell rá: bontott baloldali első ajtó, tükör, hátsó ajtó, első sárvédő, futómű. Bontott első sárvédő nincs, mert mindegyik lyukas, az övé is (magyar "első gazdás" apjától vette át).
Amúgy eddig 600 a legjobb ajánlata rá, a bontott színazonos 2 ajtó, tükör 60 e. Kell még futómű, sárvédő.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz focvis #199371 üzenetére
3m-ig van kettő (ebből egy rongyolt), 3,5m-ig öt szerepel a hahu-n, ezt nem nevezném "nagy választéknak". De két lábbal a földön maradva, 3m körül 2015 körüli J Astra 1.4-ből egész szépet ki lehet fogni. Bravo-ból jóval korosabbakat találni, bár olcsóbban. Esetleg Focus mk3.5 1.5 EcoBoost becsúszhat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #199377 üzenetére
1,5 éve nincs, adódott egy helyzet aztán kellett a pénz gyorsan. Azóta meg HO van, de most már kene egy másik autó a Honda melle (főleg, hogy sokat költok arra is mostanában már). 3 millió az amit most nyugodt szívvel el költenek és majd jövőre valami új (ha lesz garázs akkor valami tölthető akar).
De jövore a cégektől sem zarkozom el
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #199599 üzenetére
A mostanid nem automata
#199600dj79
Drága de mi van 6,8-ért ami felszereltségben újonnan van ilyen? Automata, turbós motor, LED lámpa? Nem igazán látom az ellenfelét, sajnos... HAHU-n 7 milliós kerettel automata kulcs szóval van i10/Picanto, Swift, X-Trail (wtf), Corsa, Yaris, stb#199604Tom1939
Az érték tartása az ami nekem a matekot kiadná ha ebbe az irányba mennék el.4,3M-ért 2015-s Mondeo 1.5 EB-vel full felszereltséggel, minusz automata váltó garantált 110.000 km-el mennyire értékelhető alternatíva? Olajat nem, benzint korrekten fogyaszt csak.
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #199895 üzenetére
Csak használtra nem akarok most ennyit elkölteni, ha jól sejtem a Tied már használt létére bőven a 6M Ft-s kategória, így nem is lep meg, hogy ráköltésben sincs még ott, mint egy 4,5M-s társa.
S-Crossba valószínűleg egy 4M Ft körüli beugróval szállnék be, a többi meg ami van részlet/lízik bármi a Suzukinál.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #199905 üzenetére
2015-től nézve max 100.000 km-ig kb. 6-7 db G7 1.4 van most fent 4,5 M-ig, de az alja 4M-nál indul. A több inkább az 5M+ körüli kategória.
Ha lentebb adom a max km igényét meg akár a gyártási évet is akkor is kb 3,2-3,5M-ig lehe letornázni az árakat, de ugye itt már van egy dupla ennyi km aminél már lehet, hogy annyit költök rá, mintha megvettem volna 4,5M körüli beugró G7-et.
Eléggé ördögi kör ez.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz focvis #200082 üzenetére
Ezért irigylem pl az ausztrálokat, ők rendes 8-as automatával kapják a vw csoport cuccainak legalább egy részét. Hát ja kicsit többet fogyaszt. Itthon lenne mondjuk 200k felárral a dsg felett simán megvenném....
Ssangyong-al meg az a gond hogy lehet hogy csődbe megy.Én is ebben a keresős cipőben vagyok, 10-11 milla kerettel. Még jövő nyár előtt (köszi nem kérek automatikus sebesség korlátozót, főleg nem az első kísérleti darabokat beta teszterként). Scross méretű benzinest szeretnék, normális automatával és hangszigeteléssel.
Most kb ott tartok hogy egy elég alap RAV4, de ez is csalás mert azért jóval nagyobb (4,6 vs 4,3). Még megvárom az új HRV-t (szájhúzogatás a sokkal rosszabb hibrid miatt lesz), meg esetlegesen a Corolla Crosst ha lesz év végéig (itt meg a corollás vacak hangszigetelés akaszthat meg). Nem egyszerű...
-
őstag
válasz focvis #200099 üzenetére
Szerintem akkor pont az amit én akarok Active felett eggyel van a Comfort és abban van radar hátul, előre plusz lehet rendelni és azt én is szeretnék. Style csomagot lehet hogy kihagyom (kulcs nélküli kényelmes az scrossban de kockázat is, motoros csomagtartó biztos jó de nem egy élet halál kérdés ahogy én látom most).
-
őstag
válasz focvis #200131 üzenetére
Ez azért nem rossz ár az alapárhoz képest. A 180 ha jól emlékszem kivételesen nem kibabrálás hanem technikai korlát (valami varázslat az e-cvt-ne belül talán, csak a végeredményt vagyok képes megjegyezni). Hajlok rá hogy nekem 17-es kerék jó lesz, nem kell az elektromos csomagtér ajtó meg a kulcs nélküli (majd próbálom direkt megnézni valahol hogy a 17 nem direkt bénán kicsi-e).
Des1gnR: A hibrid egyik fő hátránya ez a "bőgés" a Rav4 éppen azért szimpi mert ebben a legnagyobb űrméretű az "alap" motor és elég jó a hangszigetelés (mondjuk csak pl. corollához képest, különben ebben elég gyengusz a toyota, tartok tőle azért hogy a kényesebb népek Lexust vegyenek) ezért kevésbé bőg. Reakcióidőre nem láttam panaszt a rav4 hibrid tekintetében.
Bitpork: abban igazad van hogy vannak borzalmas cvt váltók. Pl egy pár nissan változat melyek talán csak USA-ban voltak nálunk nem. És a jobbak is nagyon kényesek az olajcserére (Honda pl kőkeményen 2 évente előírja). De tudtommal az ecvt-vel nem voltak nagy gondok (nem is cvt igazán, csak viselkedése nagyon hasonlít vezetési szempontból).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #200545 üzenetére
A legtöbb autó, amit kinézünk, az ország túlfelén van. Valamiért ritkán találunk nekünk tetszőket GY-M-S megyében. 🤷♂️
Egy 125-ös ETZ-ért is átutaztuk az országot egy kétes állapotú utánfutóval.Ja, vonat, anyum meg úgy is ingyen utazhat, mert ugye egészségügyi dolgozó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #200551 üzenetére
Az első esetleg (alkatrészellátás?), a második nem túl szimpi, a harmadik automata, manuális kellene, a negyedik meg túl öreg és túl nagy.
szerk.: Az 5. nem a Csikósé?
De ez is túl öreg, és tudtommal nem is túl megbízható ez a boxer. Illetve azért legalább 2 légzsák, ABS és szervókormány legyen benne.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #200554 üzenetére
Yep.
Ez is tetszetős, pontosan ugyanilyenünk van egy dolgot leszámítva, a miénkben nincs klíma. De a motor, a felszereltség, és még a szín is passzol kívül-belül.
Mondjuk szívesebben választanék valami 3. félét, de egy 2. WagonR-nek is megvannak az előnyei (típusismeret, alkatrészek, stb.).[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #200600 üzenetére
Hát igen, a Suzuki tud jó motorokat csinálni, vezettem már ezzel a K12B-vel Swiftet és új Ignist, tetszettek, illetve a WagonR-ünk M13A-ja is ugyanolyan virgonc, csak valamivel nyersebb és szomjasabb (mondjuk ez a dobozformának is köszönhető). De nagyon szeret forogni, és a gázreakciója is parádés, szerethető karakter.
Csak a körítés hagy némi kívánnivalót maga után. -
-
3L1T3
addikt
válasz focvis #200778 üzenetére
Sem most sem a jövőben nincs evés a kocsiban.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
szabonagyur
félisten
válasz focvis #201139 üzenetére
Nem venni akarok Csak a hybrid dolog élteti a fantáziámat és nem tudtam máshogy kipróbálni.
3M? 5M volt szerintem anno a keretem csak több verzió is volt kor alapján számítva Ezért is fért bele egy benzines G7 már mint legreálisabb opció, de igen volt gondolat 3M környékéről is
Igen C300E, nagyobb aksi (kb dupla), hatótáv is jobb
-
aktív tag
válasz focvis #201578 üzenetére
Passat szedánt javarészt Kelet-Európában, Kínában, a Közel-Keleten adnak el, konszolidált országokban kevésbé kapós. De elfogadom, ha az tetszik.
Marad a Passat kombi, mint vállalható autó.
A 'tetszik' talán kissé erős...leginkább a kombi nem tetszik; a kultúrantropológia vetülettel pedig mélyen egyetértek.
Ezzel kapcsolatban belinkelem ide egy pár évvel ezelőtti szösszenetemet, hátha kontextusba helyezi a 'dillemázásomat' (sic!): [link]
Mellékesen, zárójelben hozzáteszem, hogy az autózás tekintetében egy soviniszta g3ci vagyok:
0. - Csak a roadster autó, minden más kompromisszumos kibaxxás. Pont.
1. - 1-2 embernek elég egy lendületes coupe vagy egy pörgős, háromajtós hatchback; a hűtőt majd kiszállítják, havernek meg majd segít költözni a tehertaxi.
2. - A szedán 5 métertől autó. Mindegy, hogy Alfa, BMW vagy Chevrolet...
3. - A kombi csodás dolog. Ha tényleg szükség van rá.
4. - A terepjáró és pick-up szintén csodás dolgok; lásd kombi...
5. - A túra coupe-k és egyéb valós grand tourismo-k majdnem olyan jó dolgok, mint a roadster kategória. De csak majdnem...és csak messziről, hunyorítva.
+1 - Inkább már egy jó kombi, mint bármilyen szedán.[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Vismajor01
addikt
válasz focvis #201652 üzenetére
Igen, igy azert sok. De ugye 4.1ert vetted, es ha hozzaadjuk a 0.9et akkor megkapod azt amit most megneztem, 180 ezres nagyszervizen atesett, teljes vezerlescsere, klimakompresszor atmosas szakinal etc. 208 ezres futas, summasumamrum felszereltség. Nem hoztam el mert tele volt mindenfele kavicsfelverodesekkel, a balalso sarkan sérülés a szoknyan, nincs benne tolatokamera sem, se keyless, rancos borulesek mindezt 4.9ert...
Viszont megneztem a csomagtartot es tenyleg elbizonytalanitott... Lehet egy nyaralasnyi cuccot bele lehet pakolni de a mindennapokban mikor beledobsz egy babakocsit ugyanott vagy mint a priussal sot, hatrebb. :(
Most mergemben kicsit ott vagyok h anyunak veszek 2ert vmi Zafirat en meg veszek 3ert egy z4et vagy mx5ot osztkesz. Kicsit bilibe logott a kezem, hogy azt hittem 5-5.5 millioert mar kapok olyam autot ami kompromisszum mentes...De vagy az autok szarok vagy az en igenyeim tul magasak :D
Mindenesetre wv passat gte bekerult a kosarba es megnezzuk, de a volvo sincs leirva mert istenemdeszep...
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H