Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shepherdfire

    újonc

    Újabb adalék a Posta inkompetenciájához:

    Egy rendelésem hosszú ideje áll, a holland és a nemzetközi nyomkövetők szerint már Magyarországon van július 13-a óta a csomagom, ezért írtam a Postának.

    Küldeményazonosító : "LXxxxxxxxxxNL"

    Érdeklődés oka : "A küldeményről nincs információ a nyomkövetési rendszerben"

    Üzenet : "A küldemény a holland posta nyomkövetése szerint már megérkezett az országba 2018. júlus 13-án 10 óra 56 perckor."

    Ezt a választ kaptam ma:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.

    Elektronikus nyilvántartásunk szerint a keresett küldemény a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett meg.
    Beérkezését követően nyomkövetésünkben a "Célországba megérkezett vagy feldolgozva" információ fog megjelenni.
    https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

    A fentiek miatt javasoljuk a feladóval felvenni a kapcsolatot, és megkérni, hogy a külföldi postaigazgatásnál, ahol a küldeményt feladta, indítsa el a hivatalos kerestetést.

    Megértését és szíves együttműködését köszönjük.

    NEM EZT KÉRDEZTEM!
    ARRA VÁRTAM VÁLASZT, HOGY HOL A CSOMAGOM, ha egy megbízható posta, a holland azt mondja, hogy már átadták a csomagot, akkor HOL VAN? Egy lehetőség van: a holland posta a magyar határon beledobta egy fekete lyukba a csomagomat, és ha majd kilökődik onnan, akkor a magyar posta majd "kezelésbe" veszi.

Új hozzászólás Aktív témák