Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz shaft72 #8973 üzenetére
az automata ablaktorlotol nem kell csodat varni, ha csak egy viszonylag kicsi erzekelo van az ablakra felteve, akkor nyilvan nem tud az egesz ablakra atlagolni. Szal ha nem esik az eso, ki kell kapcsolni. A masik amit irtal, az meg tipushiba lehet, mint irtam a jaguarban ha a minimum szint fole ment az eso, tokeletesen mukodott.
-
Rick4
félisten
válasz Dr. Ernő #9049 üzenetére
arról nem bezsélve, hogy kis igazítással egy 5.7-es motor, ami eredetileg 280 lovas, simán hozza a 380-at, és akkor még se turbo, se semmi, csak egy kis polír. meg ugye ott divat a motornak legalább 7-800ezer km-t elmenni gond nélkül....talán így kéne nézni a lóerőt...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lenox
veterán
Szerintem meg akarhogy nezzuk, amerikaban nem jeleskedtek sosem a high-tech motorokkal. V8 az igen, 800ezer km igen, de semmi mas, a PF-hez az 5 literes V8 150 loval, hat igen... Ugyenekkor pl. a merci 220 lo folotte 4.5-osoket arult. Cserebe az amerikai auto olcso (amerikaban). Nem mondom, hogy rossz kompromisszum...
-
erdoke
titán
válasz Dr. Ernő #9049 üzenetére
A gyújtógyertya is olyan teljesítményfokozó, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni...
Attól függ, milyen paramétert jelölünk ki állandónak, azt körüljárva nem ilyen parttalan az összehasonlítás.
Legyen pl. azonos fogyasztás. Természetesen akaszthatsz a benzinesre is feltöltőt, csakhogy még szívóként sem versenyképes a fogyasztása. 100 km-enként 15-20 liter benzinből nem nagy kunszt nagyobb teljesítményt kicsiholni.
Nem vagyok dízel párti, de az 5001 ccm-ből 151 LE vicces, még a '80-as évekből is.A legjobb aláírás a héten
-
Rick4
félisten
na ja, meg a 65-75 mérföldes sebességkorlátozáshoz sok értelme nincs 3-400 lovas cuccokat építeni. azért a C6-os corvette már elég korrekt technikát alkalmaz, 6.2-es motorból 430 ló, a 7 literesből meg 505, és marad benne tartalék is rendesen. emlékszem, anno a W126os merci 5 literes V8-asa 254 lovat tudott, utána jött a W140-es, amiben már 320ló volt, 2006-tól a W221 meg 388 ló, igaz 5500 köbcentiből.. szal akkoriban mindenki másképp csinálta a motorokat...náluk a verseny nem az utcán zajlik, hanem a versenypályákon, ott meg ha akarnak, tudnak is.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
erdoke
titán
Engem a Ford-féle is zavart az esetek 20-30 %-ában.
Érdekes, a fűtőszál viszont soha nem zavart, se Fordban, se VW-ben. Jégpáncélos szélvédőnél több perc különbség van a hagyományos leolvasztás és a fűtőszálas megoldás között. Még rutinos kaparászókat is simán megver.
BTW mintha lenne elsőkerekes X-Type is.
A legjobb aláírás a héten
-
Rick4
félisten
én nem az f1ről írtam....azért vannak ott kemény dragsterversenyek is, meg egyebek, miért kellene az amerikaiaknak az, ami nekünk? de meghagyom neked az örömöt, hogy ma este kiforgasd a szavaimat...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
Integra szokott aszondani egy valoban jo megoldast: Webasto programozhato allofutes.
2t Wartburg-ba kerheto extra volt -az ehemahlige DDR-ben legalbbis- a benzinkalyha, persze akkoriban az meg ertheto modon nem volt programozhato. A felszerelesi pontjai minden 2t Wartburg-ban megvannak. Faternak volt egy konyve az autohoz, abban benne volt az egesz beszerelesi utmutatoja ennek is fotokkal illusztralva. Csak hat ijen kutyut sehol sem lehett loni hozza...
Jo dolog lehet az a futheto elso szelvedo, de ha mar az oldalsokat le kell kaparni, mert abban nincs futoszal, akkor ma' hott mind1. Ugyanez a velemenyem a fuhteto tukorrol is. 1-1 huzas es kesz. Egy jo kaparo kell csak, semmi mas. ~1perc alatt le szoktam vesni az osszes uvegfeluletet es go. OK, ha az onos eso raficcen akkor nem 1 perc, de azt a futoszal se olvasztja le pikk-pakk. Foleg az oldalsokrol nem.
hobizoli
több drón kell ;P
-
erdoke
titán
válasz hobizoli #9064 üzenetére
Nem kétlem, hogy nagyon jó lehet az állófűtés, program, távirányító meg minden, ráadásul a motort is fűti, így a hidegindítás problémái is drasztikusan csökkennek. Csak az a fránya 300e Ft-os (kompaktba) ill. 360e Ft-os (középkategóriába) ár durva. annyit már nemigen lehet belealkudni új autóba se (mármint a többi mellé), míg a fűthető szélvédőt talán igen.
A szélvédő sokkal komolyabb meló tud lenni, mint az oldalablakok.A legjobb aláírás a héten
-
Füge007
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
Hat vmivel gazabb, ja, de ez kaparo kerdese is. Van az muanyag negyszog alaku tobb elu (lapos, hullamos es gumis elu, nekem az valt be a legjobban)
A minap irta egy masik forumon egy juzer, hogy Ford nemtommijebe szereny 171k a futhelto szelvedo. Ahhoz kepest ez az allofutes mar "annyira" nem draga szerintem.Ebay-n korbenezgettem az iment, most vannak 1-2 uj cucc is 3-400EUR-ert. 5kW-s benzines, tobbnyire jurgenvagencsoportba valo otokba. 400EUR az ~110kHUF.
600EUR-ert mar Ducato-ba valot (dizelt) is adnak, ujat.
Persze erre meg ramegy a posta meg a bebutykoles koltsege is...
Van egy rakat hibas is, joval olcsobban, atszamitva 15-20-30kHUF-ert.Nezni kell surun, hatha beugrik vmi jo vetel.
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integra
titán
válasz hobizoli #9069 üzenetére
azért a 300k-s ár még mindig egész egyszerűen drámai....
mivel nincsen konkurencia nem is megy lejjebb...
egy 100ast még talán megérne, de így inkább csak annak éri meg aki új autót vesz és akcióban megkapja mondjuk egy téli csomagban...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
Dumb
senior tag
Látom megint lőerők harca volt Az a 150 ló tényleg "szégyen". De ez a motor nem semmi. Negyenegy-két éves, 7.2, 375 ló, 650 Nm. [link]
Ez az alapjárat, nem pörög szét Max 400-as lehet. (kicsit több nem ártana) [link]
Megemlíthető még a Chrysler 427-es Hemi (7.0) amit a gyár 425 lóra tartott, de csak a biztosítási díj mérséklése miatt. Valójában 480-520 között teljesített.
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
erdoke
titán
Hmm, azt hiszem, különösebb hezitálás nélkül bevállalnék egyet:
Early look: BMW X6
Early look: BMW X6 Part IIA legjobb aláírás a héten
-
-
erdoke
titán
válasz Integra #9078 üzenetére
A C-s Webasto biztosan jó hozzá, de ez a V valami újdonság, és az Accord nincs a kompatibilitási listán. Persze ez lehet az eladási adatok alapján is, de ki tudja. Nyilván biztosra kellene menni. Kérdés, hogy időzítő van-e hozzá, távirányítót később is vehet hozzá az ember, úgy 20e körül van.
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz Integra #9079 üzenetére
Nem láttam képen se. Egy bizonyos határ fölött nem nagyon izgat a külső. 10 év, évi 40-70e km vezetés alatt rájöttem, hogy én 99 %-ban belülről nézegetem az autót, de ott is inkább a praktikusság és a kényelem ill. a jó anyaghasználat érdekel, nem a dizájn.
A legjobb aláírás a héten
-
Rick4
félisten
nem lehet, hogy az is valami biztosítás miatt volt leszűkítve 150 lóra? mint pl anno ithon a robogómotorok? otthon meg megvolt a megoldás, hogy tudott a jóember belőle 300at csinálni. mert hogy lehetett, az nem kérdés...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
hobizoli
több drón kell ;P
-
Grillo
őstag
Haver autót szeretne venni, használtat, van rá 1,2 millió forintja (max), ebben benne kell lennie az átiratásnak, alkatrészcseréknek is. Tehát mondjuk van 1 milliója.
Amire kéne: átlag 2 személy, de munkája miatt normális raktér. Napi 100-120 km Zalában, szóval ne legyen harmatgyenge. Néha Zalaegerszeg-Miskolc, tehát hosszú távon is használnák, de ez a másodlagos.
Fontos, hogy a fogyasztása jó legyen.
Szerintetek?
-
bandus
veterán
én annyira nem értek hozzá, de talán ezek: [link], [link]. én szeretek benne utazni nyári melók alkalmával. viszont a 2,4-es turbodizelt mindig szidják akik éppen vezetik, ezért kerestem 1,9-est. viszont az a 69 le igen szegényes
esetleg ez: [link]
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Grillo
őstag
Nem voltam egyértelmű: személyautó kell, csak olyan, hogy normális legyen a csomagtartója. Tehát mondjuk valami szedán, vagy nagyobb csapotthátú. De köszönöm a segítséget.
-
Khelben
nagyúr
Mutasd meg neki ezt. Két személlyel, lehajtott ülésekkel bármit elvisz, nem harmatgyenge, alkatrész pedig nem fog kelleni hozzá egy darabig
-
Ygg
senior tag
Zetec motoros 1.6 Ford Escort utolsó szériásról mi a véleményetek?
-
erdoke
titán
Sokat fogyaszt, legalább 1,5 literrel többet, mint az erősebb 1.6-os Focus motor. É még csak jól sem megy (én főleg kombit hajtottam). Meghibásodásokkal nem volt gondom, pedig másfél év alatt (1999 közepétől 2001 elejéig) kb. 90e km-t tettem bele.
A legjobb aláírás a héten
Aktív témák
Hirdetés
- Háztartási gépek
- Óra topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Farming Simulator 25
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest