- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #78169 üzenetére
Ouch, szegény...
Ez mondjuk tippre nem drift volt, mert az orra és a fara is éppnek tűnik, szóval inkább néz úgy mi, mint egy meg nem adott jobbkéz.
bbubby: Ebben is az olajfogyasztós 1ZZ blokk van, szóval érdemes olyat keresni, amiben gariban cserélték a fűzött blokkot. Más baja nincs. Viszont az olajfogyasztós példányokban döglik a hátsó lambda, a katalizátor, ilyesmi. Szóval ha ezek gyanúsak, vagy kékes füstje van, akkor napszaknak megfelelő köszönés után balra el.
Egyébként inkább utazós, mint sportos, viszonylag hosszúra van áttételezve a váltó is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #78390 üzenetére
Vezetem 330Ci-t mókás egy üres placcon pörögni de közútra nem vállalnám be én sem. Én még emlékszem mikor Bögre az IS250-el vadi új (nem noname) téli gumival meg asr/esp mellett oldalirányba többet haladt mint előre a pár centis havon. Ami tekintve, hogy éppen egy kapubeállóból próbált kijönni egyáltalán nem volt mókás...
Szóval nálam is csak FWD vagy AWD játszik.
#nincsbennetarcsi
-
a8l
aktív tag
válasz Mágus2 #78417 üzenetére
Akkor gondolom BFM motoros verziót szeretnél, ami még szívócső befecsis.
Azért kérdeztem, hogy merre felé vagy mert tudom szlovákiában valahol. Aki megvette a D3-masomat az Komarno-ban lakik és gyűlnek a problémák amit meg kéne oldani.
Nem tudsz valami normális szerelőt arra felé?
Most ennyi van benne, én bő 3 éve adtam el 118e km-rel.
Van pár gond amit meg kéne oldani:
-ABS vezérlő kuka, ezt javítják de ki kell szedni, 6 csavar tartja a kockán, meg a csatit kell lehúzni, de eléggé szűk a hely az egyik csavarnál vmi cső is útban van.
-Szervópumpát is fel kéne újítani, alapjáraton nincs szervó
-MMI halott, valószínű a head unit szart be, kesztyűtartót kéne lekapni, mögötte a gateway mellett van a head unit. Bebootol de fél perc után lecsukja a kijelzőt, gombokra nem reagál, optikai teszten se megy át.
-Motornál meg vez tengely állító bal oldal zárlatos, csak ez van benne, de ez MIL-t dob.
Mondom a nőnek hogy nem való ez neki mert kezd sok lenni a probléma vele, de szereti főleg a gáz miatt, hogy annyira takarékosan el lehet járni vele.
Kár érte mert amikor eladtam még gyönyörű hibátlan autó volt kevés km-rel, nem kéne hagyni legatyásodni a többi lom szintjére. Ez egy különleges felszereltségű D3, nem látni ilyet minden bokorban.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #78426 üzenetére
A névleges teljesítményre valóban kevesebbet ad meg a gyártó a valóstól. Azt azért senki nem gondolta komolyan, hogy úgy lett kevesebb a károsanyag kibocsátásuk a sw update után, hogy nem lett gyengébb. Direkt hagytak kis mozgásteret maguknak, nem (csak) a csaló szoft miatt, hiába a gépesített sorozatgyártás akkor sincs két teljesen egyforma teljesítményű motor, a névleges teljesítményt meg mindnek (még a rosszabull sikerült motoroknak is) teljesíteni kell. Az nkh-s mérésen is +10% toleranciával dolgoznak, pont ezért.
Amúgy megtaláltam a szervizfüzetét Korminak, valamelyik okos beikszelte, hogy a Haldex kuplungban is cseréltek olajat. Ügyes... Gondolom a számlára is felkerült.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #79474 üzenetére
Hát kb.
A 2001-es Lexusban van ezen felül:
-Elektromos ablakok hátul is
-Automata klíma
-Tetőablak
-Ülésfűtés
-Félbőr (alcantara) ülések
-Motorosan állítható vezetőülés
-Fűtött középső tároló a könyöklő alatt - na jó, ez nem extra, csak alatta van a kardán.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #80244 üzenetére
egy kis dugót az M7-en, ami nem lett volna baj, balesetek történnek
Hát amúgy ez is nagy baj, én nem tudom felfogni ép ésszel, miért van az, hogy amint megnő kicsit is a forgalom az autópályán, azonnal baleset, és beáll .. egyenesen kéne menni egyenletesen, meg néha körültekintően sávot váltani, követési távolságot tartani, és nagyjából ennyi a megoldandó feladat egy autópályán, de minden nyári hétvége bizonyítja, hogy nem sikerül abszolválni ezt sem ..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #80244 üzenetére
Szomorú de ez van. A pályarendőrség csak dísznek van és abban merül ki a munkájuk hogy mérnek a hűvös bokor mögül mert abból jön a lóvé. Ja meg ha van baleset akkor kimennek de oda is inkább csak megbüntetni a vétkes sofőrt. Miközben szarnak azokra aki a nyakadra másznak, aki nem húzódik ki jobbra, aki a leállósávon közlekedik és sorolhatnám még estig...
Szégyen.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!