- RAM topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #184107 üzenetére
Köszi akkor lehet futok vele egy kört, most várok egy hete egy visszahívást egy helyről azt még jövő héten megcsörrentem. Az autouvegek.hu-t néztem, haver Focusan ők cserélték de vissza kellett vinnie mert beázott a csere után. Szélvédő újra kivés-betesz. Másodjára sikerült rendesen megcsinálnuk. A másik az itt egy helyi kisiparos de annak sem siekrült elsőre jó munkát végeznie.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Qtya123 #187367 üzenetére
2.0 biturbo dízel, 214 ló, 10-es automata, és 170 a vége elvileg [link] (chip, gumi méret módosíthatja azért jelentős mértékben). Mondjuk a a spirálrugó hátul az tetszik, csak a nagyobb motort hiányolom kicsit. A következő generáció viszont elvileg 3.0 V6 kályhát is kap majd, nameg plug-in hibridet.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Qtya123 #187367 üzenetére
Ranger Raptor vagy F150 Raptor? Mert utóbbi 3.5 V6 @ 450 Le (a sima is valahol 370 körül van), utóbbi batár nagy dög, a twingo szerintem "átférne" a hasa alatt. Viszont az áttételezés miatt az sem lesz egy pályabajnok, nem arra tervezték.
Ha lehetne Shelby, és ez a vonal, akkor egy Shelby F-150 Supersnake nekem bejönne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz Qtya123 #193948 üzenetére
Csatlakozom a többiekhez, elképzelni sem tudom, hogy rendesen autózzak öv nélkül. Még amikor 2 percre a boltba ugrom el is bekötöm, mert úgy állítottam be a Fókát, hogy azonnal sípoljon plusz lelövi a rádiót is (kis cseles). Kényelmetlen érzés is, és tuti akkor jön arra a yard, és jól megszekszuál
Utas sem utazik öv nélkül, vagy sétál...
Ez a saját testi épség duma pont olyan, mint a dohányzó kifogása, hogy de az ő tüdeje. Ja, aztán a mi adónkból fekszik évekig a Jáhn Ferencben vastüdőn... Vagy kómásan mert kifejelte a szélvédőt...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Qtya123 #193958 üzenetére
Szörnyű belegondolnom, hogy mikor gyerek voltam a szülők engedték, hogy hátul a két ülés között nézzek ki előre, öv nélkül (persze városban csak de az is elég). Egyszerűen nem gondoltak még bele, hogy mi történhetett volna. Ma már nem engedném meg... De szerintem ők se.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Qtya123 #193969 üzenetére
A héten hoztam el peremfelújítás után egy felnit, nagyon ajánlom a DeWheels-t [link], igaz a halál túlsó végén van, az M3 kivezető környékén.
Görgőzéssel jó tapasztalatom van még Budakalászon a Centrum Guminál (ez talán még messzebb van), ill. a XI. kerületben a Budaörsi út mellett, kb. a Harley Davidson mögött.Görgőzni, felújítani csak leszerelt gumiabroncsal lehet, azaz számolj mellé gumiszerelési díjat is, szvsz új gumik vásárlásakor érdemes nekiállni.
A görgőzés megvárható, pár perces munka, ez sajnos nem tükröződik az árában (mérettől függően ~ 6-7-8 e. Ft).
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Qtya123 #194061 üzenetére
Nyilván nem arra számítok, hogy egy tizenéves autóra nulla pénzt kell majd költeni, és fél-1 millát bármikor rá lehet locsolni ezekre is, főleg kezdetben, csak ne rendszeresen Bódéval viszont lehet foglalkozni ha nem elhanyagoltan, szétrohadtan veszem, csak a motor, váltó ne legyen betegágy, amibe folyamatosan a pénzt kell locsolni, és lerohad az út szélén, mert arra háklis vagyok
Chrysler onnan jött, hogy haverom munkatársa jó lakmuszpapírja hogy mik váltak be nála, és mik nagyon nem. Meglepő módon Grand csirkében levő hemi nagyon jól teljesített nála, nyilván szervizben mindent megadott neki, de rendszeresen használta, még tengerre is járt vele, rengeteg métert beletett, és soha semmi gondja nem volt vele, és ahogy olvasom mások sem panaszkodnak rájuk, ellenben pl. a w211 E500-as mercivel, amivel akármit csinált orrán száján dőlt az olaj mindig.
Ezért szimpatikus a Chrysler is (meg mert már két Voyagerem is volt ebből a korból, amik elég jól beváltak), na de biztosan nem olyan precízre hangolt műszer mint a GS430, épp tegnap néztem újra meg a kopasz videóját, amit linkeltél, neki is nagyon tetszik
Haverom IS200-a is szuper jó autó, de neki is már kellett foglalkozni a rohadással, nagyjából azért tudom mostmár, hogy mit érdemes nézni, szóval köszi, tényleg
-
veterán
válasz Qtya123 #194120 üzenetére
Szerintem a nagy társaságokban megbíznak a fogyasztók, nem kell publikálniuk független teszt-eredményeket.
Az Auchan üzemanyagok esetén - számomra - a modern motorok megkívánta adalékok megléte vagy hiánya a kérdés. Ha biztosra vehetnénk, hogy tartalmazzák, akkor teljes nyugalommal tankolnám rendszeresen, erről viszont nem szól a vizsgálat.
(Inkább visszaálltam Shell / MOL-ra.) -
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #194127 üzenetére
Az alapbenzinjuk nem lenne jobb mint az Auchan-e, az adalekok amiktol igazan korszeru lesz a benzin de az meg feltve orzott titok. Szoval ha kitennek csak a konkurencia malmara hajtanak a vizet. Kitankolna puruttya OMV/Shell benyot ha azt latna, hogy nem jobb mint az Auchan? Persze adalekok nelkul, mert az ugye titkos. Rengeteg fejlesztes/ido/penz all benne, persze hogy titkos a receptura.
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz Qtya123 #196659 üzenetére
A Textarról én is azt olvasom, hogy nem vmi jó. A TRW mellett a Zimmermannt dicsérik, mint jó áron jó minőséget képviselő márkát.
Nekem most elől Zimmermann, hátul TRW tárcsa+betét kombó van. Az első (Zimmermann) szép felületet adva kopik, kb. mint a gyári VW tárcsa. A hátsó kevésbé szép, bár OK - nem rozsdás, egyenletes, a kopási "szálak" kevésbe finomak a Zimmerhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Qtya123 #196659 üzenetére
Textar eredendően nem rossz, de itt is van sokféle (én főként betétet választok tőlük)
-alap tárcsa, alap acéllal, sima felülette
-Bevonatolt tárcsa, magas széntartamú acéllal
-plusz marás
-plusz fúrás
-és vagy kompozit acél/alu (már a polgári autókhoz akadnak)
-stb, ezek már erős/sport járművekre valókUtcai (ezek alatt és felett is van):
Csak az EBCnél van 4-5 szint tárcsákból. Betétekből is 3-9 szint szokott lenni (utcára polgári autókra 1-3-ig teljesen jók).
Bringákhoz, motorokhoz képest vicc (technikailag, egyszerűségben) ami a személyautókon van. Igaz, arányosan olcsóbb is.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zizmand
aktív tag
válasz Qtya123 #196698 üzenetére
Én úgy tudom szakszerűen felrakáskor 0.05 mm tűrésen belül lehet a tárcsa ütése, amit szemre egyáltalán nem látni, csak órával.
"Bármilyen tárcsa hullámos lesz, ha szarul van szerelve!
Elég egy vastagabb festék réteg belül a tárcsában, elég egy század mm vastag kosz, retek. Mivel a betét és a tárcsa között nincs hézag, tehát állandóan súrlódik, így ha a tárcsa úgy van felrakva hogy üt, (tűrés 0,05 század! mm) akkor ahol kitér oldalra ott a betét jobban koptatja mint a többi ponton! És máris kész a hullámos tárcsa ..."[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #196698 üzenetére
Ha a minőségellenőrzés laza akkor igen (állítólag a Brembot pl szeretik hamisítani, aztán lehet ez is csak urban legend mint a hamis Castrol). Azért szokás rámérni felszerelés előtt mert ha már fent van és úgy derül ki akkor senki sem mossa le róla(d), hogy nem gyári hibás hanem el lett fékezve.
Amúgy szerintem is dobd le és vegyél másikat ha nem olyan drága. Az a baj, hogy ami egyszer már hősokkot kapott azt nagyon könnyű újra elfékezni. Na most kiköszörülik a tárcsát, nyomsz egy-két komolyabb fékezést és újra ugyanolyan szar lesz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zizmand
aktív tag
válasz Qtya123 #196704 üzenetére
Szerintem is érdemesebb az új tárcsát választani. Felrakásnál lehet könnyen elcseszni, ha nincs tűrésen belül a tárcsa ütése.
Én is a múlt héten raktam fel egy komplett Bosch tárcsát-betétet óra nélkül és teljesen jó lett, nem üt/remeg. (Az eladó adta autóhoz tárcsákat és a betéteket, ezért lett Bosch.)
[kép][ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz Qtya123 #196772 üzenetére
Érdekes egyébként, nekem nem tudom milyen fék van fent (valszeg' gyári, mert márkaszervizbe hordta az első és másosik tulaj is, valahol tuti megvan a számlán mikor cserélték) és kapott már tőlem pár vészfékezést elém kiforduló/átsoroló autók miatt, de nem ráz, nem lett hullámos. Viszont elkopott, vállas, úgyhogy kövi projekt - gumi ugye már pipa - a fékek. Még dilemmában vagyok a full EBC szett (fúrt és mart tárcsák plusz yellowstuff) és az Ate Ceramic közt, de még ebben a hónapban meg akarom rendelni valamelyiket. Aztán keresnem kell szervizt ahol normálisan, indikátorórával felrakják. Győr közelében erre tipp esetleg?
Gumi téma: tavaly nyárra még én is fent hagytam az akkor 9 éves gumit, lerúgni. Melegben még tapadt, esőben félgázra is ment keresztbe egyenes úton. Tudtam, úgy is közlekedtem vele, az elsők viszont három éves jól tapadó gumik voltak így a féktávom rendben volt. Ha nem életveszélyes már a komplett szett, én is fent hagynám és elhasználnám, viszont nem emberkednék vele. Leszámítva a keresztbe közlekedést, mert ugye a sz.r gumi pótolja a hiányzó lóerőket
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #197173 üzenetére
Egyszer el kell vesziteni, utana mar jobban megy
mondjuk lekopogom, eddig a 12 eves aktiv palyafutast megusztam 3-4 gyorshajtasival* meg 3 helyszini barkochbaval (tudja miert allitottam meg?).
* meg egyszer asszonyt vittem a repterre, pocsoltek az ulloin 40-nel, vissza 2-be, frutti, mire kiertem a kulsobe, mar 90+ volt es integethettem a traffinak, ott elegge idegbe jottem, de visszafele odamentem hozza es megkertem nezzuk vissza, keszult-e sztarfoto, de szerencsere nem. Akkor nagyon halas voltam az olasz dizajnereknek, hogy az alfan bal oldalt van a rendszam az amugy is ek alaku orron
Új hozzászólás Aktív témák
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen