Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lsc

    nagyúr

    válasz I_Am #9092 üzenetére

    Az első részét nem értem , a másodikra meg mondjuk visszaváltásnál azért kell emelned a motor fordulatszámát , hogy az adott sebességnél meg legyen a fordulatszám egyezés a két kapcsolódó fogaskerék között . Felkapcsolásnál azért nincs gond /legalább is akkora/ , mert a gázt visszaengeded , kiveszed üresbe, a ford.szám esik , és magasabb fokozathoz alacsonyabb motor fordulat tartozik , tehát ha finoman húzod sebességbe a megfelelő fordulaton "beesik" fokozatba /ha elkésel akkor meg finoman gázt kell adni /.
    Egyébként az egész sebességfüggő , aszinkron váltós visszaváltásnál sem mindegy , mekkora gázfröccsöt adsz , pl. 2-esbe 30-nál nagyobb gázfröccs kell mint 20-nál /.

    Amennyiben valaki próbálkozik , azt saját felelősségre tegye , meg lehet csinálni , viszont a váltót a rossz próbálkozások tönkretehetik :) .

    Az élet kegyetlen .

Új hozzászólás Aktív témák