Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Potzee

    addikt

    válasz Mercutio_ #63106 üzenetére

    Pontosan :K
    A jelenlegi jogszabályok szerint a forgalmazó 1 évet köteles vállalni (de megteheti, hogy saját kontójára hosszabb garanciaidőt vállal) Amennyiben a gyártó 2 vagy több év garanciát vállal elég feltüntetnie a termék csomagolásán, weboldalon, stb. Ezen garancia érvényesítéséhez is természetesen kell igazolni a vásárlás tényét (számla, blokk, dátumozott gar. jegy, stb.) továbbá a gyártó egyéb aktusokhoz is kötheti pl. a termék regisztrációja a gyártói weboldalon.
    A forgalmazó által kötelezően vállalt garanciaidő lejártát követően a vásárló már csak a gyártóval áll kapcsolatban. Garanciális meghibásodás esetén a - tudomásom szerint - postaköltség a vevőt terheli. A garanciális probléma felmerülését követően, a gyártóval történt egyeztetést követően a termék javítását általában a gyártóval szerződésben álló garanciális szerviz végzi (rendszerint országhatáron belül, de természetesen vannak kivételek)

    PICO PSU - passzív hűtés - 0dB

Új hozzászólás Aktív témák