Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Video digitalizálás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mini PC
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Mini-ITX
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Szivárvány
lo ...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Tesóm Rugbyben angliában vitte műszakira a pár éves Suzukit. Még sose volt baja, olajcserére vitték max, nem gondolták h gond lehet.
Megbuktatták, mert a ködlámpa nem működött hátul. Elvitte szervizbe, kiderült h konkrétan elvan vágva a hozzávezető vezeték, teljesen nyilvánvalóan.
Csak nehogy átengedjék a suzukit
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Bikakabelnel mit számít h lidl vagy sem? Nekem is az van, D5 volvot és 3.3 v6 benzint is simán beinditottam másik motorról. Mondjuk mindkettő hibrid es híresen kevesebb energiát vesznek fel a nagy akksi miatt, lehet azért?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
Pénteken Bp-Zeg 8,2, végig M7 140-160, hideg idő volt. Ma Zeg-Bp 7,7, Zamárdiig 7-es út 5,8, onnan M7 150-200.
Néztem a MOL kutakat, Zegtôl Zamárdiig minden MOL-on 618 a benzin és 635 a gázolaj.
További megfigyelések:
- A Lexus kupé (IS kupé?) oldalról és hátulról nagyon tetszik, az eleje viszont elég csúnya (predator).
- A Tesla Model Y élőben egy rút bogár, ilyent biztosan nem veszek. Most "egész normális" áron vannak használt Model 3-ak, abból egy Long Range AWD elgondolkodtató középtávon. (Az Y-nak sokkal praktikusabb a csomagtartója, de számomra vállalhatatlanul büdös bogár a formája.)
- Lellén láttam magyar rendszámos VW ID Buzzt, ilyent se veszek, kb. 30 millió Ft, hihetetlen.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Opel 375 km bc szerint 9,2 de még nem tankoltam
Piri 836 km-re mutat 7et
A szürke meg 300km-re 8,2- őt, utóbbit megkergettem kicsit autópályán
Nemsokára tankolni kell valamelyikbe, jó lenne tudni melyiket viszik el először[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
BigBlackDog
veterán
Egyszer-kétszer igen, de már nem akarom stresszelni magam.
Leállítás után 12.5-13 Volt között szokott mutatni, járó motor esetén 14 Volt fölé is benéz. Fél nap állást követően 11-11.8 között szokott lenni ez az érték (ezt érzem problémásnak inkább).
Okostöltő még nincs otthon, de lehet, hogy lassan beszerzek. Kicsit azért el szoktam gondolkozni ilyenkor, hogy az új kor szellemét képviselő, céges szrhoz már több szerszámot, segédeszközt szereztem be, mint az eddig családban használt 10-15 éves "vackokhoz" összesen.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Most végeztem, úgy rá voltak tépve az egyikre a csavarok, hogy már már majdnem feladtam a harcot🥴
Amúgy a szürke alacsonyabb vagy 2cm-el elöl, gondolom nehezebb a motor, nem is fért be alá a hidraulikus emelő
A gyári 15" 9kg, a dezent 7kg
Most ebédelek aztán megyek velük mosóba újra kell fotóznom őket a hirdetéshez, nekem jobban tetszenek így[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
Ha jól rémlik, a Jazz gyárija 36 Ah.
szerk.: Vagyis 35.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem ugyanaz a Rocket SMF 42B19L van neked is bent, mint nekem?
Mert az 42-es, ahogy a neve is mutatja.
Rosszul emlékeztem, Entschuldigung![ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
Ugyan ugyan. Ez a lemerülés egyáltalán nem egy valid hátránya az elektromos autóknak, de tény, hogy más érvet nehéz felhozni ellenük, és ez maradt csak Az igazság az, hogy egy hagyományos kocsival benzinkútra kell járni töltögetni, az elektromos autósok pedig 90%-ban a saját garázsukban töltenek, tehát nem kell velük külön megállni tölteni. A maradék 10%-ért meg bőven kárpótol a hangtalan suhanás, a nagy lóerő és nyomaték.
@Tsebacsi: most egy drag videóról volt szó, arra reflektáltam, hogy vicces nézni ezeket az üvöltő gépeket mai szemmel, amikor elektromos autókat vadászrepülőgépekkel engednek össze hasonló videókban.
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
Ezt úgy írod, mintha egy benzines nem merülne le és nem kéne töltögetni. Arányaiban sokkal kevesebb időt töltesz el aktívan egy elektromos autó töltésével, mint egy benzinesével.
A lakótelepeken élők töltési problémája valóban nem megoldott, legalábbis Magyarországon. Nekik kényelmetlenebb, tény. Majd amikor elér egy kritikus szintet az elektromos autók száma, addigra nyilván ezt is megoldják, a benzinkutak sem csak úgy kinőttek a földből varázsütésre, na és persze az akksik is egyre gyorsabban töltődnek, a drágább kocsikat 20 perc alatt töltöd fel 10-ről 80 százalékra, de nem is kell mindig csutkára tölteni.
Amiket leírtál a környezetszennyezésről, azok mind olyan bullshitek, amiket az elektromosautó-fóbiások írogatnak Fb-csoportokban, és szándékosan megfeledkeznek arról, hogy mennyi károsanyagot bocsát ki egy hagyományos autó az élettartama a során. Az akksik előállítása az előállítás pillanatában valóban szennyező, de autótól és energiamixtől függően 20-50 ezer km megtétele után ezt visszahozza egy elektromos üzemű autó. Aztán az akksit sem a kukába dobod 10-20 év után, mert baromi értékes, és már most 80-90%-ban újra tudják hasznosítani, és a sziget üzemű napelemes rendszereknél kincs egy elhasznált akksi.
A németek jó példa a szar energiamixre, de még náluk is 47% a megújulók aránya, és nyilván egyre jobb lesz.
Amúgy meg nem tudom, mi bajotok Emesével.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
És ezt próbálják eladni luxusnak.
Azt hittem a luxus az, amikor minél nagyobb függetlenség. Jobban gyorsul, kényelmesebb, nem függ az időjárástól, stb...Ehhez képest, ha este halál fáradtan elfelejtené a tulaj feldugni töltőre, akkor a következő nap lehet bukta neki.
Minden utazást meg kell előre terveznie (esti töltés, milyen messze megy, hány megálló, milyen idő lesz...)
Az elektromos autóknál megpróbálják eladni (pl handrás), hogy úgy kell utazni, hogy meg kell állni x időközönként kávézni, mert lemerül a kocsi. Nézegetheted állandóan a fogyasztást és a töltöttséget, hogy fűtéssel és ezzel a vezetési stílussal meddig vagy jó.Az elektromos hajtás sztem városon kívül halott.
De kíváncsian várom, mikor lesz elektromos traktor, amit daruval kell kiemelni a sárbólA kedvencem, hogy az elektromosakat nem lehet vontatni. Ha lemerül tulaj az elektromossal, az autószállító lesz igazán zöld, ami érted megy
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Brandynew
őstag
Számold ki, hogy egy átlagos hónapban hányszor van arra szükséged, hogy egyszerre meglegyen a 700-1000 km-es hatótáv. Az elektromos autókat nem így kell tölteni, hanem ahol éppen megállsz, ott bedugod, hogy menjen bele egy kicsi. Ha meg hosszabb utakra mész, több száz vagy több ezer km-es utakra, akkor egyébként is megállnál 20 percekre pihenni, addig meg tölt az autód.
A Budapest - Debrecen útvonal semennyivel sem lett volna hosszabb elektromos autóval. 230 km-ről beszélünk, azt röhögve megteszi szinte az összes elektromos autó. A Mercedes B250-et ne keverjük már ide, gondolom erre a 35 kWh-s akksis hülyeségre gondolsz, azért ma már nem itt tartunk. Ha neked ez az elektromos autó, akkor már értem, hogy miért vagy róla ilyen rossz véleménnyel, a mai autókban 2-4x ekkora akksik vannak, és sokkal hatékonyabbak is.
Az autó értékének romlása meg pont az egyik legrosszabb érv egy elektromos autónál, egy elektromos autó szervizköltsége az élettartama során sokkal alacsonyabb, mint egy nem elektromosé, pl. féktárcsát és fékbetétet valószínűleg soha nem kell rajta cserélned, és eleve jóval kevesebb alkatrészből áll egy elektromos autó. És ehhez azt is vedd hozzá, hogy az üzemanyagköltséged is jóval alcsonyabb, ha otthon töltöd a nem rezsicsökkentett áron, akkor is csak 2 liter/100 km-re jön ki a fogyasztás.
Ha szeretnéd hidd azt, hogy nem csak ideiglenesen jönnek vissza a szénerőművek a németeknél, és végleg megállt az energiamix zöldülése, de ez ettől még nem lesz igaz.
@Puma K: egy régi Fordit vezetek a mindennapokban, de ha arra akarsz kilyukadni, hogy azzal nem olyan élmény a vezetés, és azért jön be jobban az elektromos, akkor tévedsz, nekem a brummogás nem ér annyit, hogy feleslegesen szennyezzem a városok levegőjét, épp eleget anyázok a szomszéd kéménye miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Ha az utolsó bekezdésnek lehet hinni, akkor vajon 2035 után mennyi idö fog eltelni, míg elkezdik a vellanyautókat boszorkányüldözni?
"Ez azért különösen fontos, mert a Nemzetközi Energiaügynökség egy 2019-es tanulmányában is rámutatott arra, hogy amikor egy elektromos autót és egy belsőégésű motorral hajtott járművet teljes élettartamában vizsgálunk, könnyen kiderül, a tisztának látott villanytechnológia előnye közel sem olyan nagy az üvegházhatású gázok kibocsátott mennyiségét mérve, mint ahogy az a köztudatban él. Annyira nem, hogy a gyártási szennyezés olyan magas lehet egy fosszilis energiahordozókra erősen támaszkodó országban (hagyományosan ilyen például Kína, de ide sorolhatjuk akár Németországot is), hogy az előny akár el is párologhat."
-
Addig biztosan minden infrastruktúrát kiépítenek azok számára is, akik hosszútávú tevékenysgéget folytatnak.
Kamionokkal, teherautókkal mizu'? Mert az még lehet egy lábonlövés, ha azoknak nem lesz e-inftrastruktúra (strukturha)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kisza25
félisten
Ja elég jó a belseje, puhának ezt sem mondanám (futómű).
A házaspár mindkét tagjának ilyen van (autó kereskedők) a csaj is szerelő.
Azt mondta 8 alá nem igazán lehet vinni, inkább 10 litert kortyol.
A Csaj azt mondta a kompresszoros turbós sciroccoja első 300 méteren ott hagyja, de onnan meg a honda megy el[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
Csak az a fránya M32...
Anyum felbátorodott a múlt héten, elkezdte vezetni, úgyhogy csökkentek az esélyeim.
Még nem érzi egészen magáénak, illetve mindenféle nyomásgyakorlás nélkül, magától mondta nekem, hogy már ő is elgondolkodott azon, hogy lehet, hogy könnyebb lenne neki a Jazz-zel, de egyelőre még nem jelentette ki, hogy cseréljünk. Attól tart, hogy én meg túl bátor leszek vele, nem akarja, hogy száguldozzak ész nélkül. Pedig a CB500X-em még ennél is jobban ment, 48 paci ugyan, de csak 194 kg volt. És a Jazz-zel sem tötymörgök, csak tovább tart, mire eléri a kívánt sebességet.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Inkább a méreteivel van baja, 25 centivel hosszabb az Ypsilonnál, meg talán a fordulóköre is nagyobb a MiTónak. És szinte mindig túl nagyot fékez, túl jól fognak a 4 dugattyús Brembók.
szerk.: A Jazz viszont csupán 3,5 centivel hosszabb a Lanciánál, észre sem venné, a fordulóköre meg talán ennek a legkisebb, csak rohadt sokat kell tekerni a kormányt (3,7 fordulat kopptól koppig, de ezt te is tudod).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen