Hirdetés
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz batai15 #49870 üzenetére
Különösebben nem drága, árban van.
Arra nagyon figyelj, hogy mivel ez a kínálat alja, ezért csak sok keresgélés után tudsz olyat találni, ami jó is lesz, de a feladat nem lehetetlen. Nagyon jó autók, én is ilyet akartam annak idején, azóta is sokszor gondolok rá, hogy milyen jó lenne, ha most olyanom lenne. Persze nem panaszkodok, a Megane-t is szeretem
Szóval a vételár + 100k (átírás, biztosítás), + 50-100 az azonnali cserés dolgokra, + 50-100k tartalékba, mert ugye az ördög nem alszik, és ilyen 10+ éves autóknál bármikor elkophat bármi.
Ha ezt a pénzt rá tudod áldozni, akkor a Focus egy iszonyatosan király autó.
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49873 üzenetére
Szerintem minimum plusz 200e, ahol lehet jót kapni, de még 1 milla környékén is sok csótány darab van. Ha karban van tartva, egy bitang jó, strapabíró autó. Ezt tudja a piac, tudják a tulajdonosok is, épp ezért is könnyű belefutni összelapátolt/elhanyagolt példányokba, amikbe még sok-sok pénzt kell beleölni, hogy tényleg adja a Focus élményt (ha egyáltalán...). Amennyiben jó kompromisszumot akarsz fogyasztás és teljesítmény terén, akkor benzinesekben elfelejtesz mindent az 1.6-oson kívül, dízelek pedig ugye más liga. Nem mondom, hogy teljesen lehetetlen küldetés 600-ért kifogni egy jót, de ahhoz szerintem vagy óriási szerencse kell, vagy egy olyan ember, aki ismeri a típust, és bármikor tudod hurcibálni magaddal. Ja, és még akkor is tegyél félre minimum 150e forintot.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49879 üzenetére
A hozzászólásaidat végigolvasva, vicc nélkül: vegyél 400-500e körül egy középszar állapotú VW akármit, amibe rövid időn belül beletolsz X*százezer forintot, de legalább egyedi lesz. Neked nem egy józan választás kell, hanem valami, amit lehet berhelni. Arra tökéletesen megteszi egy 20 éves Polo/Golf/Vento, van hozzájuk sok flinc-flanc módosítás, közösség, miazmás. S hogy melyiket? Ami közel van és megtetszik.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49884 üzenetére
Nekem nem baj a felni, az életminőségem nem fog se javulni, se romlani, bármire is költöd a pénzed. Csak szólok, hogy a rongyrázás, az alacsony költségvetés és a megbízható autó opciók közül kettőt tudsz választani egyszerre. Egy Focus (vagy a vele hasonló életkorú kategóriatársak) nem az a kategória, ahol veszel rá olcsón 5th hand felniket, és jól fog kinézni 600e-ből, plusz évekig faszányos lesz.
Hint:
60-70e egy vezérlés csere a szíjas motorokon, 15-20e egy teljes olaj és szűrő szett, és akkor még csak arra mentél, hogy nyugodtan aludj, de semmi konkrét hibát nem orvosoltál. Amíg a nevedre kerül a tragacs (átírás, eredetvizsga, illeték, telefonköltség, biztosítás, kiskutyafüle) még egy százas kb., tehát tartunk a vételáron felül 200-nál gyakorlatilag, és még egyetlen feltárt hibát sem javítottunk meg. Felni szett mennyi használtan? 40-60e minimum? Hát ennek tudatában mondtam, amit mondtam.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #49891 üzenetére
vedd meg, aztán beszélgessünk én három hónapja vettem 1.6-os focust, és igen, ABE segített (meg mások is)
éppen ezért ismerni véljük, hogy mi a helyzet egyhatfóka fronton jelenleg, de lehet, hogy valamit nagyon elcsesztünk. kiváncsi leszek a tapasztalataidra, és arra hogy hogy csinálod, a jobbtól nem szégyen tanulni
amúgy meg Kecskeméten nőttem fel, köszönöm kérdésed
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49891 üzenetére
Álljon meg a menet. Nem én írtam egyből (még a konkrét típus kiválasztása és vásárlás előtt), hogy kell egy felni szett is, mert az dobja a kocsi karakterisztikáját. Másrészt neked kéne visszavenni a sértett "vidéki" dumából (pláne, hogy én aztán meg sem tippeltem, honnan származol, s mellesleg én is vidéki vagyok eredendően), mert ez nem pesti-nem pesti kérdés, hanem józan észé. Ezért is mondtam - miután végignéztem egyenként a hozzászólásaidat - hogy neked ennyiért, ilyen igényekkel nem Focus kell. A 600e körül van a keret sok módon értelmezhető, ezért is írtam, mivel kell számolni. Kockás lap, tételes elszámolás, satöbbi. Mondjuk, inkább sértődj meg tájékozódás közben, mintsem beleugorj valamibe, ami anyagi bukta lesz.
TaaT
Gondolom a szövegkörnyezetből neked is lejött, hogy nem csupasz acélfelniről volt szó, erre írtam, hogy rongyrázás egyből azzal számolni (az alufelnivel).
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #49901 üzenetére
azt ne felejted el, hogy nem te vagy az első és nem te vagy az utolsó érdeklődő itt, és az emberben óhatatlanul (de szándékosan sem baj) kialakulnak panelek, archetípusok.
az egyik ilyen, aki beesik 300-600k közötti összeggel, de ebből egy valaha volt prémiumautót akar, audit, rovert, ESETLEG pl. focust, de üstöllést legyen benne az átírás, adó, biztosítás, a szerelést meg majd a sanyi megcsinálja, most végzett az autószerelő szakközépben, friss a tudása, érti a csínját bínját
na ilyenkor szokott előkerülni második hozzászólásban a pimpfelni, és a végére általában oda jutunk, hogy vagyonőrre sincs pénz (nyers 200-400k körül van az autóra plusz a reszti) de rohadjunk meg majd ő megmutatja
utoljára akkor szoktak előkerülni, amikor kiderül, hogy hengerfejes a kocsi, vagy tóban járt, esetleg szimplán lóg a bele
és ezt a kört itt sokan sokszor megfutották már, konfliktusban akár a többi fórumtaggal, persze hogy próbálják tömöríteni az ilyen beszélgetéseket, sok a panelkérdés, kész a panelválasz
innentől kezdve ne csodálkozz, ha beskatulyáznak ha 600k-ra felnit dobsz. lehet csak a kérdés volt rossz, de akkor ezt neked kell tisztáznod. mint amikor valaki megkérdezi, hogy milyen szinek a menők mostanában a nappaliba
támogatni mindig fog valaki, az nem kunszt, nagyon szépen meg tudok dicsérni én is mindent a neten, attól lesz az ember szőre szép fényes, az avatarja meg népszerű, pozitív gondolatok, kerek karma, csak éppen amikor valami nem úgy sül el, akkor már csak magadat hibáztathatod majd
szóval azért aki olyat mond, ami neked nem tetszik attól még nem feltétlenül hülye pösti bohóc, és néha nem árt némi higgadt magyarázat akkor is, ha hátulról sokan lapogatnak, hogy üsd üsd üsd üsd
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49907 üzenetére
A Focus 1 még mai szemmel mérve is elfogadhatóan modern és biztonságos autó. Kispolgáribb, ha nincs pimpelve mint mondjuk egy Golf3, de az is tény, hogy a tömegautók között kiemelkedően élvezetes futóműve és kormánya van, váltó-fék is rendben, és a hátsó utasok számára kemény futóművön kívül nem tudok mi rosszat mondani rá (oké, a műszerfal is emészthetetlen sokaknak). A két típus között érezhető a generációnyi különbség, abszolút értékben jobb a Focus, de hát ugye millió meg egy szubjektív szempont van, hogy kinek mi a kedves. 600-ért meg... asszem vennék egy Almerát talán, ha a praktikumra mennék rá.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49913 üzenetére
Az én javaslatom: ha tudsz, Ghiát keress. Tudom, ez is nagyon leszűkíti a kínálatot, de azért nagyon más érzés. A gyári felnije (asszem csak modellfrissítés után) pedig igen jól mutat, és praktikus is, mert nem túl peres.
-
-
nagyúr
válasz batai15 #64221 üzenetére
Az már a mult, egy kis rozsdát természetesen kilehet javítani, de ne a korát vagy a futásteljesítményét nézzék, hanem az állapotát, amit csak személyesen lehet megnézni.
A jókat jellemzően a hirdetés első napján elviszik.
Lehet találni 200e gyöngyörűt és 300e bontószökevényt.
De a 150e kocsinál a vizsga szamít."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Kornel
veterán
válasz batai15 #64224 üzenetére
esetleg különbség.
de hogy ne csak kötekedjek:
egy swift és mondjuk egy focus rohadás szempontjából nem ugyanaz a kategória, és ezt úgy mondom, hogy volt swiftem.
és valóban nem kellene romokkal mászkálnia az embereknek, inkább járjanak gyalog.
valljuk be, akinek van 200k-ja kocsira, ritkán tud 100-200k-t szervizelésre költeni, hogy biztonságosan használható legyen az öreg autója. -
Melack
veterán
válasz batai15 #66688 üzenetére
Hát, ha nem kell nagy autó, akkor még megoldható (Matiz, Seicento), nagyobb kocsikból meg Fiat Albea meg Daewoo Kalos. De ez nem teljes lista.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #67340 üzenetére
Az egy dolog, hogy mit mondanak mi sérült, meg hogy mi látszik ránézésre, azt a gtk-s légzsáknyílt autót is úgy akarták nekem eladni, hogy lökhárító meg picit a motorháztető sérült, közben meg meg volt tekeredve...
meg kell nézetni egy szerelővel, hogy az ütközésnél energiát elnyelő elemek épek-e, ha igen, akkor a többi esztétika
nem értek amúgy hozzá, ez csak a magánvéleményem.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #78826 üzenetére
giigz fórumtárs 2012-ben 370k-ért vette az 1998-as megane-ját (1.4 benzin) és tudtommal eléggé szereti. azt nem tudom, hogy mennyit költött rá, de itt meg a renault topicban rákeresve megtalálod, vagy kérsz egy összefoglalót valamelyik rönós topictárstól ha elveszel a hsz-ek között.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz batai15 #80430 üzenetére
hatso futomu ha terpeszt, akkor elso szamu ok a lengokar csapagy megmurdelt, kb 10k/oldal a cucc hozza, es ha mar le van szedve, akkor meg kell csinalni a meg jonak latszo masik oldalt is
erdemes hamar megcsinaltatni, ha latszik a hiba, mert 3-4k km alatt belul nullara megzabalja gumit, az meg dragabb... es akkor is meg kell majd csinaltatni a futomuveta masik oka lehet ennek, ami ritkabb, ha a hid meg van rogyva kozepen
na akkor azzal felepitettek egy(-ket) hazat...
nem javithatatlan akkor sem, csak maceresabbamugy a lengokar csapagycserehez is hatso hid leszed, szoval igazabol mind1, csak a ket csapagy olcsobb, mint egy komplett hid, amiben esetleg szinten kell cserelni a lengokar csapagyakat
---
dizelbol csak JTD-t nezz, 99 aprilistol vannak, a regi TD jelu dizelek nyugosebbek
az 1.6-s az gyenguszka a 1.2-1.3t-t cipelni, foleg ha beultok bele 3-4-n +cucc
az 1.8 so-so, a 2.0 20v meg veret, de az kajal isnekem amugy egy MW 2.4JTD HLX van
amugy szerintem arahoz kepest jo vastöbb drón kell ;P
-
Kickass
őstag
válasz batai15 #80430 üzenetére
hobizolihoz még annyit még hogy 2,4jtd vagy 1,9jtd a 110lovas de még a 105ös is szépen viszi, ráadásul örökélet 1év maga a mechanika, a 105lovason még változógeometriás csiga sincs
igazi igavonó bármit kibír ne rohadjon, meg futómű legyen rendbe ha még a belseje is szép az bónusz bár ezeket már leginkább építési anyagot meg sittet szállítani használták -
Dany007
veterán
válasz batai15 #83714 üzenetére
Igen, a gumival vigyázni kell.
Szokás itthon tükör sima gumikkal árulni az autókat. Szerintem rendkívül pofátlanság.Én is néztem anno egy autót, ami kategóriájában az egyik legdrágább volt és költségmentesként hirdetve... de a dolog ott kezdődött, hogy azonnal 4 új gumi, mert másként elhozni se lehetett volna. Én meg mondtam h b...k meg. Azóta is árulják ugyanannyiért...
-
edem96
senior tag
válasz batai15 #88761 üzenetére
Az nem baj ha rohad vagy valami baja van.... Megoldom, autószerelő családból származom, megvannak a kapcsolatok.... Nem véletlen ennyi a keret..... Amúgy fater is a jelenlegi kocsit 110 ezerért vette 1,5 éve és még mindig hibátlan, rozsdamentes..... (Ford Orion 1.6 CVH 1987)
batai15: Nem azért írtam hogy bele kelljen folyamatosan kötni.....Az áram alatt lévő kábel ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása. {NOKIA Lumia 630 Dual Sim Bright Green}
-
edem96
senior tag
válasz batai15 #88764 üzenetére
Ha nem hiszed el hogy ilyen az autó akkor nyugodtan nézd meg..... Egy 60 körüli bácsié volt, aki figyelt a kasztnira..... Meg a motorra is odafigyelt mert a CVH az egy elég szar konstrukció volt....
Nem tudom hogyan de faternak 8,5 felet eszik télen-nyáron..... Ne kérdezd hogy..... De még 9 fölé sose ment a fogyasztás.....
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő kábel ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása. {NOKIA Lumia 630 Dual Sim Bright Green}
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen