Hirdetés
- OLED TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi haladó szinten
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kopepe
aktív tag
-
kopepe
aktív tag
-
kopepe
aktív tag
A szomszéd gépének a láncdeknijéből kitörött egy kis pöcök,
ami a láncfeszítő csavart tartja irányban,illetve a helyén.(HQ 236)
Mondom neki,hogy megoldom,vagy ragasztok oda valamit,
vagy kifúrom és..... "ÁÁÁÁÁ nekem aztán nem kell egy patkolt szar ! "
Rendeltem neki utángyártottat,azzal most boldog ! Postával 7500 ft.
Én nem voltam olyan boldog,hogy még reszelgethettem,hogy passzoljon a gépre.
A nap felé fordítva, az arcom elé tartva az utángyártott deknit,
meg tudtam volna számolni a napsugarakat.
Ha kicsit még vékonyabb lenne,napszemüveg is lehetne...
Szerintetek ez annyira vállalhatatlan patkolás ?
2mm-es vasfúró,meg egy darab kerítésdrót...oszt szevasz..[ Szerkesztve ]
-
-
Menni
csendes tag
Sziasztok! Látatok már ilyet? [kép]
Stihl ms460
Dolgoztam vele, semmi erő hiány nagy fában, letettem egy cigire aztán nem indult, ilyen lett![ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
De durva! Csúnyán megragadt
-
Butcher82
senior tag
Nem az alatt az egy cigi alatt történt ez. Sok kérdés felvetődhet, az első milyen és mennyi olajjal használtad? Nem lett véletlenül elb@szarintva a mix?
Nem tudom, hogy ez a dugónak a kipufogó oldali része e a képen, de széle is "elnyalódott" rendesen.[ Szerkesztve ]
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
Butcher82
senior tag
Az a helyzet én csak "lelkes" vagyok , nem olyan hozzáértő mint Stihl024 (biztos fog hozzáfűzni érdemi dolgokat).
Tehát a kipufogó oldali, a kipuffod milyen állapotban van? Nincs nagyon elkokszolódva, bele kellene lesni.[ Szerkesztve ]
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
Stihl024
junior tag
Általában alapjárat feljebb megy bejáratás után ,de nyilván új gépeknél az automata rendszer ezt korrigálja.Sima karbis gépnél ritka az,hogy nem kell hozzányúlni leginkább csak nem veszik észre a változást pedig van.
-
Stihl024
junior tag
Az a dugó a kipu oldalon egész egyszerűen elégett,vagy egy után gyártott dugó,vagy etanol kiválasztotta a 2T olajadat és túlhevült.Benzin 2400 c-fokon ég a dugó felett, alumínium olvadáspontja 600 c -forráspontja 2500 c.Tehát ha egyszer lekopik a bevonat a dugattyúról ,nagymértékben elveszti a hővédelmét.Sokan smirglivel tisztítják a kokszos dugattyút-(eleinte én is ) máris lenulláztad a dugattyú hővédelmét.Olcsóbb dugattyúk krómozottak,drágábbaknak van már egy rakás más anyag védelme.Dugattyút óvatosan le kell kaparni majd olajos dörzsi szivaccsal kell tisztítani.Én újabban krómtisztító pasztát és filckorongot használok -henger polírozásra is -tökéletes!Ha már megcsiszoltad smirglivel-nem marad más fel kell polírozni egész tükrösre-meglepően nagyon tartós lesz! Viszont a tükrös dugó tető nehezebben is hűl ki ,ezért az ilyen géppel már csak óvatosan, leállítás előtt 20 sec pöfögés!Ez csak egy kis saját tapasztalat-megfizettem az árát már rendesen!!!!!
-
kopepe
aktív tag
-
kopepe
aktív tag
Készülnek az új összecsukható ácsbakok bontott zsaludeszkából,a gépek pedig valószínűleg elhalálozási sorrendben....bár ki tudja
[ Szerkesztve ]
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Kezdő láncfűrészes (amatőr) kérdés:
Stihl MS 170 nem indul, használt volt amikor megvettem, valameddig működött, de aztán egy tavasszal már nem indult. Egy éve volt szerelőnél (márkszervíz), állítólag jó. Most se boldogulok vele. keverék van benne, tudom hogy kell elindítani, Gyertya ki lett véve, tisztítva, hagytam szellőzni,
semmi életjel.Ha tudtok segítsetek, előre is köszönöm.
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
lemmy71
őstag
Ugyan így jártam az XP281 -el, dolgoztam vele letettem hogy félre húzzak egy rönköt és leállt alapjáraton. Utána többé nem indult, elsőre be se tudtam rántani csak amikor kihűlt. Nekem is beragadt a gyűrű a dugóba a kipufogó felőli oldalon és felkent egy kis anyagot a hengerre. Mahle dugó és henger volt rajta, de még megtudtam menteni, finoman kibányásztam a a gyűrűt hála istennek nem lágyult ki. Kitakarítottam a dugó nútot és olajos finom csiszoló papírral óvatosan leszedtem a hengerfaláról a felkenődést, azóta is szépen jár. Később rájöttem hogy egy régi keveréket használtam és az okozta a gondot, valószínűleg sovány is lehetett a keverék. De a tiéd főleg az a dugó 100% -k hogy kuka, talán a hengered menthető, de ha valami olcsó utángyártott akkor azzal sem érdemes kínlódni, csere és kész.
-
Stihl024
junior tag
Szia! Csinálj neki egy kis beöntést (légszűrőnél spiccelj be egy kis benzint) és próbáld úgy ,esetleg gyertya ki és ott adsz neki egy kis benzint.Ha pöffen indul üzemanyag gondod van de az is lehet ezzel a kis kezdő lökettel minden helyre áll. Semmi kép ne húzgáld hosszú ideig,ha 7.-8. -ra nem pöffen már nem is fog.Nyilván a karbit a szervizben beállították de azért azt sem árt a gyári értékre belőni-kitudja lehet hozzá sem nyúltak.Gondolom az közhely már-gyertya legyen új és friss keverék.
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Próbálj meg bontott hengert szerezni mert lenullázod az értékét a gépnek! Amúgy nem biztos,hogy kuka a henger pár barázda még nem a világ
-
Menni
csendes tag
válasz Stihl024 #621 üzenetére
Ez már itt marad nálam, imádom. Ács vagyok ha nem tetőlecet vágok vele akkor a legjobb! Bakon fűrészelni, élszerufához a többit, mindenre a legjobb szerintem igaz nem is vagyok pici ember 190/120 így annyira nem zavar a mérete. 50-es lap mindent át ér ereje pedig király! A farmtecröl pedig sok jót hallottam, talán ismered Sulyok csatornáját nála egész jól teljesített
-
Stihl024
junior tag
Nyugodj meg nálad nem fog úgy menni.Egy sem megy úgy mint az eredeti.Sulyok picit hazudós.Hyway hengereket is folyamatosan reklámozza -egy kalap szart sem ér.-lesz róla videó
[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
Na végre gép elé keültem, így képekkel is szolgálhatok.
Mobilról valahogy nem tudok képet feltölteni.Végre megjöttek a csere alkatrészek is.
Bevallom féltem, hogy mit kapok ennyi pénzért, de a Husqvarna felirat megnyugtatott picit.
Már csak időt kell lopjak valahonnan, hogy nekiálhassak összerakni.
Rendesen be vagyok sózva -
Stihl024
junior tag
Nem adta meg magát de ahhoz képest,hogy az egy tuning szett-Big bore- lényegesen gyengébb teljesítményt ad le mint egy gyári.Amúgy kegyetlenül elpusztult a géped
-
-
Stihl024
junior tag
Hát ezzel én is így vagyok... úgy összeraknám a 372 x-torq gépemet de egy perc időm sincs. Amikor hazajövök vágom a tökig érő gazat, mások gépét dobálom össze sajátom meg ott árválkodik a kosárban.Ott van mellett a az 550xp , 365 sp , egy jó oldtimer Dolmar ,...majd télen pénzt csak most tudok keresni tél az a pihenő időm-imádom a telet!!!!
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #628 üzenetére
A nyár már csak ilyen faluhelyen Neked még pluszba, hogy télen nem lehet tetőt cserélni. Más... Álmatlanságomba infoszerzés céljából bújom a külföldi fórumokat. A fűrészemet tekintve mindenhol abba botlok, hogy meg nyitják a kipufogót és áradoznak, hogy mennyivel jobb lett. Elgondolkodtam rajt és mivel úgyis kezem ügyébe került megnéztem mi lakozik odabenn. Hát, belül két 6-os furat. Kilépő épp nincs 10. Jól gondolom, hogy azért ez bazi nagy fojtás? Talán a henger kipuff nyilas 1/3-a. Bővíteném. De a mértékét illetően nem vagyok bizonyos. Láttam extrém megoldást amit tulzónak tartok. Van erre forrásod mekkora mértékig nyithatok a motor különösebb módosítása nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
Johnny001
senior tag
-
Stihl024
junior tag
Augusztusban jön tőlem egy videó-Portolás a Nagykönyv szerint-lépésről lépésre mindent érintőlegesen elmondok bemutatok.Egy Husqvarna 372-est fogok megcsinálni ami nagyjából minden gépre alkalmazható.Jól látod az kipufogó és teljesítmény dolgot.A felömlőből 1.5 bár környékén jön fel a töltet (elősűrített benzin -levegő) és ha a kipufogó ettől nagyobb ellenállást tud kifejteni-nem jön létre a tökéletes öblítés.Átlagos gyári kipufogók 1,5 -2 bár ellenállásúak!Ez azt eredményezi ha a kipufogó gáz visszaverődik a hengerbe 0,3-0,5 bárral nagyobb nyomás fog uralkodni az égéstérben ahhoz a nyomáshoz képest aminél a töltet szabadon áramolhat felfelé.Ilyenkor egy része visszafordul a karburátor felé (ingamozgás) és besárgul-barnul a felömlőjárat.Ha a felömlő elszíneződik az a jele ,hogy nyitni kell a kipufogón!!!!Nagyon fontos a fokozatosság,mert ha túlnyitod rettentő nagy lesz a fordulatvesztés!!!!! Füstgáz kijárati portot érdemes minél tölcséresebbre reszelni,úgy hogy a belsejét a hengerben érintetlenül hagyod (gramofon kiképzés).Ehhez ki kell igazítani a kipufogó csatlakozási nyílást is ,hogy a nemkívánatos turbolencia ne alakulhasson ki.Ezeket el akarom mutogatni majd!!!
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #631 üzenetére
Kíváncsian várom a videót!!!
Nagyjából képbe vagyok a kétütem müködését illetően és nem az első amihez hozzányúlok, bár inkább nagyobb motorok és 4Tbenzin és dízel volt eddig fő csapásirányom hobby szintén. Nem mondanám magam egyáltalán profinak, részemről mindig a gyári állapot híve voltam mindennek. De ebben a kipufogó átalakításban most látok fantáziát. Soha nem tuningoltam kétütemű motort kivéve fiatal koromban a robogómat. Annó felültem én is a marketing dumának. Hipe olt kacatokkat raktam fel eszetlenül. Szó szerint. Ment mint az ökör de 2 év alatt szó szerint szétszaggattam a blokkot. Annyit tudtam mi mire való, amit leírtak a webshopon egy alkatrészről. Szórtam én össze eszetlenül. De ma már szeretném mélyíteni a tudásom, hogy ésszel döntsek. Módosítsak, hogy a várható nyereség pozitív irányba döntse a használhatóságot. A várható élettartam drasztikus csökkenése nélkül. Szóval szeretném tudni a mit miért és hogyant. Szóval érdekel a szakirodalom, ha valahol elérhető. Mert ugye minél nagyobb az elméleti tudás annál több felesleges kísérletezést és selejtgyártást előzök meg. Nem akarnám én feltalálni a spanyol viaszt ha már fel van. -
PALEDOG
kezdő
https://www.google.com/search?q=youtube+%C3%A1rp%C3%A1d+b%C3%ADr%C3%B3&client=ms-android-huawei&sxsrf=ALeKk03902xeACvYHoXDywDUvLVE9RHphQ%3A1623532215458&ei=tyLFYMizG9Ogjgaz0oLwCg&oq=youtube+%C3%A1rp%C3%A1d+b&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYATIGCAAQFhAeMgUIIRCgAToHCCMQrgIQJzoHCCMQsAIQJzoECB4QCjoGCAAQBxAeOgQIABAeOgYIABAIEB5Q8N0DWOWBBGDHkQRoAHAAeACAAYkBiAHfBZIBAzcuMZgBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=nTrN-5iAYK-p7M
-
Stihl024
junior tag
https://www.youtube.com/channel/UC3soHm9tC00gy0KONZv51eQ
Elméletileg ez a URL link sőt biztos -kipróbáltam!![ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
Nagyon szépen köszönöm a linkeket! Különösen a másodikat.
Ime a képek. Kipuff csak rá van szórva egyenlőre a a koszos láncdeklivel egyetembe a kép miatt.
Erős volt a kisértés, hogy rátegyem a kipufogót és ráröffentsek de a vasárnap este tíz, az falun is vasárnap este tíz
És pár kép a beléről:
A héten ha lesz időm nekiállok a kipufogónak.
Egy kicsit nyitok rajt.
Találtam pár képet ami alapján már neki tudok vágni.
Szeretném már végre beindítani, hogy lássam minden rendben.
Próbáltam a legnagyobb odafigyeléssel építeni.
remélem nem lesz semmi gebasz. -
Stihl024
junior tag
Reméljük minden rendben lesz!! Gyári hengerszett nem lehetett egy olcsó mulatság... kiváncsi lennék rá hogy teljesít egy Hq 340-hez képest!!!!! Nem cserélünk?)))
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #640 üzenetére
Tudniillik namármost én csaltam. 😁 Egy Zenoah henger ha lehet szerezni 80 körül mozog. Ezt se az eszem nem bírta feldolgozni sem a költségvetés. Megkerestem azt a Husqvarna terméket amire felhasználták ezt a blokkot. Henger, dugószett, tömítések, szimeringek és két Koyo csapággyal megállt a mutatvány 18000ft-ba. 🤫 Minden komponens gyönyörűen passzolt. Tömítések, csavarhelyek, megmunkálások szemre is ugyan olyanok. Hogy milyen lesz tartósságban az majd kiderül. De tekintve, hogy a HQ adja hozzá a nevét talán nem lesz olyan szar. Mindenesetre értelmes választásnak tűnt az ötöde ára miatt. A többi a jövő zenéje. Csak működjön.
Ha megjárattam és rendbe minden. Benne vagyok, hogy elküldjem a szorítóba egy összecsapásra. Aztán kiderül mit ér. Bevallom kíváncsi lennék rá mit mutat hason köbcentis gép ellen. Itt nem nagyon van ellenfél tesztelésre. -
Stihl024
junior tag
De melyik Husky megy ezzel a hengerszettel? Meg a Husqvarna hogy adja ezt ennyiért? Nekem is kell egy ilyen! Az 543 az nagyobb ,de én csak arra tudok gondolni meg az teljesen fém házas .Szét vet a kíváncsiság.... Zenoah gépeket nagyon elkapkodják jó fogáson mindig lemaradok.
-
PALEDOG
kezdő
Először én is az 543xp be futottam bele. De nem jó az irány. Partner P360s forgattyusháza és hengere, lendkerék, gyújtás, olajzás és kuplung egyezik a gz400-al. Más semmi de nekem ennyi elég volt. Érdekes, hogy alig pár alkatrész kellett volna még a partnerre és az x-torq funkció is működik. Gondolom úgy már erősebb konkurencia lett volna házon belül. Komatsu Zama C1Q karbit használ. Spec kilinccsel ami a strato szelepet működteti. De ezek is rendelhetők. Most már nincs az a csavar amire nincs hozzá alternatívám.
A múltkor volt ömlesztett áru jofogáson csak egybe az összes. Egy kupac szemét gép, benne két gz400. Kb 5000 Ft ra jött ki darabja. De nem akartam miattuk egy utánfutó szemetet megvenni. Beszéltem a hirdetővel, hogy engem mi érdekel külön a csomagból ha lehet. Vérszemet kapott és olyan árat mondott amiért működő gépet hírdetnek. Így meghiúsult az üzlet. Most figyelek pár hete egy G621avs-t. 2005 Tankolatlan állapot. 115 ért. És egy alig használtat 100 ért. Jövő héten ha le tudnám bótolni hihetetlen boldog lennék.[ Szerkesztve ]
-
Butcher82
senior tag
válasz Stihl024 #642 üzenetére
Ugye azt tudjuk, hogy a Komatsu-tól a Husqvarna megvette a Zenoah-át, belekever a dologba, hogy kínai testvéreink meg szeretnek koppintani, úgyhogy igen kesze kusza dologk születhetnek. Konkrétan pl. ennél a típusnál (Gz400) a hengerszett egyezik az Al-Ko BKS 40-vel is. (jó a minőség persze más kérdés). A Zenoah Gz7000 meg Husqvarna 570 például.
A Gz400-nál egyébként a "Husqvarna 527745701" a bűvös cikkszám. (Komatsu 848c501211)
[ Szerkesztve ]
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
PALEDOG
kezdő
válasz Butcher82 #644 üzenetére
Nagyobb itt a keszekuszaság mint az egyszerű ember gondolná. Ami egy az egyben gz400:
Redmax gz400
Robi 10532
Earthquake
Kis módosítással
Stiga/Castelgarden/Alpina egyszóval GGP csoport.
Reszegysegeket pl motor és nagyjából a design erősen butított teljesítménnyel:
Hurricane
Alpina
Al-ko
Partner
OK
Aldi Ferrex
Az újjabb GardenMaster az Obiban stb. Érdekes, hogy a GGP csoport már Zenoah Husqvarnaba olvadása előtt bőven koppinthatta a fűrészeiket. -
-
Stihl024
junior tag
Majdnem minden Kínai gépet forgalmazó izének van ilyenje-kb semmire se jó ,talán annak aki gerincsérves és nem emelheti meg a fűkaszát.Sokszor azon is röhögök,hogy drága pénzért vesznek Stihl Husqvarna felső kategóriás gépet 3-4 db -ot kb 1 milláért és nekiállnak egy sík mezőnek füvet vágni. Ezen a pénzen már vehetne egy fűnyíró traktort -lehet kettőt- és kényelmesen fele annyi idő alatt seggen ülve elvégezné a munkát ,persze nem lehetne meginni közben egy raklap sört a megfeszített munka miatt....Nekem az összes fűkaszának ott jön be a szerepe ahová már fűnyíró-esetleg trakesz nem fér hozzá a többi egy felesleges munka csak.