Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54914 üzenetére
Volt Honda szervizben, előző tulajoknal is, és nálam is.
Kurvara nem figyeltek rá.
Sajnos gondolom ott elakad a dolog, hogy nincs csereperiodusa.
Kinyissam a tartályt most, és ránézzek?
Nem lesz levegős?Ja és ezeken kívül volt Budapest legjobb Honda szerelőjénél is.
Tboy leírta, hogy mi a véleménye a cseréről.Mod: ezért haragszom a szervizekre...
Nekem ez nem volt előttem, suzukiban más megoldás van, van egy fekolaj tartály és kész.
Gondold el, hogy más meg ennyit se foglalkozik az autóval. Ott is látszik, hogy ez nem is egyedi gond, hogy csak egy ember tudott ennek a cseréjének a szükségességéről a több száz tulaj közül, pedig vannak ott "szerelők" is...
Nem baj, hét elején intézem, ha más nem megtanulok autót szerelni[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54927 üzenetére
Jolvan more.
Első telem az autóval, most derült ki.
Menthető még szerinted a munkahengerek?
Mi van, ha nem, mi lesz a tünet?Saint: nem, külön kör teljesen.
Honadáék is kedvesek, hogy direkt nem írnak rá csereperiodust, gondolom jobb biznisz a gyári munkahengereket eladni 10 év múlva 100k-ért...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54939 üzenetére
Vágom.
Én meg ilyen szervizt keresnék itt, na de hogy?
Mondom, az autó gyakorlatilag végig markaszervizbe volt hordva...Saint: Nálam már volt maszeknal is. Ne firtassuk inkább.
Mágus: gondolkoztam ezen is, de inkább keresek egy normális szervizt. Most kaptam egy tippet, meglátjuk mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #54996 üzenetére
Én nem érzek nagy különbséget 205-55 r16 és 215-45 r17 között. Mármint gyorsulásban. Útfekvésben azért más.
lenko: tökre bejön hangra meg teljesítményre ez a vr5, de hogy melyik marharépa volt anno, amelyik ezt a kék belső világítást kitalálta... Még képen is b.. a a szemem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #55024 üzenetére
Nekem szeptemberben volt cserélve minden folyadék. Gyárit vettem bele, és mégis nyökög most a hideg időkben a szervó. Ez mitől lehet? Szint megvan, nem folyt el.
Accord 2003 2.0 benya.
Illetve ha már távdoktor.
A hűtőfolyadék szintje mitől eshet? Az is cserélve volt ugyan ekkor. Gyári ment abból is. Kicsit meglepődtem tegnap mikor ránéztem, és közelített a minimum felé a szint. :S -
-
Remekelek28
őstag
válasz Mágus2 #55105 üzenetére
Az nem csak annyi,hogy kicsavarom?
Általába a motor melyik részén szokott lenni? Valahol bal oldalt az alján kaparásztak.
Csak azért kérdem,hogy miket kell kiszedni.
Saint. Az nem lenne sok,félek,hogyxettől bonyolultabb.
Amugy szerintetek,ha a 3 ból 2 rossz,cseréltessem a harmadikat is? Egy lével.[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #55626 üzenetére
akkor valami egyszerűbb csipesz lesz.
Qru: Wartburg is 6V-osként kezdte a pályafutását, bár talán még a púpos korszakban kifutott. Bevett szokás volt, hogy 6V-os önindítóját rakták a nehezen induló 12V-osra is, amíg volt a régiből, így a jóval magasabb fordulat hamar bevágta csutka akkuval is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #55662 üzenetére
De ezek a hibak miben jelentkeznek? Azert en jopar olyan dizel autorol tudok, amik bövel 250-300k km fölött vannak es nem volt cserelve bennük max egy turbo
Nekem pl 230+k van a kocsiban es semmi nem volt cserelve, csak a kettöstömegü. Nyaron a kipufogot csereltek es ott lelkesedett a szerelöm, hogy nezzem meg, a leszedett kipufogo belül olyan tiszta volt, hogy szinte nem lett kormos az ujja....Semmi jel nem utal ra, hogy barmivel, barmi baj lenne, vagy minden nap ajandekkent indulna el söt a szerelöm azt mondta, azaltal, hogy a kipufogo rendszer ilyen tiszta, az is következik, hogy jo allapotu a motor. Azert kerdezem, hogy lehet itt barmit merni, vagy tesztelni? Most erted, ha 150k km nel kicsereled a komplett szivosort meg mindent, azzal az en esetemben, pl a mai napig penzkidobast ertem volna el.
Meg hat a hahun amikor van egy ceges golf, ami 3 evesen 180 k km futasu, annak mar minden nap egy ajandek egy ilyen nagyszerviz nelkül?(#55665) Jaffa75 köszi
(#55667) Mágus2 kiegetest en pont igy szoktam 2000-2500 körül megyek egy erdei uton pont egy kört nekem 15 percig tart es a fogyasztasbol latni (ha sokat varosozom es nincs palya, akkor igy regeneralom...palyan csak a fogyin latszik ha megy)
(#55670) Mágus2 igen ugyanezt mondja a szerelöm is. Nekem sok a palya es nemet az üzemanyag ez jo kombo. A kerdes csak arra vonatkozott, hogy es mit lehet megelözni. Honnan tudom, ha döglödik a turbo (jo az allitolag füytül hangosan), vagy a szivosor vagy injektor vagy ilyesmi
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #55674 üzenetére
Ha kitart még két évet a verda, akkor éri meg eladni. A megtakarítást az árhoz csapni, megint lehet venni egy újabbat, ami még legalább 2-3 évig jó lesz.
Ha már cserélem a sokmindent a motoron, akkor marad, mert egyrészt az új dolgok megbízhatóak, másrészt senki nem adja ide az árukat eladásnál.
És ez az érzés amúgy is megfizethetetlen. Kiánál a benzines is elég dízelesen indul.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #55674 üzenetére
Emelkedőkön legalább nem kell a halál náchás facába forgatni, hogy menjen, mint az accordot.
Na ja, meg épp most néztem, szívónál 350m-enként kb. 4% kakaótól el lehet köszönni, ahogy megy föl az ember .. elég sok ló oda lesz, már nem olyan nagy magasságban is.
Akkor gáz, ha rögtön vétel után beüt valami drágaszág...
Hát annyi a különbség, akkor mindeképp meg kell tartani 4 évig utána
(#55681) Jaffa75: az ugyanaz igen, elvileg a feltöltött motor valameddig tudja kompenzálni. Azért durva, bükkben lillafüred fele is felmegy az út 700ig, ott egy 330i 231 lovából már csak 212 van meg aztán a bükk még nem is hegy, csak kis húzódás
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #55674 üzenetére
Igen, ha sokat megyek vele, akkor ok. De az éves 20-25e km még eléggé a határon van szerintem. Évente 120-200e Huf körül lehet a megtakarítás szerintem (ráadásul jól látom, hogy a gázolaj drágább is éppen egy picit, mint a benzin?).
Jelenleg azon elmélkedek, hogy Pályán, országúton egy 2.4-es Accord, vagy 5 hengeres Volvo el lehet 7 literből 100 km-ként?
(#55675) focvis: Igen, azt jó alternatívának látom, csak a szíjas verzióval (talán ez a 3. generáció) szerelt Golfok, Oktávok már nem biztos, hogy kényelmesen beleférnének a keretbe.
-
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #55685 üzenetére
Nem figyeltem már megint. Nem hegyvidékre értettem. Kisalföld nem valami dombos. Itt ezt produkálja. Hülyegyerek mód az kb az amit írsz. Ha nem is kihúzatva folyamatosan, de legalább pályán/főúton tartósabban magas km/h-val haladva, amit a Waze megenged.
Nem tudom Dogi hol használná. Szerpentinen biztosan többet eszik, ezzel nem is vitatkozom.Lásd Ráczgeri spritmonitorozását! Ott is a max ~13 l a 2.4-nek.
Mondjuk ezt a 9 liter átlagot sem tudom elfogadni a sima 2.0-ra. Én tényleg szerencsés vagyok. a 8 literemmel. Vagy tényleg síkabb a terep.[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #55670 üzenetére
Köszi szepen
Ment/megy nekem is a dilemma folyamatosan, mikor lenne erdemes valtani....meg mire...patt helyzet nem ad okot az Astra a cserere (1,7 cdti H GTC). 230 k km van benne, valtora költöttem kb 200k HUF ot az elmult 3 ev es 60k km ota kb. Üzemanyagon meg a sok palya miatt ennel joval többet takaritok meg evente
Szerintem mar egy komplett turbo/injektor/szivo sor csere eseten is 0 ban lennek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest