Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz King Unique #24449 üzenetére

    A garancia a vásárlás helyén, valamint közvetlenül a gyártónál is érvényesíthető, utóbbi RMA formájában. A garanciális cserét kizáró tényező az lehet, ha pl. a felhasználó által okozott sérülés van a terméken és arra vezethető vissza a meghibásodás, már lejárt a garanciaidő, stb. Ha másé a külső merevlemez és nincsen meg ez eredeti számla, stb., akkor az inkább belföldi ügyintézésnél lehet gond az adott boltnál / webáruháznál, ellenben RMA esetében nem feltétlen, ott csak regisztrálni kell a terméket a gyártó weboldalán, majd követni az instrukciókat, amit az előbb linkelt WD RMA példa is jól szemléltet.
    Az 1 év használat után tönkrement a WD My Passport meg kb. semmit nem jelent, egy ilyen példa alapján nyilván nem lehet általánosítani. Ahol a gyártóra és az említett termékre (WD My Passport) vonatkoztatva nyilván az a negatívum, ha eleve gyári hibás volt a termék, ellenben ha a nem megfelelő használat okozta az idő előtti meghibásodást, akkor nyilván nincs miről beszélni.

    [ Szerkesztve ]

  • tpotyka

    junior tag

    válasz King Unique #24449 üzenetére

    Mivel nincs (nem lesz még) rajta semmi adat, ezért tűnt értelemszerűnek az átvétel utáni és használatbavétel előtti (=bármi rámentés előtti) kezdeti átformázás NTFS-re, nem pedig később babrálni a rendszert.

    Köszi a szerteágazóan sorolt vizsgálati opciókat – ezek még FAT32 rsz mellett is azonos idővonzattal végezhetők, vagy azzal lassabb?

    Ez az „X óráig eltarthat” nem jó hír, túlfeszíti a logisztikát. A menetrend ez lett volna: bemegyek a webshop átvevőhelyre, HDD a kezembe, rögtön laptopostól cuccokkal a fixált időpontra át a jelen állás szerinti szervízbe, ott együtt megsasolva a HDD diagnosztikáját (én is látni akarom és nem órákat számoltam rá), megbeszélve a formázást is, aztán a szakember (amennyiben valóban annak bizonyul) folytathatja a – számodra nem ismeretlen – lényegi teendőkkel, beleértve azt is, hogy előtte a HDD-re pakol, amit szükséges (átmenetileg vagy véglegesen – ahogy eldől). Nem aznap kell minden adatmásolást intézni, nincs kiélezett adatvesztési helyzet, de ami művelet történik, ahhoz azért kellene alapvető megbizonyosodás, hogy rendben a HDD. Úgy véltem ehhez elég lenne a HDS.

    Nyilván, engem is erősen érdekel, milyen a belső HDD és stb. a kinyerhető infók, de szét kellene választanom, mi az, ami szükséges és elégséges állapotdiagnosztikai vizsgálat, meg ami informálódásként valójában ráér akció után is, vagy később.

Új hozzászólás Aktív témák