Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz King Unique #24449 üzenetére

    A garancia a vásárlás helyén, valamint közvetlenül a gyártónál is érvényesíthető, utóbbi RMA formájában. A garanciális cserét kizáró tényező az lehet, ha pl. a felhasználó által okozott sérülés van a terméken és arra vezethető vissza a meghibásodás, már lejárt a garanciaidő, stb. Ha másé a külső merevlemez és nincsen meg ez eredeti számla, stb., akkor az inkább belföldi ügyintézésnél lehet gond az adott boltnál / webáruháznál, ellenben RMA esetében nem feltétlen, ott csak regisztrálni kell a terméket a gyártó weboldalán, majd követni az instrukciókat, amit az előbb linkelt WD RMA példa is jól szemléltet.
    Az 1 év használat után tönkrement a WD My Passport meg kb. semmit nem jelent, egy ilyen példa alapján nyilván nem lehet általánosítani. Ahol a gyártóra és az említett termékre (WD My Passport) vonatkoztatva nyilván az a negatívum, ha eleve gyári hibás volt a termék, ellenben ha a nem megfelelő használat okozta az idő előtti meghibásodást, akkor nyilván nincs miről beszélni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák