- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Skillet #64580 üzenetére
Kis pontosítás, 16.45 és 17:00 között tudnék/tudnánk odaérni. Viszont ez már biztosabb. Mondjuk nem ismerem a Dunaparty-t, de múltkor elgurultam arrafelé. Ha jó, akkor részemről elnézhetünk oda is (lángosuk is van ), legalább meglesz a havi vesekőkezelésem is azon az úton.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #64685 üzenetére
OT vizsgára készül a Jumper?
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #64699 üzenetére
Asszem ennél a helynél maradtunk.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #64703 üzenetére
A szokásos 18:00-tól. Ha meg előtte odaérünk (?odaérek?), akkor a Duna part a linkelt helyen.
Kövesd a kék vonalat!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
(#64705) Qru: Na, akkor egy hét sem kellett hozzá, hogy felleljétek. Azon gondolkoztam, de úgy voltam vele, hogy inkább beleírom, ne a helyszínen legyen esetleges "felháborodás". De akkor sikerült értelmesen megírnom a leírást Szerinted? Egyelőre mondjuk nem nagy az érdeklődés, de nem is bánom jelenleg, elautózgatok vele azért, nem rossz gép.
(#64706) focvis: Bocsi, jogos, egyszerűbb lett volna a térkép elsőre.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #64715 üzenetére
Vagy turbó benzinest, vagy nem csaló dízelt.
Nem mindenáron akarom eladni. Csak akkor, ha tudok "értelmesen" váltani. Jó a Civic, de hosszabb pályázásnál nem a legkellemesebb a hangélmény, ami van benne. Jelenleg meg esélyes, hogy lesz majd ilyenből több...
(#64716) tboldi: Köszi a tippeket. Motorteret elfelejtettem képelni, de gondoltam, hogy nem olyan fontos egy hirdetést nézőnek, élőben úgyis többet lát (ezek szerint tévedtem). A kutyát meg nem akartam kioperálni, még egyelőre használom a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #64721 üzenetére
Motorzaj nálam ingerküszöb környékén van, szélzaj szerintem nem zavaró (vagy nem hallható), gördülési zaj viszont -véleményem szerint- nagyon bejön az utastérbe. Főleg érdes burkolaton és/vagy esőben. Meg a környezet zaja is relatív jól hallható bent. Persze minden csak az én fülem érzékenységétől is függ, az 1.8-as Zafiránál egyértelműen jobb 50 km/h felett, mivel a motorja jóval csendesebb a Civicnek.
Update: Motor is hangos egy CR TDI-hez képest, de az pályán nem 3500-at forog. Ahogy olvasom, ez nem rendellenes, más UFO-s is panaszkodik erre. Viszont országúton és városban is kellemes (jobb útburkolaton).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk személy szerint, 0W20-nál nem csodálkozok ezen...
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #64807 üzenetére
+1 Oracle DBMS-nél ilyen téren soha nem találkoztam problémával.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz kovacsroli #64970 üzenetére
Nem próbáltad az első recsegés próbálkozás után végigkapcsolni benyomott kuplung mellett a váltókart? Pl. télen én még motorindítás előtt meg szoktam járatni a váltókart minden fokozatban benyomott kuplunggal.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz kovacsroli #64976 üzenetére
Milyen kocsi?Ford Fiesta 2003, ha jól látom. Valami kis tartályt keresnék a motortérben. Szerintem előfordulhat, hogy a fékkel közös kiegyenlítő tartályt használ a kuplung rendszere is.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #65068 üzenetére
4 óráról tudok én is, de mondjuk célszerű nem péntek 16:10-kor indítani az utalást.
-
-
BigBlackDog
veterán
Jó lesz az, csak uszítsd rá Szentet! Pöppet koszosnak tűnik így képről.
(#65081) [vilike]: Egyet értek, mindennapi használatnál azért a megbízhatóság is szempont kell legyen. Egy ilyen idős vasnál meg -véleményem szerint- ez már nem annyira egyértelmű dolog, feltéve, ha nem volt az utolsó csavarig felújítva.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Na igen, a belső tér mérete az kategória első szerintem is. Elől is legalább egy fél kategóriával szélesebb-hosszabb a hely és hátul is van bőven lábtér, ugyan kicsit bunkeres. Csomagtartó meg megint csak meglepi volt számomra a külső méretek, forma vizsgálata után.
Nem tudom hogy vagy vele, én is szoktam forgatni azért, csak valahogy sokszor azt érzem, hogy a mellettem lévő vezetőkből valamiféle récsingre való késztetést hoz ki a Civic hangja. Aztán mikor 55 környékén lehagynak szerintem rájönnek, hogy nem versenyezni akartam.Mondjuk országúton nem tudom mennyit zabál egy 1.4 TSI DSG-vel, de ott a Kuvik (is) eléggé jól áll, szerintem 80-90% országutas használhat mellett 6.8-6.5 alá be lehetne vinni a fogyasztást. Nagyrészt városi használat mellett meg 8-8.5 l/100 km-es értéket becsülök.
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Nem kell márkaszervizbe vinned feltétlen tudomásom szerint (meg aztán nem feltétlen kétszerese a márkaszerviz ára egy márkafüggetlen szerviz árához képest). Ugyan nem sok, de van néhány 4 év körüli Astra 3.5M Huf felett. Persze kérdés, hogy mennyiért mennek el.
(#65366) focvis: Mindenképpen újautót akarsz csinálni belőle? Ápold és szeresd, az állapota úgysem fog azért sokat romlani.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Az állapot a lényeg, ebben egyet értünk. Viszont, legalábbis szerintem, egy 13-15 év feletti autónál egyre több olyan dolog elkezd elöregedni, cserére szorulni, ami azért nem feltétlen az egyszerű kopó-fogyó alkatrész (pl. gumitömítések, gumicsövek). Na de ez csak a saját véleményem, láttam már szép állapotú 20-30 éves jószágot is, csak mondjuk szerintem egy olyan több időt tölt szervizelés alatt, mint egy 3-4 éves, vagy új autó.
(#65376) Skillet: Ha 20 éves, akkor már közveszélyes vagy vele!
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz szentkuti11 #65571 üzenetére
Mindenféle negatív előítélet nélkül, sőt igazából nem is Neked válaszolva, amit én gondolok;
valahogy ez a TC tök jó kisszakmaiautós portál. Sok cikk, írás. Számomra mondjuk inkább a személyes beszámolók az érdekesek, magukkal ragadó tartalmak (pl. Foltos története, stb.). Van az internetes felületük, azon keresztül mutatnak egy képet az embernek. De valahogy csomó olyan véleménybe belebotlok, hogy más csatornákon azért nem ennyire rózsaszín köd árad. Végül is elég sokan olvassák őket, meg tudnak mozgatni tömegeket. Jó és rossz értelemben is. Lehet, hogyí beeeeeeis könyvjelzőzöm az oldalukat. -
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #65598 üzenetére
Ez teljesen korrektnek hangzik. Vannak szabályok, elmondja előre, tudod mire lehet számítani. Kérdés, hogy a gyakorlatban hogyan zajlott volna.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Buster17 #65634 üzenetére
Asszem talán ez lesz az, amit keresel (bár itt csak postai kiküldésről írnak).
UPDATE: Nem ment véletlen a spam mappába a levél?
(#65637) molnarpeter: Email címmel regisztráltam, éves utalásos fizetési módot választottam, eddig nem volt gond nálam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
A típus véleményem szerint nem rossz választás, az 1.4-es motor kell azért bele, ahogy másoktól hallom. Az autóvásárlásos, vagy a Hondás topikban talán találsz több infót is. Továbbá ajánlom ezt a -szerintem- hasznos irományt, illetve írtam a saját tapasztalataimról is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #65783 üzenetére
Én mondjuk annak örülnék, ha bevezetnének valami időfüggő sebességkorlátozást az M1-M7 közös szakaszán. Igaz, csak Egér útig használom, de jó lenne szerintem, ha 21-22 óra után nem 100-as lenne a korlát egészen az M1-M7 elágazásig. Ráadásul nem egyszer a középső sávba már Budaörs előtt behelyezkedik az Érd felé menő lassújármű, így általában két sáv is 90-es tempóval halad. A belsőben meg jönnek a 120-140-es huszárok. Mondjuk csúcsidőben meg el tudnék képzelni akár 80-90 km/h-s sebességkorlátot is, legalább könnyítené a felhajtóknál történő besorolásokat a tömegben.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz freelanced #65798 üzenetére
Személyautóval?
-
BigBlackDog
veterán
válasz freelanced #65805 üzenetére
Akkor csak az autópályák/autóutak fizetősek, ha jól tudom, szóval egy 10 napos matricával megúszod. Jaffa75 által írt útvonalat választanám én is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen