- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- eGPU tapasztalatok
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Aktív témák
-
-
Viszlát
addikt
VW szakik,
Golf V-ben mekkora a legnagyobb motor?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
VR6-Fan
veterán
válasz E-Maxx #21897 üzenetére
relatív hogy lomha, annak aki nem hiszi magát "sumarhernek" mindennapi használatra bőven elég, jól fogyaszt strapás halad is
áhh csak egy régi szakadt kettesem[link]
No-kia:7l-től addig amég nyomod neki de hobbizoli jól mondja 13-15körül városban.
gamer0101:van egy olyan sanda gyanúm hogy az a "GTi" elkeni azt a Vectrát gyorsulásban ha téged az autós kártya oldala érdekel a dolgoknak..
hobbizoli:bocs rosszul emlékeztem 81-82, és csak 197le [link]
Viszlát:W12 6l asszem, 650paci, 4x4 amúgy R32 (3,2le) 300le 4x4/GTi 2.0 TFSI 200le (választható 4x4 és DSG)/ GT 1,4 TFSI 170le (választható DSG)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Viszlát
addikt
Rohaggyon meg, akkor egy ilyennel küzdöttem ma hazafelé a pályán... Nem gondoltam, hogy ekkora motorral is adják, azt hittem valami tuningcsoda.
mod: lemaradt, hogy köszi a gyors választ.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
VR6-Fan
veterán
tévedsz!
az R32 az vagy 280 vagy 300le pontosan most nem emlékszem
(jah és az R32 nem hagyományos V motor mint ahogy a VR6 sem persze.)
a 7 literes vegyes fogyi meg kijön, igaz 5.-ből nem túl sűrűn lett kivéve, csak 1-2 dinamikus előzésre vissza lett pakolva 2.-ba..
no meg nem gyári kasztni.gyárival 8-8,5le egy jó állapotúval.
jah golf5-be meg V12 volt a legnagyobb
Viszlát:én inkább egy GTi-re tippelek max meg volt chipelve és DSG volt benne.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
E-Maxx
tag
válasz gamer0101 #21902 üzenetére
Nem feltétlenül GTI, de ha sportos autót szeretnél, nyugodtan nézhetsz GTI-t is.
Ezt sem tudod semmiképp sem ajánlani.
Elöször is, sokat eszik, nagy autó, öreg autó, hajtva van, semmi ismereted nincs róla, és amúgyis gőzöd nincs, ki volt a tulaja.
Egy a vectráért maximum 250.000-et adnék, ha összesen 500.000-em van, mert lehet vásárlás után két héttel mondjuk beszarik rajta egy-két apróság, vezérműszíj,vízmpumpa,görgők,teleszkópok,fekbetétek,rugók,stb,stb,stb...
Ez már alapból több mint 200.000ft, és egy vezárműszíjat egy használt autónál nem árt vásárláskor cserélni, pláne egy 18 éves autónál...Esetleg egy ilyet is megleshetsz:[link]
Mégicsak 6 évvel fiatalabb....
[link]
[link]
[link]
[link]# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #21913 üzenetére
persze utcaiban a legerősebb 4hengeres az 210le volt a VW-nél (mainapig, vagyis amég a 6-os GTi meg nem jelenik) 16VG60-an volt a neve, épp egy ilyen motor is építünk, a legerősebb széria egyesek közül meg volt egy gyári GTi limited 70db-t adtak el belőle 1,6 147le, persze az már utcai volt.
nick-ed miatt meg elnézést!
Viszlát:akkor valószínűleg egy GTi volt 1,6 Look-nak öltöztetve!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gyok2
senior tag
Ez a Kadett meg ez a Vectra erősen felejtős szerintem is, amugy a két tipus egy megkíméltebb példánya jó vétel lehet. Alkatrészek olcsók és nem is elromlósak. E30-bol inkább 1988 utániakat es főleg nem karburátorosakat.
Tiszta Windows rendes ház
-
VR6-Fan
veterán
válasz (Kolombusz) #21919 üzenetére
szvsz első autónak én is valami megbizhatótt és olcsón fenttarthatótt keresnék (már ha nem áll az ember mögött kellő háttér)
és nem a sportoság lenne a cél (mondjuk ez az én számból kicsit viccesen hangzik )gamer0101:az valóban GTi, felszereltségben biztosan, a motor nem teljesen az, de már 100 leírtam hogy egy (1,6)-1,8-2.0 100le körüli motor egy 1300kg-s autóhoz bőven elég a legtöbb kocsiban elég.
(aki azt mondja hogy minek a ccm, mert már az 1,4-es szívok is tudják a 100le-t és egy 1000kg körüli kocsiról van szó azok kérem kíméljenek! köszönöm!)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Manitou #21920 üzenetére
A 96-os, utsó linkes az jó kis autó. Mondjuk marhára nem Traveler, mert az Nissanéknál a kombit jelentette anno. De a motor az a jó kis 103 lovas, megbízhatósági és fogyasztásbajnok. És még egész jól is megy.
Mondjuk a spoiler, meg az első lökös az elég erőltetett rajta, meg nekem a krómozott kilincsek sem jönnek be ezen az autón. Ettől függetlenül, ha ezekkel együtt tud élni, akkor jó választás!
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
És zsír új lenne az Auris?
-
VR6-Fan
veterán
válasz E-Maxx #21923 üzenetére
2-est annyira ne, mert azzal ha csattan kisebb az esélye hogy kiszáll (én is valami hasonlót szoktam mondogatni amikor vissza váltók 2./3.-ba )
egy 3-as jobban felszerelt 1,6 V 1,8 nem lenne rossz választás!
na, de na van itthon kellő háttér meg talán szaktudást is össze tudok szedni, ha meg valami ért kidőlne a motor akkor már pár métere pihen tőlem egy VR6 valószínűleg azzal se menne rosszul.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz E-Maxx #21929 üzenetére
nem hiszem, ha csak kinem dől a 16V motor akkor nem, ezt teljesen gyárira akarom, majd idővel veszek egy 91-est és abba
de golf2-be a VR6 az rutin munka
2003-ba ez a golf1 volt itthon az első VR6, minden home made benne és egyedi (idén jött rá egy vörös csiga 350-400le-t hova magával)
[ő] Mo 2. VR6-os g1-ese egy 2005-ös projektünk közösen építve a tulajjal
2-est meg már csináltunk pár darabot, az olyan mint egy szimpla motor csere ha GTi-ről van szó.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Boxer001
veterán
-
Mr X
veterán
válasz gamer0101 #21921 üzenetére
A Vekiről van elég tapasztalatom.
Gyakorlatilag 600k alatt nem találsz olyat, ami nincs szétrohadva. 600k-t meg ki ad érte? Különösképpen rohad a hátsó sárvédőív, a hátsó rugótányérok, és az alja, főleg a nyúlványoknál. Iszonyat pénz rendberakni. Simán megvan 180-200k, plusz fényezés.
2.0 8V 116LE nem megy rosszul, 8 liter körül elvan fogyasztásban, ha nem állatkodsz. A magyar piacon levők 90%-a úgy kezdheti vétel után, hogy kuplungszett-csere. Nem ismerősnél 60-70k.
A 8V motor kimegy a világból, haa kicsit is törődtek vele. Ha hallod a szelepeket csattogni, az már viszont rossz jel.
A szelepfedél tömítés hajlamos átereszteni, cseréje 2-3k-s tétel.
A hátul dobfékes verziónál figyelni kell, nem túl erős a lassítási képessége.
A hangszigetelés kezdetleges, komoly hifi felesleges bele, a menetzaj úgyis elnyomja.
A futóműve szinte az összesnek javításra szorul, jellemzően húz a kocsi valamerre, és nagy sebességnél ráz a kormány. Különösen igaz ez az alufelni-peres gumi kombónál.
Hátsó kipuffogó dob rohadós fajta.
Első fényszórók foncsora iszonyat módon mattul.
Központi zár szeret ajtónként elhalni. Nem nagy tétel, de szívás cserélni a motort.
Én személy szerint A Vekiért 300k-nál többet csak akkor adnék, ha valóban tökéletes állapotú. Az enyémbe egy év alatt iszolyat menniségű pénzt lapátoltam, aztán meguntam, és lecseréltem.
-
Mr X
veterán
válasz (Kolombusz) #21943 üzenetére
Azért nem mindenki hiszi raccsingosnak magát, akinek tetszik ez a fajta optikai tuning. Az én szívem is megdobban egy-egy Halálos Iramban-stílusó verdára, más kérdés, hogy magamnak nem vennék olyat.
-
(Kolombusz)
veterán
Hát igen, csak ezeknek közük nincs az igényes optikai tuninghoz.
A Kadett sem volt semmi, de a Vectra A az vitte a pálmát, akkora szárnnyal, hogy egy Jumbo Jet fel tudna vele szállni...Meg a G3GTI is megmosolyogtató külsőre, amit utoljára linkelt, a többit nem is néztem. Ott az airbox nyílása (lol), meg a jól leültetett futómű a nagy buzi felnikkel. Magyar utakra... Hát igen, aki 500k-ért vesz autót, az tuti tudja majd pénzelni a 17"-os felnikre a gumikat.
Csak ezek mind olyan dolgok, hogy nem gondolkozik mikor megveszi. Egy autót fenn kell tartani, biztos nem úgy van, hogy megveszi 500-ért és nem kell rákölteni, mert olyan nincs már ilyen idős autóknál.
-
Mr X
veterán
válasz (Kolombusz) #21945 üzenetére
Na igen, abban egyetértünk, hogy a túlzásba vitt csicsázás nem szép.
Egy 4-500k-s Vekire vétel után még nyugodtan rákölthet ugyanennyit, mire egyben lesz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz (Kolombusz) #21945 üzenetére
G3GTi nem lenne rossz, ha kapna egy új géptetőt/egy új csomi ajtót/új hátsó lököst.
meg kérdeses még hogy van peremezve mennyire kezdte ki az idő vas foga és hogy mennyire van elektornikusan és motorilag gányolva.
nekem ha csak a szélesítés és a BBS replika lenne rajta akkor tetszene.
Mr X:akkor inkább 500k ért egy VR6-os és arra még rá költeni 500k mindjárt sztrit részerebb a kocsi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Hálózati / IP kamera
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- LG 86QNED916QA 4K QNED MiniLED 4K 120Hz.2 Év Gyári Garancia
- ASUS ROG Strix G15 Gamer laptop , R7 4800H , RTX 3050 Ti , 16GB DDR4 , 512GB NVME , 144Hz
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- GAMER PC: Új i7-12700KF/14700 -Új RTX 4060 - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- S24 Ultra 512GB (Sárga)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest