- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- E-book olvasók
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ubyegon2
nagyúr
válasz cattus #22290 üzenetére
Eddig az autósoknak kb. monopóliuma volt az úthasználat tekintetében (de legalábbis az indokoltnál jóval nagyobb súlyban voltak reprezentálva).
Ez nem teljesen van így, de egyébként elhiheted, hogy inkább látnám azt, hogy a város belső részén ezernyi biciklis teker, normálisan persze, mint a jelenlegi helyzetet, hogy gyakorlatilag napi millió nem helyi lakos terheli az egész fővárost! Csak éppen ehhez komoly átgondolt stratégia kéne, nem annyi, hogy a vigyori főpolgi biciklivel szeret járni, ezért átadja a legterheltebb belvárosi részt a kerékpárosoknak.
Kik? Hol? Mivan?
Ma is írtak róla:
a kötelező kerékpárút-használatot el kell törölni, ami abból is adódik, hogy a gyakorlott kerékpárosok nagyobb veszélyben érzik magukat a családok, kisgyerekek között, különösen a keskeny, rossz állapotú kerékpárutakon, mint az autóút szélén kerékpározva.
Örülök, hogy - bár egyelőre impliciten, de - te is a fizikailag szeparált kerékpárutak mellett állsz ki.
Abszolút, de nagyon szigorúan véve, hogy ahol nem közlekedhetnek, ott tényleg ne menjenek. Jelenleg sokkal veszélyesebbek a gyalogosokra a kétkerekűek, mint az autósok. Emiatt kéne bevezetni a kétkerekű járművek azonosíthatóságát, de qrva gyorsan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...