- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autóhifi
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Steam Deck
- iPad topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
Szerintetek a 42"-os LM660S megéri-e az LM620S-hez képest azt a 60ezer forint pluszt?
Gondolok itt arra, hogy ugye egy AN-MR300 távirányító kerül 9ezer forintba és mellé egy AN-WF100 wifi adapter kerül szintén 9ezer forintba, amivel gondolom nagyjából tudásban egy szintre van hozva a két tévé.
Amennyiben az LM660S jobban megéri, akkor érdekelne konkrét tapasztalat híján, hogy miért.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
A #12399 hozzászólásomban említett AN-WF100 wifi adapter az én tudásom szerint működik az LM620S tévékkel (ami viszont bizony 9ezer forint), de szívesen venném a megerősítést. Így nem hinném, hogy valami másikról lenne szó, ami 30ezer lenne.
És vajon az előttem hozzászóló mit értett az LM660S-nél "több smart funkció" alatt, már ha ilyen létezik hogy "több"?
Mivel a leírások alapján én nem találtam eltérést.Az pedig, hogy jobb a médialejátszója szintén mit jelent?
A filmeket hányas levelig képes lejátszani?
Van valami konkrét eltérés?Ha esetleg valaki, aki közelebbről szerzett tapasztalatot a két tévével kapcsolatban és válaszolna azt megköszönném.
Valamint a kérdés fennáll, hogy megéri-e az a plusz 60ezer az LM660S-ért?
Elvégre a wifi adapter és a magic motion távirányító megvehető 18ezer forintból. -
ferob
őstag
Érdeklődnék, hogy a felvetült esetleges nem magyar garancia (vagy épp garancia levél másolás) kapcsán, végül is valaki rendelt-e pl. innen és a kapott jótállási jegy és a gyári szám alapján megkérdezte-e az LG ügyfélszolgálatán, hogy valóban magyar garanciás a tv?
-
ferob
őstag
válasz GeneraL_XTX #12635 üzenetére
"De végső esetben az LG-hez is viheted, javítani fogják, mert ez a kötelességük."
Mármint, ha nem magyar garanciás, de van garancialevél, akkor meg fogják javítani helyi márkaszervízbe, ha szükség lesz rá?
Ebben az esetben, akkor miért fontos, amit mindenki hangoztat, hogy magyar garancia legyen meg viszonteladótól legyen véve?
-
ferob
őstag
Adott egy LG LM660S tv és pár 3D-s ISO lemezkép.
A kérdésem az lenne, hogy milyen megoldással tudnám ezeket lejátszani a tévén?
(Nincs HDMI képes gépem, se lejátszóm hozzá.) -
ferob
őstag
Nem szeretnék elkölteni egy vagyont ilyen tévére való beruházás után, szóval bármilyen közvetlen megoldásra való ötletet szívesen veszek.
Vagy, ha semmiképpen sem megoldható lejátszó nélkül a tévén ezeket nézni, akkor valaki, aki próbált már 3D ISO lejátszására képes BD playert, az adhatna 1-2 támpontot melyikre lenne érdemes beruházni egy ilyen tv mellé.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Érdeklődnék, hogy valaki LM660S tévénél tapasztalt-e olyat, hogy 1 perc alatt akár 3-4x is újrakapcsolódik wifin keresztül, valamint hogy ezt folyamatosan csinálja?
Próbáltam, hogy láthatón hagyom az ESSID-t és azt is, hogy növelem a jelerősséget, de még a titkosítást is átállítani, de persze egyik se oldotta meg a problémát.
Csináltam szoftverfrissítést 03.03.51-ről 04.01.36-ra, ami szintén nem hozott megoldást.
Egy felsőkategóriás Netgear routert használok a tévétől 3,5 méterre és közben a hálózatról semmilyen más eszköz nem szakad le, szóval a routerrel nincs gond.Másik kérdésem, hogy olyat tapasztalt-e akárki, hogy a kép és a hang csúszik, tehát hogy egy olyan fél másodpercnyivel max., de előbb jön a hang, mint a képhez viszonyítva kéne?
UPC analóg kábeltévéről van szó és egy teljesen másik tévével rendben jön ugyanitt. -
ferob
őstag
válasz huncutka1029 #12739 üzenetére
Nem a router bont, hanem a tévé kapcsolódik folyton újra.
A képjavítás, ture motion stb.-vel kapcsolatban meg az analóg kábel miatt alapba első dolgom volt ezeket mind kikapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Nincs ip ütközés, semmi más nem is használja ezt a címet, mellesleg próbáltam már minden eszközt újraindítani.
De még azt is, hogy csak a tévé használja a routert.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Másik dolog, hogy ez az LM660S széria vajon támogatja a 5GHz-es sávot?
Mert a 2.4-esen kívül másra eddig nem sikerült kapcsolódnom egyáltalán, pedig valahol jó pár oldallal visszább emlékszem, hogy valaki írta, hogy támogatja. -
ferob
őstag
Nem tudom valaki tapasztalta-e, de az én LM660S tévémnél a lejátszott filmeknél vagy bizonyos reklámoknál néha "búg" (olyan torzítás szerűen) a hang kiadása közben a hangszóró, esetenként zavaróan is.
A hangot nem állítom túl hangosra, de mégis előfordul és leginkább filmek lejátszásánál.
Szóval a kérdés, hogy más tapasztalt-e hasonlót és ez mennyire normális a tévé hangszóróinak a teljesítményéhez képest? -
ferob
őstag
válasz Azurooandrew #12905 üzenetére
Nem tudom, gondolom jelen van mióta megvettem.
Elég ritkán veszem észre, főleg mikor nagyon zavaróan zúg a hangszóró, pl. film lejátszása közben egy zenei effekt/betét alatt, de valami joghurtos reklám alatt a nőnek a beszéde is kiváltja ezt.Kipróbáltam és teljes hangerőn se jelentkezik ez a "zúgás" a hangszóróból, csak ugyanúgy ritkán.
Szóval talán valami mélyebb vagy erőteljesebb hang alkalmával történik, de ebben se vagyok 100%-ig biztos.Senki sem tapasztalt ilyet? (LM660S)
-
ferob
őstag
válasz blakey #12919 üzenetére
Normálra van állítva, ahhoz nem nyúltam.
Szerk: Kipróbáltam pl. Mozi beállítással, nem változik tőle a helyzet.Nem minden esetben, csak amikor mélyebb vagy erőteljesebb hang jön.
És nem tervezem akármi vásárlását egy ilyen modell megvétele után, éppen ezért nem tetszik, hogy csak azért, mert mélyebb vagy erőteljesebb hang jönne a tévéből hangerőtől függetlenül, akkor az búg-zúg.Főleg, hogy nehogy már egy sima tévéadást ne tudjak ilyen búgás nélkül nézni.
Persze többnyire nem fordul elő, de ilyen kommentátor beszéd vagy erőteljesebb beszéd a reklámba, vagy valami lejátszott film betétzenéjétől abszolút zavaróan lehet hallani.Szóval, akkor ez valószínű, hogy nem normális? (Mindkét hangszórót megfogva kézzel és közelebbről meghallgatva észlelhető ez, tehát nem csak az egyiknél jelentkezik, ezért gondolom, hogy talán nem konkrétan hibás a hangszóró.)
Később majd próbálok készíteni egy kisebb hangfájlt a jelenségről, hátha valaki az alapján meg tudja mondani, hogy hiba-e vagy ennyit tud.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz blakey #12919 üzenetére
Megcsináltam az említett hangfelvételt, szóval akárki, aki ehhez érdemben hozzá tudna szólni, annak megköszönném.
Jobban megvizsgálva, az egész tévé beremeg kicsit ilyenkor, mert lehet érezni, ha a tévére teszem a kezem.
Hangelvétel a jelenségről és viszonyításképp meghallgatható ITT az eredeti, hogy milyennek kéne lenni.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz blakey #12926 üzenetére
Nem ez a hiba, mind megpróbáltam már, sőt rengeteg egyéb dolgot is.
Végül is közvetlen közelről megvizsgáltam a tévé hátulját miközben így zúg és arra jöttem rá, hogy valahol a bal hangszóró fölött a hdmi és usb csatlakozók környékén belül valamit nagyon megrezegtet és ez adja ki a hangot.
Legalábbis eléggé úgy tűnik.Hívhatom az LG szervizt... nem egy jó hír, mivel 1 hete vettem a tévét.
-
ferob
őstag
Ugye volt egy problémám egy LM660S tévével a vásárlást követő egy hét után.
Mégpedig, hogy magasabb/mélyebb hangoktól a tévébe valami berezonál nagyon hangosan, így felhívtam az LG-t.AKIT ÉRDEKEL AZ LG ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK ÉS MÁRKASZERVIZEINEK HOZZÁÁLLÁSA A VÁSÁRLÓKHOZ, AZ OLVASSON TOVÁBB.
Az ügyfélszolgálatos srác tájékoztatása alapján 24 órán belül kijön a lakhely szerint illetékes szerviz partner, de elképzelhető, hogy hétfőre csúszik, mert péntek volt a telefonálásom napján.
Nos ez így is lett, ma (hétfő) reggel hívott egy idősebb fazon és ki is jött délelőtt.
Ekkor jött a meglepetés, mert saját elmondása szerint, ő még sose találkozott ilyen újabb fajta LG tévékkel... na ekkor már aggódtam.
Mindenesetre egy darab akkus csavarozógép volt nála és semmi más, holott elvileg szinte mindent, ami nem komoly hiba azt helyben javítják, főleg, hogy előre ki voltam kétszer kérdezve mi a hiba, szóval tudta mi kellhet a tévéhez.
Oké meghallgatta, hogy tényleg berezonál valami, majd elkezdte fogdosni a környező tárgyakat (lejátszó stb.), hogy biztos az rezeg, bár külön mondtam neki, hogy több helyen is kipróbáltam és a tévébe rezeg, ha jól meghallgatja.
Hát oké, akkor mondta vegyük le a tévét és szétcsavarozza, de vegyem elő a tévé védőjét ami a csomagolásba van, mert csak úgy szabad mozgatni elvégre nincs kerete a tévének... kérdeztem tőle hogy minek az a rugalmas műanyag kis semmi rá, de csak erősködött, hogy vegyem elő. Ez meg is történt, majd ő is meglepődött, hogy hát oké ezzel tényleg nem ér semmit, akkor vegyük le a tévét így.
Felraktuk az asztalra, majd ekkor elkezdte, hogy hihetetlen, hogy le kell csavarozni a talpat is, hogy ő levehesse a hátsó burkolatot, de aztán végül is le lett véve.
Minden csavar mellett mutatóujjal nyúlkált, hogy meggyőzzön és lássam hogy ez ugyan nem rezeghet, bár külön felhívtam a figyelmét, hogy tized millimétereket ujjal nyomkodva észre nem vesz.
Aztán ekkor vettem csak észre, hogy a 220-ból ki se húzta a tévét és így nyúlkált benne... annyira meglepődtem inkább már nem is szóltam neki semmit, mert tudtam ebből semmi érdemi javítás nem lesz.
Igazam is lett, mert csak kitekert pár csavart meg visszarakta őket és ennyi.
Majd mondta, hogy ha lesz ideje, mert most sok a munkája végig (ezen már főleg ideges lettem), akkor visszajön és hoz valamit, amit alá fog rakni hátha az segít... (bár meg se állapította pontosan, hogy hol rezeg és mi) Jó mondom és mégis mikor? Hát ő nem tudja, sok a munka. Kérdeztem, 3nap vagy 1hét? Hát ő nem tudja, szól majd.
Kérdeztem, hogy mi van, ha az ilyen mégse segít? (Meg mi ez, hogy ő majd tákol alá valamit? Vicc...)
Akkor majd beviszi a szervizbe és majd kitalál valamit... ja és az mégis mennyi idő lesz? az is egy hét? Mire ő azt mondta, hogy sok a munka lehet egy hét is vagy több. Egy sima rezonancia miatt, szégyen.Szóval jelenleg várom a semmit, így ebbe nem is nyugodtam bele és felhívtam megint az LG ügyfélszolgálatot.
Persze itt jött a következő sokk, mert valami fiatal hülyegyerekhez kapcsoltak.
Bejelentettem a problémám és a szerelő hozzá nem értését, valamint megkérdeztem, hogy hogyan lehet mégis, hogy olyannal állnak szerződésbe, aki azt se tudja mit kell csinálni.
A gyerek azt se tudta mit beszél, kereste a szavakat és össze vissza hebegett-habogott, pl. hogy az az osztály, ami majd ezt a bejelentést elbírálja az egy olyan szerszám, ami erre van kitalálva... idiótaság nem is értem. Na a többi hozzászólása se volt érdemibb a dologhoz és kérdőre vont, hogy netán még az sem tetszett, hogy hogyan volt felöltözve a szervizes fazon? Mondtam neki, hogy engem nem érdekel, hogyan öltözik, de amit kijön megjavítani arról tudja már, hogy micsoda és ne magyarázzon ilyeneket, hogy sok a munkája meg még sose látott ilyen tévét... ha kijön akkor javítsa meg vagy mondja azt hogy 3 nap, nem pedig nem tudja meg sok a munka, majd jön.
Mivel az ügyfélszolgálatos gyerek, aki állítom 18nál több nem volt, sok dologban hazudott és pofátlan is volt, ezért úgy gondoltam kérek egy vezetőt, csoportvezetőt akármit, aki el tud járni érdemben, de ekkor még nem gondoltam, hogy van lejjebb.
Azt mondta, hogy nem tud adni vezetőt, meg hát őő..őa..őa az ügyfélszolgálatnak ő így a vezetője.
Így hát megkérdetem tőle, hogy ugye ez az állítása igaz? És mivel rögzítik a beszélgetést ezért ő meg se próbál engem félrevezetni ugye?
Aztán továbbra is hülyének nézett, így utoljára megkérdeztem, hogy mennyi idő amíg az az osztály, ami szerinte "megfelelő szerszám" mégis mennyi idő alatt hoz valami eredményt. Azt mondta két nap, szóval elköszöntem és gyorsan letettem mert már nagyon elegem volt és értelmét nem láttam, hogy kiosszam az idióta kisgyereket.Összegzés:
LG ügyfélszolgálat >> Fiatal srácok, csajok bemondják a sablon szövegeket a betelefonálóknak, de akinek konkrét problémája van annak habognak össze-vissza és kitudja mi lesz.
LG hivatalos márkaszerviz >> isten háta mögötti kis sufni szervizek és az alkalmazottak bőven elég idősek ahhoz, hogy csak a crt tévékhez értsenek... vagy épp semmihez.Jelenleg is várom a csodát. Kiadtam negyed millió forintot a tévére és mivel a 4. napon jött elő a rezgés, ezért most megy a tortúra.
-
ferob
őstag
Az előző sztori folytatása:
Akárhogy is, de nem bírtam megmaradni azzal a tudattal, hogy senki se oldja meg (vagy mostanában nem?!) ezt a problémám a berezonálással.Szóval nagy nehezen szereztem egy LG központi iroda számot, ahol egy nő vette fel a telefont. Vázoltam neki a helyzetet és megkérdeztem, hogy mégis mi a teendő, ha kifogásolom a márkaszervizes fazon hozzáállását... azt mondta hívjam az ügyfélszolgálatot, mondtam neki, hogy köszi már megvolt és ez meg ez történt.
Azt mondta, hogy hát ebben az esetben nem tud segíteni. Kértem, hogy adjon akármilyen elérhetőséget, telefonszámot, e-mail címet vagy bármit, ami legalább egy kicsit távolabb elér mint a 18-19 éves ügyfélszolgálatosoknak való felesleges magyarázás, mert mint kiderült az az egy e-mail cím, ami elérhető az oldalukon, na azt is ezek a suhancok olvassák.De meglepő vagy épp nem meglepő... az LG központi iroda nem tud olyan elérhetőséget, ahol bármilyen panasszal vagy kérdéssel lehet élni.
Annyit sikerült elérnem, hogy még egy aránylag közeli márkaszervizet ajánlott telefonszámmal. Gondoltam oké felhívom ezeket, majd ezek megmutatják, hogyan kell hozzáállni rendesen... de túl jóhiszemű voltam, ugyanis ennek a márkaszerviznek, nem hogy megszűnt az a telefonszáma, amit az iroda megadott, de még az a szám se létezik, amit a tudakozótól kaptam utólagos telefonálgatások árán. Sőt igazából erről a sufni szervizről sincs sok hír... kifejezetten biztató, nem?Így hát nem volt mit tenni, rááldoztam az egész napomat és centiről-centire végigfogdostam saját magam a tévét miközben olyan hangokat játszottam le, amitől jól berezonált.
Persze idővel rá is jöttem azt hiszem a problémára, bár semmi se 100%.
Szóval jelenleg úgy hiszem, hogy mivel alul a műanyag, amin az LG logó ékeskedik, valamint a hátsó, hangszóró tartó műanyag doboz peremei a tévé teljes alsó részén összeérnek és semmi szigetelés vagy tömítés nincs köztük, ezért bőven képesek egymással ilyen módon reakcióba lépni (netán ebben a hangszóró mozogni, de ugye oda nem látok bele).
Most mit mondjak... kicsit szégyennek érzem az LG részéről, hogy egy negyedmilliós új modellnél ilyen egyáltalán előfordulhat, hogy összeeresztenek két műanyag elemet közvetlenül, ráadásul pont a hangszóróknál, ahol ez igen nagy probléma tud lenni, mint ahogy ez látszik is.Amennyiben majd az előzőekben említett szervizes fazon méltóztatik felhívni, kijönni újra és megnézni, akkor lehet még a végén képes leszek rábírni, hogy valami szigetelés félét tegyen a két műanyag rész peremére... legalábbis remélem.
-
ferob
őstag
Újra itt vagyok a sztori (#12959, #12975) folytatásával:
Mit van mit tenni, az LG kénytelen volt foglalkozni az ügyemmel és megkerestek e-mailben is és egyeztettek a termékcsoportért felelős mérnökkel stb. és értesítették a márkaszervizük képviselőit.
Az adott ember, aki megkeresett az LG-től, biztosított, hogy mindenképp igyekeznek és 1-2 napon belül orvosolják a különböző hangtartományban jelentkező rezonanciát.Így pár percen belül, említett szervizes másodmagával, mit ad isten a rengeteg munkát félredobva ma délelőtt (most az előbb) egyből felhívtak és elszállították a készüléket tesztelésre...
Más kérdés, hogy az "összecsomagolástól" a talp már nem fért a dobozba, így azt kézben vitték, de remélem vigyáznak mindenre...
Mivel el is utazok és ezt a tudtukra is adtam, így csütörtökre várom a tévém és remélem végre élvezni is tudom majd, ha már ennyit költöttem rá.De itt még a sztori nem áll meg és a legtöbben szerintem majd most fognak meghökkenni, mert még mielőtt a szervizes fazon kilépett volna, az ajtóból visszafordulva, mint Columbo... hozzátette, hogy ha már az internetes fórumra írogatok, akkor azt névvel beírva tegyem.
Na, mit szóltok?
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz lazarus2206 #13000 üzenetére
Ha a kedves szervizes, ha nem... bárki megtehette, hogy meghallgassa és összehasonlítsa, ebben a hozzászólásomban: #12923
De, aki lusta megnézni, annak szívesen adok közvetlen linket: Hangfelvétel
És nekem senki ne mondja, hogy ha negyedmilliót adok egy tévére, akkor az, hogy rezonál és búg tőle az normális, mert attól még lehet nézni a tévét... értem?
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz lazarus2206 #13002 üzenetére
Az, hogy ezek után nekem milyen az írásom pont nem érdekes a dolog szempontjából, még csoda, hogy elégedetlen vagyok, nem? Csendben kéne hagynom, hogy így legyen ugye?
Sőt mi több, biztos ezeket mind kitalálom, hogy két álláspontnak kelljen lenni... ugye?
Direkt hibásat vettem, hogy velem mindenki kiszúrhasson vagy ne végezze a munkáját és ennek én hangot adjak, így van?
Inkább ne válaszolj.1. Én vagyok a vásárló, az ügyfél.
2. Ha már erre költöm a nehezen összegyűjtött pénzem és odaadom az LG-nek, aki GARANCIÁT VÁLLAL, amit nem én találok ki. Majd HIBÁS a termék... akkor az a minimum, hogy eljárnak az ügyben.
3. A másik meg, hogy egy szervizes ebből él, ezért márkaszerviz... mindenkinek van egy munkája, amit vagy elvégez vagy ELÉGEDETLEN a vásárló.. főleg negyedmillió kiadása után.4. A másik meg, hogy nehogy még ide beregisztrálva a márkaszervizes fia ossza nekem az észt, sőt inkább ha ezzel így akarnak hozzájárulni az LG termékekhez és a garanciális javítás minőségének a hírnevéhez, akkor inkább örüljenek, hogy vagyok annyira korrekt, hogy nem írtam be egyből a várost és a márkaszerviz nevét.
Szégyen, hogy manapság Magyarországon az a módi, hogy úgy kell beállítani, hogy a vásárló a bunkó, a szervizes meg csak az áldozat... persze végezni a munkáját megfelelően meg nem akarja, mert nem adok a garanciális javításért pénzt neki, mert ugye mi másról lenne szó...
Az meg, hogy a szerviz kifogásolja, hogy én le merem írni, hogy mi történt, az meg már mindennek a teteje, nem ám még, hogy ezért regisztrál, hogy leszóljon ezzel kapcsolatban mindent.
Lehet, hogy rendesen kéne hozzáállni az ügyfélhez és nem történne ez. -
ferob
őstag
Bocs, lejárt a szerkesztési idő.
Szóval annyit akartam még, hogy azért az nem semmi, hogy tegnap még annyi munkájuk volt, hogy itt kellett hagyjon és majd jelentkezett volna, most meg órák óta már azzal töltik az időt, hogy beregisztrálnak egy fórumra és válaszolgatnak... de biztos közbe nagy erőkkel hallgatja, hogy hol rezonál a tévé.
Az meg, hogy ő elvárja, hogy én teljes névvel írjak a fórumba, mert ez neki fáj, hgoy leírom a történteket, annál már csak az a jobb, hogy mivel már előre szóltak, hogy olvasták a fórumon, hogy mit írtam, gondolom van régebbi regisztrált neve ide... de azzal biztos nem jó bemocskolni magát, hisz azon nem tudják, hogy ki ő.
-
ferob
őstag
Utoljára válaszolok ilyen idiótaságok miatt, mert nem olvasod végig, vagy akárkinek az ismerőse vagy, aki épp az akivel a gond van, vagy épp ő maga az akinek nem tetszik, hogy elmesélem a történteket.
Az előző lustaságodból adódó, bár elhangzott dolgokra hivatkozva értetlenkedtél/értetlenkedsz, de leírom, hogy a szervizes maga tette szóvá, hogy a fórumra beírtam és mi ez mégis, meg ha ennyire csinálom teljes névvel tegyem.
Valamint az, hogy a fiát említettem se véletlen, mivel kétlem, hogy manapság ilyen szuperül kezelné a fórumot egy idősebb ember és nem mellesleg a fiával együtt vezeti a szervizt.
Meglepő milyen jól informált lettem a gondok után, mi? Ez van, ha lesz*rják, meg hülyének nézik az embert, na meg ugye végtelennek hiszik az idejét, meg azt gondolják róla, hogy majd fizetni fog, ha már a gazdagja negyedmillióért vett tévét, ha azt akarja, hogy elkészüljön.1. Múlt héten bejelentettem: az ügyfélszolgálatos rendes volt.
2. Hétfőn kijött az említett szervizes és gondoltam meg is lesz oldva hamar, DE elviharzott, hogy MAJD JÖN, mert sok a munka és vannak fontosabb emberek, akik még nézni se tudják a tévét, ez meg csak rezonál.
3. Ez nem módszer, ami történt, látjuk ugye a történet első részében.
4. Felhívtam a központi irodát és egy rendes nővel beszéltem, segített is amit tudott.
5. Nekem senki ne mondja, hogy azért jött ma ki egyből a szervizes, mert akart... csak szólok, hogy mivel bejelentettem, amit vissza is igazoltak a központi irodából.. pontosan rá pár percre jött a hívás... ó biztos véletlen és nem azért, mert rájuk lett szólva az LG által ugye?Amivel itt gond van, az sem a bejelentéskor a srác, aki felvette az adatokat, sőt még csak a központi irodából a rendes nő se, de még csak az se akivel felvettem e-mailben a kapcsolatot és készségesen válaszolt/segített.
A gond a szerviz hozzáállása na meg ugye a másodjára felhívott ügyfélszolgálatos suhanc viselkedése.Tudod csak annyit mondok, hogy nem az első termék az életembe, amit javítani kellett és pár apró dologtól eltekintve ILYET MÉG SOSE TAPASZTALTAM, hogy a vásárlóval/ügyféllel ennyire ne foglalkozzanak.
Azt hittem eddig, akik mesélték a rémtörténeteket régebben is, hogy mennyire le se... őket, akkor sose értettem, hogy hogyan lehet ez és örültem, hogy nekem ilyen gondom nem volt még.
Attól nem javul meg a tévé, hogy elsőre rendes emberrel beszélek bejelentéskor.
De konkrétan megmondom itt semmilyen beírásod nem fog érdekelni, ez a tévé meg lesz javítva... ha kell majd rátérek alternatív útvonalakra is, ha ez mégse sikerül.
Elvégre, mint ahogy már mások is említették a fogyasztóvédelem is egy eszköz, ha nem tartják magukat a felek ahhoz, ami a feladatuk.És innentől kezdve az se érdekel, hogy szerinted épp mit találtam ki vagy neked éppen mi nem tetszik abban amit leírok, mert ezek azt szolgálják, hogy mások tudjanak róla (lásd LG tulajok és LG topic... senkit nem érdekel a Sony tévéd és szolgáltatási köre), nem pedig a saját szórakozásom miatt találom ki és írom le.
Amennyiben ezek a dolgok valakinek elsőre már segítenek, hogy miként kell ebben eljárni, ha ilyen történne velük, csak mert én ezeket leírtam, akkor már megérte.Ezek után bárkivel hasonló történik és tanácstalanul áll majd, hogy mit csináljon, akkor én bárkinek szívesen segítek és adok olyan elérhetőségeket, amit amúgy az LG oldalán vagy egyéb helyről úgyse tudna megszerezni, mint ahogy elsőre nekem sem sikerül sajnos.
Így adott a lehetőség, nyugodtan keressen meg PÜ-ben, aki szeretne tőlem bármikor segítséget kérni, de bátran ajánlom BloodRay felhasználót, aki szintén nekem is segített és a fentebb említett dolgok közé nem akartam belefűzni, elvégre dicsérném csak.
Ő segített kiválasztani a megfelelő modellt is előzőleg, úgyhogy ezúton (is) köszönöm neked, amiben eddig segítettél.Bocs srácok, hogy ennyit írok a történetről, kezd már kicsit sok lenni, de amennyiben ez bárkit előrébb visz a jövőben, mert olvasta soraimat, már csak azért megérte.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Újra itt vagyok a folytatással:
Végül is visszahozták a tévémet, elvileg valamilyen szövettel bélelték bizonyos részeken, hogy ne jelentkezzen a rezonancia.A bekapcsolás után sajnos továbbra is tapasztalom a jelenséget, de a szervizes azt mondta, ha ennyire hallom, akkor vegyek hozzá egy hangrendszert, mert ezek a hangszórók úgyse erre lettek kitalálva, de kérdezem én, akkor mire, ha egy egyszerű olimpia közvetítésnél a kommentátor hangjától búg?
Így az LG részéről várom, hogy mit fognak lépni, hogy legyen egy hibátlan készülékem.
De egy biztos, ha a szerviz nem tudta megcsinálni, amit alapba nem értek miért nem cserélték le pl. a műanyag részét amivel gond van, akkor most ez egy jó ideig el fog húzódni, mire valami egyáltalán lesz belőle... addig meg használjam így alapon, ez van.Úgy néz ki, negyedmillióért ez jár... meg a telefonszámla, amit eltelefonáltam... le se írom mennyit.
Mindenesetre a dolog nem áll meg, míg valahogy el nem múlik ez a rezonancia.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz nextman #13066 üzenetére
Csak ezért nem cserélik a teljes készüléket, én is kérdeztem a központtól, hogy a 200 forintnyi műanyag részt miért nem cserélik le, ha ennyire nem jellemző probléma a rezonancia ennél a modellnél.. lehet 1-2milivel szélesebb lett és ez a baj vagy valami, mert szerintem az a műanyag a probléma, de persze én nem a szervizes vagyok mindegy szerintem mit kéne cserélni... tudod.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz nextman #13070 üzenetére
Én nem tudom, de akkor az a teljes körű teszt, amit a szervizben elvégeztek, az nem derítette ki?
Igazából a szervizes azt mondta, hogy az összeillesztéshez is a két műanyag közé tett ilyen szövetet, de nagyítóval meg elemlámpával megvizsgáltam és ott nincs semmi.
Az is érdekes, hogy ez maga a javítási folyamat, hogy kibélelnék vagy mi, nem pedig olyanra cserélnék, ami hibátlan, elvégre az LG levélbe megerősítette, hogy ez nem jellemző hiba ennél a modellnél.
-
ferob
őstag
válasz aszamóca #13075 üzenetére
Beszéltem a központtal és elmondtam, hogy továbbra is fennáll a hiba.
Azt mondták, hogy a szervizzel is fognak beszélni, de biztos, hogy mindent megtettek a hiba elhárítása érdekében és nem hozták volna vissza, ha a hiba még fennállna, sőt felhívott volna a szerviz, ha pl. alkatrészt kellett volna benne cserélni.Elmondtam neki, hogy fennáll és miféle teljes körű teszt volt vajon az, ami után egy sima eurosport olimpia közvetítésnél a nő hangjára már búg az egész.
Erre azt mondta, hogy ő nem szervizes és ezt nem tudja eldönteni... aha.
Azt mondta egyeztet a szervizzel és a termékcsoportért felelős mérnökkel, aztán értesítenek.Azt is említette, hogy utána, ha a szerviz állítja, hogy nincs hiba, akkor még mindig tudok békéltető testülethez fordulni és amennyiben a hiba fennáll, akkor tegyem is meg.
Sokra nem megyek vele, mert addig is rezonálni fog, de így nem marad az biztos.
Szóval haladok tovább.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Múltkor a tv (LM660) megmakacsolta magát és azóta nem lehet hangsávot váltani a lejátszott filmek alatt, de azok alatt se, ahol eddig tudtam.
A tv beállításainál a 'beállítások > opció > nyelv > hang nyelve' szürke és filmlejátszás alatt az 'opció > videólejátszás beállítása > hang nyelve' is folyton szürke.Még a jelenlegi 04.10.23-as frissítés előtt történt, szóval nem a frissítés okozta, de se a gyári beállítások visszaállítása, se pedig másik média szerver (plex, serviio, twonky, universal) használata sem oldotta meg a dolgot.
Vajon hogyan tudnám újra működésre bírni?
-
ferob
őstag
válasz #20844032 #18913 üzenetére
A hiba jelen van a 04.10.43 firmware-rel is, ha a Plexet elindítja az ember, bár én már régóta Serviio-t használok és bátran tudom ajánlani azoknak, akik alternatívát keresnek.
Más:
Érdeklődnék olyantól, aki már próbálta, hogy pl. UPC-nél kapott smartkártyát kivéve a szintén tőlük kapott mediacard dekóder-modulból, majd áthelyezve egy boltban vásárolt CI+-os modulba, az megfelelően működik-e?
Valamint, hátha valaki tudja, hogy lehetőség van-e úgy szerződést kötni velük, hogy nem kívánok havonta fizetni a modulért és sajátot szeretnék használni az ő smartkártyájukkal?[ Szerkesztve ]
-
-
ferob
őstag
válasz zsorzso #19614 üzenetére
Egy olyan router kell hozzá, amire felrakható az OpenWrt és van USB portja, majd ezen kell telepíteni a Sambát a megosztáshoz, hogy lássad pl. windows alól, és szintén telepíteni kell a routerre a miniDLNA csomagot, amivel meg a tévé látja a tartalmat.
Vagy másik megoldás lehet egy olyan router, aminek a gyári szoftvere is támogatja a megosztást és a DLNA-t.De mindkét esetben célszerű ext fájlrendszert használni a merevlemezen, az NTFS helyett, ha nem akarsz sebességbeli problémákba ütközni pl. a lemezre másoláskor.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz McNamara #19631 üzenetére
Én a Pc-Dream Shopról tudok nyilatkozni, de itt minden rendben volt, mert magyar garanciajegyet adtak (sőt a tévé is ebbe a régióba szánt kóddal van ellátva) és akkoriban még sokkal drágább volt pl. az euronicsban/mediaban (+40-45ezer), amit én vásároltam. Amúgy azóta már el is fogadta ezt a jegyet a márkaszerviz.
Persze van itt is, aki nem ajánlja a webshopokat, ami részben biztos megállja a helyét, de a körültekintő vásárlás sokat segít. -
ferob
őstag
Legjobb, ha beleteszed az mkv fájlokba a hozzájuk tartozó feliratokat, mert így biztos, hogy látszanak majd.
Erre alkalmas pl. az MKVToolNix.
Ezzel az alkalmazással a hangsávok sorrendjét is be tudod állítani, ha DLNA-n keresztül szoktál lejátszani filmeket. -
ferob
őstag
válasz OldMike #20004 üzenetére
A megoldás az, hogy valamilyen oknál fogva csak akkor nem inaktív a felirat beállítása, ha már eljutott a film addig a pontig, ahol megjelenik az első sor a feliratból (ez is azóta van, mióta nem lehet állítani a hangsávot), de utána már lehet állítgatni.
Ha így sem jelenik meg, akkor arra figyelj oda, hogy be legyen állítva a default track flag a feliratnak.
Az mkv-ban, ha jól be van állítva a hangsáv nyelve, valamint a felirat nyelve is, akkor nem jelenik meg a magyar hang alatt a magyar felirat.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz gahor72 #19999 üzenetére
Van egy rossz hírem számodra.
Feltételezem, hogy Plexet használtál a filmek lejátszásához mielőtt elvitték tőled.
Az akkori újraindulások oka sajnos a szoftverben levő hiba volt, így ha használtad az előbb említett programot, akkor a tévédnek semmi baja sem volt.Ne hagyd magad és sok sikert a tévé visszaszerzéséhez!
-
ferob
őstag
válasz Indiant #20015 üzenetére
Nálam semmi baja a Serviionak és számomra jobb alternatíva jelenleg nincs is.
A Plex meg valami oknál fogva hol be se jön a böngészőben (firefox), hol meg fagy ahogyan csak lehet, szóval már csak ezért se használom.
Na meg nekem alapból nem tetszik a Plexes lejátszó felülete a tévén. -
ferob
őstag
Aki azért nem használ Serviio-t, mert van, amikor nem jeleníti a mappákat és a fájlokat vagy lejátszási problémája van, az próbálja meg, hogy általános DLNA profilt állít be fixen a tévé mellett, mert sajnos néha valamiért a felismert LG tévét olyan LG playernek akarja látni, amivel sose fogja megjeleníteni a megosztott tartalmakat.
De, ha még így se menne, akkor itt van, hogy én milyen beállításokat használok:
- Generic DLNA profil
- megosztott mappa mellett: videó fájlok megosztása, metaadatok letöltése, új vagy frissített fájlok keresése
- megosztott fájlok frissítéseinek keresése
- médiagyűjtemény automatikus frissítése, frissítések közötti idő 1 perc
- bélyegkép létrehozása, helyi borító keresése
- online metaadat források, borító letöltése
- metaadat nyelv magyar
- átkódolás kikapcsolva
- megjelenítésnél minden kikapcsoltra állítva, kivéve a videó és azon belül a filmek, sorozatok, amik csak tartalom megjelenítésére vannak állítva (esetleg a mappák megjelenítését is be lehet állítani, ha valaki szeretne megjeleníteni/lejátszani olyan saját videó fájlokat, amikhez nincs letölthető metaadat), valamint a szülő elem címének mutatása kikapcsolvaA fenti beállításokkal mire a tévén a Smart Share részhez érek, addigra általában meg is jelenik az újonnan hozzáadott film.
Mivel automatikusan képes felismerni, mappákba rendezni a megfelelően elnevezett sorozatok részeit (pl.: XY - S01E01.mkv), ezért fölösleges is bonyolult mappaszerkezeteket felállítani, ha valaki nem akar. -
ferob
őstag
Érdekelne, hogy más be tudta-e úgy állítani a tévéjét (LM660) a digitális adásnál, hogy ami 4:3 képaránnyal jön, az a "Nagyítás"-t használva kitöltse az egész képernyőt, amikor viszont 16:9 aránnyal van éppen adás, akkor ne nyújtsa meg függőlegesen a képet, így elrontva a képarányt is? Főleg mivel a nagyítás elvileg csak levágja a képet és nem nyújtja semelyik irányba, de itt 16:9-nél megnyújtja és levágja alul, felül. Ha visszahúzom kézzel, akkor meg a 4:3 aránynál lesz vízszintesen széthúzott a kép, mint a "Teljes szélesség" beállításnál.
Analóg adóknál a "Nagyítás"-t használva nincs semmi probléma, csak a 4:3 arányú adást nagyítja és 16:9-nél nem nyúl a képhez, ezért is nem értem a dolgot. -
ferob
őstag
Nálam is UPC van, de nem ezzel van a gond.
Igazából a képarányt a tévé felismeri, más kérdés, hogy a beállítás nem értem, miért működik máshogy mindkét esetben.
De most rájöttem, hogy a teljes szélesség egészen máshogy működik digitális és analóg esetben.
Analóg adóknál a nagyítást használva lehet elérni, hogy a 4:3-as kép alul és felül levágva, torzítás nélkül, teljes képernyőn legyen látható, míg a digitális adóknál a teljes szélességet választva lehet elérni ugyanezt.
Ha analógnál használnám a teljes szélességet, akkor ott a 4:3-as képet szétnyújtja vízszintes irányba és torzul, míg a digitálisnál a 4:3-as képre a nagyítást használva függőlegesen torzul a kép, valamint alul és felül levágja.
Tehát ezek után ajánlom, hogy próbáld ki te is a teljes szélesség beállítást.(#20369) OldMike: Neked meg ezúton köszönöm a tippet, mert a fene se gondolta, hogy ugyanaz a beállítás teljesen másként működik ezekben az esetekben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Battlefield 2042
- Vezetékes FEJhallgatók
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Parkside szerszám kibeszélő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- Horgász topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Gurulunk, WAZE?!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- További aktív témák...