- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Mini-ITX
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
Aktív témák
-
zeoos
tag
válasz AAA-555 #21242 üzenetére
Ezek ilyen mende-mondák! Ilyeneket Pista bácsi, az autószerelő mester mondogat csak, hogy igazolja magát.
Az alkatrészek gyári konszignációs raktárból jönnek és éppen ezért nem lehet nagy különbség az ár között. De ha megnyugtat, a szakszervízbe is viheted te magad az alkatrészt, csak gyárinak kell lennie.
Amúgy meg igazad van ... anyukám finom sütit süt én mégis cukrászdába járok. Szeretem a választékot és, hogy azt kapjam amit akkor szeretnék. Ugyan ez az igaz a ház előtti autó alatt fekvés témában. Hidd el vannak szerszámaim is, értek is egy keveset hozzá ... de én inkább pénzt keresek, hogy kitudjam fizetni a szerelőt. Nekem ez a dolgom, neki az a dolga ... és kész.
Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy az én hatalmas autóhasználatommal max.2 olajcserét kell csináltatnom egy-egy kocsin, amiből az első garanciálisan kötelező, a második már csak a jólfelfogott érdekem. Az elsőnél nincs munkadíj a következőre pedig van pár évem felkészülni."... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
#00809728
törölt tag
válasz _seth_ #21250 üzenetére
Csak egy példa a tiédre.
Ha kihozod a kereskedésből már buktál rajta és még egy nap sem telt és csak a kapun mentél ki...
Havernak nyáron vettünk egy seat ibit sport cuccokkal.Hivatalos ára 2.9 körül volt ismétlem sok-sok extrával.Mi olyan 2.6-ért vettük meg mert nem egy autóvásárlot oda csábitottam és stb...Nem is ez a lényeg
Mivel euroban számolják az árakat és akkor az euro nagyon nagyon lent volt azaz 228ft volt.Kb rá 2 hétre az euro ugrot elég rendesen és az ibi árából sem engedtek már mikor 1 hónap mulva mentem egy ujabb vevővel.Jó oké elísmerem ez egy véletlen és igy sikerült.
-
Winner_hun
titán
válasz !Overdose! #21232 üzenetére
Értem én, szóval parasztvakítás szépen magyarul kifejezve
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Tomoty
senior tag
válasz _seth_ #21250 üzenetére
ÉN NEM új autót akarok.
Pl.:
Vennék egy BMW TI coupét 2004-es kb 2,5 millió Ft-ért.
A Coupe BMW-k 9 évesen cirka 1,7-1,8 millába mennek = bukás 7-800000Ft.
De nem vagyok jós, másképpen is alakulhatnak az árak.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
AAA-555
csendes tag
Az alkatrészek gyári konszignációs raktárból jönnek és éppen ezért nem lehet nagy különbség az ár között.
Számlával és a hivatalos szerviz árajánlatával tudom bizonyítani a 47.000 és a 26.000 forintos árakat. De ne hidd el, nem kell, elég, ha én tudom, hogy így van. Vegyél sok új autót és hordd márkaszervizbe.
Az elsőnél nincs munkadíj a következőre pedig van pár évem felkészülni.
Látod, tőled nem vennék használt autót, mert olajat illik évente cserélni, még ha nem is megy annyit az autó, hogy elérje az előírt km-t.
[ Szerkesztve ]
a.k.a K63183N
-
#00809728
törölt tag
Az biztos egy használtautó lehet lutri is.Azt tudom és olvasgattam akik hozzájutottak pár gyöngyszemhez /Integra,Viszlát,Win/ azok nem 1 hét alatt szemelték ki áldozatukat és vették is meg azonnal.
Kicsit talán jobban belemerültem az autókba és hoztam is pár gépjármüvet.Fényező szakmámból kifolyólag talán érthetek is hozzá de természetesen nem törvényszerü.
Én is belefutottam egy nagy tévedésbe még ha ezt nekem nehéz is elismernem.
4*4 seat leon cupra fr 19pdti "öreg" ipse 56.000km tényleg szép volt az autó.
Sajna később vettem észre az alját maszatolták azaz ujrakenyték valami alvázvédővel és alatta volt pár nem "tetsző" dolog.
Nos ember legyen a talpán aki ezt egy őszi essős nap után észreveszi.Pedig meg is emeltettem és körbenéztük 2-en.Sajna akkor nem látszott.
Majd jőtt a nyári nagy hiba a váltó egyszerüen meghasalt.4*4-es 6gangos minden főldi jóval.Márkaszerviz 1misi garis stb...vagy marad egy rally versenyzőtől éppen kész lett 250.000ft.Sajna volt ezeknek a váltoknak egy tipushibája és vissza is rendelték őket mint számos más autót is.Nos ez az ipse nem vitte vissza pedig csak egy valami csapágyfélét kelett volna kicserélni.Nos ez nálam eltőrt majd bedarálta.Elegem lett szerettem az autót de sajna a nyári programunkat teljesen eltőrőlte.250.000ft+szerelés .Akkor dőntőttem ugy uj autóba ülők át.Lehet rosszul tettem és inkább maradhattam volna régi járgánynál mert tényleg nem lett volna már baja de...
Pedig sok-sok autóm volt volt pugom 206 2.0hdi amit sokan szidnak Francia stb sz@r stb...hát nekem semmi problémám nem volt vele.nem egy napig volt nálam hanem 2évig 60.000km tettem bele.Ismétlem szokásos szervizi kőltségeken kivül semmi bajom nem volt vele.Citroen saxot is ide sorolhatnám.Lehet kifogtam vagy ezek mint anno írta Kolombusz gyári hibásak voltak.Lényeg szerettem őket.
Mostani uj leonom lehet a müszerfala azaz a középkonzol nem jőún be pár emberkének és alapjáva véve sz@r autónak tartják igazából nem érdekel.Én használom és én vettem.Mindenki olyan autót vesz amit akar és amit fent is tud tartani.Talán ezért nem vagyunk egyfomák.
Valaki a benzinesre esküszik valaki a dieselre..... -
Tomoty
senior tag
Nem vitát akartam, CSAK segítséget.
Erre a kérdésemre:Amit kinéztem: BMW 316-318TI coupe(2003) vagy Opel Astra H GTC 1,6-1,8(2005-06).
Árban majdnem azonosak. Csak az Opel 2006-os évjárat átlagban, de a BMW meg BMW.
Kb napi 110-130km-t tennék meg vele. Benzinpénzt a cég fizetné, ahol dolgozok (cirka 35e Ft-ot).
Gyereket az elkövetkezendő 3-4 évben nem tervezünk a párommal.
Néztem még a Toyota Celica-kat (2001-02), de ezek drágák ahoz képest, hogy már 7-8 évesek, illetve a Toyota MR2-ket, de ua mint a celica (öregdrága).
Volt még gondolatban 318-323CI... elvetettem = ők már exra drágáköregek.
Ami még tetszik, és nem coupe:
Honda Accord 2400ccm (2003-04)
Mazda6 1800ccm körüli.
Ha valakinek van tapasztalata a felsorolt autókkal kapcsolatban, annak örülnék.
Vagy ha ült mostanában valami exra gépszörnyben ami az elvárásaimnak megfelel (8 évnél fiatalabb, ha lehet coupe, és 3000000Ft alatti ár), az is jelezheti.Aki már ült valamelyikben, van fogyasztás és szervíztapasztalata, akkor az nyugodtan megoszthatja velem!!!
Látom, azért páran a Hondára adták a voksukat.
Ezért köszönet a teljesség igény nélkül a következő fórumtársaknak:
Manitou
Integra
Overdose!
AAA-555
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Winner_hun
titán
Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy az én hatalmas autóhasználatommal max.2 olajcserét kell csináltatnom egy-egy kocsin, amiből az első garanciálisan kötelező, a második már csak a jólfelfogott érdekem. Az elsőnél nincs munkadíj a következőre pedig van pár évem felkészülni.
Szegény autó
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #21216 üzenetére
Ebbol a harombol talan az a 6gen 2D 1.5VTEC van kb arban -maskor ennel tobbert arulnak 5gen kupekat-, ez a fekete 6gen 2D VTI ez be van szivva 2.5M-ert, a USA Accord kupe kinezete meg egy hanyinger elol-hatul. A kerekjaratokba is bemaszik egy jol megfejlett bernathegyi...
hobizoli
több drón kell ;P
-
lajo
senior tag
[link]
Hm. -
#00809728
törölt tag
válasz AAA-555 #21265 üzenetére
Hát igazából nem olcsó az igaz én inkább ugy írnám megnyugtatobb.
Mert garis.
Ha szerencséd van és kifogsz egy tényleg megkímélt használtautó akkor mákod van de ha nem akkor csak kőlthetsz rá rendesen.Elkezded és nem tudod abbahagyni...
Pár emberke átküldte az autója fotóit meg is nézegettem és kikérték a véleményemet fényezés terültén.Hát nem írtam vissza semmi rosszat de ha neki igy tetszik akkor felőllem használja.Az,hogy a festék már teljesen le van mattulva ill minden ellemében van hiba és az ő szemét nem sérti ill nem bánja....Anno sokat morfondiroztam subaru wrc használt ill lexus 220d használt.7misi környékén.
Aztán páran lebeszéltek róla legalább is a lexusról.Majd kiprobáltam egy subarut álom volt de sajna az én pénztárcámhoz az a fogyasztás sok volt. -
zeoos
tag
válasz AAA-555 #21259 üzenetére
Olajat akkor cserélek, amikor a szervíz mondja ... tudod erre van az a fránya szervízkönyv ... lehet csak velem történik így, de nekem minden ottlétem alkalmával megmondják, hogy mikor menjek vissza.
(Ja! És nem TESCO-s fűnyírógép olaj van benne 2000Ft/5lit.) ... bocsikaDe úgy látom Te ezt nem annyira vágod, csak valamiért ki vagy rám hegyezve és ezért próbálsz mindig és mindig visszavágni.
Figyuzz! Engem nem érdekel, hogy te miként éled az életedet, milyen közhelyekkel próbálod magadat megnyugtatni ... én már kinyilatkoztam és csak ismételni tudom magam: NEM KELL A HASZNÁLT ROM !
(lakást sem veszek nádfedeles, vájogházban és búboskemencével ... pedig biztosan jó ideológiát lehetne kitalálni, hogy valami hagyományőrző vagyok ... szeretem, ha nincs csőtörés, az ablakon nem húz be a cúg és nincs sok etnikum a környéken)"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
#00809728
törölt tag
válasz AAA-555 #21268 üzenetére
Hy Khelben vagy AAA-555
Én nem akarok senkivel sem ősszeveszni ill megvádolni azzal,hogy ő hazudozik itt a forumon.Ő tankolja a saját pénztárcájából vagy éppen anyukájáéból.Engem ez kb annyira érdekel mint "őreganyámat a salakmotorozás" ha azt írja Viszlát 4-evett az autója részben el is hiszem mert nekem is volt egy ilyen kis győngyszemem igaz 90km/h temponál 100km-en 4.5 evett.Nem kell mindenkiben a "kákát" keresni.Mire jó ,hogy egymás hsz-ét elolvasva egyből belekőtünk és visszapofázunk neki.
Az viszont bánt ha valaki kéri a segitségemet pld autófényezés ill poírozás ügyileg majd én szivesen írok is neki vissza egy rahedli dolgot mit ,hol mennyiért kap meg majd utána itt meghazuttól egy nyílványos forumon.
Nézzük már el egymásnak pár dolgot ne az legyen mikor tudok belekőtni.
-
Calogero
addikt
válasz Tomoty #21261 üzenetére
Nekem Astrám van igaz csak kis motorral, de nagyon megvagyok elégedve vele. a kötelező szervizen kívül meg pár extra berakásán kívül, szerelővel nem találkozott. 1.6-ból ha találsz akkor 115LE-s változatott válaszd. Fogyasztása elfogadható. Nekem belseje tetszik, nem túl csicsás, nem világít mint egy karácsonyfa, de ugye ahány ember annyi féle ízlés.
Az Astra mellett még a Honda Accord-ot ajánlanám, bár nekem nem kéne ilyen nagy motor a biztosítás miatt.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Hát nekem most lesz olajcserés az autóm 30.000km .Márkaszerviz felhívtam és megkérdeztem mi lenne ha én vinném az olajat.Lényeg bontatlan legyen és azoknak megfeleljen pld 505 normáknak mint a mostani olaj ami benne van.Azaz olajshop.hu majd mobil1 abból a 5-40w és fele annyiba kerül.Már meg is érkezett stb...Oljszürőt nem rendelek mert ilués bigyó társait nem szeretnék belerakni akkor inkább maradok a gyárinál.
Viszont meglepődtek a márkaszervizesek amikor mondtam nekik én előtte ii szeretném mostani egy kicsit a mocit természetesen nem vizzel hanem egy egyszerü 1990ft 5 litykos tescos olajjal.Kb 1perc átjáratás majd leneged az edényébe és majd jó lesz a másik olajperiodusnál is. -
zsoltee10
addikt
válasz #00809728 #21277 üzenetére
de nem azt akarod mondani, hogy egy modern nagy nyomású, erős dízellel 30000 kilit mentél egy olajjal, ugye? én 12-15ekm-enként cserélem, motoromban 12e helyett 6ekm után.
érdekes ez az autóvásárlás téma. A családban az a jellemző most már, hogy újan vesszük meg, és sokáig megtartjuk. Használtakkal rengeteget szívtunk, és inkább felvállalom én is az értkcsökkenést, de tudom, hogy megbízható, garanciális, nincs rejtett hibája, és addig tartom meg, amíg aránytalanul sokat nem kell majd költeni rá. Pl. a motorommal is így vagyok. Megvettem zsír újan, és eddig buktam az értékcsökkenésen kb 5-600eFt-ot, de nem érdekel. 1,5 év alatt a mociba tekertem 36000 kilit, ami baromi sok egy motornál. Ha mondjuk megvettem volna használtam 30000 kilivel valakitől, akkor fene tudja milyen állapotban lenne most. Rá kellene költeni egy csomót, stb. Magamtól meg merném venni ezt a motort 36000 kilivel, de mástól nem. Ennyi km alatt nagyon meg lehet ölni egy autót is, nemhogy motort. Autónál ugyanez. Vettünk egy Pug Boxert, 2,8HDi. Újan vettük, mert tudtuk, hogy sokáig akarjuk használni. Most 240000 kili van benne, és tudom, hogy a motorja patent, sosem volt kínozva, nem volt hajtva, 15ekm után mindig olajcsere, nem ilyen fasság 30ekm-es periodusok után. (aztán csodálkoznak emberek, hogy 250ekm után motor kuka).
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #21198 üzenetére
Ha céges lenne a kocsim..vagy a cég állná a benyát akkor nem.
Amugy ellenkező esetben igen egy 1.4es tdci fiesta mondjuk jó lenne.Vagy egy 320d.
De mivel ilyen eset nem áll fenn..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomoty
senior tag
válasz Calogero #21276 üzenetére
kb mennyit eszik? 1,6-os a tiéd?Valakinek dizel Alfája 1,9-es 2004 utáni? Vélemény, fogysztás, fenntartás?
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zeoos
tag
válasz AAA-555 #21275 üzenetére
AAA-555 !
Nem vitatkozom tovább, mert értetlen vagy. Nekem nincs minek utána olvasnom, teljesen tisztában vagyok a dolgaimmal. Amúgy pedig a kis trotyóm még így is luxus, mert a napi utaimat akár le is sétálhatnám
Nem tudom milyen jobb autóm lehetne olcsóbban, mert ebben a kategóriában ez igen is szuper árfekvésű, technikailag is kielégít, kényelmemet maximálisan kiszolgálja, a járulékos költségeknél többet szórok ki borravalóra egy akármilyen vendéglátóipari egységben.
Amúgy meg elmesélem, hogy hogyan vettem: 3 éve pont Valentin napra jelent meg és egy csomó újság cikkezett a Citroen-Toyota-Peugeot kooperációról. Képzeld! Megláttam a Peugeot képét és egyből beleszerettem. Pont leszartam, hogy mik a katalógusadatai ... felmértem az igényeimet, összeszámoltam a lehetőségeimet és döntöttem. Ennyi. Nem szaladgáltam köröket, nem morfondíroztam ... egyszerűen az akkori (és a mostani) hangulatomnak éppen megfelelt.
Pedig képzeld el, még csak meg sem tudták mutatni az autót, mert még nem is érkezett be az országba egy darab sem.
Kinek mi a jó és jobb? Erről az a véleményem, hogy ameddig jó érzéssel tölt el amikor ránézek, amíg mosolyogva ülök be és minden nap megelégedettséggel tölt el a használata, addig nekem tökéletesen megfelel.Amúgy az autócserélgetés hasonló nálam, mint a számítástechnika. Időnként mindig kell az új és új. Nem veszek használtat, garanciálisat veszek. És amíg elégedett vagyok, addig minden marad így. Viszont nem is olvastál még tőlem sehol semmi olyat, hogy jajj-jujj segítsetek mert ez, vagy az nem megy a gépemen ... nem tuningolok, nem vagyok ilyen kurva nagy okos ember. Egyszerűen amikor már itt az ideje, akkor jön az új gép és nem kell a haveroknak összerakni, nem kellenek a spéci tanácsok és a sufni prütykölés ... minden tökéletesen működik. Ez az élet lényege számomra, hogy ne az illúziót kergessem használt szarok felvásárlásával (nem vagyok ószeres), hanem minden működjön precízen, ha oda nyúlok ott legyen és elérjem, ha bekapcsolom üzemeljen és mindig csak addig nyújtózkodom, amig a takaróm ér.
Nekem a 107-es nem csak megfelel, de maximálisan meg is vagyok vele elégedve, a száguldozós-csajozós-menősködő korszakomból már réges régen kinőttem. Valószínüleg pár volt autóm bármelyikét szívesen elfogadtad volna. Amúgy is a mai világban már nagyon szupi autódnak kellene lennie, hogy mindenki megcsodálja és ne csak a szűk ismerősi körödben szerezz elismerést. Annak idején még lehetett vagánykodni egy jobb nyugati autóval, ma már azért több kell ahhoz, hogy kitűnjél a többi közül.
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
dragonfx
veterán
Winner>>nem szép dolog spiclinek lenni és khelbent feldobni 6 éves tag volt.én az ilyet is büntetném a moderátorok helyében, ez szigorúan privát vélemény de aki benéz és van 1 kis önérzete eléggé rombolja az ímídzset.
Tomoty>>Én nem mondok semmit, csak menj el nagyobb körre egy ilyennel és ha nem győzőtt meg a 6henger a feeling az erő akkor vegyél mást, tény egy 500assal feljebb kezdődnek ezek sőt lehet 1gurigával feljebb is van, de ezek még a ne lefojtott mocis 2.5ösök, bivaly autok, és mivle ci nagyban rajos auto így valszeg kevesett futottak mivel pénzes kézben voltak szervízelve is voltak...
1.6 16V bravo nem tom gyorsul 7 sec alatt 100ra több video is alátmásztja..de pl az uj bravo kínálatában nincs is 1.6os 16V szívó moci csak 1.4es 2 fajta turbos....1.4 turbo 150 ló>>na erről elhiszem a 7secet...egy jó turbonyomással és váltóval ha könnyű a kasztni.de majd a digofun Zoli minyá tolja a műszaki adatos részletes linkeket, mosmá engem is érdekel.
használt vs új>>lerágótt csont..az autó értéke kigurulsz vele már kevesebb másnap ennyi..szal 3-4 évente cserélni a legrosszabb ilyenkor buksz az ujhoz képest legtöbbet mert a gari ilyenkor bukik átlagban és ilyenkorra már kilométer is va benne netán törés/ek...szal ha van valakinek egy 4 éves kocsija ami megbízható csak a design flanc miatt örültség lecserélni hagyja még még1x ennyi ideig és örüljön neki...új kocsi nem feltétlen a hibátlanságot hozza magával.
Használtból ki lehet fogni jót még 10évesen is ami nem törött nem széthajtott tény keresni kell de ezért ember az ember hogy maga számára minőség/ár szempontjábóla legobb alternatívát megtalálja.Én sosem vennék új verdát.Attól függően nekem 16.at tapossa az autom nem biztos sok uj tulajjal cserélnék még akkor sem ha neki 5x többet ér a kocsija...mert mikor a szervízben bejelentik a mostani eléggé népszerű kuplung/váltó/ecu gonddal járó több 100e-s költséget...akkor kb a falba verném a fejem.ezért kellett nekem új??????de hogy en legyke ennyire rendi a pug 107 egy kockadoboz..áráért autot is lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
P4czy
csendes tag
-
zeoos
tag
válasz dragonfx #21286 üzenetére
EZ? lenne egy kockadoboz?
Az ára pedig? Hát igen, valóban nem kellett évekre eladósodnom (pont volt annyi itthon)
A kinek mi a jobb-ra pedig már az előbb már mondtam: nekem tökéletes![ Szerkesztve ]
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
dragonfx
veterán
ó te szegény pont volt ennyi itthon.
Én 108cal kevertem, de ez is félkocka
akkor ez a lényeg ettől másoknak lehet rossz/más véleménye ahogy enyémrőlis van sokaknak, de pont telibexarom kb ennyit számít"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
válasz zsoltee10 #21281 üzenetére
Nem kicsit leételmezted a dolgot.Most van benne 27650km ami szerintem Február elejére eléri a 30.000km.
Nos amikor megvettem akkor mondták ,hogy 4000-5000km között érdemes lecserélni az olajat de nem ajánlott.Azaz kinek a pap kinek a papné.Nos én lecseréletettem.
Viszont 15.000km-nél ismételten ill 30.000 majd 45.000 és igy tovább.Hát a mostás igazából ez egy diesel és sajna itt hamar ősszekoszolja az uj olajat mert sok-sok helyen ott tud maradni az a fárnya fekete koszos régi olaj.Ezzel azt előzőm meg beőntőm a tescos olajat majd kicsit megjáratom vele max alapjárat max 1percig.
Láttam én már hasonlot és aránylag értelmes dolognak is találtam... -
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #21286 üzenetére
Dragon..
nekem majd kiestek a szemeim hogy találtam egy olyan divat kocsit ami 23 éves létére nem volt törve, nem volt minden féle suhanc által tuningolva nem volt barmolva.
még a gyári termosztátot szedtem ki belő 1-2 hete..
nem kotyog nem rángat, nem füstöl van benne kompresszió, erő meg köhöm 3.-ba is kapar, ha az embernek olyan kedve van és nem roller kerék van rajta szar gumival.
gáz adásra nem tör ki, megy egyenesen vagy amerre a kormány áll, kicsit nyers elektronikát alig látott, viszont cserébe úgy veszi a gázt ahogy én akarom, 7l-s átlagot kilehet vele hozni főleg várossal... nekem ennél több nem kell esetleg még egy pár paci elférne benne de egyenlőre jó így is..
használt autó teljesen lutri
(új autót meg nem vennék (főleg első gen.-t nem), akár mennyire is szeretem az illatát, de valahogy nem, nem tartom ésszerű dolognak..)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #21292 üzenetére
VR6 golf vagy nem is tudom mit írtál multkor 7literrel városba?
lutri annak aki nem néz előtte szét és utána pár dolognak
De ha megteszed csomot nyersz néha még vesztesz is gondot.enyémbe gyári a generátor még multkor beraktam a címkét ami már leesett róla 16.év után...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #21290 üzenetére
Dragon de te ne vedd át más "buzis" beszolásait mert te nem voltál ilyen.Ha lehet ne fikázd le az ő autóját ő sem tett ilyent.
Khleben meg megérdemelten tették ki és ha nem tetszik szolj a modiknak ,hogy testvérieségből utána szeretnél menni.
Igazából nézd meg az utcsó hsz-it nem arról szolt a topik,hogy milyen autót vegyek hanem mindenkinek beszolok ,ugye?Minek jó az ha valaki valamit leírt akkor a másik egyből beszol vagy leszolja.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #21293 üzenetére
mi se néztük be ami baja volt az egyből látszott 1 hetes napi 1-2 órás melo volt vele jó magamnak.. meg pár ezer forint.. ennyi pénzért egy ilyet nem hagyhattam ki.
azzal még könnyebb mert elektormos befecsis (E-jettronic),VR6-ra a 7liter vegyes 1-2 nagyobb várossal meg egy két vissza kettő padlóval..
és nem compjuteres adat, 102km után ennyit lehetett rá tankolni..az enyém még régebbi még mechanikus befecsi-s szabályzás is csak annyi van benne hogy 7300-nál elzár benne a torló tárcsa és nem kap levegőt majd bengát..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #21296 üzenetére
no az én lábammal a jó öreg 16V nem eszik 7-8l közt vegyesbe(főleg városba..)
nálam inkább 12-13le és 3-as már csak egy nagyobb gáz fröcsőtt adok bár városban az is bőven elég...
én is elhiszem hogy PD-vel lehet csinálni kis fogyit mert tapasztaltam, nekem csak azt ne akarják bemagyarázni hogy egy rommá tuningoltal lehet... valamiből azt a minimális erőt is elő kell állítani.
de egy gyárival jó lábbal könnyedén
szvsz a 8-ba is belekötnek meg hát ez mechanikus befecsi ráadásul öreg kopot szar fosvágán.. nem egy Honda (Integra ne sértődj be )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Hát nem tudom...
Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- E-roller topik
- Milyen monitort vegyek?
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest