- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #16828 üzenetére
Háát az octavia az mindig ilyen kettős ügynök volt, nem kompakt de nem is középkategória ... egy 3mas bimmer meg hiába sok tengelytávra de elfoglalja a technika a helyet, közelében nincs egy középkategóriának.
Octavia kombi után benézel egy 3mas touring puttonyába és sírvafakadsz -
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #17002 üzenetére
Szia,
Kicsit tanácstalan vagyok. Az autóm valahogy érzi a műszaki vizsga eljövetelét, és előbújt belőle néhány idegesítő hiba. Mitől lehet az, hogy a kuplung benyomáskor nyikorog? Megnéztem, és a kiemelő villánál érzem a nyikorgást. Lehetséges, hogy a 20k km-el ezelőtt cserélt Sachs kinyomócsapágy dögledezik? Illetve mitől lehet az, hogy egy bizonyos fordulaton (kb 2200rpm) álló autónál elkezdi rázni a kasztnit a motor? Utalhat ez a motortartó betegségére? Semmilyen más fordulat tartományban nem csinálja. Alapjárat is szép, nem szaggat ... gyorsításkor sem.
Tudom Te Mágus vagy ezekben és hátha tudod a választ.
Köszi szépen!
Az autó Mazda 6 1.8 benya.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #17114 üzenetére
Hidraulikus. Olyan mintha a kiemelő villától jönne a hang. Azt ha jól nézem kellene zsírozni. Van körülötte egy porvédő gumi. Azon keresztül szoktak ilyet csinálni? Vagy le kell venni a váltót hozzá? Valószínű kiszáradt, vagy a kuplungozásnál ez kimaradt ...
A szíjon mit nézzek? Milyen furcsaságot keressek? Pénteken nézettem épp a szíjat egy szerelővel, és azt mondta olyan mint az új ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
D4rkm4n
őstag
válasz Mágus2 #17302 üzenetére
Egy 2003-as C Corsáról van szó. Végig figyeltem a hőmérsékletjelzőt, jelentős melegedést egyáltalán nem észleltem. Egyedül akkor ment fel 95 °C körülire, amikor 1-esben kellett araszolnom az M7-esen az érdi emelkedőn.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
Elektrosokk
addikt
válasz Mágus2 #17329 üzenetére
Az a bajom hogy a vízhőfok túl meleg lesz néha, de pl gyakran nagyon gyorsan 90 fok alá hűti a vízhőmérsékletet. Pár nappal ezelőtt amikor elindultam vele nem volt vízhőfok vissszajelzés. Azt már kiderítettem ha az nincs akkor a hűtőventilátor sem kapcsol be, megmozgattam kicsit azt a "gombát" ami csatlakozik a visszajelzőre és akkor lett is vízhőmérséklet visszajelzés. Na de a ventilátor ennek ellenére későn kapcsol be, ez nagyon rapszódikus. Van egy Alfa szerelő akiben megbízok, de most pár napja nem Tudom elérni, és nincs is túl közel hozzám, szóval el se mernék menni odáig most így kocsival.
Közben lementem kontakt sprével befújni a Gomba csatlakozását, mert amikor utoljára beszéltem a szerelővel azt mondta szerinte ott csak valami kontakt hiba lesz, és észrevettem hogy a gomba csatlakozójába befutó 3 kábel közül az egyik egyhén sérült, de ez nagyon vékony kábel, és nem is igazán hozzáférhető, viszont réz szálat nem láttam. Meg ugye mivel nem értek hozzá nem nagyon szerelgetném elektronikai szinten
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Mágus2 #17331 üzenetére
szuper. mert fura is volt hogy pár másodperc alatt 20 fokot hül a víz... gondoltam ez valami hiperszuper techinka... akkor marad a szerelő, meg a tréler. köszi azért!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
D4rkm4n
őstag
válasz Mágus2 #17325 üzenetére
Akkor az volt a baj, hogy nem volt meg az anyagi keret a hűtőradiátor cseréjére is. A szerelő azt mondta, hogy javítani nem lehet a radiátornak azt a részét, így csak a csere jöhet szóba. Azt mondta, hogy ha figyelem a hűtővíz szintjét, és pótolom az elszivárgott mennyiséget, akkor ki lehet húzni vele addig, amíg összejön a pénz a radiátor cseréjére. Pont akkor szállt el a rosszul meghúzott tartálysapka, amikor már időpontom volt egy ismerős szerelőhöz, aki jutányos áron javította volna meg a kocsin a hibákat.
Ehelyett Gödöllőn ragadtam az autóval és egy vagyonért megy a szerviz.Murphy törvénye...
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #17393 üzenetére
Na akkor holnap meghallgatom mégegyszer nyomás alatt
Még azt kérdezném,hogy ennek az alkatrésznek pontosan mi a neve ami a felső kormányoszlopon van? (Bejelöltem feketével) Tartónak tűnik de biztos ami biztos megkérdem..
Mert ma vettem észre,hogy ha kicsit vízszintesen mozgatom a kormányt akkor van egy minimális (kb 1mm) holtjátéka és amit kijelöltem a két alkatrész között "mozog".. Ezt elég csak ha meghúznom?
Lebontottam a műanyagot és akkor láttam h itt mozog.Gondolom akkor lazulhatott meg mikor ütköztem vele..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #17484 üzenetére
Bizony a mi skodáink is üresben 2500-t enged max. Én pont erre tippeltem, hogy a max fordulat miatt jó az érték. Na de ez egy 2013-as 1.6-os motor, akkor ezek szerint az összes ilyen limites motornál ez a "csalás" lehet?
A cikk csak a 2.0 tdi-ről beszél.
(#17485) [rvilike] Na ez is érdekes mer ugye az ecu azt is érzékeli a jeladó végett.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #17498 üzenetére
Kanadába nem csak a gázolajjal van probléma hanem benzinből is nyolcvanvalahanyas oktánszámú van... Kiváncsi lennék mennyire szeretik a sportmocik...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #17582 üzenetére
Az Auris Hybrid 6,59 millió forintos alapára nem olcsó, viszont ha belevesszük, hogy viszonylag jó felszereltséget (pl. automata klíma, tempomat, elektromosan behajtható tükrök, tolatókamera, Bluetooth-os kihangosító és érintőképernyő is szériában jár), valamint automataváltót kapunk dízeles fogyasztással és benzines kulturáltsággal nyakon öntve, akkor már érthető a plusz.
A konkurenseket elnézve sem járunk feltétlenül jobban. Egy ugyanígy felszerelt, menetdinamikailag az Auris HSD-vel pariban lévő 1.2 TSI VW Golf például 6,47 millió forintot kóstál a listaár szerint, s másfél literrel azért többet is fogyaszt. Nem jobb a helyzet az Opel Astra és a Ford Focus esetében sem, ahol ráadásul automatával kevésbé gazdaságos, és/vagy drágább hajtásláncokat kapunk. A diszkontvételt jelen esetben a Renault Mégane jelenti, amely hasonló szintű felszereltséggel akciósan 5,92 millió forintba fáj – automatával, 110 lóerős dízellel. De a Hyundai i30/Kia Cee’d páros is megmarad kedvezménnyel 6 millió alatt, igaz, azok hajtáslánca kicsit többet fogyaszt.
Idézet innen [link], ez a teljesítményhez képest sokat esznek meg tök értelmetlen, gondolom ezt Te sem gondolod komolyan. Mennyit eszik ez a lényeg, hogy a vasedényhez képest-e az a háromlábú lőtéri kutyát nem érdekli.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #17588 üzenetére
Igen, Mo "hegyesebb" még svájcnál is, ezért csak 1,8-tól felfelé .
Mindkettőtöknek eltérőek az igényei az átlagtól, ezért oda nem jó a hibrid, de erről nem csak a hibrid tehet, mint írod az 1,2 tsi sem lenne jó pedig azt szerintem többet vesznek mint hibridet. Átlagos magyar viszonyokra bőven jó egy hibrid, az 1,8-as motorral már a pálya sem probléma, engem csak a "csúszó kuplung effektus" zavar benne, de ez az én bajom, valószínűleg megszoknám egy idő után.Az élet kegyetlen .
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #18115 üzenetére
A gyurcsók úr, vagy ki a tököm is volt ez? sírtam ezen a formán.
Ma már mindenhol jártam, bőven ott is, ahol nem akartam, de a retkes benzin mutató alig mozdult meg galantból már rég kifogyott volna mennyit eszik amúgy ez a három kis mókus ott elöl? 6-7 mogyorót /100km?
Ezt a fogyasztást elviselném a galantban is, többi köszönöm nem kell...Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Poo
aktív tag
válasz Mágus2 #18845 üzenetére
Szia,
Köszi a tippet hál istennek amikor levettem a motorvédőt és felnéztem megpillantottam a piros kábelt és a sarut egy merev szigetel drótot bele akasztottam és egy másik aksival megtápláltam és így pillanatok alatt nyílt is a központi zár.
*EQMontoya-ha ilyen könnyen lehetne nyitni a motorháztetőt a rács felől mindenki azt nyitogatná :-)
Veszek eredeti tonereket,patronokat
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #19087 üzenetére
Nalam most egy Renault fluence van.
Gyotrelmesen lomha auto
1200kg 1.6 benzin. Kibaszottul nem megy es nem csak az STI -hez kepest nem megy hanem ugy altalaban. Szegeny porog mint a varrogep es nem halad. Varosban is harmatgyonge autopalyan meg no comment kategoria.
atlagfogyija most vegyesben 7.2 Liter
Amugy a muszerfala egesz normalis kasztni kicsit billegos nagyobb uthibakat nem toleralja jol mikor elpattan az utrol olyan erzes mintha osszevissza menne alattad a futomu.
Kisebb hibakat szepen kisimitja.
Fedelzeti komputer egesz okos tempomat kicsit lassucska de teszi a dolgat. Xenon nelkul nem ajanlott a sima projektoros lampa is bovli kategoria.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz Mágus2 #19092 üzenetére
Szörényi (vezess.hu) most vett egyet németből, szerinte:
Ami kis ereje az 58 lóerős motornak van, azt jól adja elő. A nagyon rövid áttételezés kicsit élénkebbé teszi a gyorsulást. Nem fullad be ötödikben 45-ről padlógázzal gyorsítva.
A cikk szerint 120-nál 4200-at forog, ez igaz??
648-ban állt meg neki (100k szerviz incl.)
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #19092 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy abban az 1.7 literben is van két decinyi csapágymorzsa.
Snoop-y: egyértelmű, hogy a szülők voltak hülyék, igen. Az a kisebb baj, a felelőtlen de gazdag szülők gyermekei évente néhány tízmillió forintot felkennek a fákra/szalagkorlátra, az már nagyobb, baj, hogy ebbe páran már belehaltak, és ennek ellenére mindig van egy újabb hülye, aki szerint az Ő picifia lesz a kivétel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #19096 üzenetére
Max akkor ha tudod annyival tolni
Fluence az valami 4200 at forgott 136-ra allitva.
Nagyon kehes hangja van.
Regi 1.4 clio ehhez kepest robosztusabb minosegibb auto benyomasat keltette.
Nem tudom mennyibe kerul egy ilyen de az arabol tuti valami hasznaltat vennek...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz Mágus2 #19099 üzenetére
Corsa C 1.0-val 180-at (+/-2) mentem az érdi lejtőn sík terepen 168 kmh rémlik
Kölcsönadtam az akkori barátnőmnek az autómat, bajnok lett a Zete (régen volt), haza kellett menni élőben megünnepelni a helyszínen, jobb híján elvittem az ő gépét és ugye sietni is kellett.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #19099 üzenetére
Kis motornál elképzelhető sztem is
Corsa c t ugyan nem ismerem de sajátom igen, ugye ez is ezres...
5000-5500 között 160-62 fölött forog kicsivel a végseb.előtt...
Ilyenkor érzem h szakít a 3 henger De mióta felújítások vannak a pályán örólök ha 80al lehet menni, meg amúggy sem lépem már túl 120-30at.. 30km távra fölös..
#19102) focvis : Itt egyszer é is kipróbáltam. stiftel Azt hittem felrepül..
(#19111) Melack : Azt is tudok.. D Nem a legolcsóbbak de elég jók.. küldök privit..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
-
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Filléres Redmi érkezett
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Bluetooth hangszórók
- Yettel topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Spórolós topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Opel topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs