- Milyen RAM-ot vegyek?
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi haladó szinten
- SSD kibeszélő
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz EQMontoya #31158 üzenetére
Linket még1x légyszives... Ha FM-miniadóról van szó, akkor kösz, inkább nem. Nekem van, és egyrészt állandóan csatornát kell váltogatni hosszabb út során - lévén változnak a rádióadók - másrészt még jó átvitel esetén se túl jó a hangminőség.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #31320 üzenetére
Mert mi a baj a Laufenn-nel...? Hankook budge gumija, egyébként igen csak nem várt kiadás volt az új nyári szett... A retkes napper hulladék 20éves gumikat adott, 4-ből 3 más márka, szal bement vmi gumishoz azt pár ezerért vett egy selejt garnitúrát, hogy drágábban tudja eladni a kocsit... Persze én vtam a hülye (vagy inkább naiv), hogy nem néztem meg őket...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #31661 üzenetére
személyautóban nem tartom ennyire gáznak a helyzetet náluk, sőt, de azért ott is volt egy csúnya mélyrepülés 90-től 2005-ig kb főleg rozsda tekintetében, a motorokat olyan nagyon nem sikerült elcseszni akkor se.
amúgy ha egy kocsiról lenne szó, azt mondanám van ilyen, beszopta, buksisimi. de az, hogy egyértelműen általános problémáról van szó és a gyár így lepöcköl mindenkit, az vérciki. és akkor ez még csak a rozsda, ott vannak a 200ezrenként cserére szoruló motorok... vicc, csak a rosszabbik fajtából.
prémium trióban szerintem is a merci a legjobb, bmw-ben néhol nagyon tróger anyagokat használnak eleve, audik pedig nagyon fáradnak az idő múlásával. -
Declare
őstag
válasz EQMontoya #31661 üzenetére
Azert ez csak akkor relevans, ha ugyan az az ember, ugyan olyan körülmenyek között tete bele a km eket szerintem.
Multkor nezegettem mennyiert mennek hasonlo astrak, mint ami nekem van...hat megdöbbentö mik vannak....egy csomo olyan lerugott, szetharcolt....bah...össze nem lehet hasonlitani az enyemmel....es ezt most nem ilyen villogas, vagy menözesböl irom
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #31678 üzenetére
mondjuk így belegondolva ebben a sok motorcserében az is benne lehet, hogy egy e- mercit még éppen elfogadhatóan mozgató motorral trélereznek napi szinten, szóval egy e-mercihez képest dupla tömegű szekeret mozgatni már valószínűleg sok annak a motornak, azért is kotlik meg ilyen gyorsan.
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #31707 üzenetére
Nem értek a váltókhoz, Miskolcon van az autó, én csak telefonon értesülök az eseményekről, így hülyeséget nem akarok beszélni.
A lényeg nagyjából, hogy amikor először szétszedték, akkor találtak benne elég kopott alkatrészeket, ami okozhatta a hatodik fokozat kidobását. Erre kellett nagyon sokat várni, Japánban sem volt. Múlt héten megjött, összerakták, nevelőapám elvitte próbakörre, de 140-nél kidobta megint (előtte már 100-nál is csinálta, tehát jobb lett).
Alaposan átnézték, akkor fedezték fel, hogy valami kitámasztórúd nem százas, ekkor feltételezték, hogy emiatt terhelésváltás hatására gyakorlatilag kidobja magát a váltó üresbe. Kicserélték, nem lett jó.
Levették megint a váltót, szemre minden tökéletes, a szinkrongyűrűk, a reteszelés, minden. De mégis eldobja a fokozatot, így nem tudnak másra gondolni, hogy mégiscsak valamelyik fogaskerékkel van gond, ezért megrendelték azt.
Egyébként a közös ismerősünknél van a kocsi, ők már láttak pár váltót, de most csak vakarják a fejüket.
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #31686 üzenetére
(#31708) joamilestoné
Amit te ezzel az autóval végigcsinálsz...
Én még az elején eladtam volna. Hibákat feltüntetve stb... de ezt beszéltük itt, még korábban, vagy hónapokkal ezelőtt és még mindig ezzel szívsz. Hát, részvétem
Ja, és még mindig azt mondom... ha összeállt, meg kellene válnod tőle.(#31707) EQMontoya
Méghogy a galantok váltója a sz@r[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #31795 üzenetére
Az az 1.4-es dízel még a Fiestában is egy tetű, pedig az kisebb és könnyebb autó.
Elővárosi ingázásra és országúti közlekedésre jó, 110, 120-al el lehet vele gurulgatni autópályán, de meg kell jegyezni, hogy a tápláléklánc legalján vagy, gyakorlatilag BÁRMI gyorsabb tud lenni nálad. Cserébe a fogyasztás nevetséges.
-
SzlobiG
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #31795 üzenetére
Becsapós az 1,4 HDI, 1750-nél nyomaték maximum van, tehát ha csak úriasan mész azt gondolod de jól megy. Aztán ha megpörgeted akkor jössz rá, hogy fentebb nem történik semmi.
mod:
Gyerekek ma de bekakktam... Kormival bementem a körforgóba azzal a lendülettel mint Bubberel szoktam. Hát ez nem úgy fordul, hiába a 2. szezonos Conti PC5 pacsker rajta, előbb az orrával aztán a farával indult el lefelé az ívről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #31919 üzenetére
Ne is mondd.
4-5 korul voltam az M3-on, asszony is megkérdezte, hogy mi ez a csorda?
(Pedig nála kicsit magasabban van a léc türelemben)
Bevanszorog a belsobe 90-el, mikor 140-150-el mész felé, stb.
Tegnap direkt türelmes voltam, de párszor előkerült a fénykürt.
Komolyan elvennem a jogsijukat az ilyen debileknek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #31926 üzenetére
Az X3-nak akkora szélfogója van, mint egy kisebb vitorlásnak, nem is csodálom, hogy fosi volt ebben a szélviharban Érdekes, az öreg szerint anno a Fordok voltak nagyon szélérzékenyek (Escort, Sierra, Mondeo mk1). A merci az le se tojja, 2 tonna az 2 tonna
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #31919 üzenetére
"a gyorsan menés autópályán nem élvezetes, de legalább fárasztó. "
Ez azert attol függ hol is van az az autopalya
En dudalni/indexelni nem szoktam....ezt a nemet autopalyan nem szeretik es nem is merem megnyomni a dudat nekirantja ijedteben a hülyeje a szalgkorlatnak miattam, aztan mehetek meg en gyonni
En refi, raközelites, aztan ha nem lehet mit tenni, akkor szepen jobbrol el....mint tudjuk ez nem szabalytalan a rendörautos video ota
Viszont az is erdekes es idegesitö helyzet, amikor nagyon telitett a palya, jön egy pár kamion mondjuk es mindenki a belsöben megy 120 al. Mindenki gyorsabban menne, de senki nem tud es a jobb sav meg üres a kamionig kb 1 km hosszan....csak ugye senki nem akar kimenni jobbra, mert utanna mar a kamiont elerve vissza nem engedi öket senki....vezetesi kultura ismet nem egyszer eljatszottam, hogy szepen minig kihuzodtam jobbra 2 kamion között, nem mentem el az elöttem levö mellett, inkabb ilyen iranymutato jelleggel probaltam elöl jarni....a vege az lett, hogy egyszer sem (!!) tudtam visszasorolni a belsöbe....
Nem tudom honnan jön ez a böszme vezetesi kultura, de igazan ki lehetne vinni az embereket a T betüs autoval nyugatabbra, hogy lassak, hogy is müködik beengedesnel a zippzar elv, meg a jobbratarts
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #31919 üzenetére
Hazafelé az M7-en egész szépen tudtam jönni már a 3 sávon de azért ott is volt pár ember aki bealudt a belsőben. Már nem is fárasztom magam, ha tudok elmegyek mellettük jobbról és szevasz.
Sokszor a külső a legjobb surranó pálya, nem átalkodom azt is igénybe venni ha a szükség úgy hozza.#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #31968 üzenetére
Akkor a térkép finoman szólva is hiányos...
Pumma: Állandóan?? Ha annyiszor írnék be, ahányszor ez előfordul, már rég kivágtak volna floodolásért. De ugyanígy gyorshajt a topiklakók nagy többsége, maximum nem ilyen mértékben. Arról nem beszélve, hogy a dicsekvés az én szóhasználatomban egész mást jelent. Ha leírom, hogy vannak autók, akik nem akarnak lehúzódni előlem, hanem nyomják 220-ig, az nem dicsekvés, csak ténymegállapítás.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Predator2
addikt
válasz EQMontoya #31921 üzenetére
"Füvön meg ugye senkinek nem jut eszébe autót tárolni tartósan"
Mi baja lesz tőle?
Sajnos az eredeti kérdésemre még nem kaptam választ.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #32046 üzenetére
Szerinted miért b@sz szét az ideg?
Kérdés, most mi a picsát csináljak. Hengerfejezésre még rászánok 30-35öt. ha úgy elmegy még pár évet. Ha nem akkor nemtudom mit csinálok, tanácstalan vagyok már teljesen...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
z123456789
addikt
válasz EQMontoya #32040 üzenetére
Azért is írtam, hogy látom értelmét, de az engem ért negatív atrocitások miatt beskatulyáztam arrogáns viselkedésnek, és valószínű e miatt is van egy korlát bennem, hogy ne használjam. Valószínű engem sose kéne levillantanod, mert az általad felsorolt tevékenységek kiesnek az érdeklődési körömből.
-
#94529552
törölt tag
válasz EQMontoya #32033 üzenetére
Nehéz döntés lesz, én nem tartanám meg, az biztos.
Belenéztem a tegnapi felvitelre a jófogáson, szerintem első autónak egy ilyesmi inkább megfelelne: szuzuki 1.3 jomotoral nem füstöl nem csatog korodzio mentes azzonal elfihetö,
Ez 190k, friss műszakival, egy ilyennel azért nehéz mellényúlni, nem?
Csak ezt a szándékos "helyesírást" nem értem. -
-
w333
félisten
válasz EQMontoya #32103 üzenetére
Hát pont ez az ... 500-600k -ért már kellemes kis Golf 4 -t lehet kapni !
Amennyit lassan rálocsolt ott van hogy 400k- ért vehetett volna egy lelakott Golf 4 -t amire ugyan ennyit rákölt viszont legalább egy Golf 4 -ben ülne !
De ettől már tényleg egy G Astra, de még egy B Vectra is jobb lett volna !
(#32104) TheProb
De ott van az átvizsgált papíron hogy az egész futómű "lóg"
Ugyan csak a píron írja hogy folyik a váltóolaj ... van még benne egyáltalán ?
Ahogy nézem a kipufogó rendszer is gatya !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #32103 üzenetére
arra akartam reagálni, hogy "400-ért nem nincs normális punto". ~470ért volt a hírdetésbeli ár.
(#32105) w333: Kipuf cserélve van már, nem szóltak vezérléscsere alkalmával, hogy baj lenne vmivel is, meg is érzem, hogy "lógna". Váltót mivel babrálták januárban, gondolom megnézték az olajat.
Amúgy tényleg nincs már értelme azon filózni, hogy mi lett volna jobb vétel. Anno kb rá lettem beszélve a puntora, mert hogy az lesz a legjobb ár/érték arányú kocsi ennyiért. De ha már ennyire kivesézzük a dolgokat, akkor akit érdekel itt megnézheti, hogy eddig mire lett költve. Egyik se eget rengető dolog... Nekem még 1x, csak azér borult ki a bili, hogy 2 hét leforgása alatt ki kell adjak váratlanul kb ~200-at. Na mindegy.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #32115 üzenetére
Én meg erre írtam az állapotfelmérésen elhangzottakat. Mivel az állítólagos szakira bíztam, hogy fordítsa le magyarra a papíron leírtakat és mondja meg, hogy h megvehető-e v sem.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz EQMontoya #32163 üzenetére
Nem fapad az , de sport futómű van alatta. Az első ív és a kerék közé szó szerint nem fér bé az ujjam... Igazi kecskexar a fapallón érzés amikor minden fűszálat meg lehet számolni az ülésből a futóművön keresztül. Meg hát egy trabant olyan árnyékot vet Munez avantjára a magassága miatt, hogy halálfélelmem van benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #32168 üzenetére
ültem mán mx5-ben is, meg porsche turbo S-ben is, bár tudom, egyik sem roadster igazán... Mea maxima culpa amiért nekem az rossz. És rossz hír, de mindennel fel lehet borulni. Prsze értem amit mondc, de akkor se nem. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #32312 üzenetére
Köszönöm, és megtoldanám az állami sarcokkal
bandus: ha a vevő diktálna akkor nem lennének kereskedők csak gyártó és felvevő piac. Különben köszönd meg a gondolkodásodnak meg a diktáló vevőknek a sok kóklert és számla nélkül dolgozót
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
LógaGéza
addikt
válasz EQMontoya #32350 üzenetére
Érdekes, mert se Check Engine, semmi, csak néha ha gondol egyet, akkor felugrik az izzításjel, de el is alszik hamar. Ráadásul nem erőtlen, ugyanúgy húz, mint előtte, stb.
Mindenesetre mondtam nekik, hogy mindenféleképp ugordjanak be a szerelőhöz, írok ha tudunk valamit.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"