Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shepherdfire

    újonc

    Sziasztok, két érdekes esettanulmány:
    1. Február vége:
    Banggood rendelés, a trackitonline.ru szerint "elégtelen címzés, vissza a feladónak". Postai értesítőt nem kaptam. Azonnal bementem a postahivatalba + írtam a Posta online oldalára, hogy mi a korrekt címem, ne küldjék vissza a csomagomat.
    A postahivatalban a TN alapján "nem találták" a csomagomat, a belső nyilvántartás szerint a "postásnál van". Odahivattam a kézbesítő postást, aki közölte, hogy "nála ugyan nincs".
    Morcos arc, keressék meg, aki átvette utoljára, az adja elő.
    Negyed óra múlva "megtalálták", átadták, elnézéskérés 0.
    Másnap Posta online válasza: "Kedves ügyfél, panaszát kivizsgáltuk, csomagja kézbesítésre került".

    2. Tegnap (szombat).
    Banggood rendelés, a trackitonline.ru szerint "elégtelen címzés, vissza a feladónak". Postai értesítőt nem kaptam. Azonnal bementem a postahivatalba, a TN alapján "nem találták" a csomagomat. A belső nyilvántartás szerint tegnapelőtt, pénteken megkísérelték a kébesítést.
    Kérdem az alkalmazottat, ha elégtelen a címzés, akkor mi alapján kísérelték meg kézbesíteni a címre? Válasz: "Nem tudják".
    Ügyeletes postai vezető megkeresése. Közlöm, ha nem találják a csomagomat, a közeli Rendőrkapitánysághoz vezet az utam, jogászként megalapozott és szakmailag is korrekt feljelentést fogok tenni.
    Negyed óra múlva a csomagot "megtalálták", vezető átadta, zavart arc, elnézéskérés 0.
    Nyomkövetés:

    Véleményetek: inkompetencia vagy lopási kísérletek?

    [ Szerkesztve ]

  • shepherdfire

    újonc

    válasz Turbobacsi #85959 üzenetére

    Sokan írták már, hogy a megrendelő nem tehet panaszt, mert a kézbesítésig a csomagot feladóval van szerződéses jogviszonyban a Posta.
    De:
    A csatolt nyomkövetésből látható, hogy a Postánál, a kezelésében van a csomag, és nem tudják kiadni, mert "nincs meg".
    Ilyenkor BEJELENTÉST tehetsz sikkasztás vétsége vagy szabálysértése matt (értékhatártól függ) az illetékes hatóságnál.
    Sértett: a csomagküldő cég.
    Elkövetéssel gyanúsítható: postai alkalmazott.
    TE a bejelentő vagy.
    Ha a jogsértés valószínűsíthető (nem tudnak elszámolni a rájuk bízott csomaggal) a hatóságnak eljárási kötelezettsége van.

  • shepherdfire

    újonc

    Újabb adalék a Posta inkompetenciájához:

    Egy rendelésem hosszú ideje áll, a holland és a nemzetközi nyomkövetők szerint már Magyarországon van július 13-a óta a csomagom, ezért írtam a Postának.

    Küldeményazonosító : "LXxxxxxxxxxNL"

    Érdeklődés oka : "A küldeményről nincs információ a nyomkövetési rendszerben"

    Üzenet : "A küldemény a holland posta nyomkövetése szerint már megérkezett az országba 2018. júlus 13-án 10 óra 56 perckor."

    Ezt a választ kaptam ma:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.

    Elektronikus nyilvántartásunk szerint a keresett küldemény a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett meg.
    Beérkezését követően nyomkövetésünkben a "Célországba megérkezett vagy feldolgozva" információ fog megjelenni.
    https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

    A fentiek miatt javasoljuk a feladóval felvenni a kapcsolatot, és megkérni, hogy a külföldi postaigazgatásnál, ahol a küldeményt feladta, indítsa el a hivatalos kerestetést.

    Megértését és szíves együttműködését köszönjük.

    NEM EZT KÉRDEZTEM!
    ARRA VÁRTAM VÁLASZT, HOGY HOL A CSOMAGOM, ha egy megbízható posta, a holland azt mondja, hogy már átadták a csomagot, akkor HOL VAN? Egy lehetőség van: a holland posta a magyar határon beledobta egy fekete lyukba a csomagomat, és ha majd kilökődik onnan, akkor a magyar posta majd "kezelésbe" veszi.

  • shepherdfire

    újonc

    válasz agroman #87400 üzenetére

    Akkor hol van?
    1.) A holland postás itt áll, kezében a csomagommal 13.-a óta, és várja, hogy egy magyar postás átvegye?
    2.) A holland postás ledobta a földre a csomagot, és az most a "senki földjén" várja, hogy egy magyar postás lehajoljon érte?
    3.) A magyar posta átvette, de nem vitte fel a rendszerbe (papíron átvette, de "lecsippantani" a leolvasóval már nem ért rá, így nem került be a rendszerbe)? Csak naivan megkérdezem, hogy hol van itt a nyomonkövethetőség, az ISO folyamatok? Miért fut át egy nemzetközi csomag (beérkezés, továbbítás) a holland postán 2 azaz két nap alatt a nyomkövetés szerint?

  • shepherdfire

    újonc

    válasz shepherdfire #87398 üzenetére

    Eltelt egy kis idő...
    A holland posta július 13-án tette le a csomagomat Ferihegyen... ma "kezelésbe vette" a magyar posta:

    Szám: LX.........NL
    Csomag állapota: Szállítás alatt
    Célállomás: Magyarország
    2018-07-30 08:41 Processed in the destination country
    2018-07-12 13:00 NLAMSE(Netherlands (, Item sent abroad
    2018-07-11 17:59 NLAMSE(Netherlands (, Item sent abroad
    2018-07-10 20:03 NLAMSA(Netherlands (, Item accepted by postal operator
    Származás: Hollandia
    2018-07-13 10:56 The item has arrived in the country of destination
    2018-07-12 11:58 The item is on transport to the country of destination
    2018-07-11 18:00 The item is at the PostNL sorting center
    2018-07-11 18:00 The item is processed at the PostNL sorting center
    2018-07-10 18:02 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
    2018-07-03 09:32 The item is ready for shipment
    2018-07-03 04:14 The item is pre-advised
    ======================================
    Powered by www.17track.net

    Csak 17 napba került, hogy felfedezzék, hogy van ott a raktárban egy szállítmány, amivel foglalkozni kellene.Kínából hamarabb ért a magyar reptérre - 10 nap - a csomag, mint amennyi időt itt töltött mozgás nélkül....

Új hozzászólás Aktív témák