Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
...itt is zajlott az autós hét. Visszamarad Covid miatt a finn út törölve, sajnos nem kaptunk új időpontot. Egyeztetés a karosszéria javítás ügyében, ár-időpont. Dilemma a téli gumi használatának kitolásáról. A gépháztetőt már rég nyitottam ki mindkét autónál. Csütörtökön vittem le a bicót a Balatonhoz egyet tekerni, arra a 260km oda-vissza távra volt a Passat igénybe véve. Füreden teletankoltam a MOL-nál 51 lityi prémium, -25HUF/l kedvezményes kuponnal, fizettem közel 35 ezret. Húsvétkor menni kellene valahova, még nem tudom mi lesz, negyedikén leadom javításra. Addig a Suzuki lesz garázslakó, a vaxolást jó lenne megejteni rajta, sok kedvem nincs hozzá.
Joe
-
Snoop-y
veterán
Legjobb story az nalunk volt. Rendor kapott buntit gyorshajtasert mikor megkulonbozteto jelzest hasznalva uldozott egy autot. A biro ugy itelte nem lett volna szukseg az uldozesre
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
De legalabb nem hasznaljak arra, hogy leugorjanak az ABC-be.
Haverom elso szolgalati napjan az elso action az volt, hogy a kollegajat szirenazva kivitte a Keleti PU-ra, hogy elerje a vonatotNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
macilaci78
nagyúr
Szeretem az ilyen lopakodókat: fény van, de a hangot csak időnként kapcsolja fel. Gyakran látom ezt mentőtől, rendőrautótól is, de mi értelme?
Ahogy írod, csak a fény- és hangjelzés együttes használata minősül megkülönböztető jelzésnek, csak akkor illeti meg elsőbbség, akkor mehet át a piroson, stb.Azt tapasztalom, hogy Budapesten sajnos lejáratták a megkülönböztető jelzést. Amelyik csomópontnál be szokott állni a forgalom, ott nehezen halad a mentő is. Nincs rettungsgasse, de még ha akarnának, sem lenne helye. A kresz hiába írja elő, hogy a belső sáv balra húzódik, a többi jobbra, nem csinálják. De főleg a menet közben kilökött villogósok szarják telibe, nem ott mennek, ahol a kresz amúgy előírja, hogy utat adj neki. Simán megy a Rákóczi úton a szemközti sávban, mikor a sziréna hallatán a többiek igyekeznek utat adni a hangnak, ahol kell. Ez a hülye kielőz a szemközti sávban, szemből persze idővel enged a lámpa...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Belefér? Hogy férne bele?
Amennyire tudom, jegyzőkönyvezni kell a megkülönböztető jelzés használatát. A forgalomfigyelő kamera, VÉDA nem tudja, hogy jogos-e. Megy a csekk, a hatóság pedig megindokolja, ha van alapja.
Szeged HRK-n dolgoztam, mikor bejött a HU-GO rendszer és hirtelen megszaporodtak a jogosulatlan használatok. Volt is hiszti belőle, de a parancsnok a sarkára állt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Kicsit fura világban élünk.
Egyrészt a mentők legnagyobb megengedett sebességét is lejjebb vitték a megkülönböztető jelzés használata során, mert balesetveszélyes (sok közlekedő fittyet hány rá és balesetveszélyes helyzetbe kényszeríti a mentőt), másrészt minden hülyének adnak kék villogót kellő képzés, rutin és vérmérséklet nélkül.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Micsurin
nagyúr
Na de én egy vagy másfél hete töltöttem, azóta csak 3x110km M0-ást kapott...
Töltés megvan néztük, szóval érkezhetne már az a Rocket. mert ha a -4-en ragadok egyik este melóból hazafele az ciki lesz, tekintve rendszeresen vagyok bent este hatig akkor meg már üres az iroda...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Manitou
addikt
Találtam hozzá, mondjuk árban már húzósabb ( EBC pl olcsóbb) , mellé tennék egy greenstuffot az nagy ugrás lenne szerintem a mostani középszar Nipparts kombóhoz képest , de még árban se túl sok.
Blindmouse_ Igen most nálam is ez a normál EBC tárcsa + greenstuff ami képbe került
dellfanboy Az drága lenne
hroberto igen az eredeti elképzelés a TRW vonal , bár most lehet elcsábulok és EBC lesz[ Szerkesztve ]
-
veterán
Fene se tudja, 3 éves cikk, ebben 6,1%-ot írnak:
"Legutóbb tavaly, január elsején változott a benzin bioetanol tartalma, amelynek hatására a 95-ös oktánszámú hivatalos jelölése E10-re változott az E5-ről. Ez azt jelenti, hogy a öt helyett már 10 százalék az etanol mennyiségének felső határa. Persze megmaradt az E5-ös is, de az a 100 oktános, drágább benzin kiváltsága. Tavaly egyébként az uniós előírások alapján, hivatalosan 6,1 százalékosra nőtt a biorész aránya a benzinben, amely után a szakma azt várta, hogy idén tovább növekszik.
A gázolajra ugyanúgy szigorú előírások vonatkoznak, ám ezen a téren sincs változás, a bio összetevők határértéke 7 százalék maradt. A kormányrendeletben egyébként a fejlett bioösszetevők arányát (a teljes közlekedési energiafogyasztásra vetítve) 2022-re 0,2 százalékban, 2025-re 1 százalékban, 2030-ra pedig 3,5 százalékban határozták meg.
Az Európai Unió pedig 7 százalékos felső határt enged az első generációs bioösszetevők arányában, míg a második generációsok aránya 3 százalékos lehet. Ezt azért fontos figyelembe venni, mert az első generációs összetevőkkel kevert üzemanyagok negatív hatással lehetnek néhány régebbi autótípusra, a második generációsoknál viszont nem áll fenn ez a veszély állítólag. Ugyanakkor Magyarországon például még nincs olyan finomító, ahol második generációs bioösszetevőkkel készülne a végtermék." -
-
-
Hachiko95
aktív tag
Csak emiatt nem néznék mást, mindnél benne van hogy gyengébb minőségű már.
Alfára én is néztem piros Konikat, állítható csillapítású olajos. Piros a puhább, sárga a keményebb, de mindkettő állítható.
Van kék-sárga Bilstein is, az gázos és nem állítható.
De még a gyári 40 éves van alatta és jók. -
kaszaking
tag
Kárászynál rendeltem koni special active lengéscsillapítót előre és hátra 3 napja.
Ma hívtak hogy bocsi de bal első és a két hátsó van készleten de a jobb első se nekik se a koninak nincs raktáron és csak a 20. Héten kezdik el gyártani. Ők se értik hogy van az hogy a két elsőből 1 hiányzik mikor párban kéne cserélni. Ha akarom törlik a rendelést, de ha akarom tarthatom és ha megkapják akkor küldik -
Manitou
addikt
Kielemeztem a lehetőségeket
Normál féktárcsák ( mind bevonatolt):
Blue print: 12e/db
Textar: 13,5Ee/db
TRW:14e/db
Ferodo: 15e/db
EBC normál : 15,5e/db ( ez amúgy elég jó ár , több helyen drágább, mondjuk gyanús is )
Brembo:~16e/db
ATE: 18e/db
Gyári Honda féktárcsa : 23,7e/dbMaxgear: 4e/db ( ez nem bevonatolt)
Sport féktárcsák:
Zimmermann Sport: 31e/db
Rotinger T4 furt mart: 17e/db
EBC Turbo Groove: 41e/db
EBC Ultimax (USR) 41e/dbNormál fékbetétek szettek:
LRP: 5,3e
Meyle: 7,4e
Blue print: 8,3e
Brembo: 12e
Ferodo: 13e
TRW: 13e
Textar: 14,5e
ATE: 19eSport fékbetét szettek:
EBC Blackstuff: 21,5e
EBC Greenstuff: 32e
EBC Yellowstuff: 49eA fentiekből én ezeken a kombókon gondolkozok:
Blue print bevonatolt tárcsa + textar betét : szettben ~38e ( költséghatékony, de már jó)
EBC normál tárcsa + textar betét - szettben ~45e ( ez már nálam bizonyított )
Rotinger sport tárcsa + textar betét : szettben ~48e (jól néz ki a tárcsa, de sötétló nálam)
EBC normál tárcsa + greensuff - szettben 63e (talán ez a legjobb ár/teljesítményt nézve)
Rotinger sport tárcsa + greenstuff - szettben 66e ( itt a kinézet miatt csábító )
Rotinger sport tárcsa + yellowstuff - 83e
Zimmermann Sport tárcsa + greenstuff - 94e
EBC Turbo Groove vagy USR tárcsa + greenstuff - 114e
EBC Turbo Groove vagy USR tárcsa + yelllowstuff - 131eFutottak még kategória (pénztácabarát ):
Maxgear tárcsák+ Blueprint betét: szettben 16e
( gondolom ez a tárcsa leginkább levélnehezéknek jó )[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nálunk most megtalálható mindhárom érvényes formátum:
• a WagonR EU-s csatlakozás előtti magyar zászlós;
• a Jazz és az Ypsilon EU-s 3 betű, 3 szám;
• a MiTo pedig a jelenlegi 4 betű, 3 szám.Egyébként nekem is jobban tetszik a középső.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Egy ilyenem és egy ilyenem van, inkább nem erőltetném egyiket sem.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Hachiko95
aktív tag
Amit írtál az azért cifra ár. Amit én néztem piros Koni 125€/db, és évente többször szokott lenni 20% kedvezmény minden alkatrészre, úgy 100€-ért/db már nem rossz.
Régi Ferrarikban ez a Koni Classic Red volt gyárilag, mondjuk egy 308-hoz (szerk.) 475€/2db.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Én ezzel úgy jártam meg, hogy elvittem az autót, mivel egy csavar volt benne, de nem eresztett, esélyesen a bordában megállt nem volt elég hosszú.
Na a gumis kerék le, vízbe bele, meg még túl is fújta, aztán autóra vissza.
Hazaúton fura is volt, hogy a City jobb hátsó nagyon fura, 2.8 volt benne a 2.1 helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen