- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
ma A Blackview elérhető áron kínál összecsukható képernyős élményt, három Android főverzió támogatással.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #69696 üzenetére
Köszi Mági, kösz srácok. Igazából nekem is az a célom, hogy ne legyen gané rozsda egy idő után a tárcsa, ezért szeretnék bevonatoltat. Elég meggyőző. Azt vágom, hogy lekopik, csak ne rozsdásodjon annyira, mint a mostani.
És jó, hogy beszéltetek a nyeregről is. Le akarom szedetni, de mindenki nyafog rajta, hogy az macera, meg ráfolyik a fékolaj, nem szabad megbontani stb...
Van egy spanom, aki javítja a felnijeimet (igen, még mindig tarta dolog, mert csak most érkeztek meg a nyári gúnyák, és egyben akarom elintézni a futómű pofásítást :/ ), illetve felújítja nekem a féknyerget is. Annyit kért, hogy szedessem le valakivel. Nem is gondoltam volna, hogy ez ekkor macera. A helyén nem akarom festegetni, meg haverom sem, mert az nem az ő stílusa. Szóval tényleg ekkor bánat azt leszedni egy felújításhoz?Kézifék: megpróbálnám magam feszesebbre húzni, vagy cserélni. Sejtésem szerint a feszítés még csak-csak menne, de a csere, az jól sejtem, hogy bonyolult? A bovdenek egészen hátra húzódnak a fékekhez igaz?
Accord 2003.
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #69711 üzenetére
(#69711) Mágus2
Így értettem én is, vagyis ők. A légtelenítéssel kell szarakodni. Amúgy tavaly volt fékfolyadék csere. Akkor nem ugyan az a művelet, mint itt lenne? Mert azt megcsinálta patikára a szerelőm. Szóval nem tudom akkor mit nyavalyog?(#69712) Saint_
Nem én fújom, pont azért, hogy tartósabb legyen a kályhaezüstnél. Haver meg igényesebb a munkájára, minthogy a helyén pucolja, és fesse. Mondta is, hogy a takarítással, tisztítással megy el sok idő, és azt a helyén nem is lehet megcsinálni rendesen. -
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #69722 üzenetére
Hm... nekem jelenleg akkor ez a mutatvány nem ér ennyit.
(#69724) Saint_
Ez gányolásnak hívom, és nem szeretem.
Ráadásul mondom, erre még csillagpor is rá van száradva.
Kétlem, hogy bármi lehozná róla azt a sok szart, ami rajta van. Essek neki rozsdaoldóval, meg drótkefével? :S(#69728) Saint_
Fotóid nincsenek? -
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69733 üzenetére
Köszi Mágus!!! ....fene egye meg akkor még mindig nem tudok 100 ezreket elkölteni a sz@rfosdizel vackomra pedig remenykedtem, hogy na vegre, na vegre
(#69729) Qru vilagos, csak akkor lehet elöbb el fogom adni, mint hogy nekem kelljen ebbe invesztalnom. (Kezd egyre szimpatikusabba valni ez a VII Golf, AGR ülesekke, 2 literes 150 lo körüli mocival, start stoppal ....csak kar, hogy jo az astra
(#69730) bitpork en is azt gondoltam volna, hogy par 1000 km lenne a normalis Neten talaltam par hozzaszolot, hasonlo regeneralis idökkel, de mondom, hatha az öveke is sz@r mar
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #69743 üzenetére
Miert? Nekem ez meg nem tunik olyan neccesnek...
Az egyik baratom mercien most pucoltak egyebkent a DPF-et 30e hufert. Annyit meg csak kibirok ha beut a ménkü(#69742) Declare
Biztos ki lehet olvasni OP-commal, nem ertek az opelhez. (es a VW-hez sem )
Gondoltam megnyugtat a tudat, hogy az enyemben is 230 van es meg nincs tele a DPF[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69743 üzenetére
Ez nem azt jelenti, hogy lassan megtelik es akkor bekapcsol a regeneralas es az kipucolja es kezdödik elöröl a "feltöltödes"?(#69757) Mágus2 elöbb utobb cserelni kell mindenkepp nem? Ahogy kezdtem is a HSZ em, azt olvastam valahol (az interneten ), hogy 200-250k km között altalaban megtelik a dpf es csere....de az nem azt jelenti, h sz@r a motor, csak a dpf egyszerüen elerte a veget nem? Nyilvan ha 90 k km alatt mondjuk meghal, akkor mas baj van, de 200-250k között ez normalis vagy nem?
Amugy en is azt olvastam, hogy a dpf tisztitas, az ideig oraig jo, mert utanna nagyon gyorsan ujra eltömödik. (de ezt sem tudom mennyire igaz....)
Bocsi hogy berobbantottam a dpf temat, de ez is autos tema az összes "traktorost" erinti....a fünyirosok, addig nyrjanak füvet
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69773 üzenetére
Köszi szepen az infokat!
Ez amugy azt jelenti, ha kb mondjuk 150k km enkent kicserelne az ember a befecskendezöket, turbot, egrt stb, akkor kis tulzasbol a vilag vegeig jo lenne a dpf?
Nekem, mint irtam közel 250k van a kocsiban. Azt hogy tudom meg, hogy allnak ezek a dolgaim (turbo, egr, befecskendezök)? Egyszer mar kerdeztem, de akkor asszem nem kaptam valaszt. Vagy ilyet nem lehet igy megmondani? Vagy kizart dolog, hogy 250k nal jo allapotban legyenek?
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #69785 üzenetére
CR rendszer esetén már 50 000km után nem az igaziak a befecskendezők. Élettartamuk kb 150 000km ha sima gázolajat tankolsz. Prémium dízellel ki lehet tolni az élettartamukat, de 300k km körül akkor is csere lesz a vége.
Azért ez elég durva. Főleg, hogy egy modern CR esetén itt sok százezer forintról beszélünk.
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69785 üzenetére
Jo azert az ertelmes hatarokon belül gondolkozzunk egy ember sem fog 30 evesen mar ugy futni, mint 20 evesen, de attol meg nem kell lelölni
Az, hogy mondjuk 0,5 masodperccel lasabban futja a 100 at pont nem erdekel. Csak azon megy a filozas, hogy meddig erdemes költeni es javitgatni egy autot, ami alapvetöen megfelel az igenyeidnek es mikor jön el az a pont, amikor mondjuk az van, hogy nagyon komoly összegbe kerülne ha üzembiztos autot akarsz es erdemesebb lenne egy ujabba fektetni (ami ugye megint lutri, amire megint csak költeni kell az elejen stb).
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #69788 üzenetére
Véleményed szerint 1.4 boosterjet-be érdemes premium benzint tankolni majd? (OMV MM)
Itt is magas nyomású a benzin befecskendezés, gondolom a szutyok benzin ezt is kinyirná.
Turbo elvileg 1,1 bart tol, indítás után 30 mp, leállítás után 30 mp járatás gondolom elég, pálya tempó után 1 perc.
Olajcsere 3-13-23-33 gondolom megfelelő lehet? -
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69792 üzenetére
Jo hat de gondolom, azert a gepek, anyagok, amiket hasznalnak sem olyanok, mint a 2000 es evekben
Egy 2010 elötti 2 literes turbodizel, meg egy mostani, 2017 es legujabb között azert olyan hatalmas különbseg nincs nem? Az, hogy vannak 1,0 motorok nagy nyomassal es ezekkel mi lesz az mas kerdes, engem ez nem erdekel . Az en verdam egy 2008 as H astra GTC a 110 loerös 1,7cdti vel. Egy 2014-15 körüli 2 literes dizel golf mondjuk ( az a csalosdizel asszem ) pl lehetne egy alternativa. Vagy az ujabb K astra mondjuk az 1,6 cdti vel....de mondjuk egy 320d bmw sem hiszem, hogy olyan oriasi riziko. Az egy igen jo motor ha jol tudom (1-2 szeria dolog, van valami szelepekkel, bar az F30 at mar lehet nem erinti csak az elözö e9x generaciot). Ha azt az ember orvosolta utanna azert jo hirben allnak. 25d meg plane.
-
Mappa
addikt
válasz Mágus2 #69877 üzenetére
Köszönöm. Ma láttam meg a külalakját, mert úgy sütött a nap a műszerfalra. Gondolom tök mindegy ha automata vagy kézi váltós az autó. Mindkét típusban ua. az óracsoport, mert hogy az enyém kézi.
llwynog - ezzel amúgy sem lehet máshogy
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
nagyúr
válasz Mágus2 #70282 üzenetére
Félig a tank, induljak? Útközben csak akad egy kút
(#70283) Jaffa75:
(#70285) brumi1024 : Akkor is el kell jutni valameddig, most lesz kész a kert, nem fogom ott felgyújtani, féltem a rózsákat
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #70786 üzenetére
Hamarabb meg lehet szokni, mint a civicet, az kemény, ez meg egy átlag usernek készült darab.
A motor nagyon megy, 1500-tol bármit megold. Halkabb, mint a civic, de azért 120 után már tolakodó a szelzaj, viszont a motor nagyon jól el van szigetelve, és összességébenis halkabb, de nem egy audi, nyilván nem is oda van pozícionálva.
Belül a szokásos kalaptarton kívül nem zörög semmi, azt ma megoldottam.
Fogyasztás most felment 5,5-re, már második nap Pesten mozgok.
Persze a reális az 6-7 között lesz valahol, mert most még óvatoskodok, de lehet vele extrémen spórolni is.
Kormány nagyon nem közvetlen, de ezt a vetelkor is tudtam, futómű jó, még gyarikag eco módra fújt (2,7 bar) kerekekkel is kényelmes, de holnap lejebb engedek belőle.Extrák terén meg tiszta Hawaii...
Nyáron jön az Android auto frissítés a központi fejegysegre, úgyhogy öröm bódottá.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #70870 üzenetére
Ez nem komfortzóna kérdése. Nincs időm, lehetőségem és energiám elmenni autót vadászni, a vidékit nem tudom hol átnézetni, emberem nincs aki velem jöjjön, szabadságom nem erre van sajnos. Szóval vert helyzet.
Kornél: Az opel is 7 misi, újonnan olyan autó, ami nekem kell, az ennyibe kerül sajnos, ezzel tisztában vagyok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
raczger
őstag
válasz Mágus2 #70936 üzenetére
Kösz a tippet, szerintem inkább nem kísérletezünk, majd a szervizben megoldják ezt.
(#70923) BigBlackDog: Bátyámnak fél évet sem bírt a NBU
Nekem Philips X-tremeVision +130% van, fényerejével meg vagyok elégedve, élettartammal kapcsolatban nincs nagyon tapasztalatom, még csak fél éve van. Viszont a gyárilag megadott élettartama közel 2x annyi, mint a NBU (450 vs 250 óra).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen