Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • lemmy71

    senior tag

    válasz Menni #610 üzenetére

    Ugyan így jártam az XP281 -el, dolgoztam vele letettem hogy félre húzzak egy rönköt és leállt alapjáraton. Utána többé nem indult, elsőre be se tudtam rántani csak amikor kihűlt. Nekem is beragadt a gyűrű a dugóba a kipufogó felőli oldalon és felkent egy kis anyagot a hengerre. Mahle dugó és henger volt rajta, de még megtudtam menteni, finoman kibányásztam a a gyűrűt hála istennek nem lágyult ki. Kitakarítottam a dugó nútot és olajos finom csiszoló papírral óvatosan leszedtem a hengerfaláról a felkenődést, azóta is szépen jár. Később rájöttem hogy egy régi keveréket használtam és az okozta a gondot, valószínűleg sovány is lehetett a keverék. De a tiéd főleg az a dugó 100% -k hogy kuka, talán a hengered menthető, de ha valami olcsó utángyártott akkor azzal sem érdemes kínlódni, csere és kész.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés