- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #1328 üzenetére
Milyen kasztni milyen motor pontosan (M50 ? M54 ?)?
(#1331) zoo8800: Én úgy vagyok ezzel, hogy a 206-osom is fixen megeszik városon kívül 7L körül, városban 8.5L körül. Ha haladósabbra kapcsolok, akkor mindenhol +1-1.5L. Ha nagyon kinyomom a szemét akkor akár 12-13L is simán elmegy, cserébe viszont nem gyors.
Ha 2-4L-el többet kérne az új, viszont ha kell akkor menne is, ráadásul nagyobb kulturáltabb járású is, akkor szerintem simán megérné. Természetesen ez csak az én igényem, ráadásul mindösszesen csak 10-15e éves távval.[ Szerkesztve ]
-
spurika
senior tag
válasz MPowerPH #1323 üzenetére
Nagyon jó a benzines is kedves BMW001 kolléga.De a legutolsó 320D mel 300000-et mentem le kötelező szervizeken kívűl nem sok bajom volt vele.80% német autópályás km de180 nal.nekemis volt benzinesem azért tudom a különbséget.Az 2 akár lehet 5-6 liter is.A fent említett alkatrészek közűl egyikre sem volt szükségem.mert BMW.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
mokus1
addikt
válasz MPowerPH #1369 üzenetére
Én esküszöm nem értelek. Ha van egy ekkora teljesítményű autóm nem azt mondom hogy Fittipaldinak képzelem magam de azért akkor nem simogatom a pedált hanem néha néha élvezem. Mert ha így jársz a dízel kb 4-5 litert kap be többet biztos nem.
Ez most olyan mintha kibérelek egy luxuskurv@t és csak csokolgatom...
-
zoo8800
veterán
válasz MPowerPH #1372 üzenetére
Az előbb töröltem, de akkor ismét linkelem, ez a 10,86l hogy jön ki a Te autódra? Magyarázd már meg légyszi... A '98 utániakra még magasabb az átlag.
Amit linkeltem, az (jelenleg) 101 autóra vonatkozó átlag, aminél 27%-kal kevesebbet eszik a Tied. Ezek közt persze vannak kézi váltósak is.
És a 8 literben benne van a rohanás is. Persze
Ugyan már, a 8 liter akkor jön ki, ha be se mész a városba, és normálisan mész hosszú távon országúton. Nem mondhatod azt, hogy eljár vele annyival, mert rohadtul féligazság.
Tempomatos 90 mellett egy 1.4-es 5 litert eszik, miért nem veszel olyat?rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #1414 üzenetére
jah! papír?! magyarországon vagyunk.
alul tényleg jó volt másodikba körforgalmakból kifele, ahol én 3000 alatt voltam picit, el is tudod nyúlni haver srác, de elértem a fordulatot már ott voltam a seggébe, 3.-ba meg már előztem meg...
felhúzva 250-280le-re már elég durvát mennek
Szplöttyy:hallani hallotam, szó szerint, de az már lassan történelem
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz MPowerPH #1459 üzenetére
egy autón mindig csak bukni lehet, nekem arra kell, hogy kijárjak vele külföldre dolgozni és ott ne hagyjon cserben, mert a gatyámat is elfizetem, na ezért kell az új garanciás autó asszisztens szolgáltatással(ami alap a 7év gari mellé),
a másik, hogy nézd meg a használt árakat és 3milla környékén 1-2 éveseket találsz amiket nem akciósan vettek,
akció nélkül 3,5 az alapár erre rájön a klíma 300eFt a szín 100eFt és a hifi100eFt az már 4milla miről beszélünk gyerekek ez ajándék volt ennyiértEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MPowerPH #1464 üzenetére
az 1,6 CRDI akciós ára 3899000.- a pro ceednek, de az már LX azaz 7légzsákkal,
igen elég hülyén van ez az árlista, 4,8 ért a 128lovas EX felszereltséggel
amúgy a lapalján van az árlista itt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MPowerPH #1467 üzenetére
igazából csak 700-al, mert az már magasabb felszereltség L vs LX
105ló vs 115ló 3,2 vs 3,9milla
vagy 105 ló vs 128ló 3,2 vs 4,75, de itt már megint más a felszereltség
vagy te a benzinesre gondoltál?
azt nézem, hogy itt az árlistán proceedben csak 105 lovas benzines, vagy 126lovas van,
tesztekben azt mondták nem érezték, hogy annyival erősebb lenne az 1,6-os[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
mycso
veterán
válasz MPowerPH #1470 üzenetére
Nem sok mindent találtam én sem ezekről, de mintha a motor ugyan az lenne, amit különbségnek találtam, hogy az erősebben 6-os váltó van.
Egyébként fogalmam nincsen mi van változtatva.
(renaultnál, pl ilyesmi a változtatás: 1.5dci: 68le, 86le-ben van cooler, 106le cooler + változógeometriás turbo+6-os váltó)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #1523 üzenetére
Nálunk ilyenek is vannak a flottában. 4x4 DSG 2.0 CRDI Superb, elég jók azok is. Noha itt csak 140 lovas változat van, az picit kevés bele, szóval az erősebbet vegyétek belőle mindenképpen.
Dízelt meg gondold meg, nagyobb szervízigény és jön a 400Ft-os gázolaj ár. Az 1,8 TFSI-vel lazán eljárok városban is 9 literből.
Igényesebb mint a Passat? Ezzel tudnék vitatkozni belül olcsó, kemény műanyag az egész. Még a vezér full bőröse is...
#nincsbennetarcsi
-
válasz MPowerPH #1741 üzenetére
tudom, hogy nem, én átvittem a kiszemelt kocsit egy másik szervizbe átnézetni, ott elsorolták a hibákat(olyan hibákat is találtak amit győztem keresni utána), majd megvettem az autót és elvittem megcsináltattam rajta mindent,
egy teljes évig nem volt baja, azután többet sosem volt tökéletes, egyfolytában szerelőhöz hordtam, mikor becseréltem azon imádkoztam ne álljon le amíg átnézik
egy opel vectra volt "a"-s facelift-es 1,6literes benzines,
7évesen vettem(148ekm) 11évesen adtam el 50ekm-ert mentem vele,
cseréltettem benne minden létező tömítést, mert az első év után dőlt a motorból az olaj, ez1hónapig orvosolta a problémát, mert aztán megrepedt a szelepfedél,
miután az is cserélve lett, a gyújtáselosztó mellett kezdte köpködni az olajat ami persze mindig belefolyt a gyertyához, ezért néha csak 3hengerrel indult,
a kormányműben cseréltettem a gömbcsuklókat, aztán jött a jobb, majd a bal féltengely,
aztán a féktárcsák plusz pofák, stabilizátor rúd, majd tőből kiszakadt az olajnyomás visszajelző, amit nem is tudtak orvosolni, kipufogó hátsó, majd első dob, most hirtelen ennyi jutott eszembe, amúgy kényelmes volt és jól fogyasztott ez az utolsó közvetlen befecskendezéses 82lovas változat voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MPowerPH #1746 üzenetére
a kocsit 500eFt-ért számolták be a hibákkal együtt, 1gurigáért vettem úgy, hogy akkoriban 1,2-1,3M ért volt a legtöbb, de úgy voltam vele inkább legyen benne több kilométer az hihetőbb volt, mint a vele egykorú feleannyit futott autók, tehát az értéke a felére csökkent, de ez ugye egy dolog, beszerzési áron munkadíj nélkül csinálta nagybátyám, de így is belekerült pár 100eFt-ba az elején a rendberakása és aztán a többi, a végén már nem is volt pofám a nagybátyámhoz vinni, mert már heti rendszerességgel voltak vele újabb gondok...
ezek után döntöttem az új autó mellett és vettem 2006-ban a skodát amivel semmi műszaki problémám nem volt, de mikor vettem még nem tudtam, hogy külföldön fogok dolgozni, hosszútávon pedig kényelmetlen volt, igaz keményen tömött ülései vannak, amik még oldalról is tartanak kicsit, de a deréknál nem megfelelő a támasz, én meg elég derékfájós vagyok és a combomat is oldalról túlzottan is tartotta, ami miatt hosszútávon megfájdult a combom is, erre mondjuk gyógyír volt a tempomat,
2év kutakodás után vettem meg a kia pro ceed-et amit jelenleg használok, na ebben végre nem fáj a derekam, sem a combomEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
golya32
aktív tag
-
golya32
aktív tag
válasz MPowerPH #2450 üzenetére
Nagyon tetszik, szívesen vennék ilyen nagy autót pénz is lenne rá, de a javítási költségektől nagyon tartok.
Sajnos a camryvel is sokat szívtam, ezért a család nem nagyon akar másik autót helyette, meg már eladni sem lehetne..
Ahogy nézem még jó darabig csak álom lesz, egy ilyen autóVélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #2453 üzenetére
Ez az elpusztithatatlan bmw motor dolgot szerintem hagyjuk. Haverarcnak van egy E30 318iS-e, 1.8 16v 140lojje, azoknak akik nem tudnak
Kitorott a motor elejen a vezermulancfeszito fogaskerekize az alu ontvenybol, elmaszott egybol a vezerelese. Ebben a modulban van az olajszivattyu is persze. Vmi harmincvalamennyi hozza csak az az alubigyo, az olajszivattyuhazzal, na meg a tomitesek, aztan plusz lanc is cseres lenne, de az meg 16k lett volna, meg munkadij, meg olaj, meg fagyallo, szoval kb 75-80k-nal tart. De vmi nem lett jo vele mert egyreszt este elhozta, es reggelre szo szerint a kocsi ele(!) kifolyt az szivargo olaj, vhonnan csepeg, de nem kicsit, mert ehhez hatra kellett folynia a kartelvedon a valtoig, hogy onnan elore kijojjon a tocsa lokharito ele...mindezt hosszmotornal, tobb mint egy meteres olajfolt, na meg ha jar a motor kajakra dizel hangja van
Erre ajanlottak neki egy masik motort valtoval szereny 120k-ert. El is gondolkodott rajta, hogy haaat lehet jobb lenne az, aztan megsugtak neki raadasul nem_bmw-s korokbol, hogy azt a motort felejtse el, mert tudja kie es miert nem azzal meg az autoja annak, es az gyurutorott, azert is aruljak mar jo fel eve. Ilyen cartarsak melle nem is kell ellenseg, de azert ahhoz is kell egy pofa, hogy igy aruljak ennyiert, meg ahhoz is hogy a bmw isten szerelo igy csinaljon meg egy autot, hogy fogyoolajzasu, mint az RX8.80k-ert ketto komplett zsir motort veszek a puttoba papirral, 6k rajta a vezerlescsere kompletten
Mondtam is neki megcsinaljatok vhogy, es keresel erre vmi madarat. Hahu-rol veszel egy rendes x1/9-t, hatulhajt -neki ez a fontos-, kozepmotor, jo sulyeloszlas, garantaltan 2 havonta latsz csak vmi masikat, 4 tarcsafek, ra a Dallara bodykit, ala peremes szeles felnijeied, aztan hello, 15k bele egy komplett motor, ha berogyna, es 6k azon is a vezerles csere. Erre mit mond? Jaj de az olasz elektronika.... elektronika abban? A vilagitas baszki.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #2461 üzenetére
Ja igen. Majd vegyem mar mindenki 2.5 meg 4-5 literes V8-12-s benzintemetoket 400Ft-s benzinarnal, aminel csak 1x kelljen hozza nyulni a 6, 8 meg 12 hengerhez azonnal leszoptad magad keresztbe. Meg bontott motor 120k? Es annyiert meg szar is?
Há' hüjevagyok, nem?
Ehhez a sima "csak" 4 hengereshez is mar olyan veszett arakat mondanak neki % csokkal is a Bardi-ban, hogy csak pillog, akkor valszeg az ehhez kepest feher hollo V8 meg V12-khez majd minden occsobbab lesz. Aha. Es mijen tok jo, hogy alig eszik 20 alatt varosban, azaz telen mar eszik is annyit... a hujenek is megeri. Azert nincs ezeknek "semmi" baja, mert ha meg tolod is neki maris nem 20-t eszik, hanem 30-t, a gatyadat is otthagyod vele a kuton.Meg ennek az iS-nek volt meg egy masik olyan tipusbetegsege is, hogy huto kiegyenelito a huto oldalan van egybol es szeret elrepedni a muanyag ott az illesztesnel, aztan akkor hopp viz szia, mocc meg megfozve. Meg hogy volt vkinek egy ugyanijen, mindent kicsereltek mar a vezerlesenel, de annak akkoris zajos csorgos lancos dizeles hangja volt.
Meg mondott ket masik tipusbetegseget is multkor, mar-mar azon gondolkodtam, hogy ehhez kepest bazzeg egy PGT egy mernoki remekmu, egy kesz svacji zsebora...En adtam neki szerszamokat, de olyanokat, hogy 2-3 eve megvettem hatha kell 1x majd..., de nekem meg 1x se kellettek, o avatta fel oket az uberjurgen bimmerrel
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
válasz MPowerPH #2461 üzenetére
Akinek eszi az olajat a sor 6 vagy V8, annak mar oda van a motor. Mert vagy keson cserelte az olajat, vagy nem oda valot ontott bele.
És az itthoni kínálat 90%-a, ami már 3-4 kölcsönadós szerződédes, üzembentartós, át nem iratós tulajon túl van, biztosan ilyen.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #2538 üzenetére
335d, a sprintmonitor szerint átlagban nyolcfél
én gázzal megyek, nekem is megeszi átlegban a 8-9 litert (pályán 10+) a 318i, de a múlt héten 195huf-ért tankoltam
nem rossz dolog az lpg, de évi 20.000km-nél kevesebbért nem foglalkoznék vele
dieselt pedig traktorba, céges autóbaE30 (oo=[][]=oo)
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #2585 üzenetére
A magassagallito nem tud fenysebessegel szintet szabalyozni, ugyhogy mindenkeppen belevillant a szembejovo szemebe.
Amugy meg be kell allitani a fenyszorot aztan kesz. Beallitas nelkul a sima halogen is szetvakit.
Es a motorokon eleve nincs szabalyzo se. Az USA-ba szinten nem kell es gondolom ott sem terjed mas fizika alapjan a feny.
több drón kell ;P
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #2587 üzenetére
elsősorban nem a fénytörés a gond, hanem a fagyás
xenonnál minimális a hőtermelés, lényegesen jobb a hatásfoka mint a halogénnek(#2589) hobizoli, ráadásul a nagy részük statikus, ami csak 1x, bekapcsoláskor állít, a dinamikusok ritkák
az új A8 féle LED-es fényszóró lenne a legjobb, kitakarja a szembejövőt, még a refit sem kell lekapcsolni[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Typhoon47
őstag
válasz MPowerPH #2585 üzenetére
automata magasságállítás nem egészen úgy működik , ahogy te gondolod
nekem is most lett xenon az autómban , hogy jobban lássak ill. jobban lássanak engem és vettem a fáradságot és beállítottam a lámpákat kb 15 perc ha volt..."Education is important but big biceps are importanter"
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #2596 üzenetére
"Nálam még az emelkedő végén is módosítja az irányszöget, így minimális az az idő, amikor a szembejövőt bevakítja."
Kicsúsztam az időből. Ezt kiegészíteném azzal, hogy közvetlen emelkedő után egészen lent ül a fényszóró, majd kb.1s kell ahhoz, hogy újra a megfelelő pozícióba álljon. Akkor most miről is beszélünk? Egyébként 2db szenzor tartozik hozzá, 1 hátul, és 1 elől helyezkedik el. Ne az utángyártott, bóvli megoldásokból induljatok ki, azok tényleg nem így működnek.
Egyébként a Xenon az hideg fény...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #2596 üzenetére
Qrvara mind1, mert a feny fenysebesseggel terjed a magassagallito meg ennel sokkal lassabb. Egy uthiban lecsapja ugyan a fenyszorot, de attol a szembejovo a vakut a szemebe mar megkapta akarmit is csinalsz, a sima halogen is megvillant ekkor ez ellen nincs orvossag.
Be kell allitani es akkor jo az, allitgato lofaszka nelkul is.En is beraktam, odalltam egy falhoz es beallitottam a fenyszorot kicsit lefele. Siman jobban lehetett vele latni meg ugy is elore, 1x nem villantott ram senki, sot meloban is azt kerdeztek hol lehet ijen xenon hatasu halogent venni.
Amikor mondtam neki, hogy ez csak a gagyixenon de beallitva, akkor meg neztek az addig rutinbol mindenhez velt avgy valos nagggggyonnagy okossagokkal hozzaszolni tudo gyogy fejukbol.
Elotte meg mind megmondta a tutit, hogy de ot mind nagyon qrvara vakitja, akarhogy van az beallitva.
Persze ha sajat beallitatlan halogenjere felhivtam a kis figyelmet, amia MIR urallomas egykori foldkoruli palyajat vilagitja be, akkor megmondta egy vallranditas kiseretben, hogy de hat o csak igy lat vele es kesz. Ugyanez visszafele meg köcsögxenonosoktöbb drón kell ;P
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #2642 üzenetére
azért mi kifgtatok egy szart nem az összes kula hulladék, bazzeg nem hiszem el hogy nem lehet felfogni, hogy egy feltevést nem egy kocsira kell felépíteni.
ennyi erővel, egyik ismerős szenved egy 320dénessel, nem komoly baj annyira csak idegesítő, akkor az összes (legalább is dizel) BMW kula?
istenem
dízelracer:pont ugyan ezt írtam én is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #2677 üzenetére
Tudod miert azt nezik? Mert az megy TV-ben, arrol tud, hogy van. A fóóóóóórma eggyet, aminek zero pont nulla koze van az utcahoz, meg a DTM, ami regen meg utcai szeru autok mentek, az utcai motort megfaragva, ma mar max csak a bode hasonlit alakjaban meg 4 kereke van.
több drón kell ;P
-
-
Laraxior
titán
válasz MPowerPH #2891 üzenetére
Én is rábólintok egy sima városi megindulok,megállok tötymörgésre egy 16l-t
Engem különösebben nem izgat a dolog... mondtam már hogy heti 100km-t megyek vele.
Reggel tudok tempomattal menni 50el... ilyenkor nem eszik sokat..tehát az átlagra ki fog jönni nekem is a 12liter.
De az élmény és a kényelem feledteti ezt velem"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen