Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Beri

    addikt

    válasz biga #30484 üzenetére

    Te nem élvezed a vezetést, frusztrál téged az összes többi ember puszta jelenléte az úton.
    Ugyan már... Én vagyok a felsorolásból az, aki még a szlalomozást is élvezi. Amióta elég magas vagyok ahhoz, hogy ki tudjam nyomni a kuplungot, azóta legszivesebben egész nap nem engedném el a kormányt.

    Aki csak 100-al szeret haladni pályán az is megvette hozzá az e-matricát , kifizette az adót a benzinben, az áfában stb, mint te. Mindenkinek egyenló joga van használni azt a maga tempójában. Egy államnak pedig minden esetben feladata, hogy ezt a jogot biztosítsa mindenkinek. Ehhez társadalmi elvárás, hogy valamiféle szabályrendszert hozzon létre, hogy ez ne forduljon káoszba (az is egy szabály, hogy jobb oldalon hajtasz pl). Ezen szabályok létrehozásánál az egyik legfőbb szempontok a biztonság, a hatékonyság, manapság a környezetvédelem stb, A szabály létrehozásánál a határokat pedig statisztikai alapon ideális esetben is az átlaghoz, de inkább a legrosszabb esethez kell igazítani.
    Nem jog a vezetői engedély, hanem kiváltság. Sajnos nulla képzés után bárki kaphat egyet. Egyébként elég, ha visszaolvasol. Nem azzal van bajom, hogy valaki százzal megy, hanem azzal, hogy én nem mehetek 160-at, vagy ha a százzal állandó jelleggel belső sávban menő paraszt oktatni akar.

    Természetesen elhiszem azt is neked, hogy rád a fizika törvényei nem vonatkoznak (a kresz sebességre vonatkozó passzusai mellett), és pl neked 160-nál is akkora a fékutad, mint másnak (ugyan azon körülmények mellett) 130-nál. Illetve azt is bármikor elhiszem, hogy a reakcióidőd magasan az átlag embereké felett van.
    Garantálni tudom, hogy megállok 160-ról akkora úton, mint egy zsiguli 130-ról nullkilóméteresen, gyári állapotban. Még a +30kmh okozta reakcióidő miatti pluszt is beleszámíthatod. És nem, nem én vagyok superman, csak azóta tesznek féket az autókra.

    Jogodban áll egyébként bármikor javaslatot tenni az erre illetékes szerveknél, hogy szerinted ezek a szabályok elavultak és módosító javaslatokat is nyújthatsz be ezzel kapcsolatban.
    Mindketten tudjuk, hogy értelmetlen lenne.

    szakemberek (sajnos nem annyira kiválóak, mint te, ezek csak egyszerű közlekedési mérnökök, néhány talán csak 40 évnyi tapasztalattal a háta mögött, dehát nézd el nekik, nem lehet mindenki olyan zseniális, mint pl te)
    Ne személyeskedjünk, az nem ide való.

    Ha szerintük megvalósítható, akkor már csak a társadalom többi tagjának kell ezt elfogadnia és kész is, győztél! De addig a társadalom számára elfogadott szabályokat akkor is illik elfogadni, vagy ha ezt nem teszed, vállalnod kell a következményeit.
    Erről is mindketten tudjuk, hogy nem így működik.

    Lauda
    Mi lehet az oka annak, hogy ezeket az elveket sehol a vilagon nem rugjak fel?
    Németországban vannak korlátozás nélküli szakaszok az autópályákon. Tűzzel-vassal harcol ellene a júnió, mégis tartják magukat.
    Egyébként írtam már a miértről, "Lásd "te vagy az oka a globális felmelegedésnek", "te tehetsz az éhínségről", "te tehetsz a fajok pusztulásáról", stb.", "Csak egyszerűbb azt mondani, hogy a sebesség öl, mint azt, hogy a sebességhatárok nevetségesek és az egész csak demagógia."

    Ezek a sebesseghatarok boven elegendoek, talan azt mondanam, lakott teruleten kivul mehetne mondjuk 100-ig, a tobbi pont jo, elegge gyors es biztonsagos is egyben.
    Ha átmegy a főút a random falun, este 10 után ne legyen 50-es, pályára meg 160-at. Már csak ennyi hiányzik.

    [ Szerkesztve ]

    eladó Aromamizer RDTA V1

Új hozzászólás Aktív témák