Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brandynew
őstag
Köszi, megnézem! És ha nem találom ezt a két fület, biztosan csak ez kell, amit linkeltél, és van isofixem?
Szerk.: ezt írja: "IsoFix gyermekülés rögzítő, amely utólag szerelhető be a gépjárműbe abban az esetben, ha annak rögzítópontjai - 280 mm-e egymástól le vannak gumidugózva- az ülőlap alatt megtalálhatóak. Ezt kérjük rendelés előtt ellenőrizze le."
Mik ezek a gumidugók, hogy állapítom meg, hogy nekem vannak ilyenek?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha sokat áll, és nem nagyon van lehetőség/kedv tölteni, eszik belőle a riasztó is, meg vannak gazdagon rövid utak, akkor indokolt lehet a nagyobb, hogy ne szívja le, meg hogy az élettartama végén, mikor csökken a kapacitás, tovább húzza. SDI boldogan elvolt a 60-assal sokáig, 1-2 falun belüli utat beleszámolva, szóval lehet az a fő kérdés, hány évig van meg a kocsi még, és persze mennyire akarsz az akku rezdüléseire figyelni, hogy tovább bírja... Beindulni beindul kisebbel is, nagyobbnál később fogy el a puffer, nem károsodik olyan hamar azonos sanyarú körülmények között, valamivel kevésbé kell neki törődés. Nekünk most 90-es szolgál a Golfban, de ebben benne van az is, hogy bármikor át lehessen csereberélni traktorokkal Fiat 1.3D a svéd 60-65 Ah körülivel fut, flottában az újabb ilyen motoros Fiorino/Bipper 45 Ah-s akkuval volt, és az utólagos központi/riasztó mellett eléggé merülésre és akku tönkremenetelre hajlamosak voltak, de azok álltak is néha hetekig egy helyben. Nem mondom, hogy nagyobbat vagy kisebbet vegyél, de összességében a törődés mennyisége lehet talán a fő vízválasztó
-
Peter.70
addikt
-
pècsimunkás
addikt
Arra nincs gond...
2 ève megvettem tèlre IS !
Mèg csináltunk topik szavazást is, mert mindkettő tetszett, ès nem tudtam dönteni.Sőt, az előre megbeszélt árat tartotta a Toyota, pedig elfelejtettèk a csavarokat számolni. De, korrektek voltak, nem álltak neki variálni.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
(Az hagyján, ésszel hajtva / váltva semmi baja a kuplungnak hiába temettük 2021 nyarán. Box nélkül provokálva se csúszik meg.)
Hideg, kb. + 5-10 C alatti időben néha "döccen egyet", ez tolerálható. Viszont 3 alkalmat fel tudok idézni mikor a döccenést követően vészüzembe tette magát, persze mindig a legrosszabbkor: Üllői út délutáni csúcs, M1-M7 kivezető, M7 hajtva.
Kiolvasva VCDS-sel mindig ugyanaz volt a nyűgje, az elvárt és mért (lég)nyomásérték nem reális (vagy valami ilyesmi).Télen ezért inkább hanyagolom, tavasztól őszig OK. Lehet, el kellene küldenem szoftverfrissítésre, de annyira nem érdekel a dolog, télen különben is ésszel kell autózni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nope. A Suzukik nem tudnak többet, csak az ATC tuningnál, ők rendre fölélőnek ~30 lóval.
Kornel megmérette az 1.4T S-Crossát anno az Autokorbelnél, pontosan 140 jött ki.
szerk.: Most hirtelen csak ezt az egy hsz-t találtam tőle.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Szoszo94
őstag
Soha sehol nem láttam/olvastam/hallottam, hogy bárki kente volna - sanszos, hogy élettartam zsíros, ha kopik -> csere
Azonban mint mondottam vala, senki nem kérdezett még csoportokban sem kardán árakrólViszont 2e km-en belül olajcsere megint, úgyhogy jól megvizslatom majd ha úgyis alatta leszek (és nem felejtem el )
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
Ugyan ez is Korbelék, de tényleg nem tud többet az 1.4 Boosterjet.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
lazac_
tag
Két "japánom": 22 éves, illetve 17 éves. Az idősebbik most kapott 2 év műszakit, felírták hibának a jobb oldali ablakmosó spricnit, emiatt nem fogom eldobni...
Körbenézek a lakótelepen, és azt látom, hogy még így is túlvállalják magukat az emberek az anyagi lehetőségeikhez mérten. Ha valamilyen csoda folytán lenne megint 0%-os önrésszel, kiszámítható törlesztővel valami fapados kínai import újautó, talán fiadalodna (a banki) hazai állomány. -
macilaci78
nagyúr
Biztos üzletileg előnyös a jeget kaparni róla, vagy galambszaros autóval megjelenni.
molnarpeter: mi még 4-ért vettük, 1,5 év múlva egy kottára ugyanolyan hely lett eladó a házban, azt 5,5-ért hirdették és el is kelt annyiért. Bár nem a lakást megvásárló ember vette meg, hanem más. Nincs 2. autó, egy 3-as Golfnak bérelte valaki, aki lehetőség szerint fenntartotta volna a bérleményt.
Rendesen elszálltak a garázsárak. IX. kerületben, vagy Újbudán 9 mFt-os garázsokat is látni.
Qru: nálunk az 5,5 milliós garázst kb 30k/hó+közös költségért lehet kiadni, fial évi 360k-t, mínusz 15% SZJA.
5,5 milliót betolok állampapírba, 1 éves futamidővel 9%-ot hoz, 500k, adómentes. Vannak 3-4-7 éves, előző évi inflációt meghaladó kamatozású államkötvények is, amik most 15% felett hoznak. A garázst, mint befektetést, elvetettük.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Múlt héten a robogóba vettem akkut, a boltban rámérettem, hogy kell-e töltenem, vagy plug&play. Múlt héten még volt jó idő, most azért hideg van robogózni. Este 8-11 közt érek haza a héten 4 nap, akkor már hüvös van...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
A szuper állampapír 6% körül hozott, mikor bevezették bőven a covid előtt, az kb az a hozam, amit a helyi garázsból ki tudnék venni. És az állampapír gyengébb még nem volt, a bérleti díjak emelkedése pedig elmarad az inflációtól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
molnarpeter
nagyúr
Akna helyett én rámpát dobok össze az udvaron (tégla+palló) Fiat olajcsere itt zajlik, Golf az szervizbe jár ilyesmikkel általában. Csak kiadás céljára gondolkodom rajta, azt is csak óvatosan, részben önerő, részben hitel, szóval inkább nem veszek mint igen. Viszont Fundamenta is lejár(t), azt meg teremgarázsra kéne ellőni. Lakást venni most, nagy hitellel kockázatosnak találom az elszállt kamatokkal, előző válságban harmada volt az ingatlan ár pl amerikai piacon asszem. Igazából termőföld lenne a legjobb, ott villany számla sincs, tudjuk művelni, stb, csak az állami támogatás a lakáskasszára tetszett a döntéshozó családtagoknak annyira, hogy ne foglalkozzanak a jobb alternatívákkal. Lehetett volna saját házra is költeni, és akkor az 50%-os támogatás miatt visszajön a fele szabadon költhető kp-ban, de az is túl logikus lépés lett volna... Földre max 3-4% kamattal hitelt kapsz, ára törvényben megszabott módon 10%-ot emelkedhet évente illetve ‘23-as költségvetési tervezetben szerepel, hogy el fog adni az állam megint földterületeket, oda meg kell az önerő, gyakorlatilag várunk arra.
-
molnarpeter
nagyúr
Ház most kapott új tetőt és 15cm grafitos szigetelést, arra kellett volna bevonni a fundamentát, de késő bánat :/ Napelem pályázatot néztük ki, oda önerőnek kiegészíteni ha el tudjuk a LTP-t számolni legalább részben, máris kiadja a matek. Na és lehetne PHEV-t tölteni róla, csak hogy visszatérjek a V60 D6-ra Vannak helyi utak pl posta, de agrár tevékenység miatt is, egy bevásárlás nagyjából 30 km összesen, szóval DPF-es újabb autóval lehet több bajunk lenne. Nameg a mechanikai szimpátia, ha van ilyen kifejezés, nem szeretjük a hidegindításokat, rövid távokat amúgy sem, magát a típust vagy 5 éve kinéztük magunknak A4 Allroad lenne talán a logikus választás, mert VAG dolgait ismerem jobban, szerelők is azzal járnak, sőt családban is éppen egy A4 B8-at cseréltek B9-re.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Pedál szára elvág, valami Z alakú lemez meg 4 csavar, profit vagy fék dolgoknak ha van hely motortérben, előrébb tolni hézagolókkal, de az csövek miatt biztos bonyolultabb és rövidül az útja.
Valami gyári(as) pedálra tehető pl fém dísz nem volt? Az alá el lehetne rejteni valami maszek magasítót akár.
Me is van, gas pedal extender[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
Rendorsegi hatarozatom is lesz a temabol, ugyh ez igy sztem nem gond. Azt nem tudom, hogy mennyire ragaszkodhatok ahhoz, hogy bevalt szervizhez vinnem aki szamlakepes is (gustavsson), de mondjuk a duplajat keri a javitasert..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen