- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz MPowerPH #9294 üzenetére
Még egy uccsó megjegyzés, aztán hagyom a témát.....
Cáfold meg amit írok ha tudod:
Függetlenül az alany vezetői kvalitásaitól (természetesen te és a BMW-d kivételt képeznek, itt csak normál földi halandókra gondolok) nagyobb sebesség mellett megnő a balesetek esélye, (és súlyossága) minden veszélyes szituációban.
....fent állításom nem jelenti azt, hogy kedves általánosításod értelmében én is tötymörögnék....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dokar
addikt
válasz Khelben #9301 üzenetére
ne röhögj ennyire, mert nem értesz hozzá.
áttétel és nyomatékgörbe függvénye az egész.
az én astrám is kevesebbet fogyaszt 100-110 között, mint 80-90 között. ja, ötödikben, ez fontos.
itt a fogyasztást természetesen nem időegység alatt elhasznált üzemanyag mennyiségre vonatkoztatom, hanem a megtett úttal arányosan.extra - SEXRay
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9305 üzenetére
Én is normál földi halando vagyok. De a kocsi műszaki állapota rendben van, azzal nem lehet gond. Ha meg fának megyek, az csak az én hibám, és mást valszeg nem veszélyeztetek vele. De én meg nem vagyok olyan marha, hogy fának menjek. Más dolog meg nem történhet, egyszerűen vezetés közben oda kell figyelni, és normálisan gondolkodni.
Max. az történhet, hogy megint önhibámon kívül belémjön valaki. De akkor ott a helyszínen kicsontozom.
És azt se fogom megcsinálni, hogy megyek szépen 90 -nel a kocsisorba, mert az a legveszélyesebb. Jön egy barom hátulról, aki nem tud normálisan előzni, és miután megelőz csattan a szembejövővel, mert baszik félrehúzódni. Na, akkor én se maradnék ki a balesetből, ami nem kellemes.
Erről részemről is ennyit.Don't Tread On Me
-
dokar
addikt
válasz MPowerPH #9306 üzenetére
De minél nagyobb a motor, annál jobb nagyobb sebesség mellett a fogyi, mert nem kell úgy erőlködnie.
De nem!
Ameddig adott fokozatban a nyomatékgörbe meredeksége nagyobb, mint a légellenállás növekedése, addig jó vagy. A metszéspontban van az ideális fordulatszám, ami természetesen az optimális sebességet meghatározza. Érted?
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9310 üzenetére
hagyjad itt mindenki 89nél féket nyom..aki 91nel megy az itt egyenlő az öngyilkossal, a vétlenek veszélyeztetőjével, egyutolsó bünős égetnivaló ember...
xarom le leveszema rendszámot és csumi ha majd megyke pályán..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9313 üzenetére
Csak az álszenteket nem szeretem... Még muterom is szokott gyorsan menni, pedig ő nem való autovezetésre. Ma is 110 -el, 120 -al ment a 6 -oson. És kocsisorban mentünk még így is. Ja, és egy túrabusz vezette a sort 110 -el. Persze mind a 10- en megelőztük.
Don't Tread On Me
-
stop
aktív tag
Bizonyos emberek azért hajtanak, gyorsan, vagy gyorsabban, mert sokan lassan hajtanak (vagy csak egyszerűen nem tudnak vezetni, de ez mindegy is)
ha már linkeket nézegetek:KRESZ:
"I. RÉSZ
A közlekedésben résztvevőkre vonatkozó általános rendelkezések3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon."talán ennyit a gyorshajtásról.....
ezen azért néhány(százezer) embernek el kellene, vagy érdemes lenne elgondolkodni - ami nem megy azt ne erőltessük
[ Szerkesztve ]
"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
_seth_
veterán
válasz parandroid #9184 üzenetére
Na igen, nem érdemes odaadni az autót senkinek sem, mondjuk eddig sem volt... de az lesz az érdekes amikor Bélabá "megveszi" (0 forintért őstermelőire és még 3 hónappal a "vásárlás" után kell csak törlesztenie) az új autója árát és ellopják nem elég, hogy életfogytig fizeti törlesztőrészleteket még a rendőrségtől is kap egy 300 ezres csekket és még a jogsiját is bevonják (persze nem is kell már neki autó nélkül)...
A befolyt összeg nem a rendőrséghez kerül hanem az államkasszába egyenesen ami nem azt mutatja, hogy az államnak nem kell a pénz sőt egy műsorban mondták is, hogy ezután éves szinten minimum 3x több lesz a bevétel az új rendszernek köszönhetően.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dabadab
titán
"A befolyt összeg nem a rendőrséghez kerül hanem az államkasszába egyenesen"
Ez eddig is igy volt.
"ezután éves szinten minimum 3x több lesz a bevétel az új rendszernek köszönhetően."
Mivel egyreszt nem lehet egyszeruen kijatszani, masreszt nottek a buntetesi tetelek is, mi a fenetol ne nonenek a bevetelek?
Egyebkent meg az biztos, hogy nem ettol fog helyrebilleni az allamhaztartas, tul kis tetel ez ahhoz.
DRM is theft
-
MPowerPH
félisten
"úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon."
Ebbe az is beletartozik, hogy ha valamilyen jármű 90 megengedetnél 70 -el megy, és a sok bírka béna ember felsorakozik mögötte úgy, hogy a követési távolságot semmibe veszik, de nem akarják megelőzni, csak mint a birkák tötymörögnek szorosan utánna. Aztán még nekik áll feljebb, ha egy auto előz, és be akar közéjük menni, de úgy kell könyörögni, hogy beengedjenek, mert úgy a hátuljában van az egyik a másiknak. Ez is ugyan olyan veszélyes dolog, mint a gyorshajtás. Az ilyen embereket is megkellene büntetni, mert indokolatlanul akadályoz egy másik autost a normális tovahaladásban. És a főutak ilyen konvojokkal vannak tele. Sok ember nem bírja idegekkel elviselni ez ilyen nemű bénaságot. Ebből vannak a bajok is, szóval itt mindkét oldalról vanak hunyók.
Amúgy félreértés ne essék, én is elítélem az olyannemű gyorshajtást, hogy főuton 200... Az már tényleg elmebeteg dolog. De az 130 az bőven belefér, az még nem olyan őrült nagy sebesség.Don't Tread On Me
-
Mr X
veterán
válasz MPowerPH #9319 üzenetére
Már ne is haragudj, de ez hülyeség. Ha megy egyik autó a másik után, az általa biztonságosnak tartott követési távolsággal, és te oda előzés után befurakszol, akkor nem ő vette semmibe a követési távolságot, hanem te, te ugrottál be az ő távjába, gyakorlatilag megsemmisítve a féktávját. Ha csak így tudsz visszamenni, meg sem lenne szabad kezdened az előzést.
-
geree@bl
aktív tag
"3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.""Ha 50es tábla van akkor az sztem elég indoknak kéne lennie, hogy 50el menjen mindenki.....
Ettől függetlenül, van hogy én is kicsit gyorsabban megyek, mert nem szeretnék feltartani senkit, van hogy én is sietek, és akkor nem szeretem, ha tötymörögnek előttem....
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
nagyúr
lakott területen kívül nem vagyok hajlandó betartani egy 40-es, 50-es, 60-as táblát sem. Ez elvi kérdés : városban betartom, országúton nem. Bekaphatják.
Tele van ilyen b..... táblákkal az egész ország, indokolatlanul.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
#00809728
törölt tag
válasz fokukac #9325 üzenetére
Igazad van nyomd neki.
Héten délelőttős voltam reggel 05:30körül a városban koricáltam és haladtam a munkahelyem felé.
50km helyett néha 60km/h is közelekedtem.
Kb 22 autó került el ugy 80km/h felett.
Majd jőtt a vasuti átjáró.Ugye tudtommal lasabban kell megközeliteni mint máskor.
Most pár autós zárovonalat sem kimélve megelőzőtt.Hát nem tudom de ők tuti nem halottak a szanciokról.Nincs velük bajom csak ha egyszer én játszok meg ilyeneket tuti FIZETNI fogok.
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #9326 üzenetére
akkor te is perkálni fogsz mert 30as vasuti sinen 60nal mentél....az téged ne vigasztaljon hogy ő 80nal emnynit fog..többetmint te
mondtam 70, 120, 150...ki jön aláírni...beadjuk
a hülye ember meg vagyonbiztonsággal megvan ez esetben is....20szal is lehet elütni valakit, meg 150ről is meg lehet állni vezető kérdése.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_seth_
veterán
válasz dabadab #9318 üzenetére
Persze, hogy nem ettől lesz itt is olyan életszínvonal mint "nyugaton" és valóban kis tétel de sok kicsi sokra megy...
-----
Az a poén, hogy amikor én gyorsan hajtok abból nincs semmi de amikor kanyar után főúton a busz a megállóból kifordul elém és szemből is jönnek már izzad a tenyerem és még csak nem is mentem gyorsan... vagy amikor tegnap is városban előttem elkezd parkolóból tolatni valaki persze engem észre sem vesz vagy nem is érdekli, hogy jövök és a szembe sávba kell átmennem a hülyéje miatt ahol történetesen szintén tolat ki alaki már egész kalandjátéknak tűnik ez a közlekedés persze őket senki sem fogja megbüntetni de ha én gyorsan megyek az üres főúton megvágnak. Előztem egy nőt a múlt héten, szabályosan indexet kitettem és amikor mellé érek mit látok??? Kiteszi az indexet és jön felém... na mondom ez is szép lesz... ha egy lomhább járművel vagyok lazán nekemjön így viszont egy vissza 3 padlóval sikeresen megelőztem pedig aznap nem is siettem...
Index: na igen nagyon okos találmány, kell is nagyon csak van aki nem használja... úgy vált előttem 4-5 alkalommal sávot, hogy a mobil ott a kezében de indexelni nem tud... jah ugyanaz a fickó csinált olyat, hogy jövök 90-el és kivágódik elém mellékútról és nem az, hogy megindulna, hogy ne tartson fel vagy ne rongyoljak bele a seggébe... nem, mobilozik és észre sem vett... a jó... k... an...... az ilyennek, tapostam is a féket rendesen persze ha nekimegyek hátulról meg rámfogják pedig nem tudok követési távolságot tartani ilyen esetben akármilyen ügyes is vagyok, egyedüli barátom az a fék az autómban szerencsére egészen jól fogIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
válasz dragonfx #9328 üzenetére
"20szal is lehet elütni valakit, meg 150ről is meg lehet állni vezető kérdése."
Te még mindig hülye vagy. Köszönjük, hogy tudattad velünk.
Tényleg, nincs kedved megoldani egy egyszerű fizikafeladatot? Számolj féktávolságot 20-tól 150-ig 10-esével, kalkulálj bele egy 1sec-es reakcióidőt is, tetszés szerint ábrázolhatod grafikonon. Ha sikerül a feladat, ígérem egy teljes hónapig nem szólok be. Jó munkát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
válasz parandroid #9330 üzenetére
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
"elkezd parkolóból tolatni valaki persze engem észre sem vesz vagy nem is érdekli, hogy jövök"
Khm, szabadjon megjegyeznem, hogy merőleges parkolásnál, mivel a sofőr az autó bal elejében ül, esélye sincs megnézni, hogy jön-e valaki. Főleg, ha egy nagyobb jármű áll mellette jobb oldalon. Ilyenkor két megoldás van:
a) Szerzel valakit, aki segít kiállni és mutatja, hogy jön-e valami - értelemszerűen nem mindig megvalósítható, bár ez a biztonságos megoldás.
b) Óvatosan kifarolsz, és bízol a többi autós türelmében, toleranciájában, és együttérzésében, hogy nemcsak hogy kiengednek, de nem jönnek beléd.Te melyik módszerrel szoktál kiállni? Vagy van esetleg más, jobb ötleted?
"és a szembe sávba kell átmennem a hülyéje miatt"
Amennyiben a megengedett legnagyobb sebesség betartásával közlekedsz (ami olyan helyeken, ahol merőleges parkolás van, szinte biztosan 50kmph, vagy még kevesebb), akkor nincs szükség szlalomozásra, hanem kényelmesen meg tudsz állni, és ki tudod engedni az illetőt, ha már kitette az autó fenekét. Persze ez hozzáállás és tolerancia kérdése is. Civilizáltabb helyeken mindenesetre ez így működik.
"Kiteszi az indexet és jön felém... na mondom ez is szép lesz... ha egy lomhább járművel vagyok lazán nekemjön így viszont egy vissza 3 padlóval sikeresen megelőztem"
További megjegyzés, hogy ilyen esetben egy kürtjelzés gyorsabb, emellett biztonságosabb megoldás is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
_seth_
veterán
válasz parandroid #9332 üzenetére
Egyértelműen b, ami nálam azt jelenti, hogy szépen lassan óvatosan indexelve is, hogy merre tolom a seggét hadd lássák azt is kitolatok nem úgy mint ezek tegnap ketten, betette hátremenetbe és semmi óvatosság meg ilyesmi, áh minek??? odalépett neki és már jött is kifelé, ha nem kerülöm ki akkor belemegyek olyan hirtelen jött ki mind a kettő, de nem tudom hova siettek ennyire (arról nem is beszélve, hogy mindkettő szabálytalanul parkolt mivel ott csak párhuzamosan lehetne fizetős parkolóban ezek meg kapubejáróba álltak be merőlegesen. Nem azokkal van bajom akik szépen ki tudnak tolatni és nem úgy mintha nem is jöhetne senki odalép neki és kint is van az út közepén, jó persze ez sem volt meglepő csak az volt új, hogy egyszerre csináltak ilyet 2 irányból is, ilyen még nem volt pedig csak a múlthéten 2 nap alatt mentem 800 kilométert és ha így haladok akkor nem évi 10e lesz hanem évi 28e az autómban... (3 hónap alatt mentem több mint 7000-et).
Visszatérve: még egy ember sem rossz megoldás ilyenkor de valóban nem mindig akad meg az olyan furcsa is persze hasznos, inkább nézzenek valakit amatőrnek mint, hogy balesetet okozzon, egyébként meg láttam már párhuzamos parkolásnál is olyat, hogy 2 emberes meló volt és olyat is, hogy szintén párhuzamos parkolás de olyan helyen ahol nem állt sehol senki azaz csak simán oda kellett kanyarodni mintha sávot váltana de 2 nőnek ez legalább 5 perces meló volt mire megállt a padka mellett de összehozták. Én egyébként inkább betolom a seggét ilyenkor és úgy könnyebb indulni persze így is messze vagyok az autóm elejétől de csak jobb így, nem mondom amikor megvettem az autóm én is inkább az elejét totlam be mert az gyorsabb és egyszerűbbnek tűnt mint tolatni de az már régen volt
Alapvetően elengedek én bárkit aki partner ebben azaz tudom, hogy mit szeretne de nagyon sokan valóban úgy közlekednek mintha egy üres városban lennének ahol csak ők vannak az úton, velük van csak gond. Lassan már a románok is megtanulnak pedig vezetni... mármint nem a mercis, bmw-s-re gondolok hanem az öreg daciasokra akik debrecenben szép számmal előfordulnak... tegnap fél pályás útlezárásnál (cora parkoló város felőli beájrata a híd alatt) villogok neki, hogy jöjjön, visszavillog nem jön, megindulok indul ő is... fék, mutatom neki kézzel, hogy na akkor gyere... integet vissza... jó akkor megyek amint megindulok indul ő is... fék megint na ekkor már mutogattam, villogtam neki, hogy ugyan jöjjön már Végül megköszönte a kis játékunkat (öreg dacia, zöld színben szokásos 5 fővel és csomagokkal). Van ilyen is, bár ez inkább mókás volt (az már más kérdés, hogy onnan 30 méterre is le van zárva az út fele de azok a barmok akik kitetté a terelő kordont eltaláták azt a megfelelő magassákot aminél a kordon mögé állva nem látom, hogy jönnek-e szemből és, hogy mikor mehetek én... barátnőm sem látott semmit a jobb1-ről (emelkedő is még az a rész szal tökéletes nagyon), na itt csak az játszik, hogy amikor úgy érzi az ember, hogy na most megyek óvatosan el kell indulni és bízni abban, hogy szemből nem tép senki 80-al de még 50-el sem a körforgalomból kikanyarodva De jöttek szemből és elengedtek
Szerk: még 50-el sem mentem, de nem óvatosan tolattak ki elém, hanem úgy mint aki rohan, mindenféle index nélkül és persze nem is úgy ahogy ott az ember várná az autókat, de hát aki ismeri azt az utcát debrecenben ezen meg sem lepődik... csoda, hogy nincs minden napra egy baleset vagyis annyi akad is
Kürt, régen dudáltam főúton is de sokszor azt vettem észre, hogy észre sem veszik, a fénykürt hasznosabb sokkal de itt nem volt lehetőségem rá és a legroszabb amikor látom, hogy mellette vagyok és ő csak és kizárólag néz egyenesen előre... se jobbra se balra csak maga elé, lehet a kürtöt meghallotta volna lehet éppeb zenét hallgatott és nem ezt már nem tudom, de majd dudálok is ilyenkor (régen sokat dudáltam mostanában... azt sem tudom mikor dudáltam utóljára, már nem dudálok rá minden autósra mint anno ha megérdemli sem).
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Mr X
veterán
-
NoLF
addikt
nagyjából sejtem hogy hol történhetett a kecskeméti eset, hát ott tényleg képtelenség 50el közlekedni, kínszenvedés, de a 134 azért tényleg durva... én 60-70el szoktam ott menni, de azt is szenvedő pofával. viszont ott már vagy 5 éve iszonyat sűrűn van trafi, nagyon oda kell figyelni. persze mentem már én is 140et ott, nagyon jó gyorsuló szakasz, versenyeztünk párat régen, hajnalban mikor arra a madár se jár
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nagyúr
-
ABE
őstag
válasz Khelben #9302 üzenetére
A kérdésem lényege az volt, hogy egy olyan "út", ami se térképen, se rendezési terven nem szerepel, tehát hivatalosan nem is létezik, azzal mi a helyzet? Tehát egy önkényesen kialakított csapásvonallal mi a helyzet? Ha kihelyez a közútkezelő korlátozó táblát, de valaki utána kialakít engedély nélkül egy becsatlakozó nyomvonalat, az is földútnak minősül, és feloldja a korlátozást?
-
nagyúr
válasz dabadab #9345 üzenetére
számomra is rejtély, hogy miért vonatkozik a 30-as illetve 40-es korlátozás a két hármas keresztes tábla közötti terület teljes egészére (cirka 200 méter), pláne, miután elhagytuk a vasúti átkelőt....
a másik amit nagyon bírok, azok a használaton kívüli iparvágányok, amik csak úgy ott állnak évtizedek óta, és egy vonat sem ment rajtuk, sőt, van ahol nincs is kezdete és folytatása a sínnek, csak 10 méter van meg belőle, nade a vasúti kereszteződés tábla, az kint van. Ilyenből is rengeteg van.
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest