- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Villa7
tag
válasz WasabiTrsr #6796 üzenetére
Vehető, az extrásokba már minden földi jó van. Automata is megbízható.
Nyilván egy 10 éves, 200ezret futott kocsinál már bármi előjöhet.. -
addikt
válasz WasabiTrsr #6796 üzenetére
Teljesen rendben vannak. Nekünk van egy 2014-es, a legnagyobb kiadás egy váltószerviz volt rajta, de az is csak azért, mert a hülye osztrák nyugdíjas a hegyekben széttolta.
Azon kívül csak fékbetétet meg akkut cseréltünk az olaj+szűrők mellett 180000 km alatt. -
tobias88888
őstag
válasz WasabiTrsr #6796 üzenetére
Inkább 2.0-ás motorral ajánlott, az elvileg megbízhatóbb (plusz nyomatékban a 120L 4000ig ugyan az mint a 165L). Az új mazda már nem rozsdásodik jobban mint bármi más.
Nekem egy 2017es 2.0-a van augusztus óta 150e km. Féket teljesen cserélni kellett, mert kint állt 6 hónapot a kereskedésben, de ezen kívül semmi azóta se. Aksi feltöltött és az I-Stop is egyből ment. Pályán amúgy 130-140nél 7.0 körül eszik, nem a legjobb.
Ismertebb problémák:
- Tükör meg tud halni, főleg ha kocsimosás után nyitod csukod
- Váltó olajat elvileg 240e km után kellene cserélni, valójában érdemesebb ezt felezni a fórum alapján, mert sokkal jobb lesz a váltás (nálam is 1-2 néha akad)
- Kulcsnélküli nyitás katasztrófa
- HUD hajlamos repedni, de a kép nem megy el csak nem érzékeli az érintést (amit közlekedve nem használ az ember amúgy sem)
- Festés kifejezetten utálja a savat, jobban mint más kocsiknál
- Bose hangszórókat szídják (max rádiót hallgatok, nekem mindegy)Alap felszereltséget itt éred el (másold le mert majd törlöm): [link]
"Ezekben van tavolsagkoveto tempomat?" - Revolution Top-ban van csak, sima van a többiben (kivéve emotion)Az hogy milyen felszereltségű a kocsi, azt már nehezebb megállapítani. Sok volt a kérhető extra, így kb minden második kiírás rossz. Láttam már Revolution-t Challenge-ként feltéve, de most is van fent két "revolution top" ami max attraction. Szóval:
- Ha a műszerfalon középen fordulatszámmérő van (+ persze head-up display) -> Revolution, Revolution Top
- Ha a műszerfalon középen sebességmérő van -> Emotion, Challenge, Attraction
- Fényszóró állító tekerő bal oldalt -> Halogén -> Emotion, Challenge
- Ülésfűtés gomb középen -> Attraction, Revolution, Revolution Top (bár kérhető extra)
- Nincs Head Unit -> EmotionRevolution Top-ot a Revolution-tól nem tudom hogy különbözteted meg a hirdetésben (bőr kárpit kérhető extra, az nem segít).
Tolatókamerát, Android Auto / Carplay-t pár ezer forintból bele lehet amúgy tenni 1-1 óra alatt, ha van Head Unit. Visszakeresve találsz linkeket is. Emotion-t semmiképpen nem vennék ez miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest